ένα εργαλείο για την εκμάθηση και την διδασκαλία των Μαθηματικών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Advertisements

Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Τμήμα Μηχανικών Η/Υ Τηλεπικοινωνιών και δικτύων Εργασία για το μάθημα: Διδακτική της πληροφορικής.
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Crazy machines Θερμός Σπύρος Φλώρος Γιώργος Κυρίτσης Κων/νος
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Διδασκαλία της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης
Διδάσκοντας Φυσική Γυμνασίου με κινούμενα σχέδια
“ Εγχειρίδιο” εύχρηστων εφαρμογών για την εκπαιδευτική πράξη.
Wikipedia Η Βικιπαίδεια ή Wikipedia είναι ένα εγχείρημα: • Συλλογικό, • Εγκυκλοπαιδικό παγκόσμιο, • Πολύγλωσσο, Στόχος • Να παρέχει ελεύθερα επαναχρησιμοποιήσιμο.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΑΛΙΑΚΜΟΝΑΣ.
Διδακτική της Πληροφορικής Ι Ο Στόχος του Μαθήματος Χαρίκλεια Τσαλαπάτα 27/9/2011.
Δ.Σ. Ν.Καρυάς Ολοήμερο Τμήμα Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τσιλτσίδης Γιώργος Καθηγητής ΠΕ 19 Πληροφορικής Δ.Σ. Ν.Καρυάς Ολοήμερο Τμήμα Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Τεχνολογίες Εκπαίδευσης
Η Διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών με τη Χρήση των Νέων Τεχνολογιών
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
1 η Παρουσίαση 1. Ομάδα Μ Συμεωνίδης Πολυχρόνης Βουλγαράκης Δημήτρης Σουλίδης Άγγελος Σταθακόπουλος - Ξηνταβελώνης Νικόλαος Ζαφείρης Δημήτριος Ζαμίχος.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
GEOGEBRA ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΜΑΔΑ Λ Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Οι ΤΠΕ (Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών) ως εργαλεία για την ανάπτυξη κριτικής ιστορικής σκέψης: εκπαιδευτικό λογισμικό, χρήση διαδικτύου ΜΕ.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
Τρόποι χρήσης του διαδραστικού πίνακα. Μάιος 2014.
Χρήση των Υπολογιστών στην Εκπαίδευση (ΜΑΘ-301) Μαθήματα Δευτέρα 15:00-18:00 Αμφιθέατρο Α΄ Φυσικού (Βούτες) Συνεργασία Α 223 Δευτέρα 14:00-15:00 & 18:00-19:00.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Πολύχρωμοι Τόποι ΤΑΞΗ Β΄ ΕΝΟΤΗΤΑ 7 2 η Παρουσίαση.
Η διδασκαλία των δικτύων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με χρήση εικονικού περιβάλλοντος μάθησης Θ. Ζευγίτης Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Αρμάος Κωνσταντίνος Βίνος Μιχάλης
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
This project has been funded with support from the European Commission. Mathematical literacy and basic competences in science and technology Μαθηματική.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Σχολική Βαθμίδα : Β κατεύθυνσης Διάρκεια μαθήματος : 1 διδακτική ώρα 1) Να μελετούν τη συμπεριφορά της συνάρτησης f με τύπο στο μέσω της.
Δέσποινα Μαγγίνα M1175 Κωνσταντίνος Γαργάνης Μ1172 Δήμητρα Μαρία Χαρακλιά Μ1206 Ιωάννης Παπαδάκης Μ1171 Αλέξανδρος Νικολόπουλος Μ1182 Δημήτριος Μπαϊρακτάρης.
INTERACTIVE PHYSICS Χρήση για την υποστήριξη «δύσκολων σημείων» της Φυσικής του Λυκείου Καλφαγιάννης Θανάσης.
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
Δρ Αδάμ Δαμιανάκης Διευθ. ΣύμβουλοςΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.  Παραγωγές εκπαιδευτικών τίτλων πολυμέσων  Δημιουργία συστήματος εκπαίδευσης από απόσταση  Συμμετοχή.
Υποενότητα 5.5: Διδακτικός σχεδιασμός σε σύγχρονα υπολογιστικά περιβάλλοντα Γουλή Ευαγγελία Ενότητα 5: Χρήση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Παρασκευή, 3 Απριλίου.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ TΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ «Επιστήμη της Πληροφορίας – Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες.
Blogs ( ιστολόγια) To Blog or not to Blog? That is the question!! Ποιος μπορεί να έχει ιστολόγιο? Όλοι μας!! Είναι πολύ εύκολο! Γιατί να έχω ιστολόγιο?
Οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης για το πρόγραμμα Teachers 4 Europe
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
EXCEL – λογιστικά φύλλα. Χρήση επεξεργασία, αναπαράσταση και επικοινωνία αριθμητικών (η γενικότερα ποσοτικών) δεδομένων Ειδικότερα Εφαρμογή εκπαιδευτικών.
ΤΙΤΛΟΣ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΦΑΓΟΓΕΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑ / Ομάδα ανάπτυξης 5 ο ΓΕΛ ΚΕΡΚΥΡΑΣ.
ΤΙΤΛΟΣ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΦΑΓΟΓΕΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑ / Ομάδα ανάπτυξης 5 ο ΓΕΛ ΚΕΡΚΥΡΑΣ.
Μαθηματική διδακτική ιστοσελίδα Πτυχιακή εργασία των φοιτητών : Κουφάκη Ιωάννα Μπαταρλής Δημήτρης Επιβλέπων καθηγητής : Δρ. Βασίλειος Σάλτας Μάιος 2015.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ένα εργαλείο για την εκμάθηση και την διδασκαλία των Μαθηματικών ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΜΑΔΑ Υ GEOGEBRA ένα εργαλείο για την εκμάθηση και την διδασκαλία των Μαθηματικών

Τι θα δούμε: Προβλήματα στην εκπαίδευση Ομάδα στόχος Ανάγκες ομάδας στόχου Geogebra Τρόπος χρήσης στην μάθηση Το Geogebra ως εργαλείο δημιουργίας Στόχοι διδασκαλίας Πλεονεκτήματα Geogebra Σύντομη live παρουσίαση Σε εφαρμογή Αξιολόγηση Πηγές OMADA Y

Geogebra OMADA Y

ΟΜΑΔΑ Υ: Γαρυφάλλου Δημήτρης Δατσογιάννης Δημήτρης Θανάσης Αλέξανδρος Καλφούντζος Δημήτρης Κεσίσογλου Εύα Μαμούχας Κωνσταντίνος Ξενοφώντος Αντωνία Σταμπόλος Νικόλαος Τουτζιάρης Άγγελος

Προβλήματα στην εκπαίδευση ελλιπής καθώς δεν μαθαίνουν όλοι με τον ίδιο τρόπο χωρίς την χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας μαθηματικά ίσως το δυσκολότερο μάθημα

Ομάδα στόχος GEOGEBRA Καθηγητές Μαθηματικών Μαθητές Γυμνασίου Λυκείου Καθηγητές Μαθηματικών GEOGEBRA Μαθητές Γυμνασίου Λυκείου Όσοι ασχολούνται με Μαθηματικά OMADA Y

Ανάγκες ομάδας στόχου Καθηγητές: Μαθητές: επεξήγηση μαθηματικών εννοιών απεικόνιση γεωμετρικών σχημάτων Μαθητές: κατανόηση μαθηματικών εννοιών πειραματισμό OMADA Y

Geogebra Markus Hohenwarter (αυστριακός μαθηματικός) Geometry - Algebra εκπαιδευτικούς σκοπούς βραβευμένο πρόγραμμα ανοιχτού κώδικα ελεύθερο στο διαδίκτυο: www.geogebra.org OMADA Y

Διακρίσεις Λογισμικού: Awards NTLC Award 2010: National Technology Leadership Award 2010 (Washington D.C., USA) Tech Award 2009: Laureate in the Education Category (San Jose, California, USA) BETT Award 2009: Finalist in London for British Educational Technology Award SourceForge.net Community Choice Awards 2008: Finalist, Best Project for Educators AECT Distinguished Development Award 2008: Association for Educational Communications and Technology (Orlando, USA) Learnie Award 2006: Austrian Educational Software Award for "Wurfbewegungen mit GeoGebra" (Vienna, Austria) eTwinning Award 2006: 1st prize for "Crop Circles Challenge" with GeoGebra (Linz, Austria) Les Trophées du Libre 2005: International Free Software Award, category Education (Soisson, France) Comenius 2004: German Educational Media Award (Berlin, Germany) Learnie Award 2005: Austrian Educational Software Award for "Spezielle Relativitätstheorie mit GeoGebra" (Vienna, Austria) digita 2004: German Educational Software Award (Cologne, Germany) Learnie Award 2003: Austrian Educational Software Award (Vienna, Austria) EASA 2002: European Academic Software Award (Ronneby, Sweden) OMADA Y

Geogebra ένα πρόγραμμα διαδραστικών μαθηματικών τρεις διαφορετικούς τρόπους προβολής των μαθηματικών αντικειμένων Προβολή γραφικών: γραφική αντιπροσώπευση των μαθηματικών αντικειμένων Προβολή άλγεβρας: αλγεβρικές αναπαραστάσεις ενός μαθηματικού αντικειμένου Προβολή Λογιστικού Φύλλου : γραφική αναπαράσταση μαθηματικών αντικειμένων OMADA Y

Τρόπος χρήσης στην μάθηση δυναμικές εφαρμογές κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας παρουσίαση μιας νέας μαθηματικής έννοιας σε έναν υπολογιστή που δεν έχει σύνδεση Internet σε έναν υπολογιστή που έχει σύνδεση Internet με την μορφή java applet OMADA Y

Το GeoGebra ως Εργαλείο Δημιουργίας υπολογισμός πληθώρας μαθηματικών συναρτήσεων δημιουργία γραφήματος των συναρτήσεων κατασκευές με σημεία,διανύσματα σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων δημιουργία γραφικών σε γλώσσα Postcript OMADA Y

3-D GEOGEBRA OMADA Y

ΣΤΟΧΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Ενεργή συμμετοχή μαθητών Πρόκληση ενδιαφέροντος για το μάθημα Πειραματισμός Εξοικείωση με τα μαθηματικά μέσω της τεχνολογίας Ανάπτυξη κριτικής σκέψης και δημιουργικότητας OMADA Y

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ GEOGEBRA Σχεδιάστηκε για εκπαιδευτικούς σκοπούς Εύκολο και φιλικό στον χρήστη Δωρεάν στο διαδίκτυο Διαθέσιμο σε πολλές πλατφόρμες Κινητά,tablets Μεταφρασμένο σε ελληνικά Ανοικτού κώδικα OMADA Y

Με το geogebra Μάθηση Βασισμένη στην Έρευνα Διερεύνηση Project based learning Προσομοίωση Δημιουργικότητα Mobile learning OMADA Y

Παρουσίαση www.geogebra.org OMADA Y

Το Geogebra σε εφαρμογή: Παρουσίαση: Πυθαγόρειο θεώρημα http://www.geogebratube.org/student/m1010 Μαθηματική άσκηση: Πως μπορούμε να βρούμε την 1η και 2η παράγωγο της εξής συνάρτησης x^2+5x+8. Λύση μέσω geogebra http://www.slu.edu/classes/maymk/GeoGebra/Derivatives.html OMADA Y

Αξιολόγηση Ποιοτική Αξιολόγηση Έρευνα Παρουσιάσεις Εργασίες Αυτό-αξιολόγηση OMADA Y

Πηγές www.google.com www.geogebra.org http://www.geogebra.org/en/wiki/index.php/Greek http://www.anova.gr/pages/GeogebraPage_gr.htm http://3lyk-mytil.les.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=290:----geogebra&catid=36:2008-05-30-18-10-53&Itemid=77 OMADA Y

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ/ΑΠΟΡΙΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ! OMADA Y