Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Advertisements

Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Τμήμα Μηχανικών Η/Υ Τηλεπικοινωνιών και δικτύων Εργασία για το μάθημα: Διδακτική της πληροφορικής.
Διδακτική της Πληροφορικής
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Διδασκαλία της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης
 Σελίδα 1 ΠΡΟΤΥΠΟ, ένα διαφορετικό σχολείο για το παιδί ΠΡΟΤΥΠΟ εκπαιδευτήριο Αθήνα, Φεβρουάριος 2011.
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Το γλωσσικό μάθημα στο Δημοτικό Σχολείο Δ’ τάξη
Οι Διαδραστικοί Πίνακες σε 4 ώρες… Επιμέλεια: Γ. Κωτσάνης, Β. Οικονόμου, 20-22/6/2012.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Ε1) 2.4 Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγραμμάτων ταυτοτήτων
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού Κατερίνα Μαυραντωνάκη.
Τεχνολογίες Τηλε-Εκπαίδευσης και Εφαρμογές
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Η επιστήμη του Web.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ. Οι υπολογιστές και τα εκπαιδευτικά λογισμικά στη διδακτική διαδικασία  Μοντέλο διδασκαλίας της ύλης  Μοντέλο σταδιακής.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Επεξεργαστής κειμένου και γλωσσική διδασκαλία. Πιθανές θετικές επιπτώσεις  Αντιμετώπιση του γραψίματος ως μιας δυναμικής – μη στατικής διδασκαλίας (αλληλοεγκιβωτισμός.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Κατηγορίες Λογισμικού. Περιγραφή Ενότητας  Στην ενότητα αυτή θα παρουσιάσουμε την έννοια του λογισμικού. Θα αναπτυχθούν οι κατηγορίες λογισμικού με τις.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Γνωριμία με το Λογισμικό του υπολογιστή Μια παρουσίαση για τους μαθητές της Α΄ Τάξης του 49ου Γυμνασίου Αθήνας Διδάσκων: Χ. Μοτσενίγος 49ο Γυμνάσιο Αθήνας.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
§Από την δεκαετία του ‘60 κάποιοι σκέφτονται ότι ο υπολογιστής μπορεί να αποτελέσει ένα θαυμάσιο εκπαιδευτικό εργαλείο.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Κωφούς και Βαρήκοους Μαθητές»
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Β΄ ΤΑΞΗ 2 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΝΙΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΒΑΛΑΣΗ ΑΚΡΙΒΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Διδακτική της Πληροφορικής
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ
Βασικές δεξιότητες στις ΤΠΕ
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού Παρουσίαση 1η Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού

Τι είναι εκπαιδευτικό Λογισμικό Το εκπαιδευτικό λογισμικό αναφέρεται σε εφαρμογές ηλεκτρονικού υπολογιστή που χρησιμοποιούνται για την εξυπηρέτηση εκπαιδευτικών αναγκών και την επίτευξη παιδαγωγικών και εκπαιδευτικών στόχων. Eυκολία χρήσης από τους εκπαιδευτικούς. Η λογική του είναι πολύ κοντά σε αυτήν του βιβλίου.

Εκπαιδευτικό λογισμικό στα σχολεία Στις Η.Π.Α. χρησιμοποιείται ειδικό λογισμικό για διδασκαλία σε παιδιά από τη δεκαετία του ’60 (π.χ. η γλώσσα LOGO) Στη δεκαετία του ’90, με την έκρηξη των πολυμέσων (εικόνα, ήχος, βίντεο), εμφανίστηκαν στο εμπόριο Σήμερα η ανάπτυξη της τεχνολογίας (διαδραστικοι πίνακες,προτζέκτορες) βοηθάει στην ευρεία χρήση τους.

Ομάδα στόχος Δάσκαλος Μαθητές Δημοτικού(Γ'-Δ' Δημοτικού)

Το Λογισμικό

Προυποθέσεις χρήσης λογισμικού Κατάλληλες εγκαταστάσεις Εργαστήρια Εξοικίωση χρήσης λογισμικού απο τον διδάσκοντα: Εκπαιδευτικά σεμινάρια Τεχνολογία στην τάξη Προσωπικός υπολογιστής για κάθε μαθητή Εγκατάσταση λογισμικού σε κάθε υπολογιστή Μηχάνημα προβολής

Απαιτήσεις Λογισμικού Flash Τεχνολογία Υποστήριξη από όλα τα Λειτουργικά Συστήματα Windows, Linux, Mac OS Υποστήριξη από όλους τους web browser(mozila,chrome,opera...)

Το Λογισμικό Χωρίζεται σε 6 μέρη: Γνωρίζοντας τη χώρα μου Εργασία Παιχνίδια του κόσμου Ιστορία της γραφής Το εργαστήρι μου Ασκήσεις

Το Λογισμικό Γνωρίζοντας τη χώρα μου:Παρουσίαση χαρακτηριστικών ελληνικών πόλεων. Εργασία:Αρνητικά παιδικής εργασίας,εργασία και γυναίκα,χαρακτηριστικά επαγγελμάτων Παιχνίδια του κόσμου:Παρουσίαση διάφορων παιχνιδιών Ιστορία της γραφής:Ιστορική αναδρομή της γραφής Το εργαστήριο μου:Ημερολόγιο,κάρτες,κόμικ Ασκήσεις:Πρόσθηκη εργασιών από τον δάσκαλο

Παρουσιάση Λογισμικού...

Στόχοι δασκάλου Εξατομίκευση διδασκαλίας Διδασκαλία με δημιουργικότητα Αμμεσότητα στον τρόπο διδισκαλίας Αξιοποίηση δεξιοτήτων μαθητών Κεντρίζει το ενδιαφέρον των μαθητών Εξοικείωση μαθητών με τις νέες τεχνολογίες

Στόχοι Μαθητή Γ' Δημοτικού Ανάπτυξη της ικανότητας ανάγνωσης με ευχέρεια και ακρίβεια Κατανόηση περιεχομένων κειμένου με αυξανόμενη αναγνωστική δυσκολία Χειρισμός διαφόρων ειδών λόγου Εξοικείωση με κείμενα, επεξεργασία δομής τους. Εξάσκηση στην παραγωγή γραπτών κειμένων με χρήση κατάλληλου ύφους σύμφωνα με την περίσταση επικοινωνίας

Στόχοι Μαθητή Δ'Δημοτικού Στόχοι Μαθητή Δ'Δημοτικού Ανάπτυξη της ικανότητας ανάγνωσης με ευχέρεια και ακρίβεια Χρησιμοποίηση της ικανότητας αυτής στα άλλα μαθήματα και στον κοινωνικό χώρο του μαθητή Ανάπτυξη ικανότητας επικοινωνίας με γραπτό λόγο Συνειδητοποίηση της δομής και των λειτουργιών της γλώσσας σε επικοινωνιακό επίπεδο Εμπλουτισμός, διεύρυνση και ενεργοποίηση του ατομικού λεξιλογίου του μαθητή

Επίτευξη στόχων Ερώτηση-Απάντηση μεσω του προγράμματος Επιβράβευση Αξιοποίηση δυνατοτήτων μαθητών μέσω της φαντασίας και δημιουργηκότητας Οπτικοακουστικά μέσα Αφήγηση Ζωντανό και παραστατικό περιβάλλον Ανάγνωση κειμένων

Ο δασκάλος χρησιμοποιεί το πρόγραμμα... Την ώρα του μαθήματος Κατανόηση νέων εννοιών με την ταυτόχρονη χρήση του βιβλίου Για επανάληψη πάνω σε διδακτικές ενότητες Δημιουργία νέων ασκήσεων μέσω του λογισμικού.

Ο μαθητής χρησιμοποιεί το πρόγραμμα... Στο σχολείο την ώρα του μαθήματος Στο σπίτι για προσωπική εξάσκηση Στην επανάληψη διδακτικών ενοτήτων με σκοπό την εξάσκηση

Πηγές http://intelligent-education.blogspot.gr/2009/11/blog- post_09.html http://intelligent-education.blogspot.gr/2008/12/blog- post.html http://mag.e-diktyo.eu/? p=193 http://ts.sch.gr/software

ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΝΤΩΝΕΛΗΣ ΧΑΡΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΤΣΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΑΤΖΙΑΚΑ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΜΠΙΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΑΝΤΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΦΑΚΡΙΑΔΗΣ ΠΑΣΧΑΛΗΣ

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ???