ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Advertisements

Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Σχέδιο εργασίας (Project) Σπυριδούλα Σκλαβενίτη Σχολική Σύμβουλος ΠΕ 4
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
34ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Μπάκου Αλεξάνδρα Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ηραακλείου
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ:
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
Ανάδειξη της σχέσης Κοινωνίας, Τεχνολογίας και Φυσικών Επιστημών.
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Ανδρέου Μπέττυ Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Δρ. ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ Σχολική Ψυχολόγος Αν. Προϊσταμένη.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Ιωάννα Κομνηνού ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΤ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. Αναζητώντας την αλήθεια στη ζωή μας.
Η Διαθεματική Προσέγγιση των Φυσικών Επιστημών στο Γυμνάσιο
Ερευνητικές Εργασίες Α΄Λυκείου Μιχάλης Φωτιάδης ΠΕ17 Μηχανολόγος Ημερίδα στο Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκεια Ευαγγελικής Σχολής
Σημαντικοί άξονες του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
Τίτλος Δραστηριότητας
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
«Π ΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » 22-26/06/15 Ρίγα, Λετονία.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Παιδαγωγικός στόχος Στοχεύει στη γνωστική ανάπτυξη, τη συναισθηματική ολοκλήρωση και την καλλιέργεια ικανοτήτων ταυτόχρονα του μαθητή/τριας.
John Dewey
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Διεπιστημονικά και Διαθεματικά Προγράμματα Σπουδών
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
KAINOTOMA ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Η ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ
Έννοια, χαρακτηριστικά
Δημιουργία σεναρίου.
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
Παρασκευή Βάγια ΠΕ13 Νομικός 20ο Γυμνάσιο Αθηνών
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Παιδαγωγική συνάντηση για ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων διδασκαλίας των νέων μαθημάτων Α΄και Β΄ΕΑΠΛ Προυποθέσεις λειτουργίας και υποστήριξη.
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Η ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ 8ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων Δρ. Ιστορίας της Τέχνης, Φιλόλογος «Μεθοδολογία εφαρμογής και Σχεδιασμός Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων» Λένα Μπενιση Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων Δρ. Ιστορίας της Τέχνης, Φιλόλογος

Σχεδιασμος ενός προγραμματος -θεμα -στοχοι -περιεχομενο -μεθοδολογια -χρονοδιαγραμμα δραστηριοτητων -συνεργασιες -συνδεση με μαθηματα Αναλυτικων Προγραμματων

Μεθοδολογια -Περιβαλλοντικη εκπαιδευση -Πολιτιστικα θεματα -Αγωγη Υγειας -Διεπιστημονικοτητα-Διαθεματικοτητα -Βιωματικη προσεγγιση -Ομαδοσυνεργατικη (μαθητων) -Σχεδια εργασιας -Τεχνολογικος εξοπλισμος -

Διαθεματικοτητα-Διεπιστημονικοτητα Διαθεματικη Προσεγγιση=πολυπλευρη διερευνηση και μελετη ενός θεματος με τη συμμετοχη και το συντονισμο πολλων γνωστικων αντικειμενων. Διεπιστημονικοτητα=συσχετισμος των διαφορων επιστημων. Στη σχολικη γνωση διατηρει τα διακριτα μαθηματα αλλα με διαφορους τροπους προσπαθει να συσχετισει το περιεχομενο τους. Σημαινει νέο τροπο παραγωγης γνωσης/ επηρεαζει τον τροπο διδασκαλιας και ερευνας/στοχευει σε ολοπλευρη αντιληψη του κοσμου

Βιωματικη μαθηση Γνωση που συνδεεται με την αμεση εμπειρια, τη καθημερινοτητα και τα προσωπικα ενδιαφεροντα των μαθητων

Ομαδοσυνεργατικη διαδικασια μαθησης Εναλλακτικος τροπος μαθησης «μαθαινω ερευνωντας» Αλλαγη ρολων (μαθητων-καθηγητων) *Δημιουργια ομαδων: Εργαζονται ισοτιμα σε ομαδες, αξιοποιουν τα βιωματα τους, μαθαινουν να συνεργαζονται και να αναζητουν κριτικα τη πληροφορηση

Σχεδια εργασιας (project) Προσεγγιση της γνωσης με τη μεθοδο των σχεδιων εργασιας Ο μαθητης εχει τον πρωτο λογο, μαθαινει πως να εργαζεται, δηλ. * συνεργαζεται *αναζητα πληροφοριες σε ποικιλες πηγες *επεξεργαζεται κριτικα τις πληροφοριες και συγκρινει *Παιρνει πρωτοβουλιες και αναλαμβανει ευθυνες ο καθηγητης *καθοδηγει διακριτικα, εμψυχωνει και βοηθα στις δυσκολιες *Παρακινει τους μαθητες να σκεφτονται, να κρινουν *Να αξιοποιουν τις δεξιοτητες και τα βιωματα τους

Σχεδια εργασιας (συνεχεια) Στο τελος της εργασιας οι μαθητες θα κληθουν να καταγραψουν εμπειριες και εντυπωσεις Θα εχουν ερευνησει, σε προσωπικο και ομαδικο επιπεδο, συγκεκριμενη βιβλιογραφια Και θα εχουν μαθει να χειριζονται και να παραγουν εργο με τη χρηση της τεχνολογιας Ουσια Διασυνδεση της σχολικης γνωσης με τη καθημερινη ζωη

Λενα Μπενιση Υπευθυνη Πολιτιστικων Θεματων Δρ. Ιστοριας της Τεχνης «Θεματολογια Πολιτιστικων Προγραμματων: αναδειξη και προωθηση στοιχειων Πολιτισμου» Λενα Μπενιση Υπευθυνη Πολιτιστικων Θεματων Δρ. Ιστοριας της Τεχνης

Αντικειμενο των προγραμματων είναι ο Πολιτισμος Δηλ. Το συνολο των ηθων και εθιμων, των υλικων, καλλιτεχνικων, θρησκευτικων και πνευματικων εκδηλωσεων, που χαρακτηριζουν μια κοινωνια, ένα εθνος. Διακρινουμε 1. τον Τεχνολογικο, τα στοιχεια δηλ. που αφορουν τα τεχνικα επιτευγματα, τα μεσα παραγωγης και τις επιστημονικες γνωσεις και 2. τον Πνευματικο, που αναφερεται στα πνευματικα και ηθικα επιτευγματα, στις τεχνες, τις ιδεες, τη λογοτεχνια, τη θρησκεια

Στοχος των Πολιτιστικων Προγραμματων Ερευνα-μελετη-αναδειξη-προωθηση στοιχειων Πολιτισμου Με μεθοδολογια, όπως την περιγραψαμε νωριτερα

Ρολος των Υπευθυνων Πολιτιστικων Θεματων *παρακολουθουν, υποστηριζουν, αξιολογουν *επιμορφωνουν με σεμιναρια-ημεριδες *παρεχουν εργαλεια βοηθειας, όπως βιβλιογραφια-επαφες με Φορεις, Μουσεια, Οργανισμους (π.χ. ΕΚΕΒΙ-ΥΠΠΟΤ-Θεατρικους Οργανισμους-Πολιτισμικος Οργανισμος Δημου Αθηναιων) *βρισκουν καταλληλους χωρους, για Συναντησεις η παρουσιασεις καλλιτεχνικων δρασεων σχολειων

Πολιτιστικα Δικτυα Σχολειων Επομενο βημα μετα το στενο πλαισιο-χωρο των σχολικων μοναδων είναι τα Σχολικα Δικτυα- επεκταση σε σχολικες μοναδες εκτος πολης, συνεργασια περισσοτερων των δυο περιοχων (εντος αλλα και εκτος Ελλαδας) π.χ. «Αγγελος Σικελιανος» (Αθηνα-Πειραιας-Αμφισσα-Δελφοι)