ΓΝΩΣΤΑ ΚΑΙ ΑΓΝΩΣΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗΚΑ ΤΟΥ 1ου ΓΕΛ ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ(ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διδακτικά Εργαλεία.
Advertisements

υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ: Ταξιδεύοντας από το χθες
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΚΑΤΟΙΚΙΑ
Quiz για το διαδίκτυο !.
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
 Σελίδα 1 ΠΡΟΤΥΠΟ, ένα διαφορετικό σχολείο για το παιδί ΠΡΟΤΥΠΟ εκπαιδευτήριο Αθήνα, Φεβρουάριος 2011.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Καλές πρακτικές, υλοποιημένα wiki από σχολεία και εκπαιδευτικούς
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Εικόνα 4.1: Τμήμα του εθνικού οδικού δικτύου (Αττική οδός)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Κ ΕΊΜΕΝΑ Ν ΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉΣ Λ ΟΓΟΤΕΧΝΊΑΣ Μ ΑΡΊΑ Μ ΟΥΡΚΟΚΏΣΤΑ Τ ΜΉΜΑ Α'2 Το σοφό σπουργίτι.
μαθαίνω δημιουργώντας δημιουργώ μαθαίνοντας
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΙΓΟΘΕΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Η αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε) για ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης Παντελής Μακρής Επιθεωρητής Δημοτικής.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
1ο Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης Θεσσαλονίκης
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Η ευρυζωνικότητα στην υπηρεσία της εκπαίδευσης στις απομακρυσμένες περιοχές Εργαστηριακή συνεδρία χρηστών δορυφορικής ευρυζωνικότητας Ελληνογερμανική Αγωγή,
 Εισαγωγή  Χωροταξική κατανομή  Προσωπικό  Μαθησιακές μέθοδοι  Επίλογος.
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
Χωροταξία και διαρρύθμιση της Σχολικής τάξης ως κοινωνικό υποσύστημα
Αξιολόγηση του έργου των Εκπαιδευτικών (Π.Δ. 152/2013)
Η ελευθερία στο σχολείο γίνεται πραγματικότητα
 ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ  ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ  ΧΙΟΥΜΟΡ  ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ  ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΩΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΑΤΟΜΑ  ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ  ΦΑΝΤΑΣΙΑ  ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ - ΠΡΟΤΥΠΟ.
Εργαστήρι Ονείρων Τ’ αστέρια είναι όμορφα, είναι πολλά, είναι ψηλά, σαν τα όνειρα και τις ελπίδες μου είναι τ’ αστέρια. ένα πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.
ΘΕΜΑ ΕΡΓΟΥ: ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα δόντια μου προσέχω, γερά για να τα έχω»
Γεια σας φιλαράκια ! Εμείς τα παιδιά της Β΄2 και Δ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
«Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012» 70ο Γυμνάσιο Αθήνας.
Η οργάνωση του χώρου στο συνεργατικό δημοτικό σχολείο
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
Διδακτική Πληροφορικής
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
KINHTO.
Β΄ τάξη Θεωρητική κατεύθυνση Συμπεράσματα και Εντυπώσεις Υπεύθυνη καθηγήτρια: Φ. Κυριλλίδου ΠΕ 13.
Μην τολμήσεις και μιλήσεις γιατί θα σου κάνουμε χειρότερα! Πρέπει να μας φοβάσαι!
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
F1 in Schools. Το F1 in Schools υλοποιείται σήμερα σε περισσότερες από 30 χώρες και ο αριθμός αυξάνεται συνεχώς... F1 in Schools – Ένας Διεθνής Μαθητικός.
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
John Dewey
Πώς επιτυγχάνεται η μάθηση καλύτερα;
Τα παιδαγωγικά-εκπαιδευτικά αιτήματα στην Ελλάδα
Ομάδα Εργασίας: Μαυροφρύφη Αφροδίτη Γκουντελίτσα Κατερίνα Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα Τορονίδου Μαρία Φλώρινα, Ιούνιος 2017.
Δραστηριότητες κατά την 1η Τηλεδιάσκεψη (Διάρκεια 60’)
Δημιουργία σεναρίου.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Ο Απόστολος Παύλος στην Ελλάδα
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη

2ο Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων «Σχολική Διαμεσολάβηση»:
Καλώς ορίσατε, μαθητές! Το όνομα του καθηγητή.
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΝΩΣΤΑ ΚΑΙ ΑΓΝΩΣΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗΚΑ ΤΟΥ 1ου ΓΕΛ ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ(ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ) ΓΝΩΣΤΑ ΚΑΙ ΑΓΝΩΣΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗΚΑ ΤΟΥ 1ου ΓΕΛ ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ(ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ) ΣΤΡΑΤΑΡΧΟΥ ΠΑΠΑΓΟΥ 23 Τ.Κ. 17343

Η εργασία αφιερώνεται σε όλους τους φωτισμένους δασκάλους που πέρασαν από το «στρογγυλό» …κι ο δάσκαλος ποιητής και τα βιβλία σαν κρίνα… Κ. ΠΑΛΑΜΑΣ

Καλώς ορίσατε… ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΦΑΡΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ…

Καλώς ορίσατε… ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΦΑΡΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ…

Το όνειρο… έγινε πραγματικότητα;

Αρχιτέκτονας του σχολείου ο Τάκης Ζενέτος (1926-1977) Αρχιτέκτονας του σχολείου ο Τάκης Ζενέτος (1926-1977) Την περίοδο που η Αθήνα ζούσε την αλόγιστη καταστροφή των παλαιότερων κτηρίων και την ανέγερση κακότεχνων πολυκατοικιών που στέγασαν εσωτερικούς μετανάστες ο Τ.Ζενέτος, σχεδίασε και κατασκεύασε το «στρογγυλό» σχολείο. Το σχολείο όνειρο!

Η αρχιτεκτονική του σχολείου επηρεάζει την μάθηση! Η αρχιτεκτονική του σχολείου επηρεάζει την μάθηση! Σύγχρονες μελέτες (Δανία-2012) απέδειξαν ότι τα σχολεία χωρίς τις κλασσικές αίθουσες… βγάζουν ιδιοφυίες! Η ιδέα του Ζενέτου (1970) να σχεδιάσει ένα σχολείο χωρίς τις παραδοσιακές αίθουσες (ανοιχτούς χώρους που επικοινωνούν μεταξύ τους σε κυκλικό σχήμα) δημιούργησε ένα καινοτόμο περιβάλλον μάθησης ,την συνεργατική μάθηση. Πίστευε στην ανταλλαγή των γνώσεων, με τους καθηγητές να μιλούν λιγότερο και τους μαθητές να δουλεύουν περισσότερο.

Το αέρινο άγαλμα κρουστό μες στ’ ανοιχτά φτερά του… (Γ. Ρίτσος)

Το αέρινο άγαλμα κρουστό μες στ’ ανοιχτά φτερά του… (Γ. Ρίτσος)

Σχολεία χτίστε! Λιτά χτίστε τα, απλόχερα, μεγάλα, γερά θεμελιωμένα, από της χώρας ακάθαρτης, πολύβοης, αρρωστιάρας μακριά μακριά τ’ ανήλιαγα σοκάκια τα σχολεία χτίστε! Και τα πορτοπαράθυρα των τοίχων περίσσια ανοίχτε, νάρχεται ο κυρ΄ Ήλιος διαφεντευτής, να χύνεται, να φεύγει ονειρεμένο πίσω του αργοσέρνοντας το φεγγάρι…(Κ. ΠΑΛΑΜΑΣ)

Σχολεία χτίστε! Λιτά χτίστε τα, απλόχερα, μεγάλα, γερά θεμελιωμένα, από της χώρας ακάθαρτης, πολύβοης, αρρωστιάρας μακριά μακριά τ’ ανήλιαγα σοκάκια τα σχολεία χτίστε! Και τα πορτοπαράθυρα των τοίχων περίσσια ανοίχτε, νάρχεται ο κυρ΄ Ήλιος διαφεντευτής, να χύνεται, να φεύγει ονειρεμένο πίσω του αργοσέρνοντας το φεγγάρι…(Κ. ΠΑΛΑΜΑΣ)

Σχολεία χτίστε! Λιτά χτίστε τα, απλόχερα, μεγάλα, γερά θεμελιωμένα, από της χώρας ακάθαρτης, πολύβοης, αρρωστιάρας μακριά μακριά τ’ ανήλιαγα σοκάκια τα σχολεία χτίστε! Και τα πορτοπαράθυρα των τοίχων περίσσια ανοίχτε, νάρχεται ο κυρ΄ Ήλιος διαφεντευτής, να χύνεται, να φεύγει ονειρεμένο πίσω του αργοσέρνοντας το φεγγάρι…(Κ. ΠΑΛΑΜΑΣ)

Το σχολείο, ο ταπεινός ναός της σοφίας

Το παλάτι της γνώσης Σμίλεψε πάλι, δάσκαλε ψυχές! Κ . ΠΑΛΑΜΑΣ Σμίλεψε πάλι, δάσκαλε ψυχές! Κι΄ ότι απόμεινε ακόμη στη ζωή σου Μην τ΄ αρνηθείς! Θυσίασε το ως τη στερνή πνοή σου! Χτισ΄το παλάτι, δάσκαλε σοφέ! Κ . ΠΑΛΑΜΑΣ

ΚΥΚΛΙΚΟ ΣΧΗΜΑ (από αρχιτεκτονική άποψη) Αφού μελέτησε την εκπαίδευση στον κόσμο και την διεθνή βιβλιογραφία κατέληξε στην κατάργηση της γραμμικής διάταξης που διασπά το χώρο. Έτσι προέκυψε το κυκλικό σχήμα!

ΚΥΚΛΙΚΟ ΣΧΗΜΑ (από εκπαιδευτική άποψη) Η σύλληψη του Ζενέτου καταργεί την δασκαλοκεντρική δομή της εκπαίδευσης και εφαρμόζει συνεργατικότερες μορφές μάθησης. Στην πραγματικότητα χαλαρώνει το μοντέλο της τάξης αφού οι μαθητές διαχέονται σε ολόκληρο το κτήριο που λειτουργούν σαν μια ενιαία κοινότητα. Για αυτό το λόγο το σχήμα του σχολείου είναι κυκλικό.

Ηλεκτρονικό σχολείο Το 1970 ο Τ. Ζενέτος προέβλεψε τη χρήση υπολογιστών όπου οι μαθητές θα μπορούσαν να εργαστούν ατομικά συνδεόμενοι με βιβλιοθήκες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Επειδή φοβόταν ότι οι μαθητές θα απομονώνονταν με τους υπολογιστές είχε προβλέψει και την συμμετοχή- επιμόρφωση των δασκάλων τους στις νέες τεχνολογίες. «Το σχολείο θα έπρεπε να τονίζει την ενότητα μιας κοινωνίας που τείνει να διασπαστεί σε ατομικές πρακτικές από τον υπολογιστή».

Ηλεκτρονικό στρατηγείο Ο Τ. Ζενέτος οραματίζεται ένα σχολείο, το κέντρο του οποίου είναι στην πραγματικότητα ένα ηλεκτρονικό στρατηγείο. Σχεδιάζει μεγάλες αίθουσες που θα διαθέτουν προβολείς συνδεδεμένους με ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες και άλλες οπτικοακουστικές πηγές πληροφορίας.

Αίθουσα πληροφορικής 2013

Αντισεισμικό σχολείο Ο στυλοβάτης του σχολείου είναι βυθισμένος στο έδαφος και καταλήγει σε σχήμα σφαιρικό το οποίο κυλίεται σε άλλες σφαίρες έτσι ώστε να απορροφά τους κραδασμούς των σεισμών. Απόδειξη της αντισεισμικότητας του σχολείου είναι ότι από το 1970 στέκει όρθιο αντέχοντας όλους τους σεισμούς που έχει δεχθεί η Αττική.

Αμφιθέατρο 2013 Η μοναξιά του σχοινοβάτη….

Περιμένοντας το χειροκρότημα για να πάρει κουράγιο…

Αποστροφή από τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας… Η σύλληψη του Τ. Ζενέτου καταργεί την δασκαλοκεντρική δομή της εκπαίδευσης και εφαρμόζει συνεργατικότερες μορφές διδασκαλίας και μάθησης.

Περσίδες Οι μαθητές εντυπωσιάζονται από τις <<περσίδες>>, τα τσιμεντένια δοκάρια που εξέχουν στους ορόφους, δίνοντας στο σχολείο διαστημική όψη. Αυτά τα δοκάρια εκτός από αρχιτεκτονικές προεξοχές αποτελούν σκίαστρα των αιθουσών καθώς και απαραίτητα δοκάρια για την στατικότατα του κτηρίου.

Εμφανή μπετά… Κατασκευαστική ατέλεια ή Ακόμα μία πρωτοπορία!

Βιοκλιματικό σχολείο Οι κλίμακες του σχολείου καλύπτονται με ειδικούς υαλοπίνακες που βρίσκονται σε συγκεκριμένο προσανατολισμό δημιουργώντας ένα πρωτότυπο κατακόρυφο «θερμοκήπιο». Έχει παρατηρηθεί ότι η θερμοκρασία ,σε όλη την έκταση της κλίμακας, τον χειμώνα είναι 2 με 3 βαθμούς μεγαλύτερη από την εξωτερική θερμοκρασία.

Η τέχνη δεν μιμείται ,αλλά ερμηνεύει

Η τέχνη δεν μιμείται ,αλλά ερμηνεύει

Η τέχνη δεν μιμείται ,αλλά ερμηνεύει

Η τέχνη (αρχιτεκτονική) είναι αποκάλυψη

Ο χρόνος ανακαλύπτει την αλήθεια και την ομορφιά

Στρογγυλό σχολείο «λες και ήταν χθες» Στρογγυλό σχολείο «λες και ήταν χθες»

Στρογγυλό σχολείο για πάντα στην καρδιά μας το μόνο στολίδι που δεν φθείρεται είναι η γνώση

Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών 2013

Το σχολείο που έπεσε από τον ουρανό ή το σχολείο που έχει φτερά και είναι έτοιμο να πετάξει…

Οι καθηγητές βρίσκουν βολικό το ότι μπορούν να ελέγχουν τους μαθητές από οποιοδήποτε σημείο στο διάλειμμα

Να σηκωθούμε λίγο ψηλότερα… Ένας χώρος που δεν διαθέτει προοπτικές, σίγουρα δεν μπορεί να περάσει τους μαθητές σε ένα παραπάνω επίπεδο επικοινωνίας και μάθησης.

Ιδανικός αυτόχειρας ή ιδανικός δάσκαλος Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του. Κι όταν πια τον διευκολύνει στο πέρασμα, αφήνεται χαρούμενος να γκρεμιστεί, ενθαρρύνοντάς τον να φτιάξει τις δικές του γέφυρες. Ν.ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

Το δραματικό τέλος ενός αρχιτέκτονα Το δραματικό τέλος ενός αρχιτέκτονα Η πίστη του σε μια ζωή εν εξελίξει που διαρκώς προσβλέπει στο μέλλον τον αποξένωσε από την παρούσα ζωή.

Το δραματικό τέλος ενός αρχιτέκτονα Το δραματικό τέλος ενός αρχιτέκτονα Η πίστη του σε μια ζωή εν εξελίξει που διαρκώς προσβλέπει στο μέλλον τον αποξένωσε από την παρούσα ζωή.

Το δραματικό τέλος ενός αρχιτέκτονα Το δραματικό τέλος ενός αρχιτέκτονα Η πίστη του σε μια ζωή εν εξελίξει που διαρκώς προσβλέπει στο μέλλον τον αποξένωσε από την παρούσα ζωή.

Πηγές… Τα κτήρια συνήθως δεν μιλούν. Εκτός από αυτά που μιλούν! Το στρογγυλό μιλά…

ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΦΙΛΟΘΕΑΜΟΝ ΚΟΙΝΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ-ΕΝΟΧΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΡΙΝΕΤΑΙ : Ο ΚΥΡΙΟΣ Π.ΜΟΥΡΛΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟΥ. ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΟΙ ΤΟΥ: OI ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ Γ.ΜΑΛΑΦΕΚΑΣ ΚΑΙ Γ.ΚΑΠΡΙΝΗΣ(ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ-ΗΘΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ) ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΑΘΩΟΙ ΛΟΓΩ ΑΜΦΙΒΟΛΙΩΝ. Υ.Γ. ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ Η ΘΕΣΠΕΣΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΝΟΥ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ (Η ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ) ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΕ ΕΥΤΥΧΙΑ…ΔΕΝ ΒΡΗΚΑΜΕ…