Το φαγητό μας. Η άθλησή μας Τα παιχνίδια μας στην άμμο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 Το ελατόδασος Περτουλίου επιλέχθηκε ως θέμα Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης επειδή:  Υπόκειται σε αειφορική διαχείριση από το Τμήμα Δασολογίας.
Advertisements

Το παιδαγωγικό πλαίσιο ενός έργου eTwinning. Το eTwinning προσφέρει προστιθέμενη αξία στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από: •Τη Bιωματική Μάθηση •Τα.
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Γιώργος Γιαλλουρίδης, Παναγιώτης Χριστοδούλου Λεμεσός 2006
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
Διαβίωση στη Φύση –μικροί εξερευνητές Η περιπέτεια αρχίζει…
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΣΩ (ΖΩ)ΤΗ ΦΥΣΗ» ΤΑΞΗ Ε΄ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΑΜΑΝΤΖΗ.
2ο ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΙΜΜΕΡΙΩΝ
Διασχολική ημερίδα αθλοπαιδιών και παιχνιδιών δεξιοτήτων Παγκύπριο συνέδριο Αθλητικές Εκδηλώσεις με όλους για όλους Λεμεσός, Νοέμβριος 2006 Χαράλαμπος.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Επ ιτέλους ήρθε η Άνοιξη και κάναμε την πρώτη μας επίσκεψη στο πάρκο. Εκεί μιλήσαμε για τους κινδύνους που εγκυμονούν στη φύση και πώς πρέπει να τους αντιμετωπίζουμε.
μαθαίνω για την κατασκηνωτική Ζωή
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Συνεργασία με το Δημοτικό Κάμπινγκ Αλεξανδρούπολης
Διαβίωση στη Φύση – Μικροί Κατασκηνωτές Περιβαλλοντική Ομάδα Δημοτικού Σχολείου Νέας Χηλής Στ1 τάξη Υπεύθυνη προγράμματος: Ελένη Δελίδου Υπεύθυνη τμήματος:
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
«Περισσότερες Εμπειρίες, Περισσότερες Γνώσεις, Περισσότερη Χαρά»
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
<< EY AΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ>>
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΙΛΙΠΠΩΝ
Το καλοκαίρι που πέρασε
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
9ο Γυμνάσιο Καλλιθέας «Μάνος Χατζιδάκις»
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ερμηνεία δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων
“Μια μέρα στη ζωή του μικρού Ιάσονα” Ο Μυκηναϊκός κόσμος μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. Συνδέσεις στο σήμερα. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Επιμέλεια:
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Τα άγρια ζώα της Ελλάδας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
<< Το σποράκι πηγή ζωής >>
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης : Διαιτολογικό Γραφείο Ιωάννη Χρύσου και ΣΙΑ ΕΕ Όνομα: Ζάνα Αντέλα Α.Μ:
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06.
«Π ΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » 22-26/06/15 Ρίγα, Λετονία.
Το «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» για μαθητές Δημοτικού Σχολείου Σκοπός των ενοτήτων του προγράμματος «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» που απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου είναι: -Η.
Η περίπτωση του τυριού στη διατροφή των Ευρωπαίων Ε 3, 10 ου ΔΣ Ιωαννίνων.
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικαστικής Αγωγής στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάφου
ΜΝΗΜΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΞΕΝΑΓΟΥ
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
Ευρωπαϊκο προγραμμα comenius
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
Άθληση και μαθητής Η ομάδα εργασίας μας ανέλαβε να ασχοληθεί με τη σημασία της άθλησης στη ζωή των μαθητών και τις θετικές επιπτώσεις της άθλησης στη.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Παρουσίαση κρίσιμου συμβάντος
Καλώς ορίσατε, μαθητές! Το όνομα του καθηγητή.
Αγα-Πάμε Αρχαιολογικό Μουσείο Μεγάρων;
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
Νηπιαγωγείο Λουσικών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το φαγητό μας

Η άθλησή μας

Τα παιχνίδια μας στην άμμο

Οι καλλιτεχνικές μας δημιουργίες

Γιορτάσαμε και τα γενέθλια του Νίκου που θα του μείνουν αξέχαστα

Το ταξίδι μας στη Σαμοθράκη, περιλάμβανε… Τη γνωριμία μας με τους συμμαθητές μας από το Δημοτικό Σχολείο της Καμαριώτισσας οι οποίοι μας συνόδευσαν και μας ξενάγησαν: στο αρχαιολογικό Μουσείο της Παλαιόπολης στο Ιερό των Μεγάλων Θεών και στις Ιαματικές Πηγές στα Θέρμα

η επίσκεψή μας στο Αρχαιολογικό Μουσείο Η ξενάγησή μας στο Ιερό των Μεγάλων Θεών

Μια ανάσα κάτω από τον αιωνόβιο Πλάτανο στα Θέρμα Οι Ιαματικές πηγές: το νερό περιέχει πολύ θείο και έχει θερμοκρασία 80 ο Κελσίου

Αξιολόγηση του προγράμματος  Για την αξιολόγηση του προγράμματος μοιράστηκαν στους συμμετέχοντες ερωτηματολόγια, τα οποία κατασκευάστηκαν για τις ανάγκες του συγκεκριμένου προγράμματος.  Το πρόγραμμα συνολικά ενθουσίασε τα παιδιά, τα οποία δήλωσαν ότι βίωσαν μοναδικές εμπειρίες και ότι πραγματικά ήρθαν σε άμεση επαφή με τη φύση.  Έμαθαν να συμβιώνουν με άλλους, να μοιράζονται, να είναι υπεύθυνοι για τον εαυτό τους αλλά να νοιάζονται και για τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας.  Επιπλέον, απέκτησαν πολλές νέες και χρήσιμες γνώσεις όπως αυτές του προσανατολισμού, της ανάγνωσης του χάρτη, της χρήσης της πυξίδας και της κατασκηνωτικής ζωής οι οποίες θα τους φανούν χρήσιμες και στην υπόλοιπη ζωή τους ως ενήλικες.  Αξιοσημείωτη είναι η συνολική αναφορά των παιδιών ότι αυτές οι γνώσεις πρέπει να διδάσκονται στο σχολείο γιατί εφοδιάζουν τους μαθητές με δεξιότητες και ικανότητες χρήσιμες για την ενηλικίωση.  Επίσης, το όλο πρόγραμμα συνέβαλλε σημαντικά στην ανάπτυξη της περιβαλλοντικής τους συνείδησης και της οικολογικής τους συμπεριφοράς.  Τέλος όλοι οι συμμετέχοντες είναι πρόθυμοι να συστήσουν την παρακολούθηση αυτού του προγράμματος και στους επόμενους μαθητές/τριες του σχολείου.  Εδώ αξίζει να αναφερθεί ότι καθώς το πρόγραμμα «Διαβίωση στη Φύση» υλοποιήθηκε για δεύτερη χρονιά στο ίδιο σχολείο, τα συμπεράσματα της αξιολόγησης συμφωνούν απόλυτα με τα συμπεράσματα της προηγούμενης χρονιάς γεγονός που ενισχύει την άποψη ότι το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι εξίσου ωφέλιμο όσο και διασκεδαστικό για τα παιδιά. Να σημειωθεί ότι ενώ πέρυσι στο κάμπινγκ συμμετείχαν μόνο 8 παιδιά από τα 19, φέτος συμμετείχαν 31 παιδιά από τα 34 του προγράμματος.