Πως θα αξιοποιήσετε περαιτέρω τις eTwinning συνεργασίες σας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Advertisements

European Career of Researchers- E*CARE project Ελισάβετ Κοκόζηλα ΕΚΕΤΑ 11 η Συνάντηση του Ελληνικού Δικτύου Κέντρων Κινητικότητας Ερευνητών, 11 Δεκεμβρίου.
Παρουσίαση του Γραφείου Υποστήριξης του Συμφώνου των Δημάρχων του Τ.Ε.Ε. Γεώργιος Ζαμπατής Προϊστάμενος Διεύθυνσης Επιστημονικής & Αναπτυξιακής Δραστηριότητας.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ E-CONS
GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Εγκεκριμένο Θεματικό Δίκτυο Π.Ε. του ΥΠ.Ε.Π.Θ. με αρχή λειτουργίας το 2003 Επανέγκριση λειτουργίας Δικτύου το Σκοπός του Δικτύου Το Δίκτυο.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Inspiring Science Education : Ένταξη Σχολικών Μονάδων,
Δρ. Βερόνικα Σαμαρά Επικεφαλής Ελληνικού Κόμβου Ασφαλούς Διαδικτύου Υπό την αιγίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ελληνικός Κόμβος Επαγρύπνησης για ένα Ασφαλέστερο.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ 2012 ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΟΓΚΡΕΣΣΟ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ; Η συμμετοχή.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Παρουσίαση του Γραφείου Υποστήριξης του Συμφώνου των Δημάρχων του Τ.Ε.Ε. Χ. Δούκας, Ν. Ανουσάκης SEAP-PLUS: Adding to SEAP – more participants, more content.
European Citizenship Learning to get-Learning to give.
Company LOGO Ώρα για Ασφαλέστερο Διαδίκτυο Με την υποστήριξη της Εκπαιδευτικής Πύλης
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ
ACCELERATE ένα δοκιμαστικό έργο Παρήγαγε μια σειρά από πιλοτικά προϊόντα, εργαλεία, μεθόδους τα οποία μπορούν να προσαρμοστούν εύκολα και να χρησιμοποιηθούν.
Ομάδα Φ Καλαϊτziδησ Κλεοβουλοσ Καραναστασησ Δημητρησ Κεσογλου Μαρινα
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
“Antiqua aqua” “Υδάτινα δίκτυα” ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΩΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΒΡΑΒΕΙΟ “e-Twinning” 2006 ΓΕΩΡΓΑΝΤΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΓΕΝΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ.
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
3 Μαρτίου 2008 : 3 Μαρτίου 2008 : Η γνωριμία με τους FRIENDS OF NATURE Ημερίδα "Το υδάτινο τοπίο της περιοχής του Αξιού" Διεύθυνση Δ/θμιας Εκπ/σης Δυτικής.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
«Περισσότερες Εμπειρίες, Περισσότερες Γνώσεις, Περισσότερη Χαρά»
ΚΙΛΚΙΣ - ΝΟΜΕΒΡΙΟΣ 2004 «Διατοπική- Διακρατική συνεργασία στο πλαίσιο της LEADER+» 4η Σύνοδος Ελληνικού Δικτύου LEADER+ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΕΙΟΣ Γενικός.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
Τ.Π.Ε. και Δίκτυα Υψηλών Ταχυτήτων, Πτολεμαΐδα, Παρ. 22, Σάβ. 23 Σεπτ «e + σχολείων στην Ευρώπη- eTwinning» Άρης Λούβρης, Αν. υπεύθυνος.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
17-19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2012 Χώρος Αρχής Κρατικών Εκθέσεων Μακεδονίτισσα ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Συναντήσεις υποστήριξης εκπαιδευτικών που θέλουν να μάθουν να ενσωματώνουν τις Τ.Π.Ε. στα μαθήματά τους.
Ηλεκτρονική Αδελφοποίηση και Κοινωνική Δικτύωση
Ίδρυμα Διαχείρισης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Διά Βίου Μάθησης Ημερίδα Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Ενηλίκων στην Κύπρο Λεμεσός, 21 Ιουνίου 2013.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΖΕΥΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: Β’ ΑΘΗΝΑΣ 2ο ΕΠΑΛ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ & ΣΕΚ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ Γραμματική.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Εργασία στο μάθημα : «Εκπαιδευτική Πολιτική» Θέμα: «Τα νέα προγράμματα δράσης στην εκπαίδευση και την κατάρτιση ( )» Διδάσκουσα: κ. Σοφία Ηλιάδου-Τάχου.
Ι.Κ.Υ. (ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ) COMENIUS (ΚΟΜΕΝΙΟΥΣ ) ΕΥΡΩΠΑΪΚO ΠΡΟΓΡΑΜΜA.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Δρ. Μάριος Παντελή (EdD)
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Στόχος Υπουργείου Παιδείας για τον Πολιτισμό
O πρώτος χρόνος της δράσης eTwinning
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “eTwinning”
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
Δ.Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου «Προσχολική εκπαίδευση και αγωγή: Προσεγγίζοντας το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα» Eσπερίδα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Η δραστηριότητα του ευρωπαϊκού προγράμματος Inspiring Science Education ( προτείνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πως θα αξιοποιήσετε περαιτέρω τις eTwinning συνεργασίες σας

Επαυξημένη αξία των συνεργασιών σας eTwinning μέσω: Προγραμμάτων και Διαγωνισμών του EUN Συνδυασμού Comenius και eTwinning Εθνικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων (Αγωγή Υγείας, Περιβαλλοντική Αγωγή κ.α.)

Μέλη EUN: χώρες της E.E. εκτός των Κύπρου και Λετονίας. Επίσης, Ισλανδία, Νορβηγία, Ελβετία και Ισραήλ Ενεργή συμμετοχή Ελλάδας στα προγράμματα: eTwinning, Insafe, Comenius και Spring Day Διαγωνισμοί EUN: elearning Awards και DYP Βραβείο Νεότητας Ειδικά φέτος: «50 Χρόνια Μαζί στη Διαφορετικότητα» EUropean schoolNet

Μέσω του EUN, ωφελούμαστε ως προς την: Προβολή της χώρας μας και των εργασιών συναδέλφων μέσα από τη διάχυση τοπικών, περιφερειακών ή εθνικών εκπαιδευτικών πρακτικών Επικοινωνία ανάμεσα σε τάξεις σχολικών μονάδων, εκπαιδευτικών και μαθητών σε ευρωπαϊκό επίπεδο μέσω συνεργατικών έργων (projects) Πρόσβαση σε πηγές παιδαγωγικού υλικού και πηγές πολυμέσων Επικοινωνία και συνεργασία του Υπ.Ε.Π.Θ. με τα Υπουργεία Παιδείας των χωρών μελών του EUN σε θέματα eLearning, χρήσης και διείσδυσης των ΤΠΕ στην εκπαίδευση.

e-learning awards Επιβράβευση των καλύτερων εργασιών χρήσης των ΤΠΕ στην εκπαίδευση. Φέτος, διοργάνωση από το EUN για 7η συνεχή χρονιά. Κάλλιστα, μία συνεργασία eTwinning μπορεί να αποτελέσει υποψήφια συμμετοχή έργου για την τρέχουσα χρονιά. Όσοι εκπαιδευτικοί, μέσω των σχολείων τους, ενδιαφέρονται, καλούνται να υποβάλλουν τις εργασίες τους πριν από τις 31/10/

Europe Cares Νέοι ηλικίας ετών από ολόκληρη την Ευρώπη μπορούν να συμμετάσχουν υποβάλλοντας έργα τέχνης για να αναδείξουν την αναπτυξιακή συνεργασία στην Αφρική. Ο διαγωνισμός «Βραβείο Νεότητας για την Ανάπτυξη, Έμφαση στην Αφρική, Αειφόρος Ανάπτυξη» είναι ανοικτός για μαθητές ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ και ΤΕΕ με προθεσμία 06/01/2008. Τα θέματα για τις συμμετοχές είναι τα εξής: Αλλαγή Κλίματος Νερό και Ενέργεια Βιώσιμος Τουρισμός

Διαγωνισμός "Μαζί στη Διαφορετικότητα""Μαζί στη Διαφορετικότητα" Την 3η Σεπτεμβρίου το EUN σε συνεργασία με το Μουσείο της Ευρώπης, ξεκίνησε το σχολικό διαγωνισμό “50 Χρόνια Μαζί στη Διαφορετικότητα” με σκοπό να αυξήσει την επίγνωση για τις Ευρωπαϊκές πολιτιστικές αξίες, τα ορόσημα της Ευρωπαϊκής ένταξης και τα 50 χρόνια της ενότητας στη διαφορετικότητα. Ο διαγωνισμός σκοπεύει να ενδυναμώσει την εκπαίδευση στα σχολεία σχετικά με την Ευρωπαϊκή Συνείδηση, τη χρονιά που η Ευρώπη γιορτάζει την 50στή της επέτειο. Καταληκτική ημερομηνία διαγωνισμού είναι η 31η Δεκεμβρίου 2007.

Συνδυάζοντας το Comenius με το eTwinning Πλεονεκτήματα Με ένα συνεργατικό έργο λαμβάνετε μέρος σε δύο Ευρωπαϊκά Προγράμματα, χωρίς πρόσθετο φόρτο Τα ηλεκτρονικά εργαλεία eTwinning για την επικοινωνία και τη συνεργασία διευκολύνουν το έργο σας! Γίνεστε αυτόματα μέλος του μεγάλου δικτύου eTwinning το οποίο αριθμεί χιλιάδες Ευρωπαϊκά Σχολεία Κινητικότητα Comenius αλλά και Εθνικά και Ευρωπαϊκά βραβεία eTwinning!

Εθνικά εκπαιδευτικά προγράμματα Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε επιτυχημένο έργο του σχολείου που έχετε ήδη υλοποιήσει σε παλιότερο πρόγραμμα Αγωγής Υγείας, Περιβαλλοντικής Αγωγής κ.α. σε μια συνεργασία eTwinning με ανάλογο θέμα Μέσω του eTwinning επεκτείνετε το έργο σας, σε συνεργασία με έναν Ευρωπαίο εταίρο Προσδίδετε έτσι στο έργο σας Ευρωπαϊκή Διάσταση και Αναγνώριση

Αντί επιλόγου Η αξιοποίηση συνεργασιών συμπληρωματικά πέραν της πρόσθετης αξίας τους, λειτουργούν τονωτικά για το δύσκολο έργο των εκπαιδευτικών και δρουν πολλαπλασιαστικά καθώς κάθε εκπαιδευτικός που παρακολουθεί και συμμετέχει ενεργά, αυτομάτως μεταφέρει τη γνώση και τις εντυπώσεις του στους εκπαιδευτικούς της σχολικής του μονάδας. Τελικοί φυσικά αποδέκτες της οποιαδήποτε βελτίωσης στη μαθησιακή διαδικασία είναι οι μαθητές και είναι περιττό να αναφερθεί ότι όλα όσα γίνονται για την εκπαιδευτική κοινότητα αποβλέπουν στο να ωφεληθούν τα παιδιά μας.