ΚΕΡΚΥΡΑ ΑΧΙΛΛΕΙΟ
Αχίλλειο, η ιστορία του Η Σίσσυ επισκέφτηκε την Κέρκυρα το 1861 και φιλοξενήθηκε από τον Άγγλο Ύπατο Αρμοστή Henry Stoks στο Μον Ρεπό. Έμεινε στο νησί για μεγάλο διάστημα και το αγάπησε ιδιαίτερα, ενώ η γνωριμία της με την Ελλάδα την έκανε να εκτιμήσει ιδιαίτερα και τον ελληνικό πολιτισμό και να μελετήσει την ελληνική μυθολογία. Στο Γαστούρι βρήκε τη βίλλα Βράιλα, και έδωσε εντολή να γκρεμιστεί το οίκημα και να χτιστεί ένα καινούριο. Ο Ιταλός αρχιτέκτονας Raffaele Caritto αναλαμβάνει να σχεδιάσει το νέο οίκημα, το οποίο η Σίσσυ ονομάζει Αχίλλειο, προς τιμή του ήρωα Αχιλλέα τον οποίο θαύμαζε ιδιαίτερα. Όταν πέθανε ο μικρός γιος της Σίσσυ η Αυτοκράτειρα αποφάσισε να φύγει για κάποιο διάστημα από την Αυστρία και επέστρεψε στην Κέρκυρα το 1889.
Ο διάκοσμος στο Αχίλλειο Το Αχίλλειο είναι οίκημα νεοκλασικού ρυθμού, χτισμένο μέσα σε μια κατάφυτη έκταση και με έναν υπέροχο κήπο με πολλά αγάλματα αρχαϊκού τύπου.
Θνήσκων Αχιλλέας Το πιο γνωστό άγαλμα είναι ο Θνήσκων Αχιλλέας του Herter που παρουσιάζει τον Αχιλλέα να σφαδάζει και να προσπαθεί να αφαιρέσει το βέλος μετά το χτύπημα που δέχτηκε στη φτέρνα. Το άγαλμα φτιάχτηκε το 1884.
Θνήσκων Αχιλλέας
Νικών Αχχιλεύς Εκτός από τον Θνήσκοντα Αχιλλέα εντύπωση προκαλεί το ορειχάλκινο άγαλμα που στέκεται στον κήπο και φέρει τον τίτλο, ο «Νικών Αχχιλεύς». Έχει ύψος περίπου 8 μέτρα και είναι εξαιρετικά μεγαλοπρεπές και επιβλητικό.
Νικών Αχχιλεύς
Εννέα Μούσες Στο περιστύλιο του Αχιλλείου, πριν κατέβει κανείς τις σκάλες προς την αυλή, υπάρχουν τα αγάλματα των εννέα μουσών της Ελληνική Μυθολογίας. Τα αγάλματα είναι φτιαγμένα ακολουθώντας την παράδοση την γλυπτική παράδοση των Αρχαίων Ελλήνων.
Εννέα Μούσες
Εσωτερικό Αχίλλειου Μέσα στο Αχίλλειο οι επισκέπτες μπορούν να θαυμάσουν τις υπέροχες τοιχογραφίες και τους πίνακες που κοσμούν τους χώρους υποδοχής. Στο εσωτερικό του Αχιλλείου υπάρχει και ένα παρεκκλήσι που έφτιαξε η Σίσσυ για να προσεύχεται και το οποίο επίσης κοσμείται από έργα εκκλησιαστικής τέχνης. Στην οροφή της κύριας αίθουσας υποδοχής υπάρχει ο πίνακας – νωπογραφία που απεικονίζει τις τέσσερεις εποχές του χρόνου, και στην κορυφή της κεντρικής σκάλας προς τον πρώτο όροφο υπάρχει η τεράστια ελαιογραφία που απεικονίζει τον Αχιλλέα να σέρνει το πτώμα του Έκτορα με το άρμα του. Ο πίνακας αποτελεί πόλο έλξης στο Αχίλλειο και είναι πραγματικά εντυπωσιακός. Φιλοτεχνήθηκε από τον Αυστριακό ζωγράφο Franz Matsch το 1892.
Το Αχίλλειο μετά την Αυτοκράτειρα Σίσσυ Μετά τη δολοφονία της Σίσσυ, το 1898, το Αχίλλειο έμεινε κλειστό για χρόνια. Το 1907 εξαγοράστηκε από τον Γουλιέλμο Β Κάιζερ, ο οποίος έκανε ανεπιτυχείς προσθήκες και διακοσμητικές παρεμβάσεις στο ανάκτορο. Το Αχίλλειο χρησιμοποιήθηκε ως νοσοκομείο κατά τον Α και Β Παγκόσμιο πόλεμο και υπέστη αρκετές φθορές. Το 1962 η Ελλάδα το μίσθωσε σε γερμανική εταιρεία η οποία το ανακαίνισε, έφερε πολλά από τα κειμήλια της Σίσσυ πίσω και δημιούργησε καζίνο στο χώρο. Το 1994 το Αχίλλειο πέρασε στη δικαιοδοσία του Ελληνικού Δημοσίου και έκτοτε λειτουργεί ως μουσειακός χώρος, προσελκύοντας χιλιάδες τουρίστες κάθε καλοκαίρι.