Εβδομάδα 8 Γ. Κρεκούκιας MSc

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αναλύοντας το Άνω και Κάτω Άκρο
Advertisements

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη διδακτική διαδικασία ο διδάσκων θέτει στόχους, στη συνέχεια μεριμνά για την επίτευξή τους και τέλος αξιολογεί το έργο του, το υλικό.
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΑΘΗΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
Πώς να χρησιμοποιήσετε τον λογαριασμό σας στο Gmail
Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτικοί σκοποί  Στο σύνταγμα κάθε χώρας καθορίζονται οι γενικοί σκοποί της εκπαίδευσης  Με βάση τον γενικό σκοπό.
Γενετικής-Ιατρικής Πληροφορίας
Κινησιολογικές Μελέτες
Καλώς ήρθατε στην ενίσχυση της υγείας και της κοινωνικής φροντίδας μέσω Διεπαγγελματικής εκπαίδευσης.
ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΟΣΦΥΙΚΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΣΠΟΝΔΥΛΙΚΗΣ ΣΤΗΛΗΣ
Εισαγωγική διάλεξη στο NMS1
Παπαδάκη Αθανασία-Σίντι Φυτσιλή Ευγενία Γιαννή Μυρσίνη-Ειρήνη
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
Η Κίνηση στη Φυσικοθεραπεία
Ανάλυση προβλημάτων και Αλγόριθμοι
Κλινική Αξιολόγηση ΝΜΣ 1 ΟΜΣΣ Γ. Κρεκούκιας MSc.
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Ο φυσικοθεραπευτησ ωσ εκπαιδευτικοσ
Εισαγωγή στη Πληροφορική (Εξάμηνο A)
Θέματα αναφορικά με τη χρήση και τον τρόπο αναφοράς των ψυχομετρικών τεστ Μάθημα: Ψυχομετρία II Διάλεξη Νο 4.
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Η αξιολόγηση και η συμβολή της στη σύγχρονη διδασκαλία των μαθηματικών Δρ. Σάλτας Βασίλειος Επ. Συν. ΤΕΙ Καβάλας
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
2010/11 IST/UH ΚΜ  Αναγνώριση των ανατομικών και φυσιολογικών παραγόντων που συμβάλλουν στη φυσιολογική κίνηση  Σκιαγράφηση του πως αυτά.
5. Χαρακτηρισμός των μαθηματικών γνώσεων των μαθητών.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο ΚΕΦ. 1-ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΑΕΠΠ.
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Εργαστήριο Φυσικής Υποδείξεις για τη συγγραφή των γραπτών εργασιών
Φυσιολογική Κίνηση: Εισαγωγή
1ο και 2ο εξάμηνο Θεωρία και εργαστήρια 30 βαθμοί Εργασίες (2) και Εξετάσεις Τμήμα Φυσικοθεραπείας Τηλ: εσωτ. 218, Ε-mail:
Μύες: τεστ δύναμης και ελαστικότητας
ΝΟΣΟΣ PARKINSON Εργασία: Άννα Μ..
Nευρολογικα & νευροδυναμικα τεςτ
Αξιολόγηση Ποδοκνημικής και Άκρου Ποδός
Άρθρωση Ισχίου: Αξιολόγηση
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Νοηματική επικοινωνία Γλώσσα του σώματος Body Language
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
PTY Τεχνικές για το χειρισμό των αρρώστων.
Ανατομία ΟΜΣΣ: Μύες Τετράγωνος οσφυικός Πολυσχιδής
ΘΕΜΑΤΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΚΑΘ Α ΜΑΥΡΙΔΟΥ.
PCO CONVIN αποτύπωση της αναγνωρισιμότητας της ρευματολογικής ειδικότητας και ο βαθμός χρήσης της από τον γενικό πληθυσμό ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ.
Ρήξη χιαστών συνδέσμων
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Οστεοχόνδρωση ανώμαλη ενδοχόνδρια οστεοποίηση
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Δημιουργία πειράματος Θα σας ζητηθεί να σχεδιάσετε ένα πείραμα που να διερευνά μία υπόθεση. Θα πρέπει να είστε σε θέση να: χειριστείτε τις μεταβλητές,
Η συλλογιστική για το σχεδιασμό. Για το μάθημαΙ  « Παραδοτέα :  Ασκήσεις  Σχεδιασμός και κατασκευή ενός λογισμικού με το Αβάκιο  Ένα κείμενο
ΚΡΙΣΙΜΟ ΣΥΜΒΑΝ ΖΑΝΝΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ Γ ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ( ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ) ΠΛΥΤΑ ΕΛΕΝΗ 08/03/2013.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Α. ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ Παντελής Β. Ζήσης
Διεθνής Κινητικότητα: Μια πρώτη αποτίμηση Αθήνα, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 22 Οκτωβρίου 2015 Αθανάσιος Καυκαλίδης Υπεύθυνος για τη Διεθνή Κινητικότητα & τις.
Διαγνωστικά Θέματα Λογοθεραπείας Δρ. Μαρία Καμπανάρου Ενότητα 8.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ «Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα»
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
«ΕΡΩΤΗΣΗ 1» Κατά τη διάρκεια της περιόδου οι ετήσιοι αριθμοί θανάτων από καρκίνο στις Ηνωμένες Πολιτείες από ανήλθαν στις , δηλαδή.
Γίνε ειδικός στις ουσίες που βελτιώνουν την απόδοση και την εμφάνιση
ΠΡΩΙΜΟ ΨΥΧΙΚΟ ΤΡΑΥΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΚΟΤΗΤΑ: ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Τσίτσκαρη Ε. ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ Μάθημα 263 Τσίτσκαρη Ε.
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εβδομάδα 8 Γ. Κρεκούκιας MSc Ανασκόπηση Μαθήματος Εβδομάδα 8 Γ. Κρεκούκιας MSc

Μαθησιακά Αποτελέσματα Κατανόηση φόρμας για καταγραφή παθολογίας Περιγραφή της χρήση της φόρμας παθολογίας Ανασκόπηση του υλικού που έχει διδαχθεί έως τώρα στο ΝΜΣ 1 και αναγνώριση κενών στη γνώση Κατανόηση του ερωτήματος της γραπτής εργασίας Αναγνώριση του checklist της εργασίας καθώς και των απαιτούμενων πριν την κατάθεση της Μαθησιακά Αποτελέσματα UH NMS1 2009-10

Φόρμα Παθολογίας Γενική φόρμα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα μαθήματα Αναπνευστικό Νευρολογικό Νευρομυοσκελετικό Κλινική UH NMS1 2009-10

Παθολογία 1. Αιτιολογία 2. Συχνότητα Εμφάνισης 3. Περιγραφή Παθολογίας 4. Συμπτωματολογία 5. Ιατρικές/Διαγνωστικές Εξετάσεις 6. Ιατρική/Φαρμακευτική/Πολυπαραγοντική Αντιμετώπιση 7. Αναφορές

Εβδομάδα 12 Κυστική Ίνωση Βρογχεκτασία Αναπνευστικό UH NMS1 2009-10

Εγκεφαλικό Εβδομάδα 19 Νευρικό UH NMS1 2009-10

ΝΜΣ Παθολογία ΟΜΣΣ Οστεοαρθρίτιδα Υπερκινητικότητα Σπονδυλική Στένωση Ενόχληση Νευρικής Ρίζας Σπονδυλαρθρίτιδα Σπονδυλολίσθηση Οστεοαρθρίτιδα ΝΜΣ UH NMS1 2009-10

Μπορείτε κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, να δημιουργήσετε κάποιο φάκελο με παθολογίες Μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε για την προετοιμασία σας πριν από την κλινική άσκηση Κατά τη διάρκεια της άσκησης, μπορείτε να τον τροφοδοτείτε με τις νέες παθολογίες που θα συναντάτε Κλινική Άσκηση UH NMS1 2009-10

Ο Κος Βασιλείου είναι 63 ετών, ελαιοχρωματιστής που έχει διαγνωσθεί με σύνδρομο ζυγοαποφυσιακών αρθρώσεων (lumbar facet joint syndrome) Γραπτή Εργασία UH NMS1 2009-10

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορεί να οδηγήσουν έναν άνθρωπο να ζητήσει θεραπεία. Αναγνωρίστε κάποιους από αυτούς και περιγράψτε το ρόλο που έπαιξαν ώστε ο Κος Βασιλείου να γίνει ασθενής. 10% «Γιατί οι άνθρωποι γίνονται ασθενείς» θα απαντηθεί αυτήν την εβδομάδα και θα σας δώσει αρκετές πληροφορίες για να απαντήσετε σε αυτήν την ερώτηση.   Ερώτημα UH NMS1 2009-10

Περιγράψτε τα πιθανά υποκειμενικά ευρήματα χρησιμοποιώντας ως οδηγό της φόρμα αξιολόγησης. Βεβαιωθείτε πως συμπεριλαμβάνετε το πλάνο της κλινικής αξιολόγησης αναγνωρίζοντας τις διαδικασίες που σίγουρα πρέπει να γίνουν, αυτές που θα έπρεπε να γίνουν καθώς και αυτές που θα μπορούσαν να γίνουν. 45% Βασιζόμενοι στις πληροφορίες που θα βρείτε σχετικά με το σύνδρομο των ζυγοαποφυσιακών αρθρώσεων, θα τις συνδέσετε με τον συγκεκριμένο ασθενή. Προκειμένου να δοθούν οι προτεραιότητες πρέπει να ορισθούν, τα «πρέπει», «θα μπορούσε» και «θα έπρεπε» Ερώτημα UH NMS1 2009-10

Συζητήστε τα πιθανά ευρήματα της κλινικής εξέτασης αυτού του ασθενή δεδομένης της παθολογίας. 45% Λάβετε υπ’ όψη τα «πρέπει», «θα μπορούσε» και «θα έπρεπε» της κλινικής αξιολόγησης. Μην περιγράψετε ΠΩΣ θα κάνετε την αξιολόγηση αλλά μόνο ποια εξέταση θα κάνατε και το πιθανό αποτέλεσμα που περιμένετε σε κάποιο ασθενή με το σύνδρομο αυτό. Για παράδειγμα, σε κάποιον ασθενή με πόνο στο γόνατο, όταν σκύβει για να σκαλίσει τον κήπο του, πιθανόν κατά την αξιολόγηση της ενεργητικής κίνησης να έχει ελαττωμένη κάμψη και εμφάνιση πόνου στην άρθρωση. Ερώτημα UH NMS1 2009-10

Σκοπός της Εργασίας Περιγραφή των ψυχοκοινωνικών παραγόντων που οδήγησαν τον ασθενή να γίνει ασθενής Αναγνώριση των πιθανών υποκειμενικών ευρημάτων για τη συγκεκριμένη περίπτωση Χρήση της φόρμας για την υποκειμενική αξιολόγηση ως σημείο αναφοράς Δημιουργία πλάνου για την κλινική αξιολόγηση Αναγνώριση των πιθανών ευρημάτων της κλινικής αξιολόγησης Χρήση αρκετών πηγών για την υποστήριξη των απαντήσεων σας Χρήση του σωστού τρόπου αναφοράς Γραφή με καθαρό και γραμματικά και συντακτικά σωστό λόγο με συνέχεια στη σκέψη UH NMS1 2009-10

Είναι δακτυλογραφημένη χρησιμοποιώντας κειμενογράφο Η εργασία πρέπει να: Είναι δακτυλογραφημένη χρησιμοποιώντας κειμενογράφο Έχει διπλά κενά μεταξύ των προτάσεων χρησιμοποιώντας τη γραμματοσειρά Αrial μέγέθους 12 Έχει τον αριθμού μητρώου σας στο επάνω και κάτω μέρος της σελίδας Έχει τον αριθμό σελίδας στο κάτω μέρος της σελίδας Έχει το εξώφυλλο του τμήματος φυσικοθεραπείας που μπορείτε να το βρείτε στο StudyNet Συμπεριλαμβάνει αρίθμηση λέξεων στο εξώφυλλο Συμπεριλαμβάνει μια φόρμα βαθμολόγησης με το βαθμό που μετά από σκέψη βάλατε στο ίδιο σας το γραπτό. Σκεφθείτε με βάση τα σχόλια από το FSPPD και C-resp και αναφέρατε με ποιο τρόπο τα χρησιμοποιήσατε για την πραγματοποίηση αυτής της εργασίας (βλέπε τον οδηγό προγράμματος) Κατατίθεται σε πλαστικό φάκελο και όχι συραμμένη με συρραπτικό UH NMS1 2009-10

Ο αριθμός των λέξεων, για αυτή την εργασία, δεν πρέπει να ξεπερνά τις 1800 +/- 10% Αυτό σημαίνει πως δεν πρέπει να είναι λιγότερες από 1620 Και όχι περισσότερες από 1980 λέξεις Θα υπάρχει κάποια βαθμολογική ποινή εάν βρεθείτε έξω από αυτά τα όρια Αριθμός Λέξεων UH NMS1 2009-10

Θα πρέπει να έχετε καταθέσει την εργασία σας μέχρι το απόγευμα της 18ης Ιανουαρίου 2011 Εάν αργήσετε, θα έχει επιπτώσεις στο βαθμό σας Ημερομηνίες UH NMS1 2009-10