Η ΖΩΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΥΛΩΝΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Advertisements

24ο ΑΤΟΜΙΚΟ & 10ο ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΣΣΠ 17 & 18 Μαρτίου 2012 Χώρος διεξαγωγής «Αρχοντικό της Ευτυχίας»
Προσωπικές δεξιότητες
Ευχαριστούμε τον επιβλέπων καθηγητή Βασίλειο Λάππα
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
Δασκάλες: Ολυμπία Κουκουμά
Ανήλικοι & ηλεκτρονικό έγκλημα
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ο Γενικό Λύκειο Αθηνών Τμήμα: Β3 Ερευνητική Εργασία Θέμα: Η διασκέδαση των νέων ηλικίας ετών Επιβλέπων καθηγητής: Λάππας Βασίλειος.
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Βρείτε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το μήνυμα.
Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Η υφιστάμενη κατάσταση στα καταστήματα κράτησης νέων
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
Κατάγομαι από ένα ορεινό χωριό του Ζαγορίου. Έζησα στον τόπο καταγωγής μου μέχρι την ηλικία των 9 ετών και, στη συνέχεια, εγκαταστάθηκα με την οικογένειά.
 Τα παιδιά της Α΄ Τάξης εξαιρούνται από το πρόγραμμα.  Παρατηρήσαμε ότι τα παιδιά που εισέρχονται για πρώτη χρονιά στο σχολείο χρειάζονται χρόνο για.
2ο ΕΠΑΛ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΑΔΑΜΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
Επικοινωνία σχολείου-οικογένειας
ΠΟΡΕΙΑ ΖΩΗΣ Ένα φυλλάδιο με ερωτήσεις οι οποίες τονίζουν τα πιο σημαντικά γεγονότα της ζωής μας ως τώρα. Οι απαντήσεις ήταν διαφορετικές από τον καθένα.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
….για πολλές ώρες…..
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Συνθήκες Διαβίωσης Στη Ζίτσα
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
Εθισμός στην Τεχνολογία
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Παναγιώτης Σαραντόπουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών
Περιγραφή Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Δραστηριότητες και εξάρτηση στην εφηβεία
Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας με τη μορφή ερωτηματολογίου
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Κριτήρια επιλογής του θέματος
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΖΩΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΥΛΩΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ: 50Ο ΓΕΛ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ: Β2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2013 - 14 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Η ΖΩΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΥΛΩΝΑ (EKKNA) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΛΑΠΠΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

Συγκέντρωση Πληροφοριών Στα πλαίσια της Ερευνητικής Εργασίας αναζητήσαμε πληροφορίες για το ΕΚΚΝ Αυλώνα μέσω διαδικτύου από αρκετές ιστοσελίδες. Συγκεντρώσαμε ενδιαφέροντα στοιχεία που μας οδήγησαν στο επιθυμητό αποτέλεσμα καθώς μάθαμε πολλά για τον τρόπο ζωής τους. Για αυτό το θέμα θα σας μιλήσουμε αμέσως παρακάτω.

Βασικές πληροφορίες Το Σωφρονιστικό Κατάστημα Ανηλίκων Αυλώνα άρχισε να λειτουργεί από το 1998 Το 2ο Γυμνάσιο και Λύκειο Αυλώνα ιδρύθηκε το 2000. Το 2003 άρχισε να λειτουργεί ως ανεξάρτητο σχολείο στο εσωτερικό του Ειδικού Καταστήματος Κράτησης Νέων Αυλώνα. Το έτος 2010-2011 180 μαθητές παρακολούθησαν στο σχολείο.

Ποιοι ζουν στο ειδικό κατάστημα; Το ειδικό κατάστημα κράτησης νέων στον Αυλώνα στεγάζει νεαρούς - έφηβους κρατουμένους ηλικίας από 15-21 ετών. Σήμερα στο κατάστημα κρατούνται πάνω από 400 κρατούμενοι, οι οποίοι είναι είτε χρήστες ναρκωτικών, είτε αλλοδαποί, είτε εγκληματίες.

Παροχές εκπαίδευσης Το Κατάστημα παρέχει στους κρατουμένους: πρωτοβάθμια εκπαίδευση, δευτεροβάθμια εκπαίδευση, πιστοποίηση επαγγελματικής επάρκειας και καλλιτεχνική διαπαιδαγώγηση.

Ψυχαγωγία και ψυχολογία στο ΕΚΚΝΑ Επίσης υπάρχουν αίθουσες που πραγματοποιούνται εκδηλώσεις όπως, θεατρικά, μουσικά συγκροτήματα καθώς και εκθέσεις ζωγραφικής. Επιπροσθέτως, στο προσωπικό συμπεριλαμβάνονται επιστήμονες όπως ψυχολόγοι για να προσέχουν την ψυχολογική κατάσταση των κρατουμένων.

Στόχος του ΕΚΚΝΑ Κύριο μέλημά του είναι η ασφαλής κράτηση των κρατουμένων, η ισότητα μεταξύ τους, η δημιουργία ανθρώπινων συνθηκών κράτησης με σκοπό την ομαλή επανένταξη των νέων στην μελλοντική κοινωνία. Επίσης, σημαντική είναι η προσπάθεια κατάλληλης αξιοποίησης των οικονομικών πόρων για την βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης.

Ακόμη ένα σημαντικό εγχείρημα του ΕΚΚΝΑ είναι να καθοδηγήσει τους κρατούμενους στο νέο ξεκίνημα της ζωής τους

Έρευνα μέσω επίσκεψης στο ΕΚΚΝ Αυλώνα Στα πλαίσια της Ερευνητικής Εργασίας επισκεφτήκαμε το ΕΚΚΝΑ και αναζητήσαμε απαντήσεις από τους τροφίμους σε ερωτήσεις που διατυπώσαμε στα πλαίσια του σχολικού ωραρίου πριν την επίσκεψη! Συγκεντρώσαμε ενδιαφέροντα στοιχεία που μας οδήγησαν στο επιθυμητό αποτέλεσμα καθώς μάθαμε πολλά για τον τρόπο ζωής τους. Έπειτα από την επίσκεψη αυτή αποκομίσαμε εμπειρίες, γνώσεις όπως και ηθικά διδάγματα, τα οποία θα μας βοηθήσουν καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής μας.

Ερώτηση 1 Πόσο συχνά βγαίνετε εκτός καταστήματος; Ανάλογα με το είδος της ποινής και ύστερα από αίτηση καθορίζεται η συχνότητα των εξόδων εκτός καταστήματος. Οι φυλακισμένοι δεν έχουν το δικαίωμα εξόδου έως ότου γίνει η δίκη.

Ερώτηση 2 Πως είναι η σχέση σας με τα παιδιά εδώ; Το συμπέρασμα της ερώτησης είναι ότι τα παιδιά είναι χωρισμένα σε ομάδες ανάλογα με την εθνικότητά τους. Οι σχέσεις των ατόμων της ίδιας ομάδας είναι αρκετά καλές, ενώ αντίθετα οι σχέσεις με άτομα διαφορετικών ομάδων συνήθως είναι τεταμένες. Επιπροσθέτως οι σχέσεις τους καθορίζονται από άγραφους κανονισμούς τους οποίους θέτουν οι ίδιοι οι κρατούμενοι π.χ. πολλές φορές οι βιαστές και οι «ρουφιάνοι» έχουν χειρότερη αντιμετώπιση, ενώ υπάρχει σεβασμός προς τους παλαιότερους κρατούμενους.

Ερώτηση 3 Κάθε πότε έρχεστε σε επικοινωνία με το ευρύτερο συγγενικό σας περιβάλλον; Οι κρατούμενοι έρχονται σε επαφή με το συγγενικό τους περιβάλλον μερικές φορές και ανάλογα με τις σχέσεις που έχουν με τους συγγενείς τους, τον τόπο που βρίσκονται και τα χρήματα που διαθέτουν ώστε να πληρώνουν για να χρησιμοποιήσουν το τηλέφωνο.

Ερώτηση 4 Θα επιθυμούσατε, όταν θα ενταχθείτε πάλι στην κοινωνία, να διατηρήσετε επαφή με τους φίλους σας εδώ; Κάποια παιδιά δεν έχουν σκεφτεί αν θα κρατήσουν επαφή με τους φίλους τους στο κατάστημα, ενώ κάποια άλλα ενδεχομένως θα κρατήσουν.

Ερώτηση 5 Πώς επικοινωνείτε με τους δικούς σας ανθρώπους; Όλα τα παιδιά έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν μέσω καρτοτηλεφώνου και ορισμένοι μέσω επισκεπτηρίου, από 3 έως 4 φορές την εβδομάδα, με συγγενείς πρώτου βαθμού (και ίδιου επιθέτου). Από αυτές, οι 2 με 3 είναι με διαχωριστικό τζάμι, ενώ μια μόνο φορά δεν χρησιμοποιείται διαχωριστικό και έτσι τα παιδιά έχουν άμεση επαφή με τους συγγενείς τους. Επιπλέον όσα παιδιά έχουν συμπληρώσει το ένα πέμπτο της ποινής τους μπορούν να βγαίνουν με άδεια κάθε δύο μήνες.

Ερώτηση 6 Πώς αισθανθήκατε τον πρώτο καιρό στο κατάστημα; «Κάθε αρχή και δύσκολη. Στη συνέχεια όμως ο καθένας βρίσκει τον δρόμο του». Αυτές ήταν κάποιες χαρακτηριστικές φράσεις των παιδιών του καταστήματος. Συγκεκριμένα, ο πρώτος καιρός στο κατάστημα περνάει πολύ δύσκολα και ιδιαίτερα για αυτούς που κατηγορούνται για «βιασμό και ρουφιανιά».

Ερώτηση 7 Πώς θα χαρακτηρίζατε τη συμπεριφορά των υπαλλήλων του καταστήματος; Στο παρελθόν υπήρχαν πολλές διενέξεις μεταξύ υπαλλήλων και φυλακισμένων. Όμως πλέον οι σχέσεις έχουν εξομαλυνθεί.

Ερώτηση 8 Ποια είναι η επίδοση σας στο σχολείο; Παρόλο που οι συνθήκες είναι δύσκολες διότι δεν υπάρχει χώρος να διαβάσουν με ηρεμία και έχουν ασταθή ψυχολογία, παρόλα αυτά η επίδοση τους στο σχολείο είναι σχετικά ικανοποιητική. Βέβαια υπάρχουν και περιπτώσεις παιδιών που πέρασαν στο πανεπιστήμιο.

Ερώτηση 9 Συμβαίνει συχνά να παραβαίνει κάποιος τους κανονισμούς του καταστήματος; Το σύνολο των παιδιών στην συγκεκριμένη ερώτηση απάντησαν πως συμβαίνει καθημερινά να παραβαίνουν τους κανονισμούς του καταστήματος. Αντίθετα τους κανονισμούς που θέτουν μεταξύ τους, τους παραβαίνουν σπάνια ως ποτέ.

Ερώτηση 10 Πόσο συχνά την περίοδο των εορτών διοργανώ-νετε εκδηλώσεις; Σε όλες τις γιορτές και στις εθνικές επετείους διοργανώνονται εκδηλώσεις από τους φυλακισμένους. Μάλιστα πολλές φορές διοργανώνονται εκδηλώσεις σε συνεργασία και με άλλα σχολεία!

Ερώτηση 11 Όταν πρωτοήρθατε ποια ήταν η αντιμετώπιση που δεχτήκατε από τα παιδιά που ήταν ήδη εδώ; Τα παιδιά του καταστήματος μας απάντησαν, πως αυτή η ερώτηση είναι κατά κύριο λόγο σχετική. Η αντιμετώπιση των νέων κρατούμενων είναι ανάλογη με το αδίκημα που έχουν διαπράξει. Ωστόσο κατέληξαν πως με το πέρασμα του χρόνου η κατάσταση σε γενικές γραμμές εξομαλύνεται.

Ερώτηση 12 Πόσες ώρες βρίσκεστε στο σχολείο; Το βασικό ωράριο του σχολείου είναι 6 ώρες, με ένα διάλλειμα μίας ώρας για φαγητό.

Ερώτηση 13 Που θα θέλατε να ήσασταν τώρα; Η πλειοψηφία των παιδιών θα ήθελαν να βρίσκονται στο σπίτι τους μαζί με την οικογένειά τους. Επιπλέον μερικά παιδιά πρόσθεσαν πως θα επιθυμούσαν να βρίσκονται κάπου έξω χωρίς να τους ενδιαφέρει το που. Αρκεί να βρίσκονται εκτός φυλακής.

Ερώτηση 14 Τι σας λείπει από την παλιά σας καθημερινότητα; Τα παιδιά απάντησαν αυθόρμητα ότι τους λείπουν τα πάντα. Στη συνέχεια, πιο συγκεκριμένα είπαν ότι τους λείπει η οικογένεια τους, οι γυναίκες και γενικότερα η ελευθερία τους. Τέλος, μας αποκρίθηκαν χαρακτηριστικά ότι: «Άλλο είναι να ανοίγεις την πόρτα μόνος σου και να βγαίνεις έξω και άλλο να στην ανοίγουν για να κάνεις δύο βήματα».

Ερώτηση 15 Υπάρχουν επιπτώσεις αν παραβείτε τους κανο-νισμούς και ποιες είναι αυτές; Τα παιδιά του καταστήματος παραβαίνουν συχνά τους κανονισμούς. Οι ποινές για τα πειθαρχικά τους παραπτώματα καθορίζονται από τον εισαγγελέα. Εκείνος έχει έναν κατάλογο στον οποίο κάθε ποινή αντιστοιχίζεται με κάθε μια από τις παραβάσεις. Τα παιδιά δεν αναφέρθηκαν σε παραδείγματα ποινών.

Ερώτηση 16 Ποιες ελλείψεις υπάρχουν στο κατάστημα; Η μεγαλύτερη έλλειψη του καταστήματος είναι το ζεστό νερό, όπου τα παιδιά αναγκάζονται να χρησιμοποιούν τη μέθοδο του λεγόμενου ‘’κλέφτη’’. Πρόκειται για μια συνδεσμολογία κατά την οποία το ένα άκρο του καλωδίου συνδέεται στην πρίζα και το καθένα από τα δύο καλώδια στο άλλο άκρο, συνδέονται με μία λαμαρίνα που βρίσκεται μέσα σε ένα κουβά νερό. Επιπλέον, υπάρχουν ελλείψεις στα τζάμια των παραθύρων και στο φαγητό. Άλλες, σημαντικές ελλείψεις είναι η έλλειψη προσωπικού χώρου όπως επίσης και γραφείου. Τα δύο τελευταία τους εμποδίζουν στην μελέτη τους. Τέλος, υπήρξε καθυστέρηση στην τοποθέτηση των καθηγητών.

Ερώτηση 17 Πώς έχει επηρεαστεί η ψυχολογία σας σε σχέση με τη ζωή σας πριν έρθετε εδώ; Τα περισσότερα παιδιά απάντησαν πως αισθάνονται αδικημένα. Επιπλέον, ορισμένα νιώθουν άσχημα, άβολα και φόβο.

Ερώτηση 18 Ποια είναι τα συναισθήματα σας τώρα; Τα περισσότερα παιδιά του καταστήματος απάντησαν πως τα συναισθήματα τους είναι ανάμεικτα.

Ερώτηση 19 Ποια είναι η πιο ευχάριστη ώρα για εσάς; Το μεγαλύτερο ποσοστό απάντησε ότι η πιο ευχάριστη ώρα είναι ο ύπνος, ενώ κάποιες άλλες ενδεικτικές απαντήσεις είναι: η ώρα της αποφυλάκισης και το μάθημα με τις καθηγήτριες τους. Το κυριότερο όμως είναι: η ώρα του σχολείου, διότι αισθάνονται ότι εντάσσονται στην κοινωνία.

Ερώτηση 20 Αν σας δινόταν η ευκαιρία να συμβουλεύσετε κάποιο παιδί της ηλικίας σας, τι θα το συμβου-λεύατε; Μας συμβούλευσαν να μείνουμε μακριά από τα ναρκωτικά και τη φυλακή γιατί η ζωή εκεί είναι καταπιεστική και επηρεάζει την ψυχολογία αρνητικά.

Ομάδα εργασίας Μ. Νίκος Ν. Ένης Ν. Στράτος Ν. Θωμάς Ο. Παναγιώτης Λ. Κώστας Λ. Μαρία Μ. Σταύρος Μ. Μαριλένα Μ. Κώστας Μ. Χριστιάνα Μ. Μαρία Μ. Άντζελο Μ. Θοδωρής Μ. Νικολέττα Μ. Φρειδερίκη Μ. Νίκος Ν. Ένης Ν. Στράτος Ν. Θωμάς Ο. Παναγιώτης Π. Παναγιώτα Π. Ναταλία Π. Θεοδώρα Π. Βαλεντίνα Ρ. Άντζελα

Ευχαριστούμε πολύ τα παιδιά του ΕΚΚΝ Αυλώνα για την συνεργασία τους και εσάς για την προσοχή σας!!!