Εργασία στο μάθημα:Διοίκηση Επιχειρήσεων και Τεχνολογία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Χ Ο υπό έκδοση νόμος για τις υπηρεσίες πληρωμών στην εσωτερική αγορά Χρήστος Βλ. Γκόρτσος Αναπληρωτής Kαθηγητής Διεθνούς Οικονομικού Δικαίου, Πάντειο.
Advertisements

Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ στη διαμόρφωση δράσεων υπέρ της προστασίας των Καταναλωτών ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.
Λ. Αλεξάνδρας 11, Αθήνα, τηλ , H PLANETSIM είναι μια προπληρωμένη κάρτα sim κινητής τηλεφωνίας με πολύ χαμηλές χρεώσεις.
Επιτυχής Διεπιχειρησιακή Συνεργασία. Μέτρηση Απόδοσης Δικτύου Συνεργασιών. Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σχολή Επιστημών της Διοίκησης Μ. Ν. Γαρρή Παρουσίαση: Χ.Φ.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΕΠΥ Α.Ε., 72 ο χλμ. Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2004 Νικόλαος Π.
ΣΠΟΥΔΑΣΤΡΙΑ: ΤΣΑΒΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΣΥΡΜΑΚΕΣΗΣ
Παρουσίαση PocketBiz Field Service Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager.
ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ: ΠΡΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΠΙΔΑ
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Η Ευρυζωνικότητα στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Καθ. Αποστολόπουλος Θεόδωρος Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
Αγορές εξ αποστάσεως Δημήτρης Καββούρης Τμήμα Β1 Γυμνασίου Μάθημα : Οικιακή Οικονομία.
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
ICTELA ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΕΙΤΝΙΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΑ-ΑΛΒΑΝΙΑ
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Η Ανάδυση Νέων Κλάδων/Δραστηριοτήτων στον Τομέα Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Ελλάδα ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Αιμ. Πρωτόγερου, Γ. Καλογήρου Σχολή.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
Εκπαιδευτής: Μουσέλλης Αναστάσιος Μηχανικός Πληροφορικής (Μέλος Τ.Ε.Ε.) Msc «Επιστήμες της Αγωγής – Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών» Εκπαιδευτικό.
Η ευρυζωνικότητα στην Ελλάδα και την Ευρώπη Δρ. Μηνάς Καρατζόγλου, Προϊστάμενος Τμήματος Παρακολούθησης της Αγοράς και του Ανταγωνισμού.
Μobile commerce. Από το e-commerce στο m-commerce.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Σύνδεση Έρευνας και Παραγωγής – Συνεργασία ΑΕΙ, ΤΕΙ, Ερ. Φορέων με Παραγωγικές Μονάδες, Διοίκηση και Διαχείριση.
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ HELLENIC INNOVATON RELAY CENTRE (HIRC) Ο ελληνικός κόμβος του ευρωπαϊκού δικτύου των Innovation Relay Centers (IRC.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Μάρκετινγκ και Ανταγωνιστικότητα
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Αλέξανδρος Χριστογιάννης Retail Marketing Manager Forthnet.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Διοίκηση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας & Συνεργατικό Ηλεκτρονικό Εμπόριο Για το μάθημα.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Ο Όμιλος Εταιριών Π. Γερμανού (Olympia), διαθέτοντας ισχυρή επιχειρηματική δραστηριότητα στην ελληνική και διεθνή αγορά, χαρακτηρίζεται από εδραιωμένη.
ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΩΝ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Βασικές αρχές στρατηγικής των επιχειρήσεων GERRY JOHNSON, KEVAN SCHOLES, RICHARD WHITTINGTON 1-1.
Ενοτητα 1. διεθνη επιχειρηματικη δραστηριοτητα
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Κεφάλαιο 10: Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Commercial Broadcasters IPTV providers Mobile Service Providers
Η Στρατηγική των επιχειρήσεων.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑ «Μποτίλιες» Α΄ ΤΑΞΗ Γιάννης Αντώνης Νίκος
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Προσφορά προς τα μέλη του Ιατρικού συλλόγου Πυργου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργασία στο μάθημα:Διοίκηση Επιχειρήσεων και Τεχνολογία Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας Θέμα:Στρατηγική στο χώρο του Κινητού Ηλεκτρονικού Επιχειρείν Ομάδα 29 : 1. Κοτσομύτη Αγγελική 2. Μάρκου Ρέα 3. Πετράκη Ελένη Εργασία στο μάθημα:Διοίκηση Επιχειρήσεων και Τεχνολογία

Πίνακας Περιεχομένων Ο χώρος του Κινητού Ηλεκτρονικού Εμπορίου Επιχειρηματική Στρατηγική,ενέργειες απόκτησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος Εμπλεκόμενοι παίκτες και οι ενέργειές τους στην ελληνική αγορά Επίλογος

Ο χώρος του Κινητού Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce: η εκτέλεση συναλλαγών οι οποίες έχουν χρηματική αξία, μέσω ασυρμάτων συσκευών όπως κινητά τηλέφωνα και PDA(Personal Digital Assistant). M-Commerce : αποτελεί υποσύνολο του M-Business, το οποίο περιλαμβάνει οποιαδήποτε λειτουργία που πραγματοποιείται μέσω κινητού τηλεφώνου-ασχέτως αν καταλήγει σε εμπορική συναλλαγή ή όχι. Δεν θεωρείται εφαρμογή του Μ-Commerce :Η αποστολή και ανταλλαγή SMS (απλό και μικρό κείμενο μηνύματος) ανάμεσα σε δύο άτομα. Θεωρείται εφαρμογή του M-Commerce: Η αποστολή SMS μηνυμάτων ανάμεσα σε μια Υπηρεσία Παροχής Πληροφοριών και σε κάποιο χρήστη, η οποία έχει συγκεκριμένο τρόπο χρέωσης. (Ref. Durlacher )

Ο χώρος του Κινητού Ηλεκτρονικού Εμπορίου Κύρια πλεονεκτήματα του M-Commerce:  Mobility Ubiquity Reachability Localization(Location Sensitivity) Convenience (Ref. Durlacher) Ενδεικτικές εφαρμογές του M-Commerce: Χρηματοοικονομικές συναλλαγές(M-Banking, M-Broking, Mobile Πληρωμές) Παροχή Πληροφοριών  Mobile Δημοπρασίες Mobile Ticketing Mobile Παιχνίδια, Music and Video

Επιχειρηματική Στρατηγική,ενέργειες απόκτησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος Η στρατηγική συνίσταται στο να κάνεις διαφορετικά πράγματα απ ’ό,τι οι ανταγωνιστές σου ή να κάνεις τα ίδια πράγματα με διαφορετικό τρόπο. Michael Porter Τεχνικές απόκτησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος Μοναδική ανταγωνιστική τοποθέτηση της επιχείρησης Δραστηριότητες προσαρμοσμένες στη στρατηγική Ξεκάθαρες επιλογές Ταίριασμα των δραστηριοτήτων (απαραίτητο στοιχείο για ανταγωνιστικό πλεονέκτημα) Ύπαρξη λειτουργικής αποτελεσματικότητας (Ref. Harvard Business Review)

Επιχειρηματική Στρατηγική,ενέργειες απόκτησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος M-commerce: μια ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά με μεγάλο βαθμό αβεβαιότητας για όλους τους εμπλεκόμενους παίκτες. Στρατηγικές θέσεις των επιχειρήσεων για την αντιμετώπιση της αβεβαιότητας με βάση την κινδυνοληπτική διάθεση: να οδηγεί τις εξελίξεις (shaper) να προσαρμόζεται σ’ αυτές (adapter) ή να διατηρεί το δικαίωμα στο παιχνίδι(reserve the right to play) Οι νέες αγορές απαιτούν: φρόνιμο στρατηγικό προγραμματισμό εγρήγορση πρόβλεψη και ικανοποίηση των επιθυμιών των πελατών

Εμπλεκόμενοι παίκτες και οι ενέργειές τους στην ελληνική αγορά Κυρίαρχες εταιρείες στο χώρο της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα : Vodafone Telestet Cosmote Νέα παρουσία στην αγορά: Q Telecom Απουσία ουσιαστικών διαφορών μεταξύ των παραπάνω εταιρειών όσον αφορά τις παρεχόμενες υπηρεσίες Πόλεμος εντυπώσεων Οξύτερος ανταγωνισμός μεταξύ Cosmote-Vodafone(μερίδιο Cosmote στην ελληνική αγορά 37,3% και Vodafone 36%) (Ref. www.mobile.gr )

Εμπλεκόμενοι παίκτες και οι ενέργειές τους στην ελληνική αγορά Vodafone: Διεθνής επιχείρηση -> δυναμική είσοδος στην Ελλάδα με τη συγχώνευση-εξαγορά της Panafon Στρατηγική προσανατολισμένη στην ποιότητα των υπηρεσιών της(αύξηση της αξιοπιστίας της,εικόνα ) Μεθοδική προώθηση των υπηρεσιών(π.χ. Vodafone live) Οργανωμένο και πρωτοποριακό Marketing(π.χ. Vodafone Box) Πρωτοποριακές Δραστηριότητες Vodafone: Vizzavi.gr: το μεγαλύτερο ελληνικό portal, υπηρεσίες προσβάσιμες και από κινητά τηλέφωνα που υποστηρίζουν τις τεχνολογίες WAP/GPRS Vodafone live: μοναδική σειρά υπηρεσιών επόμενης γενιάς βασισμένων στο χρώμα, τον ήχο και τις εικόνες

Εμπλεκόμενοι παίκτες και οι ενέργειές τους στην ελληνική αγορά Telestet ιδρύθηκε το 1992 Λειτουργία δικτύου από την 29/6/1993 Εταιρική σύνθεση: STET Mobile Holding, NV(μέλος της TELECOM), Verizon, Interamerican Κατέχει την εικόνα leader στον τομέα των καινοτομιών Ασκεί focus strategy(έμφαση σε ορισμένα τμήματα της αγοράς) Πρωτοποριακές Δραστηριότητες Telestet παρουσίασε πρώτη υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας μέσω WAP(Wireless Application Protocol) (Μάιος 2000) η πρώτη ελληνική εταιρεία κινητής τηλεφωνίας που προσφέρει τη δυνατότητα Μεταφοράς Δεδομένων σε Υψηλή Ταχύτητα (High-Speed Circuit Switched Data-HSCSD) μέσα από το δίκτυο GSM 900

Εμπλεκόμενοι παίκτες και οι ενέργειές τους στην ελληνική αγορά 21/6/2000 : ‘TELESTET on line WAP’ , κινητή πύλη(Mobile portal) με πακέτο υπηρεσιών On Line και αποκλειστική σύνδεση στις διαδικτυακές πύλες in.gr και thea.gr TELESTET Finder (Location Based Service) TELESTET on line trading: αποτέλεσμα της συνεργασίας με την Ericsson Hellas S.A. και την Broker Systems S.A για την ανάπτυξη εφαρμογών Mobile Internet ,με έμφαση στις χρηματοοικονομικές εφαρμογές. Συμμετοχή στο ευρωπαϊκό ερευνητικό πρόγραμμα MobiCom έρευνα για το Mobile Commerce στην Ελλάδα[ισχυρό R & D(έρευνα και ανάπτυξη)] 10/1/2003: MMS PHOTO DATE

Εμπλεκόμενοι παίκτες και οι ενέργειές τους στην ελληνική αγορά Cosmote: Ξεκίνησε την εμπορική λειτουργία της τον Απρίλιο του 1998 Αποτελεί προϊόν συνεργασίας δύο δυνάμεων, του ΟΤΕ και της Νορβηγικής εταιρείας Τηλεπικοινωνιών TELENOR. H COSMOTE κατέχει την πρώτη θέση στο σύνολο της ελληνικής αγοράς με μερίδιο 37,3% Ακολουθεί πελατοκεντρική στρατηγική παρέχοντας χαμηλότερες τιμές, ευνοώντας τους χρήστες των δικτύων ΟΤΕ και COSMOTE(cost leader) Πρωτοποριακές Δραστηριότητες Cosmote My Cosmos :  το πρώτο ελληνικό portal,  εκροή συνεργασίας μεγάλων και πρωτοπόρων εταιριών  παρέχει ενημέρωση, επικοινωνία, διασκέδαση

Επίλογος Το M-COMMERCE βρίσκεται ακόμη σε εμβρυακή φάση. Εφαρμογές αργές και δυσκίνητες ΌΜΩΣ Γοργός ρυθμός ανάπτυξης τεχνολογίας Wireless Internet Προϋπόθεση για την επιτυχή ανάπτυξη Μέρος της καθημερινότητας του ανθρώπου Φύση εφαρμογών  Anytime, anywhere applications  Μικρές συναλλαγές Το κλειδί της επιτυχίας : όχι μόνο εντυπωσιακά γραφικά αλλά εύχρηστες και λειτουργικές υπηρεσίες