ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Advertisements

Β΄ Δημοτικό Σχολείο Αγλαντζιάς
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Εκπαίδευση, επιμόρφωση και αξιολόγηση
‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Στέλλα Καραολιά Βαλεντίνα Θεοδοσίου 20 Απριλίου 2013
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Διαφοροποίηση στα δοκίμια αξιολόγησης Πρακτικές εφαρμογές Ευαγγελία Μοναστήρα Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή.
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
8oς Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
1o Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Κοσμά Γεωργία
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Forum : Χρήση στη διδακτική πρακτική Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique"
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της.
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Δείκτες επιτυχίας και Επάρκειας Διαφοροποίηση διδασκαλίας
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Ομάδα Εργασίας: Μαυροφρύφη Αφροδίτη Γκουντελίτσα Κατερίνα Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα Τορονίδου Μαρία Φλώρινα, Ιούνιος 2017.
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Προσχολική Παιδαγωγική
Εκπαιδευτική Διαδικασία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
«Εγκλεισμός και εκπαίδευση: δύο δρόμοι συγκλίνοντες ή παράλληλοι;»
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
Διδασκαλία με την μέθοδο project
1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
΄Ερευνα Δράσης (Action Research)
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γεωγραφίας
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία των γραμμάτων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας

Στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα RELEASE έλαβαν μέρος: Σούλα Παντέλα – Διευθύντρια Γιάννα Κκαλλά – Εκπαιδευτικός Δ΄τάξης Μαρία Βορκά Δημοσθένους – Εκπαιδευτικός Β΄τάξης

Πρόβλημα Αρκετοί μαθητές παραμένουν απλοί ακροατές και δεν συμμετέχουν ενεργά Δυσκολία στη σύνταξη Περιορισμένο λεξιλόγιο Περιορισμένη συμμετοχή

Στόχοι Ανάπτυξη προφορικού λόγου Ενεργότερη προφορική συμμετοχή

Σκοπός Διαφοροποίηση ως προς τα ενδιαφέροντα Ετοιμότητα Ρυθμός μάθησης Ρυθμός εργασίας Τρόπος εργασίας

Δείκτες επιτυχία για την επίτευξη του σκοπού Απλή πρόταση με σωστή σύνταξη-ΥΡΑ Δύο συνεχόμενες προτάσεις-χρήση συνδέσμου Σύνθετη πρόταση Σύνταξη πρότασης με τη χρήση ενός επιθέτου Τρεις προτάσεις απλές ή σύνθετες με τη χρήση επιθέτου Παραγωγή συνεχούς προφορικού λόγου

Καλή Πρακτική Επιλογή θέματος Θέματα ενότητας Ανεξάρτητα θέματα Προφορική παρουσίαση ενός θέματος στη σφαίρα των ενδιαφερόντων

Πορεία Εργασίας Συζήτηση στην ολομέλεια αναφορικά με τα θέματα τα οποία μπορούσαν να επιλέξουν οι μαθητές Εργασία ομαδική ή ατομική Συζήτηση - Λέξεις – κλειδιά Οργάνωση των μαθητών για τον τρόπο παρουσίασης Παρουσίαση με τη βοήθεια λέξεων–κλειδιών Παρουσίαση – ηχογράφηση

Η διαφοροποίηση έγινε στα εξής σημεία: Επιλογή στο θέμα και στον τρόπο εργασίας Επιλογή στον τρόπο παρουσίασης Στο επίπεδο δουλειάς των μαθητών Στη βοήθεια που παρείχε ο εκπαιδευτικός στους μαθητές με εισηγήσεις και διευκρινήσεις Ενεργοποίηση των μαθητών στο πλαίσιο της ομάδας Ρυθμός εργασίας των μαθητών Συνεργασία για την προετοιμασία του θέματος με τους γονείς τους

Αποτελέσματα Οι μαθητές εργάστηκαν με πολλή όρεξη και μεράκι Ανάπτυξη, καλλιέργεια και βελτίωση του προφορικού λόγου όλων των μαθητών Γενικά χρησιμοποίησαν ικανοποιητικό λεξιλόγιο στις παρουσιάσεις τους και σε αντίθεση με άλλες περιπτώσεις προφορικού λόγου ο προφορικός τους λόγος ήταν συνεχής και εμπλουτισμένος Στην ομάδα τους παρατηρήθηκε μεγαλύτερος βαθμός ενεργοποίησης και οι μαθητές φαίνονταν να εκφράζονται με μεγαλύτερη άνεση και φυσικότητα Οργανώθηκαν για να παρουσιάσουν μοιράζοντας τα σημεία

-Διαφοροποίηση ως προς τα ενδιαφέροντα -Προσαρμογή στο επίπεδο ετοιμότητας - Εξατομικευμένη βοήθεια Συνεργασία με εκπαιδευτικό - Διαφοροποίηση ως προς τη διαδικασία  Προετοιμασία του θέματος  Αυτοδιόρθωση  Εισαγωγή στη δραστηριότητα  Επιλογή θέματος Πορεία εργασίας

Π λεονεκτήματα για μαθητές Άρεσε στους μαθητές η διαδικασία για την παρουσίαση του θέματος τους Έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και ήθελαν να επαναλάβουν τη διαδικασία Κάποιοι μαθητές οδηγήθηκαν σε υπερπροσπάθεια Κάποιοι εκδήλωσαν το ενδιαφέρον να παρουσιάσουν σε συνεργασία με ένα συμμαθητή τους το θέμα τους Τους άρεσε ιδιαίτερα – η μαγνητοφώνηση – η συνεργασία με τον εκπαιδευτικό

Δυσκολίες Χρονοβόρα Ασύγχρονη Κουραστική για τον εκπαιδευτικό Εξεύρεση χρόνου για εξατομικευμένη συνεργασία με μαθητές

Εισηγήσεις για βελτίωση Σίγουρα θα επαναλάβω τη διαδικασία αυτή Μικρές ομάδες 3 παιδιά κάθε φορά Περιορισμός του δικού μου ρόλου Συστηματικότερη καταγραφή της διαδικασίας Θα το δοκίμαζα και σε άλλα γνωστικά αντικείμενα

Πλεονεκτήματα και Συμπεράσματα Βελτίωση προφορικού λόγου στο μάθημα της Γλώσσας Ενεργοποίηση ακόμη και των αδύνατων μαθητών Ενίσχυση αυτοεικόνας και αυτοπεποίθησης

Πλεονεκτήματα για εκπαιδευτικούς από το πρόγραμμα Βοήθεια σε συγκεκριμένη κατάσταση Άμεση ανταλλαγή απόψεωνΒοηθητικός ο αναστοχασμός

Προεκτάσεις Περαιτέρω βελτίωση του προφορικού Βελτίωση και στο γραπτό λόγο Για τους μαθητές Δυνατότητα ανάπτυξης του διδακτικού ρεπερτορίου μας Ηθική ικανοποίηση από την επίτευξη των στόχων και ανταπόκριση στις ανάγκες των μαθητών Για τους εκπαιδευτικούς