ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΦΥΛΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Project: Διαχείριση χρόνου Χαλάρωση
Advertisements

Οι μαθητές/τριες του ΣΤ1
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Ρ Α Δ Ι Ο Φ Ω Ν Ο.
Τελικά είναι σημαντικός και χρήσιμος για τον άνθρωπο ο υπολογιστής
Μωρό -μαθαίνει να μπουσουλάει -μαθαίνει να κάθεται -μαθαίνει να μιλάει -μαθαίνει να τρώει -το φροντίζουν η μαμά και ο μπαμπάς.
Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
O ελεύθερος χρόνος παιδιών σχολικής ηλικίας
Γυναικείο Ποδόσφαιρο Ποιος είπε ότι το ποδόσφαιρο είναι μόνο αντρικό άθλημα; Υπάρχουν και γυναίκες που είναι εξίσου ταλαντούχες. Γενικώς τα αγόρια έχουμε.
Πόσο βλέπουμε διαφημίσεις;
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Προγραμματισμός Ενότητας στο μάθημα των Ελληνικών
Η ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΑΤΖΗΠΛΑΤΩΝ Α4 1ΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Ν
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Σχολικός Εκφοβισμός Τι ακριβώς είναι ; Πώς αντιμετωπίζεται από το θύμα ; Πώς αντιμετωπίζεται από τον παρατηρητή ;
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
SOCIAL MEDIA CREATIVE AD Βουδούρης Γιώργος, Γκιμούση Πανωραία, Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής, Τζώρτζη Μαργαρίτα.
Ερευνητική Εργασία (Project) τμήματος Α2
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
ΧΟΡΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη).
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Μια εργασία των : Μπερτσιάς Θανάσης
ΜΑΡΙΑ ΜΠΡΑΣΤΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ - ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΗ
E2 Τάξη Τίτλος προγράμματος: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΧΑΡΤΖIΛΙΚΙ
….για πολλές ώρες…..
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
R oc k & Τέχνη Rock 4 four. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Συνθέσαμε μια εργασία η οποία έχει σχέση με διάφορες ταινίες, λογοτεχνικά βιβλία, και αφιερώματα σε συγκροτήματα.
Για ποιόν λόγο χρησιμοποιείτε τον υπολογιστή; Εργασίες 27% Διασκέδαση 50% Επικοινωνία 15% Ενημέρωση 8%
Εργαστήριο Στατιστικής (7 ο Εργαστήριο) Συσχετίσεις μεταξύ μεταβλητών (ερωτήσεων)
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
Εργαστήριο Στατιστικής (9 ο Εργαστήριο) Συσχετίσεις μεταξύ μεταβλητών (ερωτήσεων)
«Σχολική Αυλή – Διάλειμμα» 20 Μαΐου Είμαστε οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ2 τάξης του 4 ου Δημοτικού Σχολείου Πτολεμαΐδας. Ήρθαμε εδώ για να.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
Η ενότητα την οποία θέλω να επιλέξουμε είναι Μεταφορές – Επικοινωνίες. Διάλεξα αυτή την ενότητα γιατί είναι σημαντική και απόλυτα συνδεδεμένη με τον άνθρωπο,
Στατιστικές Υποθέσεις
Θέμα 3ο Γονείς Εξάμηνο Ε΄.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
Εθισμός στην Τεχνολογία
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Θεωρούμε σχεδόν ιδανική TDR μορφή για είσοδο και γραμμή μεταφοράς με συγκεντρωτικές ασυνέχειες στο κέντρο της που εμφανίζονται ως παράλληλη χωρητικότητα.
ΦΥΛΛΟ.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Κριτήρια επιλογής του θέματος
Ποτέ μόνοι μας… Χρησιμοποιούμε το Διαδίκτυο για να ακούσουμε μουσική, να δούμε ταινίες, να παίξουμε παιχνίδια, αλλά ΜΑΖΙ με τα αδέρφια και τους φίλους.
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Γεια σας! Τι κάνετε, ελπίζω να είστε όλοι καλά!
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΦΥΛΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ

Παρατηρούμε οτι όσο στα κορίτσια τόσο και στ' αγόρια οι άλλοι δεν σχολιάζουν και τόσο πολυ την σχέση των εφήβων με τα παιχνίδια. Αυτό συμβαίνει επειδή δεν θέλουν να γίνονται επικριτικοί .

Σε αυτό το γράφημα παρατηρούμε πως κανονίζουν οι έφηβοι το χρόνο που αφιερώνουν στο παιχνίδι. Διαπιστώνουμε πως και τα αγόρια αλλά και τα κορίτσια πρώτα τελιώνουν τις υποχρεώσεις τους κι έπειτα αφιερώνουν χρόνο στο παιχίδι τους.Αυτό μας δείχνει ότι τα παιδιά μαθαίνουν από μικρά να είναι υπεύθυνα και να οργανώνουν το χρόνο τους.

Από το συγκεκριμένο γράφημα καταλαβαίνουμε ότι η πολύωρη ενασχόληση με τον υπολογιστή ειναι αρνητική έως ουδέτερη και για τα δύο φύλα αν και οι περισσότεροι υποστηρίζουν πως είναι αρνητική.

Από το γράφημα συμπεραίνουμε ότι τα κορίτσια επηρεάζονται πολύ στον τρόπο σκέψης και στον χαρακτήρα τους από το παιχνίδι. Aντίθετως, τα αγόρια επηρεάζονται συναισθηματικά και στον χαρακτήρα τους. Τέλος βγάζουμε το συμπέρασμα πως η κοινωνικότητα είναι σε χαμηλά στάδια και στα δύο φύλα .

Από το γράφημα με τον τίτλο "Τι κερδίζετε από αυτό" συμπεραίνουμε πως και στα κορίτσια και στα αγόρια προτεραιότητα έχει η διασκέδαση και στην δεύτερη θέση βρίσκεται η χαλάρωση. Στις τελευταίες θέσεις και για τα δύο φύλα βρίσκεται η προσαρμογή στο περιβάλλον και η βελτίωση των σχέσεων. Από αυτές τις δύο θέσεις συμπεράνουμε πως τα παιδιά στις μέρες μας αρχίζουν να γίνονται αντικοινωνικά , κυρίως λόγου του γρήγορου ρυθμού ζωής!

Εδώ βλέπουμε ότι τα αγόρια επιλέγουν τα παιχνίδια τους πιο πολύ με βάση τα γραφικά και τους χαρακτήρες του κάθε παιχνιδιού . Ενώ τα κορίτσια σε μεγάλο ποσοστό από το θέμα του κάθε παιχνιδιού .Αυτό συμβαίνει επειδή , λογικά , τα αγόρια έχουν καλύτερη σχέση με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια σε αντίθεση με τα κορίτσια .

Από το γράφημα βλέπουμε πως τα σχόλια τις περισσότερες φορές είναι θετικά και στα δύο φύλα. Από αυτό συμπεραίνουμε πως και οι φίλοι τους πιθανόν να παίζουν παρόμοια παιχνίδια.

Σε αυτό το γράφημα παρατηρούμε ότι τα αγόρια ασχολούνται με ηλεκτρονικά παιχνίδια ταχύτητας τα οποία πολλές φορές περιέχουν βία. Ακόμη της αρεσκείας τους είναι και τα παιχνίδια που έχουν σχέση με τις πολεμικές τέχνες. Αντιθέτως τα κορίτσια ενδιαφέρονται για τα ηλεκτρονικά παιχνίδια που αφορούν την ζωή και την καθημερινότητα των ανθρώπων.

Στη διαφάνεια αυτή διακρίνουμε ένα γράφημα που μας αναφέρει το πόσο συχνά παίζουν τα παιδία με τα παιχνίδια τους. Τα αγόρια και τα κορίτσια παίζουν σε καθημερινή βάση με τα παιχνίδια τους λέγοντας πως όταν παίζουν με το παιχνίδι τους χαλαρώνουν και δε σκέφτονται τις υποχρεώσεις τους.

Το γράφημα που βλέπουμε δείχνει αν τα παιδιά παίζουν μόνα τους ή με παρέα. Παρατηρούμε λοιπόν ότι οι περισσότεροι έφηβοι προτιμούν να παίζουν μόνοι και δεν επιδιώκουν την ομαδικότητα και την συνεργασία. Έτσι και τα αγόρια και τα κορίτσια αφιερώνουν χρόνο σε παιχνίδια που είναι μόνο για έναν.

Σ’ αυτή την διαφάνεια βλέπουμε ότι και τα αγόρια και τα κορίτσια ενημερώνονται από το διαδίκτυο για τα παιχνίδια που επιλέγουν. Στη συνέχεια βλέπουμε πως τα κορίτσια ενημερώνονται πιο πολύ από την τηλεόραση .Τέλος, βλέπουμε πως τόσο τα αγόρια όσο και τα κορίτσια συμβουλεύονται από τους φίλους τους για τις επιλογές των παιχνιδιών τους

Στο παραπάνω γράφημα βλέπουμε τις προτιμήσεις των εφήβων στα επιτραπέζια παιχνίδια. Και τα αγόρια αλλά και τα κορίτσια έχουν μεγαλύτερη προτίμηση στη Monopoli και στο Uno.Επιλέγουν αυτά τα δυο επιτραπέζια γιατί είναι ομαδικά αλλά και κοινωνικά και έτσι μπορεί το ένα φύλο να γνωρίσει καλύτερα το αντίθετο φύλο.

Λώρα Δρακοπούλου Μακρίνα Κοβουσιάδου Νικολέτα Καγιόγλου Φρόσω Γιαμουρίδου