Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με τον Μάνο Λοίζο: Χάρις Αλεξίου Τμήμα ΣΤ’2 Κωνσταντίνος Ν. Ντέιβιντ Κ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Πα. Μακ.
Advertisements

A d e l e.
Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Νικόλαος Παναγόπουλος, PhD Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ Οικονομικό.
STAN Βούγια Δέσποινα Βούγια Δέσποινα.
Μουσικές Δημιουργίες “ Ήδη, από τις αρχές του 2010, προχωρήσαμε και διευρύναμε το ρεπερτόριό μας με νέες μουσικές δημιουργίες που χαρακτηρίζουν το γνήσιο.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπ. Μακεδ.
συμπληρωματικό υλικό για την διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης
Θόδωρος Αγγελόπουλος (Αθήνα, 27 Απριλίου Ιανουαρίου 2012) Έλληνας σκηνοθέτης, σεναριογράφος και παραγωγός κινηματογράφου. Έχει τιμηθεί με.
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ CD/DVD
ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ,Η ελληνιδα που συγκίνησε το κόσμο
Το Β3 παρουσιάζει Μουσική επένδυση για τις επόμενες 8 διαφάνειες: Η καντάδα της παραλίας, της Ελένης Καραΐνδρου από την ταινία Η τιμή της αγάπης.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΣ «Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΕΣΙΩΤΩΝ»
Ο αγαπημένος μου τραγουδιστής-συνθέτης
Ιστορία του ρεμπέτικου τραγουδιού
ΤΜΗΜΑ AΠ Δ. Στράτου και Δ. Σαμίου Η συμβολή τους στην Ελληνική παράδοση « Αντικριστός ».
Οι Πυξ Λαξ (ονομασία προερχόμενη από την αρχαιοελληνική γλώσσα που σημαίνει με γροθιές και κλωτσιές) ήταν ελληνικό έντεχνο / εναλλακτικό συγκρότημα, που.
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με τον Μάνο Λοΐζο: Διονύσης Σαββόπουλος
Pop μουσική Ποπ ονομάζεται ένα είδος μουσικής. Με αυτό τον όρο χαρακτηρίζονται ελαφριές μορφές ξένης μουσικής, ή αντίστοιχες ελληνικές δημιουργίες πάνω.
Από το γραμμόφωνο στο …mp3
Διερευνητική εργασία (Project) Β’Λυκείου σχολικό έτος
Μυρτώ Μιτοπούλου – Βαγγέλης Παναγιωτόπουλος
2ο ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ :
Κακκαλής Ιωάννης Κοιλάκου Σταυρούλα Κρητικίδης Μάνος Λιοκάτης Χρήστος
Ερευνητική Εργασία Θέμα: Όδός Ονείρων στη Μαγεμένη Πόλη
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2011 – 2012 ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ – ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ – ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (Π.Α.Κ.Π.Π.Α.)
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Νεαπόλεως
ΜΙΑ Η ΜΑΛΛΟΝ ΔΥΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Τ Μ Η Μ Α Α Θ Λ Η Τ Ι Σ Μ Ο Υ 6 Ο ΠANEΛΛΗΝΙΟ GALA ΡΙΨΕΩΝ-ΔΡΟΜΩΝ-ΑΛΜΑΤΩΝ ΒΕΤΕΡΑΝΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΣΤΙΒΟΥ Χώρος Διεξαγωγής : Εθνικό Αθλητικό Κέντρο «Ελευθερίας»
Ιδεολογία τ ης …. Μουσικά στοιχεία της House Η House χαρακτηρίζεται από τα υψηλής συχνότητας beats. Όταν πρωτοεμφανίστηκε τα beats δεν ήταν τόσο υψηλά.Το.
Μενέλαος Λουντέμης.
Εντεχνο (συγχρονο) λαικο τραγουδι
Ο δρόμος της Ελλάδας προς την Ενωμένη Ευρώπη ξεκινά στις 8 Ιουνίου του 1959 με την υποβολή της αίτησης για σύνδεση με την νεοϊδρυθείσα τότε στην Ευρωπαϊκή.
ΟΠΕΡΑ.  Η όπερα αποτελεί μουσικό θεατρικό είδος, είναι δηλαδή μουσική σύνθεση που περιλαμβάνει συγχρόνως και σκηνική δράση. Οι διάλογοι των ηθοποιών.
Διαθεματική Ανάλυση και Παρουσίαση Ποιήματος
 Με τον όρο θέατρο εννοούμε την παραγωγή απεικονίσεων και συμβάντων, παραδοσιακών ή φανταστικών, ανάμεσα σε ανθρώπους με σκοπό την τέρψη και την επιμόρφωση.
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΉ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
 Γεννήθηκε στο Βόλο και σε ηλικία 6 ετών άρχισε μαθήματα πιάνου.  Το 1989, ξεκίνησε η προσωπική του σταδιοδρομία ως συνθέτης και ερμηνευτής ταυτόχρονα.
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με τον Μάνο Λοΐζο: Γιώργος Νταλάρας Τμήμα: ΣΤ΄1 Βασίλης Βρ. Βασίλης Β.
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με τον Μάνο Λοΐζο: Στέλιος Καζαντζίδης Τμήμα: ΣΤ’1 Ορέστης Χ. Νίκος Κ.
Δημοτικό Σχολείο Πέγειας
ΝΙΚΟΣ ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ Ο ποιητής της θάλασσας.
Βύρωνας: Μια Συνοικία, Μια Ιστορία
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Θέμα: ΤΟ ΛΑΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
Μελοποιημένοι στίχοι για την Μικρά Ασία
ΣαββόπουλοςΞαρχάκοςΛοΐζος Επιμέλεια: Επιμέλεια: Βαζελάκης Δημήτριος, Ηρειώτης Θεόδωρος, Βαζελάκης Δημήτριος, Ηρειώτης Θεόδωρος, Καλο-Καράγιαννης Άγγελος.
Γιάννης Βάρης Ε2’ 1 ο πρότυπο πειραματικό σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ
ΕΝΤΕΧΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
Διονύσης Καρατζάς Ο Διονύσης Καρατζάς είναι ένας από τους πιο σημαντικούς σύγχρονους πατρινούς ποιητές.
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με το Μάνο Λοΐζο: Φώντας Λάδης Τμήμα : Στ’1 Έλενα Γ. Φρόσω Κ.
Tα πρωτα βήματα Μετά τον Β΄ παγκόσμιο πόλεμο, κατά τα τέλη της δεκαετίας του 1940 το μπουζούκι έχει καθιερωθεί στη συνείδηση των κατώτερων οικονομικά.
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με τον Μάνο Λοΐζο: Γιάννης Πάριος
Έντεχνο λαϊκό τραγούδι
ΕΝΤΕΧΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
Ορισμός του "ρεμπέτη" Ο όρος ρεμπέτης σημαίνει επαναστάτης που ζει ζωή εκτός νόμου. Μεγάλοι μουσικοί όπως ο Μάνος Χατζιδάκις και ο Μίκης Θεοδωράκης προσπάθησαν.
TO ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΣΥΝΘΕΤΕΣ-ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ. Τα άτομα που συνέβαλαν σημαντικά στην εξέλιξη και κοινωνικοποίηση του ρεμπέτικου τραγουδιού. Ο Μάρκος Βαμβακάρης.
ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΚΗΣ
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με το Μάνο Λοΐζο: Γιάννης Νεγρεπόντης Τάξη:ΣΤ’1 Αγγέλα Π. Άννα Κ.
Γνωριμία με το βιβλίο της… Γ’ ΤΑΞΗΣ. Αυτή τη σχολική χρονιά θα γνωρίσετε σύγχρονα ρεύματα μουσικής δημιουργίας από τον ελληνικό και τον παγκόσμιο μουσικό.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ● ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ● ΚΑΠΡΑΝΗ ΜΑΡΙΑ.
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με τον Μάνο Λοΐζο: Θάνος Μικρούτσικος Τμήμα: Στ’2 Εύα Σ. Μελίνα Π.
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ. Οι μαθητές του Μπελλένειου Γυμνασίου Λέρου.
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΑ.
Πρόσφυγες και ρεμπέτικο τραγούδι
ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Η ΑΠΟΔΗΜΙΑ – Ο ΚΑΗΜΟΣ ΤΗΣ ΞΕΝΙΤΙΑΣ
Η συνΑντηση του ΧριστιανισμοΥ με τον ΕλληνισμΟ
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με τον Μάνο Λοΐζο: Χρήστος Λεοντής
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με τον Μάνο Λοΐζο: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με τον Μάνο Λοίζο: Χάρις Αλεξίου Τμήμα ΣΤ’2 Κωνσταντίνος Ν. Ντέιβιντ Κ.

Καριέρα Είναι μία από τις δημοφιλέστερες Ελληνίδες τραγουδίστριες και βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του ελληνικού τραγουδιού από τη δεκαετία του '70. Είναι μία από τις δημοφιλέστερες Ελληνίδες τραγουδίστριες και βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του ελληνικού τραγουδιού από τη δεκαετία του '70. Έχει συνεργαστεί με -όλους σχεδόν- τους μεγάλους τραγουδιστές, μουσικοσυνθέτες και στιχουργούς- παλαιότερους και νεότερους, είτε δισκογραφικά, είτε σε μουσικές σκήνες/ πίστες/ συναυλίες. Έχει συνεργαστεί με -όλους σχεδόν- τους μεγάλους τραγουδιστές, μουσικοσυνθέτες και στιχουργούς- παλαιότερους και νεότερους, είτε δισκογραφικά, είτε σε μουσικές σκήνες/ πίστες/ συναυλίες. Έχει ηχογραφήσει πάνω από 30 προσωπικούς δίσκους. Έχει ηχογραφήσει πάνω από 30 προσωπικούς δίσκους. Σύμφωνα με την ίδια πηγή, οκτώ από τους προσωπικούς της δίσκους έχουν ξεπεράσει τις πωλήσεις, η μόνη (γυναίκα) τραγουδίστρια που το έχει καταφέρει στην Ελληνική Δισκογραφία. Σύμφωνα με την ίδια πηγή, οκτώ από τους προσωπικούς της δίσκους έχουν ξεπεράσει τις πωλήσεις, η μόνη (γυναίκα) τραγουδίστρια που το έχει καταφέρει στην Ελληνική Δισκογραφία. Το γεγονός ότι οι προαναφερόμενοι προσωπικοί δίσκοι χαρακτηρίζονται από διαφορετικά μουσικά στυλ (δημοτικά, ρεμπέτικα, παλιά, σύγχρονα και έντεχνα λαϊκά, μπαλάντες), εμπεριέχουν τραγούδια διαφόρων συνθετών και έχουν εκδοθεί μεταξύ σχεδόν σταθερών χρονικών διαστημάτων από το 1977 έως το 2003, αποδεικνύει αφενός την αδιαμφισβήτητη προσφορά της Χάριτος Αλεξίου στα μουσικά πράγματα του τόπου και αφετέρου τη συνεπή και αδιάλειπτη επαφή της με τον κόσμο όλα αυτά τα χρόνια. Το γεγονός ότι οι προαναφερόμενοι προσωπικοί δίσκοι χαρακτηρίζονται από διαφορετικά μουσικά στυλ (δημοτικά, ρεμπέτικα, παλιά, σύγχρονα και έντεχνα λαϊκά, μπαλάντες), εμπεριέχουν τραγούδια διαφόρων συνθετών και έχουν εκδοθεί μεταξύ σχεδόν σταθερών χρονικών διαστημάτων από το 1977 έως το 2003, αποδεικνύει αφενός την αδιαμφισβήτητη προσφορά της Χάριτος Αλεξίου στα μουσικά πράγματα του τόπου και αφετέρου τη συνεπή και αδιάλειπτη επαφή της με τον κόσμο όλα αυτά τα χρόνια. Γεννήθηκε στη Θήβα το 1950 και από το 1958 ζει στην Αθήνα. Γεννήθηκε στη Θήβα το 1950 και από το 1958 ζει στην Αθήνα.Θήβα ΑθήναΘήβα Αθήνα

Δεκαετία’70 (1/2) Το 1971 και 1972 ηχογραφεί, πάντα σε δίσκους 45 στροφών, τραγούδια των Απόστολου Καλδάρα, Γ.Χατζηνάσιου, Τ.Βοσκόπουλου και Μάνου Χατζιδάκι. Το 1971 και 1972 ηχογραφεί, πάντα σε δίσκους 45 στροφών, τραγούδια των Απόστολου Καλδάρα, Γ.Χατζηνάσιου, Τ.Βοσκόπουλου και Μάνου Χατζιδάκι.1971Απόστολου Καλδάρα Μάνου Χατζιδάκι1971Απόστολου Καλδάρα Μάνου Χατζιδάκι Το 1972 έρχεται ο πρώτος σημαντικός σταθμός στη δισκογραφία της με τη συμμετοχή της στον δίσκο "ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ" των Α.Καλδάρα και Πυθαγόρα, με το Γ.Νταλάρα. Το 1972 έρχεται ο πρώτος σημαντικός σταθμός στη δισκογραφία της με τη συμμετοχή της στον δίσκο "ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ" των Α.Καλδάρα και Πυθαγόρα, με το Γ.Νταλάρα.1972ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑΑ.Καλδάρα ΠυθαγόραΓ.Νταλάρα1972ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑΑ.Καλδάρα ΠυθαγόραΓ.Νταλάρα Το 1973 συμμετέχει στο δίσκο "ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ" των Α.Καλδάρα και Λ.Παπαδόπουλου, ξανά με το Γ.Νταλάρα, με τραγούδια όπως τα "Καμπάνα του εσπερινού" και "Βάρα νταγιερέ". Το 1973 συμμετέχει στο δίσκο "ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ" των Α.Καλδάρα και Λ.Παπαδόπουλου, ξανά με το Γ.Νταλάρα, με τραγούδια όπως τα "Καμπάνα του εσπερινού" και "Βάρα νταγιερέ".1973ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣΑ.Καλδάρα Λ.ΠαπαδόπουλουΓ.Νταλάρα1973ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣΑ.Καλδάρα Λ.ΠαπαδόπουλουΓ.Νταλάρα

Δεκαετία 70’(2/2) Το 1974 έρχεται η πρώτη δισκογραφική συνεργασία με το Μάνο Λοΐζο με τη συμμετοχή της Χάριτος Αλεξίου στο δίσκο "ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΗΛΙΕ" των Μ.Λοΐζου, Δ.Χριστοδούλου, με 4 τραγούδια, μεταξύ των οποίων τα "Μια καλημέρα" και "Ποιος το ξέρει". Το 1974 έρχεται η πρώτη δισκογραφική συνεργασία με το Μάνο Λοΐζο με τη συμμετοχή της Χάριτος Αλεξίου στο δίσκο "ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΗΛΙΕ" των Μ.Λοΐζου, Δ.Χριστοδούλου, με 4 τραγούδια, μεταξύ των οποίων τα "Μια καλημέρα" και "Ποιος το ξέρει".1974Μάνο ΛοΐζοΚΑΛΗΜΕΡΑ ΗΛΙΕΜ.Λοΐζου1974Μάνο ΛοΐζοΚΑΛΗΜΕΡΑ ΗΛΙΕΜ.Λοΐζου Η συνάντηση με το Μάνο Λοΐζο αποτελεί την αρχή μιας ουσιαστικής φιλίας και μιας σπουδαίας συνεργασίας. Η συνάντηση με το Μάνο Λοΐζο αποτελεί την αρχή μιας ουσιαστικής φιλίας και μιας σπουδαίας συνεργασίας.Μάνο ΛοΐζοΜάνο Λοΐζο Την ίδια χρονιά συμμετέχει στο δίσκο "ΟΔΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ" των Γιάννη Σπανού, Λ.Παπαδόπουλου, με τους Γ.Πάριο και Γ.Καλατζή, με 4 τραγούδια. Την ίδια χρονιά συμμετέχει στο δίσκο "ΟΔΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ" των Γιάννη Σπανού, Λ.Παπαδόπουλου, με τους Γ.Πάριο και Γ.Καλατζή, με 4 τραγούδια.ΟΔΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ Γιάννη ΣπανούΛ.ΠαπαδόπουλουΓ.ΠάριοΓ.ΚαλατζήΟΔΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ Γιάννη ΣπανούΛ.ΠαπαδόπουλουΓ.ΠάριοΓ.Καλατζή Το 1975 ηχογραφεί τον πρώτο προσωπικό της δίσκο "12 ΛΑΪΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ" Το 1975 ηχογραφεί τον πρώτο προσωπικό της δίσκο "12 ΛΑΪΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ" ΛΑΪΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΛΑΪΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ Το 1977 ηχογραφεί τον διπλό προσωπικό δίσκο "24 ΚΑΙ 1 ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ" Το 1977 ηχογραφεί τον διπλό προσωπικό δίσκο "24 ΚΑΙ 1 ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ" ΚΑΙ 1 ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΚΑΙ 1 ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ Το 1979 έρχεται η στιγμή που ηχογραφεί προσωπικό δίσκο με το Μάνο Λοΐζο, σε στίχους Μανώλη Ρασούλη και Πυθαγόρα. Το 1979 έρχεται η στιγμή που ηχογραφεί προσωπικό δίσκο με το Μάνο Λοΐζο, σε στίχους Μανώλη Ρασούλη και Πυθαγόρα.1979 Μάνο ΛοΐζοΜανώλη ΡασούληΠυθαγόρα1979 Μάνο ΛοΐζοΜανώλη ΡασούληΠυθαγόρα Είναι "ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΧΑΡΟΥΛΑΣ". Είναι "ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΧΑΡΟΥΛΑΣ".ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΧΑΡΟΥΛΑΣΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΧΑΡΟΥΛΑΣ

Δεκατία’80 Κατά τη δεκαετία του '80 ανέδειξε ίσως περισσότερο από πριν το "λαϊκό της προφίλ" μέσα από συνεργασίες με συνθέτες όπως ο Αντώνης Βαρδής, ο Χρήστος Νικολόπουλος, ο Θάνος Μικρούτσικος κ.α. Κατά τη δεκαετία του '80 ανέδειξε ίσως περισσότερο από πριν το "λαϊκό της προφίλ" μέσα από συνεργασίες με συνθέτες όπως ο Αντώνης Βαρδής, ο Χρήστος Νικολόπουλος, ο Θάνος Μικρούτσικος κ.α.Αντώνης ΒαρδήςΧρήστος ΝικολόπουλοςΘάνος ΜικρούτσικοςΑντώνης ΒαρδήςΧρήστος ΝικολόπουλοςΘάνος Μικρούτσικος Τα τραγούδια: «Φεύγω», «Πόλη τουρκεμένη», «Οι μάγκες δεν υπάρχουν πια», «Αν πεθάνει μια αγάπη», «Ζήλεια μου», «Μια είναι η ουσία», «Η διαθήκη», «Η μπαλάντα της Ιφιγένειας» (αυτοβιογραφικό τραγούδι σε μουσική και στίχους- εννοείται- της ίδιας), «Ελένη», «Ερωτικό», «Η αγάπη είναι ζάλη», «Όποια και να σαι» Canto per me, «Η νύχτα θέλει έρωτα», «Τηλεφωνητής», «Μια πίστα απο φώσφορο» είναι μερικά μόνο από εκείνα που θεωρούνται πλέον κλασσικά. Τα τραγούδια: «Φεύγω», «Πόλη τουρκεμένη», «Οι μάγκες δεν υπάρχουν πια», «Αν πεθάνει μια αγάπη», «Ζήλεια μου», «Μια είναι η ουσία», «Η διαθήκη», «Η μπαλάντα της Ιφιγένειας» (αυτοβιογραφικό τραγούδι σε μουσική και στίχους- εννοείται- της ίδιας), «Ελένη», «Ερωτικό», «Η αγάπη είναι ζάλη», «Όποια και να σαι» Canto per me, «Η νύχτα θέλει έρωτα», «Τηλεφωνητής», «Μια πίστα απο φώσφορο» είναι μερικά μόνο από εκείνα που θεωρούνται πλέον κλασσικά. Canto per me», «Μ' έπε

Δεκαετία Στις αρχές της δεκαετίας του '90 βγάζει το δίσκο «Δι' ευχών» σε μουσική του Νίκου Αντύπαας Νικολακοπούλου, "εγκαινιάζοντας" την ενασχόλησή της με ένα διαφορετικό ύφος μουσικής, με σαφείς τις ροκ, τις έντεχνες, αλλά και τις έθνικ επιρροές. Στις αρχές της δεκαετίας του '90 βγάζει το δίσκο «Δι' ευχών» σε μουσική του Νίκου Αντύπαας Νικολακοπούλου, "εγκαινιάζοντας" την ενασχόλησή της με ένα διαφορετικό ύφος μουσικής, με σαφείς τις ροκ, τις έντεχνες, αλλά και τις έθνικ επιρροές. Στις αρχές της δεκαετίας του '90 βγάζει το δίσκο «Δι' ευχών» σε μουσική του Νίκου Αντύπαας Νικολακοπούλου Στις αρχές της δεκαετίας του '90 βγάζει το δίσκο «Δι' ευχών» σε μουσική του Νίκου Αντύπαας Νικολακοπούλου Το 2000 ένας πολυσυλλεκτικός δίσκος («Παράξενο Φως») και ένας με επανεκτελέσεις σε απέριττες ενορχηστρώσεις («Ψίθυροι») αποτελούν τις πρώτες παραγωγές της Εστίας, της εταιρείας που συστήνει η ίδια η Αλέξιου, μέσω της οποίας πρόκειται να εκδίδει τους δίσκους της από εδω και πέρα. Το 2000 ένας πολυσυλλεκτικός δίσκος («Παράξενο Φως») και ένας με επανεκτελέσεις σε απέριττες ενορχηστρώσεις («Ψίθυροι») αποτελούν τις πρώτες παραγωγές της Εστίας, της εταιρείας που συστήνει η ίδια η Αλέξιου, μέσω της οποίας πρόκειται να εκδίδει τους δίσκους της από εδω και πέρα.

Δεκαετία 2010 Το 2010 εμφανίζεται στο Παλλάς απο τον Ιανουάριο μέχρι τέλη Μαρτίου και τον Απρίλη στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης. Το 2010 εμφανίζεται στο Παλλάς απο τον Ιανουάριο μέχρι τέλη Μαρτίου και τον Απρίλη στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης. Το καλοκαίρι περιοδεύει παρέα με τη Μάρθα Φριντζήλα σε όλη την Ελλάδα και δυο συναυλίες στη Κύπρο. Το καλοκαίρι περιοδεύει παρέα με τη Μάρθα Φριντζήλα σε όλη την Ελλάδα και δυο συναυλίες στη Κύπρο. Το Μάιο του 2011 βραβεύεται με «Una vita per la musica - Giglio d’Oro» («Μια ζωή για τη μουσική»), από το Ίδρυμα «Premio Galileo 2000» και πραγματοποιεί ευρωπαϊκή περιοδεία [3]. Το Μάιο του 2011 βραβεύεται με «Una vita per la musica - Giglio d’Oro» («Μια ζωή για τη μουσική»), από το Ίδρυμα «Premio Galileo 2000» και πραγματοποιεί ευρωπαϊκή περιοδεία [3].[3] Τον Οκτώβριο του ίδου έτους,παρουσιάζει ενα αφιέρωμα στον Nino Rota με τίτλο " Η Χάρις Αλεξίου στο Σινεμα του Νίνο Ρότα" στο "ΘΕΑΤΡΟΝ" του Κέντρου Πολιτισμού "Ελληνικός Κόσμος" για πέντε παραστάσεις [4] και τον Νοέμβρη επισκέπτεται τους έλληνες ομογενείς στην Αυστραλία για τρείς συναυλίες στην Αδελαϊδα, στη Μελβούρνη και στο Σίδνευ [5]. Τον Οκτώβριο του ίδου έτους,παρουσιάζει ενα αφιέρωμα στον Nino Rota με τίτλο " Η Χάρις Αλεξίου στο Σινεμα του Νίνο Ρότα" στο "ΘΕΑΤΡΟΝ" του Κέντρου Πολιτισμού "Ελληνικός Κόσμος" για πέντε παραστάσεις [4] και τον Νοέμβρη επισκέπτεται τους έλληνες ομογενείς στην Αυστραλία για τρείς συναυλίες στην Αδελαϊδα, στη Μελβούρνη και στο Σίδνευ [5].[4][5][4][5] Τον Ιανουάριο του 2012 έπειτα απο τριάντα χρόνια από τα "Τραγούδια της χθεσινής μέρας", ξανασυνεργάζεται με την Δήμητρα Γαλάνη, με επιτυχημένες κοινές τους εμφανίσεις στο θέατρο Παλλάς μέχρι 18 Μαρτίου και στην Θεσσαλονίκη στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης για τέσσερεις παραστάσεις [6] Τον Ιανουάριο του 2012 έπειτα απο τριάντα χρόνια από τα "Τραγούδια της χθεσινής μέρας", ξανασυνεργάζεται με την Δήμητρα Γαλάνη, με επιτυχημένες κοινές τους εμφανίσεις στο θέατρο Παλλάς μέχρι 18 Μαρτίου και στην Θεσσαλονίκη στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης για τέσσερεις παραστάσεις [6]Δήμητρα ΓαλάνηΔήμητρα Γαλάνη

Εικόνες