Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με τον Μάνο Λοίζο: Χάρις Αλεξίου Τμήμα ΣΤ’2 Κωνσταντίνος Ν. Ντέιβιντ Κ.
Καριέρα Είναι μία από τις δημοφιλέστερες Ελληνίδες τραγουδίστριες και βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του ελληνικού τραγουδιού από τη δεκαετία του '70. Είναι μία από τις δημοφιλέστερες Ελληνίδες τραγουδίστριες και βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του ελληνικού τραγουδιού από τη δεκαετία του '70. Έχει συνεργαστεί με -όλους σχεδόν- τους μεγάλους τραγουδιστές, μουσικοσυνθέτες και στιχουργούς- παλαιότερους και νεότερους, είτε δισκογραφικά, είτε σε μουσικές σκήνες/ πίστες/ συναυλίες. Έχει συνεργαστεί με -όλους σχεδόν- τους μεγάλους τραγουδιστές, μουσικοσυνθέτες και στιχουργούς- παλαιότερους και νεότερους, είτε δισκογραφικά, είτε σε μουσικές σκήνες/ πίστες/ συναυλίες. Έχει ηχογραφήσει πάνω από 30 προσωπικούς δίσκους. Έχει ηχογραφήσει πάνω από 30 προσωπικούς δίσκους. Σύμφωνα με την ίδια πηγή, οκτώ από τους προσωπικούς της δίσκους έχουν ξεπεράσει τις πωλήσεις, η μόνη (γυναίκα) τραγουδίστρια που το έχει καταφέρει στην Ελληνική Δισκογραφία. Σύμφωνα με την ίδια πηγή, οκτώ από τους προσωπικούς της δίσκους έχουν ξεπεράσει τις πωλήσεις, η μόνη (γυναίκα) τραγουδίστρια που το έχει καταφέρει στην Ελληνική Δισκογραφία. Το γεγονός ότι οι προαναφερόμενοι προσωπικοί δίσκοι χαρακτηρίζονται από διαφορετικά μουσικά στυλ (δημοτικά, ρεμπέτικα, παλιά, σύγχρονα και έντεχνα λαϊκά, μπαλάντες), εμπεριέχουν τραγούδια διαφόρων συνθετών και έχουν εκδοθεί μεταξύ σχεδόν σταθερών χρονικών διαστημάτων από το 1977 έως το 2003, αποδεικνύει αφενός την αδιαμφισβήτητη προσφορά της Χάριτος Αλεξίου στα μουσικά πράγματα του τόπου και αφετέρου τη συνεπή και αδιάλειπτη επαφή της με τον κόσμο όλα αυτά τα χρόνια. Το γεγονός ότι οι προαναφερόμενοι προσωπικοί δίσκοι χαρακτηρίζονται από διαφορετικά μουσικά στυλ (δημοτικά, ρεμπέτικα, παλιά, σύγχρονα και έντεχνα λαϊκά, μπαλάντες), εμπεριέχουν τραγούδια διαφόρων συνθετών και έχουν εκδοθεί μεταξύ σχεδόν σταθερών χρονικών διαστημάτων από το 1977 έως το 2003, αποδεικνύει αφενός την αδιαμφισβήτητη προσφορά της Χάριτος Αλεξίου στα μουσικά πράγματα του τόπου και αφετέρου τη συνεπή και αδιάλειπτη επαφή της με τον κόσμο όλα αυτά τα χρόνια. Γεννήθηκε στη Θήβα το 1950 και από το 1958 ζει στην Αθήνα. Γεννήθηκε στη Θήβα το 1950 και από το 1958 ζει στην Αθήνα.Θήβα ΑθήναΘήβα Αθήνα
Δεκαετία’70 (1/2) Το 1971 και 1972 ηχογραφεί, πάντα σε δίσκους 45 στροφών, τραγούδια των Απόστολου Καλδάρα, Γ.Χατζηνάσιου, Τ.Βοσκόπουλου και Μάνου Χατζιδάκι. Το 1971 και 1972 ηχογραφεί, πάντα σε δίσκους 45 στροφών, τραγούδια των Απόστολου Καλδάρα, Γ.Χατζηνάσιου, Τ.Βοσκόπουλου και Μάνου Χατζιδάκι.1971Απόστολου Καλδάρα Μάνου Χατζιδάκι1971Απόστολου Καλδάρα Μάνου Χατζιδάκι Το 1972 έρχεται ο πρώτος σημαντικός σταθμός στη δισκογραφία της με τη συμμετοχή της στον δίσκο "ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ" των Α.Καλδάρα και Πυθαγόρα, με το Γ.Νταλάρα. Το 1972 έρχεται ο πρώτος σημαντικός σταθμός στη δισκογραφία της με τη συμμετοχή της στον δίσκο "ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ" των Α.Καλδάρα και Πυθαγόρα, με το Γ.Νταλάρα.1972ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑΑ.Καλδάρα ΠυθαγόραΓ.Νταλάρα1972ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑΑ.Καλδάρα ΠυθαγόραΓ.Νταλάρα Το 1973 συμμετέχει στο δίσκο "ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ" των Α.Καλδάρα και Λ.Παπαδόπουλου, ξανά με το Γ.Νταλάρα, με τραγούδια όπως τα "Καμπάνα του εσπερινού" και "Βάρα νταγιερέ". Το 1973 συμμετέχει στο δίσκο "ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ" των Α.Καλδάρα και Λ.Παπαδόπουλου, ξανά με το Γ.Νταλάρα, με τραγούδια όπως τα "Καμπάνα του εσπερινού" και "Βάρα νταγιερέ".1973ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣΑ.Καλδάρα Λ.ΠαπαδόπουλουΓ.Νταλάρα1973ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣΑ.Καλδάρα Λ.ΠαπαδόπουλουΓ.Νταλάρα
Δεκαετία 70’(2/2) Το 1974 έρχεται η πρώτη δισκογραφική συνεργασία με το Μάνο Λοΐζο με τη συμμετοχή της Χάριτος Αλεξίου στο δίσκο "ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΗΛΙΕ" των Μ.Λοΐζου, Δ.Χριστοδούλου, με 4 τραγούδια, μεταξύ των οποίων τα "Μια καλημέρα" και "Ποιος το ξέρει". Το 1974 έρχεται η πρώτη δισκογραφική συνεργασία με το Μάνο Λοΐζο με τη συμμετοχή της Χάριτος Αλεξίου στο δίσκο "ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΗΛΙΕ" των Μ.Λοΐζου, Δ.Χριστοδούλου, με 4 τραγούδια, μεταξύ των οποίων τα "Μια καλημέρα" και "Ποιος το ξέρει".1974Μάνο ΛοΐζοΚΑΛΗΜΕΡΑ ΗΛΙΕΜ.Λοΐζου1974Μάνο ΛοΐζοΚΑΛΗΜΕΡΑ ΗΛΙΕΜ.Λοΐζου Η συνάντηση με το Μάνο Λοΐζο αποτελεί την αρχή μιας ουσιαστικής φιλίας και μιας σπουδαίας συνεργασίας. Η συνάντηση με το Μάνο Λοΐζο αποτελεί την αρχή μιας ουσιαστικής φιλίας και μιας σπουδαίας συνεργασίας.Μάνο ΛοΐζοΜάνο Λοΐζο Την ίδια χρονιά συμμετέχει στο δίσκο "ΟΔΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ" των Γιάννη Σπανού, Λ.Παπαδόπουλου, με τους Γ.Πάριο και Γ.Καλατζή, με 4 τραγούδια. Την ίδια χρονιά συμμετέχει στο δίσκο "ΟΔΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ" των Γιάννη Σπανού, Λ.Παπαδόπουλου, με τους Γ.Πάριο και Γ.Καλατζή, με 4 τραγούδια.ΟΔΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ Γιάννη ΣπανούΛ.ΠαπαδόπουλουΓ.ΠάριοΓ.ΚαλατζήΟΔΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ Γιάννη ΣπανούΛ.ΠαπαδόπουλουΓ.ΠάριοΓ.Καλατζή Το 1975 ηχογραφεί τον πρώτο προσωπικό της δίσκο "12 ΛΑΪΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ" Το 1975 ηχογραφεί τον πρώτο προσωπικό της δίσκο "12 ΛΑΪΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ" ΛΑΪΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΛΑΪΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ Το 1977 ηχογραφεί τον διπλό προσωπικό δίσκο "24 ΚΑΙ 1 ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ" Το 1977 ηχογραφεί τον διπλό προσωπικό δίσκο "24 ΚΑΙ 1 ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ" ΚΑΙ 1 ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΚΑΙ 1 ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ Το 1979 έρχεται η στιγμή που ηχογραφεί προσωπικό δίσκο με το Μάνο Λοΐζο, σε στίχους Μανώλη Ρασούλη και Πυθαγόρα. Το 1979 έρχεται η στιγμή που ηχογραφεί προσωπικό δίσκο με το Μάνο Λοΐζο, σε στίχους Μανώλη Ρασούλη και Πυθαγόρα.1979 Μάνο ΛοΐζοΜανώλη ΡασούληΠυθαγόρα1979 Μάνο ΛοΐζοΜανώλη ΡασούληΠυθαγόρα Είναι "ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΧΑΡΟΥΛΑΣ". Είναι "ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΧΑΡΟΥΛΑΣ".ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΧΑΡΟΥΛΑΣΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΧΑΡΟΥΛΑΣ
Δεκατία’80 Κατά τη δεκαετία του '80 ανέδειξε ίσως περισσότερο από πριν το "λαϊκό της προφίλ" μέσα από συνεργασίες με συνθέτες όπως ο Αντώνης Βαρδής, ο Χρήστος Νικολόπουλος, ο Θάνος Μικρούτσικος κ.α. Κατά τη δεκαετία του '80 ανέδειξε ίσως περισσότερο από πριν το "λαϊκό της προφίλ" μέσα από συνεργασίες με συνθέτες όπως ο Αντώνης Βαρδής, ο Χρήστος Νικολόπουλος, ο Θάνος Μικρούτσικος κ.α.Αντώνης ΒαρδήςΧρήστος ΝικολόπουλοςΘάνος ΜικρούτσικοςΑντώνης ΒαρδήςΧρήστος ΝικολόπουλοςΘάνος Μικρούτσικος Τα τραγούδια: «Φεύγω», «Πόλη τουρκεμένη», «Οι μάγκες δεν υπάρχουν πια», «Αν πεθάνει μια αγάπη», «Ζήλεια μου», «Μια είναι η ουσία», «Η διαθήκη», «Η μπαλάντα της Ιφιγένειας» (αυτοβιογραφικό τραγούδι σε μουσική και στίχους- εννοείται- της ίδιας), «Ελένη», «Ερωτικό», «Η αγάπη είναι ζάλη», «Όποια και να σαι» Canto per me, «Η νύχτα θέλει έρωτα», «Τηλεφωνητής», «Μια πίστα απο φώσφορο» είναι μερικά μόνο από εκείνα που θεωρούνται πλέον κλασσικά. Τα τραγούδια: «Φεύγω», «Πόλη τουρκεμένη», «Οι μάγκες δεν υπάρχουν πια», «Αν πεθάνει μια αγάπη», «Ζήλεια μου», «Μια είναι η ουσία», «Η διαθήκη», «Η μπαλάντα της Ιφιγένειας» (αυτοβιογραφικό τραγούδι σε μουσική και στίχους- εννοείται- της ίδιας), «Ελένη», «Ερωτικό», «Η αγάπη είναι ζάλη», «Όποια και να σαι» Canto per me, «Η νύχτα θέλει έρωτα», «Τηλεφωνητής», «Μια πίστα απο φώσφορο» είναι μερικά μόνο από εκείνα που θεωρούνται πλέον κλασσικά. Canto per me», «Μ' έπε
Δεκαετία Στις αρχές της δεκαετίας του '90 βγάζει το δίσκο «Δι' ευχών» σε μουσική του Νίκου Αντύπαας Νικολακοπούλου, "εγκαινιάζοντας" την ενασχόλησή της με ένα διαφορετικό ύφος μουσικής, με σαφείς τις ροκ, τις έντεχνες, αλλά και τις έθνικ επιρροές. Στις αρχές της δεκαετίας του '90 βγάζει το δίσκο «Δι' ευχών» σε μουσική του Νίκου Αντύπαας Νικολακοπούλου, "εγκαινιάζοντας" την ενασχόλησή της με ένα διαφορετικό ύφος μουσικής, με σαφείς τις ροκ, τις έντεχνες, αλλά και τις έθνικ επιρροές. Στις αρχές της δεκαετίας του '90 βγάζει το δίσκο «Δι' ευχών» σε μουσική του Νίκου Αντύπαας Νικολακοπούλου Στις αρχές της δεκαετίας του '90 βγάζει το δίσκο «Δι' ευχών» σε μουσική του Νίκου Αντύπαας Νικολακοπούλου Το 2000 ένας πολυσυλλεκτικός δίσκος («Παράξενο Φως») και ένας με επανεκτελέσεις σε απέριττες ενορχηστρώσεις («Ψίθυροι») αποτελούν τις πρώτες παραγωγές της Εστίας, της εταιρείας που συστήνει η ίδια η Αλέξιου, μέσω της οποίας πρόκειται να εκδίδει τους δίσκους της από εδω και πέρα. Το 2000 ένας πολυσυλλεκτικός δίσκος («Παράξενο Φως») και ένας με επανεκτελέσεις σε απέριττες ενορχηστρώσεις («Ψίθυροι») αποτελούν τις πρώτες παραγωγές της Εστίας, της εταιρείας που συστήνει η ίδια η Αλέξιου, μέσω της οποίας πρόκειται να εκδίδει τους δίσκους της από εδω και πέρα.
Δεκαετία 2010 Το 2010 εμφανίζεται στο Παλλάς απο τον Ιανουάριο μέχρι τέλη Μαρτίου και τον Απρίλη στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης. Το 2010 εμφανίζεται στο Παλλάς απο τον Ιανουάριο μέχρι τέλη Μαρτίου και τον Απρίλη στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης. Το καλοκαίρι περιοδεύει παρέα με τη Μάρθα Φριντζήλα σε όλη την Ελλάδα και δυο συναυλίες στη Κύπρο. Το καλοκαίρι περιοδεύει παρέα με τη Μάρθα Φριντζήλα σε όλη την Ελλάδα και δυο συναυλίες στη Κύπρο. Το Μάιο του 2011 βραβεύεται με «Una vita per la musica - Giglio d’Oro» («Μια ζωή για τη μουσική»), από το Ίδρυμα «Premio Galileo 2000» και πραγματοποιεί ευρωπαϊκή περιοδεία [3]. Το Μάιο του 2011 βραβεύεται με «Una vita per la musica - Giglio d’Oro» («Μια ζωή για τη μουσική»), από το Ίδρυμα «Premio Galileo 2000» και πραγματοποιεί ευρωπαϊκή περιοδεία [3].[3] Τον Οκτώβριο του ίδου έτους,παρουσιάζει ενα αφιέρωμα στον Nino Rota με τίτλο " Η Χάρις Αλεξίου στο Σινεμα του Νίνο Ρότα" στο "ΘΕΑΤΡΟΝ" του Κέντρου Πολιτισμού "Ελληνικός Κόσμος" για πέντε παραστάσεις [4] και τον Νοέμβρη επισκέπτεται τους έλληνες ομογενείς στην Αυστραλία για τρείς συναυλίες στην Αδελαϊδα, στη Μελβούρνη και στο Σίδνευ [5]. Τον Οκτώβριο του ίδου έτους,παρουσιάζει ενα αφιέρωμα στον Nino Rota με τίτλο " Η Χάρις Αλεξίου στο Σινεμα του Νίνο Ρότα" στο "ΘΕΑΤΡΟΝ" του Κέντρου Πολιτισμού "Ελληνικός Κόσμος" για πέντε παραστάσεις [4] και τον Νοέμβρη επισκέπτεται τους έλληνες ομογενείς στην Αυστραλία για τρείς συναυλίες στην Αδελαϊδα, στη Μελβούρνη και στο Σίδνευ [5].[4][5][4][5] Τον Ιανουάριο του 2012 έπειτα απο τριάντα χρόνια από τα "Τραγούδια της χθεσινής μέρας", ξανασυνεργάζεται με την Δήμητρα Γαλάνη, με επιτυχημένες κοινές τους εμφανίσεις στο θέατρο Παλλάς μέχρι 18 Μαρτίου και στην Θεσσαλονίκη στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης για τέσσερεις παραστάσεις [6] Τον Ιανουάριο του 2012 έπειτα απο τριάντα χρόνια από τα "Τραγούδια της χθεσινής μέρας", ξανασυνεργάζεται με την Δήμητρα Γαλάνη, με επιτυχημένες κοινές τους εμφανίσεις στο θέατρο Παλλάς μέχρι 18 Μαρτίου και στην Θεσσαλονίκη στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης για τέσσερεις παραστάσεις [6]Δήμητρα ΓαλάνηΔήμητρα Γαλάνη
Εικόνες