ΑΤΕΙ Θεσ/νίκης, Τμήμα Πληροφορικής, Σέρρες 11.11.2004 Ενίσχυση Σπουδών Πληροφορικής στο Α.Τ.Ε.Ι. Θεσ/νίκης (Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ. ΙΙ, Ενέργεια: 2.2.2: Πρόγραμμα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Ε ΘΝΙΚΟ & Κ ΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ «Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ» Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης Γενικός Συντονιστής ΜΟΔΙΠ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
«ΜΟΔΙΠ του ΓΠΑ» με απλά λόγια…. Διαδικασία της Αξιολόγησης Η Αξιολόγηση είναι μία περιοδική διαδικασία Κάθε ακαδ. έτος: Ετήσια Εσωτερική Έκθεση ή Ετήσια.
Ελπιδοφόρα Μηνύματα από την Αναμόρφωση του Τομέα ‘Κοινωνιολογίας, Οικονομίας και Πολιτικής της Εκπαίδευσης και Σπουδών Φύλου’ σχετικά με τη Διάρθρωση Σπουδών.
Η ΑΞΙΟΛΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Η προστιθέμενη αξία των Ιδρυμάτων μέσω της παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Κυριακή Μπαλτά.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
«Υποστηρίζοντας το μέλλον σου!» - “Supporting your Future” dasta.teilar.gr Δομή Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας (Δ.Α.ΣΤΑ.) Τ.Ε.Ι. Λάρισας CAREER AND EMPLOYMENT.
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΙΔΒΕ του ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Ο ρόλος του Ε.Ο.Π.Π. στην Πιστοποίηση των προσόντων της μη τυπικής εκπαίδευσης και στην Αντιστοίχιση αυτών στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων Κωνσταντίνος Καλτσάς.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από την CRE Χρονικό πλαίσιο αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση: Αξιολόγηση από CRE: Δημοσίευση εκθέσεων:
Γραφειο διαςυνδεςης Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
Έρευνα στην Εκπαίδευση και την Παιδεία. Οι εμπειρίες του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας. Καθηγητής Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος, Μέλος ΕΣET Αντιπρόεδρος.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ Αντώνιος Καραγεώργος Τμήμα Δασοπονίας και ΔΦΠ
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Ημερίδα Σταδιοδρομίας ΔΑΣΤΑ Παρουσίαση του Γραφείου Διασύνδεσης του Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδας Ημερίδα Σταδιοδρομίας ΔΑΣΤΑ Παρουσίαση του Γραφείου Διασύνδεσης.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Θεσσαλονίκη, 20-21/9/2012 ΚΕΔΕΑ ΑΠΘ
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.4 Τρόπος δημιουργίας και επισημοποίησης του διακρατικού δικτύου συνεργασίας.
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ 2013
Ημερίδα ΜΟΔΙΠ «Η εμπειρία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Πατρών» Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013.
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
1 Συνολικός προϋπολογισμός έργου «Διεύρυνση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (2004 – 2006)» € Συνολικός προϋπολογισμός για.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Σύστημα Διαxείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) ΑΠΘ Αίθουσα Συγκλήτου 13 Ιουλίου 2012.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» Nίκος Φωτόπουλος.
Ιωάννης Βλάχος Καθηγητής ΤΕΙ Κρήτης Μέλος Α.ΔΙ.Π. Bologna Expert Α. Σ. Κ. T. ΑΘΗΝΑ Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση.
Κωστοπούλου Όλγα ΑΕΜ 3157 Εξάμηνο Στ’. Πρωτοβουλίες και δράσεις κατά την περίοδο Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990,η έννοια της ποιότητας.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ Δρ. Παρασκευή Χατζηπαναγιώτου Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήμα Επιστημών της.
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός Τμηματικά Υπεύθυνος: Αν. Καθηγητής Γ. Μαρνέλλος Διαχείριση: Κ. Βαφειάδης Ημερίδα Απολογισμού.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Επίσημος ορισμός Ποιότητας (πρότυπο ISO 8402) Σύνολο χαρακτηριστικών μιας οντότητας για την ικανοποίηση εκφρασμένων και συνεπαγόμενων αναγκών. Αντικείμενο.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Βασιλεία Ι. Σινάνογλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
Erasmus+ International Credit Mobility
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ-ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΤΕΙ Θεσ/νίκης, Τμήμα Πληροφορικής, Σέρρες Ενίσχυση Σπουδών Πληροφορικής στο Α.Τ.Ε.Ι. Θεσ/νίκης (Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ. ΙΙ, Ενέργεια: 2.2.2: Πρόγραμμα Σπουδών) Δραστηριότητες: Σύστημα Αξιολόγησης του Προγράμματος Σπουδών Σύστημα Διασφάλισης της Ποιότητας των Σπουδών Σιάκα Κ., Σωσσίδου Ε.Ν., Μήταλας Α., Κλεφτούρης, Δ. Εκτίμηση Δεικτών για τη Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη Τεχνολογική Εκπαίδευση: Το μοντέλο του Τμήματος Πληροφορικής του Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης Εκτίμηση Δεικτών για τη Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη Τεχνολογική Εκπαίδευση: Το μοντέλο του Τμήματος Πληροφορικής του Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης

ΑΤΕΙ Θεσ/νίκης, Τμήμα Πληροφορικής, Σέρρες Εισαγωγή  Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση αποτελεί μια σχετικά πρόσφατη άποψη και διαδικασία, τόσο σε εθνικό όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο τόσο σε εθνικό όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο

ΑΤΕΙ Θεσ/νίκης, Τμήμα Πληροφορικής, Σέρρες Συστήματα Aξιολόγησης σε Eυρωπαϊκό Eπίπεδο  Κοινή Ευρωπαϊκή Πολιτική για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση  Διακήρυξη της Μπολόνιας, 29 χώρες  Σύνοδος του Βερολίνου – συνάντηση υπουργών υπεύθυνοι για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση από 33 χώρες  Έλεγχος αποτελεσμάτων – διεύρυνση στόχων  Τέθηκαν οι προτεραιότητες και οι νέοι στόχοι μέχρι το 2010  Αξιολόγηση – όργανα αξιολόγησης

ΑΤΕΙ Θεσ/νίκης, Τμήμα Πληροφορικής, Σέρρες Αποτελέσματα της Συνόδου του Βερολίνου   Δέσμευση υποστήριξης της περαιτέρω ανάπτυξης της εξασφάλισης ποιότητας σε θεσμικό, εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο   Αναγνώριση ανάγκης ορισμού αμοιβαίων κοινών κριτηρίων και μεθοδολογιών στην εξασφάλιση ποιότητας

ΑΤΕΙ Θεσ/νίκης, Τμήμα Πληροφορικής, Σέρρες Αποτελέσματα της Συνόδου του Βερολίνου .  Καθορισμός ότι η αρχική ευθύνη για την εξασφάλιση ποιότητας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση εναπόκειται σε κάθε όργανο ξεχωριστά ως βάση για την πραγματική υπευθυνότητα του ακαδημαϊκού συστήματος μέσα στο εθνικό ποιοτικό πλαίσιο.

ΑΤΕΙ Θεσ/νίκης, Τμήμα Πληροφορικής, Σέρρες Αποτελέσματα της Συνόδου   Στο ευρωπαϊκό επίπεδο, ζητήθηκε από το ENQA μέσω των μελών του, σε συνεργασία με το EUA, το EURASHE και την ESIB, να   αναπτυχθεί ένα συμφωνημένο σύνολο προτύπων, διαδικασιών και οδηγιών για την εξασφάλιση ποιότητας τριτοβάθμιας εκπαίδευσης   ερευνηθούν οι τρόποι ενός επαρκούς κοινού συστήματος αναθεώρησης για την εξασφάλιση ποιότητας   υποβληθεί μια έκθεση μέσω των αντιπροσωπιών τους (Follow Up Group) στον απολογισμό 25 Μαΐου 2005 στη Σύνοδο στο Βergen της Νορβηγίας ENQA Ευρωπαϊκό Δίκτυο Διασφάλισης Ποιότητας της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης EUA Ένωση Ευρωπαϊκών Πανεπιστημίων EURASHE Ευρωπαϊκή Ένωση Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων ESIB Εθνική Ένωση των Ευρωπαίων Φοιτητών

ΑΤΕΙ Θεσ/νίκης, Τμήμα Πληροφορικής, Σέρρες Συνέπειες της Συνόδου σε Eθνικό Eπίπεδο  Από 2005 η εθνική εξασφάλιση ποιότητας στα συστήματα πρέπει να περιλαμβάνει:  Καθορισμό των ευθυνών των οργανισμών και των σχετικών οργάνων  Αξιολόγηση των προγραμμάτων ή των Ιδρυμάτων, συμπεριλαμβανομένης της εσωτερικής αξιολόγησης, εξωτερικής αναθεώρησης, συμμετοχής των σπουδαστών σε αυτές και δημοσίευση των αποτελεσμάτων  Ένα σύστημα αξιολόγησης της πιστοποίησης ή των συγκρίσιμων διαδικασιών  Διεθνή συμμετοχή, συνεργασία και δικτύωση

ΑΤΕΙ Θεσ/νίκης, Τμήμα Πληροφορικής, Σέρρες Η έννοια της ποιότητας στην εκπαίδευση  Σύνολο χαρακτηριστικών μιας οντότητας που ικανοποιεί εκφρασμένες και συνεπαγόμενες ανάγκες (ΕΛΟΤ)  Φοιτητών  Αγοράς Εργασίας  Κοινωνικού Συνόλου  Η πολυδιάστατη έννοια της ποιότητας στην ανώτατη εκπαίδευση – εκπαιδευτικές λειτουργίες και δραστηριότητες  Ποιότητα διδασκαλίας  Ποιότητα προγραμμάτων σπουδών  Ποιότητα υλικό-τεχνικής υποδομής  Ποιότητα έρευνας

ΑΤΕΙ Θεσ/νίκης, Τμήμα Πληροφορικής, Σέρρες Διασφάλιση της Ποιότητας Εκπαίδευσης στο ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης, Τμήμα Πληροφορικής Εκπαιδευτική Διαδικασία: 1.Αξιολόγηση 2. 2.Σύστημα Διασφάλισης της Ποιότητας

ΑΤΕΙ Θεσ/νίκης, Τμήμα Πληροφορικής, Σέρρες Αξιολόγηση της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας Αξιολόγηση του νέου Προγράμματος Σπουδών (εφαρμογή από χειμερινό εξάμηνο ) και όλων των Εκπαιδευτικών Υπηρεσιών που παρέχονται από το Τμήμα Πληροφορικής ΒΕΛΤΙΩΣΗ

ΑΤΕΙ Θεσ/νίκης, Τμήμα Πληροφορικής, Σέρρες Στάδια Αξιολόγησης της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας Σχεδιασμός έργου Βιβλιογραφική αναζήτηση Εύρεση δεικτών Συλλογή στοιχείων Ανάλυση στοιχείων Ερωτηματολόγια Συνεντεύξεις Επί τόπου παρατηρήσεις Διερεύνηση βάσεων δεδομένων Προβολή αποτελεσμάτων Ποσοτική ανάλυση: SPSS Ποιοτική ανάλυση Έκθεση - Αναφορές Ημερίδες

ΑΤΕΙ Θεσ/νίκης, Τμήμα Πληροφορικής, Σέρρες Σχεδιασμός Ερωτηματολογίων  Τα ερωτηματολόγια απευθύνονται προς  Καθηγητές  Διοικητικό προσωπικό  Φοιτητές Φοιτητές του προπτυχιακού επιπέδουΦοιτητές του προπτυχιακού επιπέδου Φοιτητές που εξασκούν την πρακτική τους άσκησηΦοιτητές που εξασκούν την πρακτική τους άσκηση Ξένους φοιτητές του προγράμματος ΣωκράτηΞένους φοιτητές του προγράμματος Σωκράτη  Αγορά εργασίας (ανταπόκριση στις απαιτήσεις αγοράς;) ΑπόφοιτουςΑπόφοιτους ΕργοδότεςΕργοδότες

ΑΤΕΙ Θεσ/νίκης, Τμήμα Πληροφορικής, Σέρρες Εκτίμηση Δεικτών  Προγράμματος Σπουδών  Θεωρίες – Άσκηση Πράξης – Εργαστήρια Πληρότητα κάλυψης της επιστήμης πληροφορικήςΠληρότητα κάλυψης της επιστήμης πληροφορικής Επάρκεια χρόνου – φόρτο εργασίας (ECTS)Επάρκεια χρόνου – φόρτο εργασίας (ECTS) Ποιότητα εκπαιδευτικού υλικού (οδηγός σπουδών, βιβλία κλπ.)Ποιότητα εκπαιδευτικού υλικού (οδηγός σπουδών, βιβλία κλπ.) Τρόπος αξιολόγησηςΤρόπος αξιολόγησης  Πρακτικής Άσκησης & Πτυχιακής Εργασίας Σχετικότητα με το πρόγραμμα σπουδώνΣχετικότητα με το πρόγραμμα σπουδών Επάρκεια χρόνουΕπάρκεια χρόνου Επιστημονικό επίπεδοΕπιστημονικό επίπεδο  Ανταπόκριση στις απαιτήσεις αγοράς  Ανταπόκριση για μεταπτυχιακά

ΑΤΕΙ Θεσ/νίκης, Τμήμα Πληροφορικής, Σέρρες Εκτίμηση Δεικτών  Εκπαιδευτικού Προσωπικού  Επάρκεια προσωπικού  Γνώση αντικειμένου  Μεταδοτικότητα  Ικανότητα δημιουργία κινήτρων  Ερευνητικό υπόβαθρο  Υλικοτεχνική υποδομή  Κτιριακή υποδομή  Τεχνολογική υποδομή  Παροχής υπηρεσιών  Διοικητική υποστήριξη  Ενημέρωση  Οργάνωση / συμμετοχή εκδηλώσεων  Socrates – Leonardo da Vinci  Γραφείο Διασύνδεσης  Υπηρεσίες βιβλιοθήκης

ΑΤΕΙ Θεσ/νίκης, Τμήμα Πληροφορικής, Σέρρες Σύστημα Ποιότητας Αποτελέσματα Αξιολόγησης Διερεύνηση Βάσεων Δεδομένων «Τυπικός φοιτητής» Επί τόπου παρατηρήσεις ΣυνεντεύξειςΕρωτηματολόγια Σχέση Αξιολόγησης – Σύστημα Ποιότητας

ΑΤΕΙ Θεσ/νίκης, Τμήμα Πληροφορικής, Σέρρες  Ο σκοπός της διασφάλισης ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας είναι  Να παρασχεθεί η κατάλληλη διαφάνεια στη διαδικασία που χρησιμοποιείται από το πρόγραμμα σπουδών και από τις διαδικασίες διαχείρισης του προγράμματος σπουδών  Καθορισμός μετρήσιμων μαθησιακών αποτελεσμάτων (learning outcome)μετρήσιμων μαθησιακών αποτελεσμάτων (learning outcome) γνώσεων, ικανοτήτων και δεξιοτήτων (competences)γνώσεων, ικανοτήτων και δεξιοτήτων (competences) (τι είναι ικανός να κάνει ο πτυχιούχος του τμήματος)  Ο κύριος στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα σύστημα διασφάλισης της ποιότητας των διεργασιών του Τμήματος Πληροφορικής με σκοπό την συνεχή βελτίωση της ποιότητας των σπουδών 2. Σύστημα Διασφάλισης της Ποιότητας

ΑΤΕΙ Θεσ/νίκης, Τμήμα Πληροφορικής, Σέρρες Στάδια Ανάπτυξης Συστήματος Ποιότητας Εξοικείωση με υπάρχοντα πρότυπα διασφάλισης της ποιότητας εκπαίδευσης σε Ευρωπαϊκό / Εθνικό επίπεδο Καταγραφή υπαρχόντων διαδικασιών του τμήματος Διερεύνηση απαραίτητων κριτηρίων / διεργασιών για διασφάλιση ποιότητας Υποβολή προτάσεων της ομάδας εργασίας για βελτιώσεις διαδικασιών / διεργασιών προς την συνέλευση τμήματος Εξασφάλιση αποδοχής και δέσμευσης του τμήματος Σχέδιο προγράμματος ενεργειών Σύνταξη εγχειριδίου ποιότητας διεργασιών Τμήματος Πληροφορικής Συντήρηση – Συνεχή Βελτίωση

ΑΤΕΙ Θεσ/νίκης, Τμήμα Πληροφορικής, Σέρρες Ομάδα συνεργατών Φοιτητές Βέλκου Λίνα Γιούδα Δήμητρα Ιωαννίδου Ιωάννα Κύρου Αλέξανδρος Μήταλας Ανδρέας Μοναστηρίδης Νίκος Ταξίδης Ιωάννης Καθηγητές Αδαμίδης Παναγιώτης Κλεφτούρης Δημήτριος Παπαδοπούλου Αλέκα Σιάκα Κέρστιν Σωσσίδου Ευαγγελία Ευχαριστούμε τους συνεργάτες, συναδέλφους, φοιτητές και απόφοιτους για υποστήριξη και βοήθεια στο δύσκολο έργο μας