ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΚΟΡΤΖΗΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΗΘΙΚΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Συμβουλευτική υποστήριξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο Δήμο Αθήνας σε θέματα επιχειρηματικότητας και συνεργασιών με σκοπό την ενίσχυση της καινοτομίας.
Advertisements

BUILDING AN EXTRAVERT & SUSTAINABLE APPROACH A. GORTZIS EUROPEAN PRESIDENT OF BUSINESS ETHICS.
ΗΜΕΡΙΔΑ «Αγροτική Επιχειρηματικότητα: Ελληνικά Προϊόντα και Τεχνολογίες Αιχμής» ( ) ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ & ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
ΕΚΕ: Η προσέγγιση της S&B
“Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πρόγραμμα LIFE+ “Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πολύνα Γκιόκα Οικολογική Εταιρεία.
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ
Οικονομική κρίση και καταναλωτική συμπεριφορά
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Επιχειρηματικά Μοντέλα Ανάπτυξης και Προώθησης Δικτύων Οπτικών Ινών
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΑΠΕ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
Ημερίδα για το 7ο Π.Π. Ε&ΤΑ της ΕΕ ( ), 22 /09/2006 – Θεσ/νίκη Συμμετοχή & Αξιοποίηση της Ευρωπαϊκής Έρευνας στους τομείς των Κοινωνικών, Οικονομικών.
Δημόσιες Σχέσεις :Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις .
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη – Περισσότερο από Επιχειρηματική Πρακτική.
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ 1ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008.
Η μεταρρύθμιση της ΚΑΠ Προκλήσεις και προοπτικές ΠΑΣΕΓΕΣ Τζανέτος Καραμίχας Πρόεδρος ΠΑΣΕΓΕΣ Επιτροπή Παρακολούθησης του Γ΄ ΚΠΣ.
Εκπαιδευτής: Καλλικανδή Αθηνά Ειδικότητα:MSc Reading University – U.Κ
Ο ρΟλοΣ και η συνεισφορΑ των γραφιστΩν προς την αειφορΙα
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
Δήμαρχος Τρικκαίων Μιχάλης Ταμήλος Το επόμενο βήμα για την Τοπική & Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση μετά την ανάπτυξη των υποδομών Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
Οργάνωση προσώπων και μέσων ειδικού σκοπού. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΙΔΡΥΣΗΣ ΔΙ.Κ.ΚΕ.Μ. Θεσσαλονίκη 9 Ιουλίου 2014 Δημιουργία του ΔΙΚΤΥΟΥ Κοιν.Σ.Επ. Κεν. Μακεδονίας,
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών Αποτελεσματική Διαχείριση στην 4η Προγραμματική Περίοδο 2007 – 2013.
1 Προϋπολογισμός 2007 Δεκέμβριος Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης του Κρατικού προϋπολογισμού ; Ο προϋπολογισμός του 2007, όπως και κάθε προϋπολογισμός,
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Αρχές οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων 1.3 Η Επιχείρηση ως Κοινωνική Οργάνωση.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΗΝΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Εισαγωγή Αντικείμενο Αποσαφήνιση βασικών εννοιών της ΕΚΕ Εμπλεκόμενα μέρη Σκοπός Αξιολόγηση της εφαρμογής της ΕΚΕ από την Nestle Ελλάς Μεθοδολογία Επισκόπηση.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Κοινωνική Ευθύνη. Κ. Γαλανάκης Υπερ-φιλελεύθεροι Η κοινωνική ευθύνη αφορά το κράτος Οι επιχειρήσεις πρέπει να αξιολογούν τη απόδοση Στόχος των.
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη & επιχειρηματικότητα
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ 11 Ιουνίου 2016 Ηλίας Τσουτσοπλίδης Σύμβουλος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Υπουργείο Οικονομίας & Ανάπτυξης
Ο ρόλος της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην προστασία του Περιβάλλοντος και στην εφαρμογή της αρχής «o ρυπαίνων πληρώνει» στο ευρωπαϊκό πλαίσιο Παντελίτσα.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Παρουσίαση Τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών
Νίνα-Αικατερίνη Καλαβά-Μυλωνά
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
Ακαδημία Ταχυδρομικών Υπηρεσιών
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΤεχνολογικΟ ΕκπαιδευτικΟ Ιδρυμα ΛΑρισαΣ ΤμΗμα ΔιοΙκησηΣ &ΔιαχεΙρισηΣ Εργων   Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Διοίκηση και Διαχείριση Έργων & Προγραμμάτων»
           ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για  τους κατόχους πτυχίων.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Υπό την φοιτήτρια: ΒΑΛΙΕΒΑ ΖΑΡΗΝΑ (Α.Μ. 8464)
Η έννοια της επιχείρησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Συμβάλλουμε στην υγεία του πολίτη
Η επιχείρηση Κ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ ECOLABEL
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΚΟΡΤΖΗΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΗΘΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΗΘΙΚΗ & ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΚΟΡΤΖΗΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΗΘΙΚΗΣ

Αλλαγές στην δημόσια διοίκηση και στην πολική σκέψη Δραστικές αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα , αντιγράφοντας πολλά από το σύστημα της Φιλανδίας πχ.

Μείωση της γραφειοκρατίας και της διαφθοράς Αλλαγή του κρατικού μηχανισμού και της πολυπλοκότητας των νόμων , επιβαρύνουν ασύμμετρα το επιχειρείν. Αλλαγή του οικονομικού και επιχειρηματικού περιβάλλοντος με στόχο να γίνει πιο ηθικό..

Η επιχειρηματική ηθική είναι έννοια απόλυτη , και αναφέρεται σε προσωπικές και συλλογικές αποφάσεις και κυρίως, συμπεριφορές ηγετών , οι οποίες έχουν αντίκτυπο στη φήμη και κυρίως, στην συνολική κοινωνική επίπτωση των εμπορικών και παραγωγικών επιλογών που καθορίζει.

Η πράσινη επιχειρηματικότητα προσφέρει την προοπτική ανάπτυξης της υπαίθρου και αποκέντρωση της οικονομικής δραστηριότητας, με αποτέλεσμα τη συμβολή στην αντιστροφή της αστυφιλίας.

Ακεραιότητα, Αντικειμενικότητα, Ανεξαρτησία, Εμπιστευτικότητα, Επάρκεια, Ευθύνη, Διάρκεια

Εταιρική Συμπεριφορά Περιβαλλοντολογική Προστασία Κοινωνικές Ενέργειες Οικονομική Σταθερότητα Κανονισμούς και Επικοινωνία

Η επιχειρηματικότητα δεν υπάρχει αποκομμένη από την υπόλοιπη κοινωνία.

Είναι πλέον σίγουρο ότι η δέσμευση της εταιρίας σε σχέση με τις κοινωνικές της ευθύνες καλύπτει σημαντικές ανάγκες της κοινωνίας, προβάλλει την επιχείρηση ως κοινωνικό εταίρο και έχει αποδειχθεί ότι επηρεάζει θετικά τους καταναλωτές.

«Οι εταιρίες οφείλουν να καταλάβουν τι συμβαίνει στο μυαλό των καταναλωτών και των διαμορφωτών γνώμης, και να έχουν έγκαιρη προειδοποίηση για τα κοινωνικά θέματα που τους αφορούν»

Kοινωνική Υπευθυνότητα

Εξυπηρέτηση Πελατών

Όλες οι έρευνες δείχνουν ότι η εταιρική φήμη είναι το πιο πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο που έχει η επιχείρηση, γιατί στηρίζετε στην εμπιστοσύνη ,στην ποιότητα και στην διαφάνεια.

Να έχουν την δέσμευση από τους υψηλά ιστάμενους Να κατανοούν ότι το ΕΚΕ ούτε είναι μια εξόρμηση ούτε είναι μια ενέργεια προώθησης πωλήσεων, αλλά μια υπέρ-δραστήρια δέσμευση από την πλευρά της εταιρίας να απευθύνει τις ευθύνες σε όλους της τους επενδυτές. Να κατανοούν γιατί επιθυμούν να αγκαλιάσουν το πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής υπευθυνότητας

Να αναπτύξουν ένα πρόγραμμα που θα υποστηρίζει τους πλατύτερους επιχειρησιακούς στόχους Να επιλέξουν το σωστό πρόγραμμα και να βρουν τους κατάλληλους συνεργάτες Να αξιολογήσουν την αποτελεσματικότητα του προγράμματος

Model Depiction

Αριστοτέλης

Χωρίς την ηθική εμπιστοσύνη στα συμφωνημένα , την αμοιβαιότητα στη συμπεριφορά και γενικότερα στην επιχειρηματική ηθική δεν θα πάει μπροστά η Ελλάδα.

Σας ευχαριστώ