Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Μέγεθος: δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τις λέξεις περίπου 40 σελίδες. Παράδοση: το αργότερο πριν την εξεταστική περίοδο του δευτέρου.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Συνάντηση Εκπαιδευτών Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής Άνοιξη 2008 Ομάδα Επιμόρφωσης Τ.Π.Ε.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Τα σχήματα στην τέχνη Επιμέλεια: Δήμητρα Αραμπατζή
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Κατασκευή σεναρίου διδασκαλίας με τη χρήση εργαλείων web 2.0
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Δρ Αδάμ Δαμιανάκης Διευθ. ΣύμβουλοςΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.  Παραγωγές εκπαιδευτικών τίτλων πολυμέσων  Δημιουργία συστήματος εκπαίδευσης από απόσταση  Συμμετοχή.
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
Κατηγορίες Λογισμικού. Περιγραφή Ενότητας  Στην ενότητα αυτή θα παρουσιάσουμε την έννοια του λογισμικού. Θα αναπτυχθούν οι κατηγορίες λογισμικού με τις.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
EXCEL – λογιστικά φύλλα. Χρήση επεξεργασία, αναπαράσταση και επικοινωνία αριθμητικών (η γενικότερα ποσοτικών) δεδομένων Ειδικότερα Εφαρμογή εκπαιδευτικών.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Διδακτική Πληροφορικής
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
3.2 Κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισµικού για τη διδακτική των µαθηµατικών.
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Χρήση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Στην ενότητα αυτή εντάσσεται η εκμάθηση της χρήσης αντιπροσωπευτικών δειγμάτων από τις μεγάλες κατηγορίες εκπαιδευτικού.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής – Π4β Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ Παιδαγωγικό.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη». Μέρος 1 ο : Βασικοί όροι και εργαλεία Δρ. Κεΐσογλου Στέφανος Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Στέλεχος του Εργαστηρίου.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ «Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα»
Ενότητα 1 : Παρουσίαση/Σκοπός Μαθήματος Βασίλειος Κόμης ΤΕΕΑΠΗ
Διδακτική της Πληροφορικής
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Δημιουργία σεναρίου.
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
Βασικές δεξιότητες στις ΤΠΕ
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
Εισαγωγική Επιμόρφωση για την εκπαιδευτική αξιοποίηση ΤΠΕ (Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ.
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1
Εκπαιδευτικά λογισμικά
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Βασίλης Κόμης, Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών Βασίλης Δαγδιλέλης, Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου Μακεδονίας

Πρόγραμμα Σπουδών στο ΚΣΕ Ειδικό Μέρος κλάδων ΠΕ60-70 Βασική ιδέα προγράμματος σπουδών Ανάπτυξη ικανοτήτων σχεδίασης εκπαιδευτικών σεναρίων με χρήση υπολογιστικών περιβαλλόντων σε βασικά γνωστικά αντικείμενα της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο πλαίσιο των οποίων αναδεικνύεται η προστιθέμενη αξία των ΤΠΕ

Κύριες ενότητες του Προγράμματος Εκπαιδευτική χρήση βασικών εργαλείων πληροφορικής, πολυμεσικών εργαλείων και του διαδικτύου (9 ώρες) Χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού ειδικότητας σε διδακτικές καταστάσεις (15 ώρες) Διδακτική των γνωστικών αντικειμένων (54 ώρες) 3.1 Διδακτική του γνωστικού αντικείμενου και ΤΠΕ (9 ώρες) 3.2 Αξιολόγηση και προσαρμογή Εκπαιδευτικών Σεναρίων και Δραστηριοτήτων (30 ώρες) 3.3 Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση Εκπαιδευτικών Σεναρίων και Δραστηριοτήτων (15 ώρες)

1. Εκπαιδευτική χρήση βασικών εργαλείων πληροφορικής … Συμπληρωματική ενότητα στο Γενικό Μέρος Τα λογισμικά γενικής χρήσης σε διδακτικές καταστάσεις Χρήση επεξεργαστή κειμένου σε διδακτικές καταστάσεις (γλώσσα) Χρήση λογιστικού φύλλου σε διδακτικές καταστάσεις (μαθηματικά) Χρήση λογισμικού παρουσίασης σε διδακτικές καταστάσεις (ιστορία, μελέτη περιβάλλοντος) Χρήση ελεύθερων (freeware) λογισμικών για την επεξεργασία βασικών μορφών εκπαιδευτικού υλικού (εικόνες, ήχος, βίντεο) Αναζήτηση/ανάκτηση αρχείων στο/από το Διαδίκτυο Δημιουργία ιστοσελίδων και ανάρτησή τους στο Διαδίκτυο

1. Εκπαιδευτική χρήση βασικών εργαλείων πληροφορικής … Τα παρακάτω λογισμικά γενικής χρήσης διδάσκονται στο ΚΣΕ (ειδικό μέρος) Επεξεργαστής κειμένου (1 ώρα) Λογιστικό φύλλο (1 ώρα) Βάση δεδομένων (TableTop ή Ταξινομούμε) (1 ώρα) Λογισμικό παρουσίασης (1 ώρα) Ψηφιακές Εγκυκλοπαίδειες (π.χ. Wikipedia) (1 ώρα) Λεξικά και σώματα κειμένων (Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας) (1 ώρα) Φυλλομετρητές, μηχανές αναζήτησης, εκπαιδευτικές πύλες (1 ώρα) Ανάπτυξη ιστοσελίδων ή blogs (2 ώρες)

2. Χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού ειδικότητας σε διδακτικές καταστάσεις Χρήση βασικών εκπαιδευτικών λογισμικών Ιστορικός Άτλαντας CENTENNIA (1 ώρα) Revelation Natural Art (ανάπτυξη δημιουργικότητας – επικοινωνία και έκφραση) (1 ώρα) Ιδεοκατασκευές (Γλώσσα – γραπτή έκφραση) (1 ώρα) Εκπαιδευτικό Λογισμικό (2 CD-ROMs) Μαθηματικά Γ’, Δ’, Ε' & ΣΤ' Δημοτικού, (Παιδαγωγικό Ινστιτούτο) (2 ώρες) Ανακαλύπτω τις μηχανές (Φυσικές Επιστήμες) (1 ώρα) Google Earth & Google Maps (Γεωγραφία – Ιστορία 1 ώρα) Δημιουργός Μοντέλων II ή ModellingSpace (Εννοιολογική χαρτογράφηση και μοντελοποίηση για διάφορα γνωστικά αντικείμενα) (2 ώρες) Γαία ΙΙ (Φυσικές Επιστήμες, Ε’ & ΣΤ’) (1 ώρα) Χελωνόκοσμος (προγραμματιστικό περιβάλλον) (1 ώρα)

2. Χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού ειδικότητας σε διδακτικές καταστάσεις Τα προηγούμενα λογισμικά χρησιμοποιούνται στο ΚΣΕ και αναπτύσσονται ιδέες σχεδίασης μαθημάτων με αυτά Γιατί αυτά τα λογισμικά; Καλύπτουν βασικά γνωστικά αντικείμενα (γλώσσα, μαθηματικά, φυσικές επιστήμες, ιστορία, ανάπτυξη δημιουργικότητας στις μικρές ηλικίες) Διανέμονται από το ΥΠΕΠΘ και έχουν δημιουργηθεί στο πλαίσιο έργων του Στις επόμενες ενότητες θα μελετηθούν έτοιμα σενάρια και θα σχεδιαστούν νέα σενάρια με τα εν λόγω λογισμικά Επίδειξη βασικών εκπαιδευτικών λογισμικών (4 ώρες)

2. Χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού ειδικότητας σε διδακτικές καταστάσεις Τα παρακάτω λογισμικά επιδεικνύονται στο ΚΣΕ (συνολικά 4 ώρες) Πρόκειται για «καλά» επίσης λογισμικά και είναι χρήσιμο να τα γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί Hot Potatoes (ηλεκτρονική αξιολόγηση - δημιουργία ασκήσεων και σταυρολέξων) TuxPaint (ελεύθερο λογισμικό για ανάπτυξη δημιουργικότητας) Inspiration (demo έκδοση) (για εννοιολογική χαρτογράφηση) The Geometer´s Sketchpad (λογισμικό δυναμικής γεωμετρίας) MicroWorldsPro (προγραμματιστικό εργαλείο) Κλειστού Τύπου Γλώσσα: Εκπαιδευτικό Λογισμικό (CD-ROM) Γλώσσα Α' & Β' Δημοτικού (Παιδαγωγικό Ινστιτούτο) ή Λογομάθεια Κλειστού Τύπου Μαθηματικά: Εκπαιδευτικό Λογισμικό (CD-ROM) Μαθηματικά Α' & Β' Δημοτικού (Παιδαγωγικό Ινστιτούτο) Ανακαλύπτω τη Φύση (Μελέτη Περιβάλλοντος για μικρές ηλικίες) Κλειστού Τύπου: Ιστορία της Νεότερης και Σύγχρονης Ελλάδας (CD-ROM) ή Το 21 Εν Πλώ

3. Διδακτική των γνωστικών αντικειμένων 3.1 Διδακτική του γνωστικού αντικείμενου και ΤΠΕ Μελετώνται βασικά ζητήματα διδακτικής των επιστημών και συνδέονται με τη χρήση των ΤΠΕ 3.2 Αξιολόγηση και προσαρμογή Εκπαιδευτικών Σεναρίων και Δραστηριοτήτων Μελετώνται, αξιολογούνται και προσαρμόζονται έτοιμα σενάρια από όλες τις βασικές κατηγορίες λογισμικών 3.3 Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση Εκπαιδευτικών Σεναρίων και Δραστηριοτήτων Σχεδιάζονται, αναπτύσσονται και αξιολογούνται εκπαιδευτικά σενάρια από τους επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς

Το επιμορφωτικό υλικό (1) Ακολουθεί τη δομή του προγράμματος σπουδών Έχει παρόμοια μορφή με το γενικό μέρος Περιέχει μια εκτεταμένη εισαγωγή, στην οποία συζητείται αναλυτικά η έννοια του εκπαιδευτικού λογισμικού και οι μεγάλες κατηγορίες του

Το επιμορφωτικό υλικό (32) Η μορφή του υλικού Σκοπός, στόχοι Περιγραφή ενότητας Προτεινόμενες δραστηριότητες για κάθε επιμέρους ενότητα Ερωτήσεις για το περιεχόμενο της ενότητας (παρεμφερείς με αυτές της πιστοποίησης) Ιστοσελίδες Βιβλιογραφία

Το επιμορφωτικό υλικό (3) Έχει γίνει προσπάθεια ώστε να υπάρχει ανάλυση σε επίπεδο διδακτικής ώρας (παρότι δεν είναι πάντα προφανές) Περιγράφονται τα βασικά χαρακτηριστικά των κατηγοριών λογισμικού που θα χρησιμοποιηθούν στο ΚΣΕ και σχολιάζονται συνοπτικά τα λογισμικά – εκπρόσωποι κάθε κατηγορίας που θα χρησιμοποιηθούν

Το επιμορφωτικό υλικό (4) Για παράδειγμα, περιγράφεται η χρήση των λογισμικών οπτικοποίησης και δίνεται παράδειγμα με το λογισμικό Google Earth Περιγράφεται η χρήση των λογισμικών προσομοίωσης και δίνεται παράδειγμα με το λογισμικό ΓΑΙΑ ΙΙ Για κάθε κατηγορία λογισμικών υπάρχει έτοιμο εκπαιδευτικό σενάριο (φύλλο εργασίας και οδηγίες εκπαιδευτικού)

Το επιμορφωτικό υλικό (5) Διδακτικές προσεγγίσεις Στο υλικό σχολιάζονται οι σύγχρονες απόψεις της Διδακτικής και συνδέονται με τα σενάρια και τις ΤΠΕ Οδηγίες για σχεδίαση νέων σεναρίων Παρέχονται οδηγίες σχεδίασης σεναρίων