ΘΕΤΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ…

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Πάμε για surfing με ασφάλεια;. Το διαδίκτυο είναι ένα σύνολο από εκατομμύρια υπολογιστές που βρίσκονται διασκορπισμένοι σε όλο τον πλανήτη και επικοινωνούν.
Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Σχέδιο Δράσης Σ.Δ.Ε. Αγρινίου
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
BLOGS ΚΑΙ WIKIS Εργαλεία WEB 2.0. Blogs  Το Βlog λέξη είναι η συντομευμένη εκδοχή του weblog.  Blog είναι το είδος της ιστοσελίδας, που συνήθως συντηρείται.
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Εισαγωγή στις βασικές έννοιες Δικτύου και Διαδικτύου
Υπουργείο Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) Καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας.
Αξιοποίηση Kοινωνικών δικτύων στην Εκπαίδευση Η περίπτωση του Ning.
Εργασία στην Πληροφορική Από τους μαθητές: Γιώργο Γκρέγκορυ Νίκο Βρεττό.
To Εκπαιδευτικό Glogster
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Chat rooms και παρενόχληση ανηλίκων στο διαδίκτυο από αγνώστους
Ηλεκτρονικός εκφοβισμός
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
Η επιστήμη του Web.
Τα Ενδιαφέροντα των Νέων Σχέση των νέων με το internet Ονοματεπώνυμο: Χριστοδούλου Δημήτριος Τάξη: Β΄4 Μάθημα: project Υπεύθυνος μαθήματος: Μάμαλης Σπύρος.
Οδηγίες σύνδεσης & χρήσης για το BigMarker Δρ. Α.Παρασκευάς
Blogs ( ιστολόγια) To Blog or not to Blog? That is the question!! Ποιος μπορεί να έχει ιστολόγιο? Όλοι μας!! Είναι πολύ εύκολο! Γιατί να έχω ιστολόγιο?
Τι είναι το wiki; Wiki και φιλολογικά μαθήματα. Λεωφορείο στη Χαβάη! γρήγορα – γρήγορα!
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
Μια διαγραμματική παρουσίαση ΤΠΕ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ. Διάρθρωση της παρουσίασης 1 Ορισμοί εννοιών 2 Οφέλη του διαδικτύου & των ΤΠΕ 3 Κίνδυνοι από τη χρήση του.
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΖΕΥΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: Β’ ΑΘΗΝΑΣ 2ο ΕΠΑΛ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ & ΣΕΚ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ Γραμματική.
ΟΜΑΔΑ:ΦΑΝ ΦΑΤΑΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΦΡΟΣΣΩ ΔΙΣΚΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΤΣΟΛΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΟΥΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΤΡΑΨΙΩ ΤΗ ΑΘΗΝΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Κωνσταντίνος Δούκας Εκπαιδευτήρια Δούκα 27 Ιουνίου 2012.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Η φωτεινή πλευρά του Διαδικτύου Γρηγόρης Δερεκενάρης.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Παρουσίαση Web 2.0 εργαλείων
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Από το Web1.0 στον Web X.0 Καλτιριμτζής Ελ. Ιωάννης
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, WEB2.0 KAI WEB X Από τον WEB 1.0 στον WEB X.0
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
Γεωργοπούλου Ειρήνη Γκοσιμήδα Ευφροσύνη Κονιδάρη Αναστασία
Ta μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή μας
Γνωριμία με το Διαδίκτυο
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑ «Μποτίλιες» Α΄ ΤΑΞΗ Γιάννης Αντώνης Νίκος
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Τα θετικά του διαδικτύου
Εργαλεία μάθησης Ομαδική εργασία φοιτητών ΠΤΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΕΤΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ… Επικοινωνία Συζήτηση Παγκοσμιοποίηση Επιχειρήσεις Εκπαίδευση

Επικοινωνία! Επικοινωνία είναι η διαδικασία αποστολής ενός μηνύματος από έναν πομπό σε ένα δέκτη, χρησιμοποιώντας έναν κώδικα επικοινωνίας. Επιπρόσθετα ο πομπός μπορεί ταυτόχρονα να είναι και δέκτης, αφού ταυτόχρονα και στέλνει και λαμβάνει μηνύματα, όπως επίσης και ο δέκτης είναι ταυτόχρονα και πομπός. Ως εκ τούτου το νόημα δημιουργείται και από τους δύο. Υπάρχουν τρεις κύριες μορφές επικοινωνίας: Η λεκτική Η νοηματική Η γραπτή Οι κυριότερες υπηρεσίες που προσφέρει το διαδίκτυο για σύγχρονη επικοινωνία είναι οι εξής: Ταυτόχρονη συνομιλία με ήχο και κείμενο (Φωνητική Επικοινωνία). Η ταυτόχρονη συνομιλία με ήχο και γραπτό κείμενο σάς δίνει τη δυνατότητα ζωντανής συνομιλίας με ένα ή περισσότερα άτομα με την προϋπόθεση ότι έχετε εγκαταστήσει στον υπολογιστή σας μικρόφωνο, ηχεία και το κατάλληλο πρόγραμμα. Τηλεδιάσκεψη. Η τηλεδιάσκεψη είναι μια παρά πολύ σημαντική υπηρεσία σύγχρονης επικοινωνίας, η οποία σας επιτρέπει να βλέπετε και να συνομιλείτε ταυτόχρονα με πολλά άτομα από διαφορετικά μέρη χρησιμοποιώντας κείμενο, ήχο και video. 

Συζήτηση Κοινωνική δικτύωση είναι η συγκέντρωση ή συμμετοχή των ατόμων σε συγκεκριμένες ομάδες. Τα κοινωνικά δίκτυα ,περιλαμβάνουν τρεις κρίσιμες έννοιες: 1.το μέγεθος ή το εύρος, το οποίο αναφέρεται στον αριθμό των ατόμων που συμμετέχουν στο δίκτυο, 2.τη σύνθεση, δηλαδή το ποσοστό συμμετοχής μελών της ευρύτερης οικογένειας ή φίλων στο δίκτυο, και 3.τη συχνότητα, που δηλώνει το πόσο συχνά τα μέλη ενός κοινωνικού δικτύου αλληλεπιδρούν μεταξύ τους

Παγκοσμιοποίηση Σύμφωνα με τον ορισμό που μας δίνει το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, δίνει έμφαση στην αυξανόμενη οικονομική αλληλεξάρτηση των χωρών παγκόσμια μέσω του αυξανόμενου όγκου και ποικιλίας διεθνών συναλλαγών αγαθών και υπηρεσιών, της ελεύθερης ροής κεφαλαίου διεθνώς, και της γρήγορης και ευρείας διάχυσης της τεχνολογίας. Παρόλο που η παγκοσμιοποίηση είναι ένα ιδιαίτερα περίπλοκο σύμπλεγμα φαινομένων και σχέσεων, εντούτοις μπορεί κάποιος να διαχωρίσει διάφορες πτυχές της.

Η ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ Πριν από πέντε χρόνια, η ιδέα της παγκοσμιοποίησης είχε ως πρόσωπο τους εξεγερμένους στη Γερμανία. Σήμερα, η παγκοσμιοποίηση έρχεται με τη μορφή της ανταλλαγής ιδεών, λέξεων και ειδήσεις μέσω των κοινωνικών δικτύων και μέσω της μαζικής ενημέρωσης επιτρέπουν οι πληροφορίες να είναι ταχύτερες από ό, τι τα μέσα μαζικής ενημέρωσης σε ορισμένες περιπτώσεις.

ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ Δεν είναι υπερβολικό να πούμε ότι ποτέ δεν ήταν πιο εύκολο να αλληλεπιδρούν τα άτομα με άγνωστους πολιτισμούς και ιδέες. Εάν σε μια σελίδα τα σχόλια, όπως στο YouTube είναι χαρακτηριστικά, τότε η απάντηση είναι όχι. Στα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης συχνά γίνεται κατάχρηση από τους χρήστες που θέλουν απλά να ενισχύσουν το εγώ τους και να εκφράσουν την οργή τους χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι άλλοι χρήστες.

Οφέλη κοινωνικών δικτύων: η δυνατότητα δημιουργίας δεσμών με άτομα που μπορεί να βρίσκονται σε μεγάλη γεωγραφική απόσταση το ένα από το άλλο, εφόσον το Διαδίκτυο καταργεί τις αποστάσεις. η δυνατότητα δημιουργίας μεγάλης ποικιλίας κοινωνικών δεσμών εφόσον στο Διαδίκτυο συρρέουν άτομα από διαφορετικές χώρες, κοινωνίες, πολιτισμούς και με διαφορετικές συνήθειες και χαρακτηριστικά η δυνατότητα αναζήτησης και ανεύρεσης περιεχομένου (φωτογραφιών, βίντεο κλπ) η δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης για οτιδήποτε συμβαίνει στον κόσμο, εφόσον οι ειδήσεις μεταδίδονται μεταξύ των χρηστών του Διαδικτύου από τη μια άκρη της γης στην άλλη, σε ελάχιστο χρόνο η δυνατότητα εύκολης πρόσβασης σε ψυχαγωγικό περιεχόμενο, από το σπίτι.

Κοινωνικά Δίκτυα και Επιχειρήσεις:  Με τη είσοδο του διαδικτύου στην καθημερινότητα πολλές επιχειρήσεις φοβήθηκαν ότι η χρήση του θα ήταν ανεξέλεγκτη από τους εργαζόμενους, παρεμποδίζοντας την εργασία τους. Αξιοποιώντας σωστά τη χρήση του, διαπιστώθηκε ότι περισσότερο ωφέλιμο είναι, παρά ζημιογόνο για τη λειτουργία μιας επιχείρησης. ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ: Οι νέες τάσεις περιλαμβάνουν κοινότητες που αναπτύσσονται μέσα από μια συνεργασία από κάτω προς τα πάνω, συμμετοχή των καταναλωτών και των πελατών απευθείας στον σχεδιασμό των προϊόντων μέσα από σχόλια σε ΜΚΔ και δυνατότητα προβολής και επίσκεψης διασυνδέσεων που έχουν κάνει άλλοι εντός του συστήματος. Όσο περισσότεροι άνθρωποι προσθέτουν τις γνώσεις τους σε ένα wiki τόσο πιο χρήσιμο γίνεται. Τα ΜΚΔ χρησιμοποιούνται επίσης ολοένα και περισσότερο για την προσέγγιση των πελατών για μεταδοτικό μάρκετινγκ

Εκπαίδευση Tα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) κερδίζουν έδαφος στην εκπαίδευση γιατί παρέχουν δυνατότητες για την αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, την αύξηση της διαδραστικότητας, τη βελτίωση της οργάνωσης των μαθημάτων και τον εμπλουτισμό του εκπαιδευτικού υλικού.

WIGGIO Ο Wiggio επιτρέπει τη δημιουργία διαδικτυακών ομάδων  κάνοντας έτσι πιο εύκολη και αποτελεσματική τη διαδικασία της μάθησης. Οι διδασκόμενοι μπορούν να στείλουν και να λάβουν τα μηνυμάτά τους με τρεις διαφορετικούς τρόπους: δακτυλογραφώντας τα, στέλνοντας mail ή ηχογραφώντας τα. Επίσης, υπάρχει ένα ημερολόγιο , το οποίο βοηθάει στη διαχείριση των γεγονότων της ομάδας. Οι συναντήσεις μαθητών και καθηγητών γίνονται  προσωπικά, με συνεδριάσεις ή μέσω chat room.

EDMODO Είναι η νεότερη από τις υπόλοιπες σελίδες καθώς άρχισε να λειτουργεί πριν μερικά χρόνια.Αποτελεί μια μορφή του twitter αλλά εξυπηρετεί αποκλειστικά εκπαιδευτικούς σκοπούς. Οι δάσκαλοι μπορούν να πληροφορούν τους μαθητές για τις τελευταίες ενημερώσεις και για τα μαθήματα. Ακόμη,επιτρέπει τη συνεργασία και τη ανταλλαγή ιδεών μεταξύ των δασκάλων και των μαθητών με ασφαλή τρόπο.  

SOPHIA Είναι μια ελεύθερη και δωρεάν πλατφόρμα μάθησης, η οποία προσφέρει σε όλους ακαδημαϊκό περιεχόμενο. Επίσης, ο SOPHIA θεωρείται από πολλούς ως ένα συνοθύλευμα του Facebook, του Wikipedia και του You tube προσαρμοσμένος αποκλειστικά σε θέματα εκαπαίδευσης. Το γεγονός αυτό επιτρέπει στους διδάσκοντες να δημιουργήσουν το κατάλληλο μαθησιακό περιβάλλον είτε βρίσκονται σε κάποιο σχολείο ή σε κάποιο ιδιωτικό χώρο.

Wiki Το Wiki είναι ένας ιστότοπος που επιτρέπει στους χρήστες να συλλέγουν/ προσθέτουν και να επεξεργάζονται περιεχόμενα μέσω ενός προγράμματος περιήγησης. Τα περισσότερα δημιουργούνται συνεργατικά. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ: Wikipedia – Δωρεάν εγκυκλοπαίδεια Intellipedia – Διαδικτυακό σύστημα για την κοινή χρήση συνεργατικών δεδομένων που χρησιμοποιείται από την κοινότητα κατασκοπείας των ΗΠΑ. Apple Wiki – ένα Wiki για Mac, iPod, iPhone,iPad, iWork, iLife και άλλα

Και εμείς χρησιμοποιήσαμε το wiki για να ανεβάσουμε τα αρχεία μας Και εμείς χρησιμοποιήσαμε το wiki για να ανεβάσουμε τα αρχεία μας. Το wiki είναι μια συνεργατική, δημιουργική, πολύπλευρη δραστηριότητα μάθησης. Είναι εξαιρετική για την διενέργεια ομαδικών εργασιών και έργων με κοινή χρήση συλλεγμένων πληροφοριών και εμπειριών με δομημένη μορφή

ONOMATA ΠΗΓΕΣ ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ ΔΑΜΙΑΝΟΣ!! ΔΟΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΖΗΣΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑ ΜΟΥΡΑΤΙΔΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΝΤΕΡΒΙΣΗ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ONOMATA http://efaltirio.wordpress.com/2012/11/09/παγκοσμιοποίηση-τα-θετικά-και-τα-αρνη/ http://el.wikipedia.org/wiki/ http:www.eeei.gr/interbiz/articles/onlinedu.html http:kbourletidis.blogspot.gr/2012/05/blog-post_24.html http://www.flowmagazine.gr/article/view/ta_mesa_koinwnikhs_diktywshs_sten_ekpaideush/category/personal_development ΠΗΓΕΣ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!!!