Διαδικτυακά Πανεπιστήμια... στις ΗΠΑ Στάμος T. Καραμούζης, Ph.D. ΤΕΙΘ 2005
Περίγραμμα Παρουσίασης Ορισμοί Διαδικτυακό Πανεπιστήμιο (ΔΠ) Τριτοβάθμια εκπαίδευση στις ΗΠΑ Παραδείγματα ΔΠ Ενός ΑΕΙ Εταιρικής συνεργασίας Πολλαπλών ΑΕΙ Θεμελιώδης Αρχές Επιτυχίας
Διαδικτυακά Πανεπιστήμια... στις ΗΠΑ Ορισμοί
Διαδυκτιακό Πανεπιστήμιο (ΔΠ) Ένα ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα το οποίο διευθετεί τις εκπαιδευτικές διαδικασίες μέσω τεχνολογιών διαδικτύου. Μετάδοση γνώσης Επικοινωνία Εγγραφές & άλλες διοικητικές υπηρεσίες Υπηρεσίες βιβλιοθήκης Συμβουλευτικές υπηρεσίες Εξυπηρέτηση κοινωνικών αναγκών ...
Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Διετή Κολέγια (Community Colleges) Τεταρτοετή Κολέγια/Πανεπιστήμια Ιδρύματα (ΑΕΙ)
Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ΑΕΙ ΔημόσιαΙδιωτικά Μη Κερδοσκοπικά Κερδοσκοπικά
Διαδικτυακά Πανεπιστήμια... στις ΗΠΑ Κατηγορίες ΔΠ Ενός ΑΕΙ • Εταιρικής συνεργασίας • Πολλαπλών ΑΕΙ •
Διαδικτυακά Πανεπιστήμια... στις ΗΠΑ ΔΠ ενός ΑΕΙ
NYU Online Ιδρύθηκε: Νοέμβριος 1998 Κερδοσκοπικό τμήμα του New York University Επένδυση $25εκ. Επίτευγμα 7 μαθήματα Άγνωστος αριθμός φοιτητών Έκλεισε το Δεκέμβριο του 2001
University of Maryland University College Ιδρύθηκε: 1949 Παρούσα περίοδο > φοιτητές 500 μαθήματα 66 προπτυχιακούς τίτλους σπουδών (πτυχία & πιστοποιητικά) 56 μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών
UMUC online Κερδοσκοπικό τμήμα του University of Maryland University College Χρηματοδότηση $20εκ. Έκλεισε το 2001
University of Phoenix Online Ιδρύθηκε: 1976/1989 ΑΕΙ κερδοσκοπικού χαρακτήρα Περίοδο 4-5 εβδομάδων Παρούσα περίοδο 141,000 εγγεγραμμένοι 44 πτυχία
Διαδικτυακά Πανεπιστήμια... στις ΗΠΑ Εταιρικής Συνεργασίας ΑΕΙ και εταιρία
ΔΠ Εταιρικής Συνεργασίας Εκπαιδευτική Φιλοσοφία Μέλη ΔΕΠ Προγρ. Σπουδών & Περιεχόμενο Μαθημάτων Branding Παραγωγή Μαθημ. Licensing Υλικού Φιλοξενία & Μετάδοση Μαθημάτων Μάρκετινγκ Εγγραφές Τεχν. Υποστήριξη ΕταιρίαΑΕΙ
ΔΠ Εταιρικής Συνεργασίας University Alliance (Bisk Education) Embanet Knowledge
Διαδικτυακά Πανεπιστήμια... στις ΗΠΑ ΔΠ Πολλαπλών ΑΕΙ κοινοπραξία ΑΕΙ
Παραδείγματα California Virtual University Southern Regional Electronic Campus JesuitNET Connecticut Distance Learning Consortium Western Governors University
California Virtual University Πύλη (Portal) Τρέχον έτος 153 ΑΕΙ 4,455 μαθήματα Δεν χορηγεί τίτλους
Southern Regional Electronic Campus Πύλη (Portal) ΑΕΙ από 16 νότιες πολιτείες 2002 250 ΑΕΙ 7,000 μαθήματα 250 πτυχία Δεν χορηγεί τίτλους Πρόβλημα: Δίδακτρα (in/out-state)
JesuitNET Ιδρύθηκε το 1999 25 ΑΕΙ Ιησουϊτών Υπηρεσίες Πύλη (Portal) Ανάπτυξη Μαθημάτων Δεν χορηγεί τίτλους Χρηματοδότηση Συνδρομές ΑΕΙ Ομοσπονδιακές επιχορηγήσεις ($2,2εκ)
Connecticut Distance Learning Consortium Ιδρύθηκε: Φθινόπωρο 1996 46 ΑΕΙ Άνοιξη 2002 4,000 φοιτητές 365 μαθήματα 23 πτυχία 2003: $1εκ προϋπολογισμό λειτουργικών εξόδων
Connecticut Distance Learning Consortium Charter Oak State College Ενοποιεί μαθήματα σε πτυχία Δίδακτρα επιστρέφουν στο ΑΕΙ Πηγή Εσόδων Πολιτειακή χρηματοδότηση Προσφορά τεχνικής υποδομής Τεχνική υποστήριξη στα μέλη ΑΕΙ
Western Governors University Ιδρύθηκε 1996/1998 από την WGA Μαθήματα από ΑΕΙ & εταιρίες Τίτλοι με πιστοποίηση επάρκειας (WGU) Σήμερα 1,000 μαθήματα 16 τίτλοι σπουδών
Διαδικτυακά Πανεπιστήμια... στις ΗΠΑ Θεμελιώδεις Αρχές για ένα επιτυχημένο ΔΠ
1 η Αρχή Το ΑΕΙ πρέπει να προσδιορίσει ξεκάθαρα τη σχέση μεταξύ της αποστολής του ιδρύματος και της λογικής να βρεθεί στο Διαδίκτυο. Ταιριάζει με την αποστολή; Πως την επεκτείνει;
2 η Αρχή Το ΔΠ πρέπει να υιοθετήσει μια ενιαία εκπαιδευτική φιλοσοφία που να οδηγεί τις τεχνολογικές επιλογές. Σαφείς αλλά ευπροσάρμοστες αποφάσεις για την τεχνολογία
3 η Αρχή Το ΔΠ πρέπει να είναι σε θέσει να υποστηρίζει διαφορετικούς μηχανισμούς παροχής εξ. αποστάσεως μάθησης ή επαρκώς να αιτιολογήσει την ανάγκη αλλαγής.
4 η Αρχή Το ΔΠ πρέπει να δομήσει ένα οικονομική διακανονισμό προς όφελος όλων των εμπλεκομένων.
5 η Αρχή Το ΔΠ πρέπει να προσδιορίσει το είδος του φοιτητικού πληθυσμού. Παραδοσιακούς, μη-παραδοσιακούς, περάτωσης πτυχίου, μεταπτυχιακούς, μετεκπαίδευσης;
Διαδικτυακά Πανεπιστήμια... στις ΗΠΑ.