Διαδικτυακά Πανεπιστήμια... στις ΗΠΑ Στάμος T. Καραμούζης, Ph.D. ΤΕΙΘ 2005.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ελπιδοφόρα Μηνύματα από την Αναμόρφωση του Τομέα ‘Κοινωνιολογίας, Οικονομίας και Πολιτικής της Εκπαίδευσης και Σπουδών Φύλου’ σχετικά με τη Διάρθρωση Σπουδών.
«Erasmus για όλους» το νέο πρόγραμμα
Ημερίδα Παν. Πατρών 26/11/ Υπηρεσίες ψηφιακής μάθησης στο Ακαδημαϊκό Διαδίκτυο-GUnet Δρ. Παντελής Μπαλαούρας Κέντρο Υποστήριξης η-Μάθησης και Παραγωγής.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Η προστιθέμενη αξία των Ιδρυμάτων μέσω της παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Κυριακή Μπαλτά.
Προγράμματα Σπουδών Προπτυχιακά – Μεταπτυχιακά – Διδασκαλείο Νηπιαγωγών.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ
Οικονομική Κρίση & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ Νικόλαος Τουρίδης Εκπαιδευτικός Σύμβουλος/ Υπεύθυνος Αμερικανικού Προγράμματος Ίδρυμα Fulbright.
EKT, Διεθνές Συνέδριο - Ανοικτή Πρόσβαση, Οκτωβρίου 2013
CASE STUDY ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ INTERNET MARKETING:
ΙΔΒΕ του ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ.
Κέντρο Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Πανεπιστήμιο Κύπρου 12 Φεβρουαρίου 2003 Παρουσίαση Προηγμένων Υπηρεσιών Διαδικτύου.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ACCELERATE ένα δοκιμαστικό έργο Παρήγαγε μια σειρά από πιλοτικά προϊόντα, εργαλεία, μεθόδους τα οποία μπορούν να προσαρμοστούν εύκολα και να χρησιμοποιηθούν.
Έργο ΕΣΠΑ ΕΠ «Ψηφιακή Σύγκλιση»
ΤΟΜΕΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Αθήνα, 30/10/2013 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (T.E.I.) ΑΘΗΝΑΣ Μεταπτυχιακά στο Εξωτερικό και Τεχνικές Αναζήτησης Υποτροφιών - Πως διαλέγω ένα μεταπτυχιακό.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ & ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ FULBRIGHT Δημήτριος Ντούτης Εκπαιδευτικός Σύμβουλος Ίδρυμα Fulbright.
Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από την CRE Χρονικό πλαίσιο αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση: Αξιολόγηση από CRE: Δημοσίευση εκθέσεων:
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Γραφειο διαςυνδεςης Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης
Η ΔΕΣΜΗ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων Η Διαδικτυακή Εφαρμογή ESOG
Εικονικά Περιβάλλοντα Μάθησης και Βιβλιοθήκες Εργασία στο πλαίσιο του μαθήματος Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Χαρά Ζαρβαλά Κέρκυρα, Ιανουάριος 2005.
Εφαρμογές πληροφοριακών συστημάτων στα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα Μυλωνάς Θεόφιλος Διευθύνων Σύμβουλος Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχ/κος MSC MIS.
Παπαδάτου Φιερούλα Φραντζή Μαρία Βιβλιοθήκη & Υπηρεσία Πληροφόρησης Πανεπιστήμιο Πατρών Ηλεκτρονικά Περιοδικά και Υπηρεσίες Διαδανεισμού: Αντίπαλοι ή.
Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
2ο ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΕΡΡΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Αριστοτέλειο Παν. Θεσσαλονίκης 22/05/2008 Πανεπιστήμιο και Βιώσιμη Ανάπτυξη: Το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Παρουσίαση στα πλαίσια της ημερίδας: “Περιβάλλον:
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ 12 Μαΐου 2006 Νικόλαος Τουρίδης Εκπαιδευτικός Σύμβουλος Ίδρυμα Fulbright.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ Ίδρυμα Fulbright ΕΙΣΑΓΩΓΗ Το Ίδρυμα Fulbright Σύντομη ιστορία του Ιδρύματος Προσφερόμενες υπηρεσίες Προγράμματα υποτροφιών.
Θεσσαλονίκη, 20-21/9/2012 ΚΕΔΕΑ ΑΠΘ
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οδοντιατρική.
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ 2013
Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ
Nr. -1 © Stadtbibliothek am Salzstadel, Rosenheim 2005Susanne Delp Ένα σπίτι για τα παιδιά.
Ημερίδα ΜΟΔΙΠ «Η εμπειρία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Πατρών» Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013.
Χαράλαμπος Μπιλλίνης Πρόεδρος, Τμήμα Κτηνιατρικής, Παν. Θεσσαλίας
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
Μεταπτυχιακές Σπουδές στη Βρετανία Δεκέμβριος 2007.
CALIS (China Academic Library and Information System) Κοινοπραξία ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών της Κίνας Σύστημα παροχής πληροφοριών 1998.
1 Συνολικός προϋπολογισμός έργου «Διεύρυνση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (2004 – 2006)» € Συνολικός προϋπολογισμός για.
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
"ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΕΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΕΙ" Θεοδωράκης Γιάννης.
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ 2013
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οδοντιατρική.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Ενίσχυση και εμπλουτισμός Βιβλιοθηκών Εκσυγχρονισμός του Συστήματος Βιβλιοθηκών Γ’ Κ.Π.Σ. Κωνσταντίνος Μανωλίκας.
Η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
8 Σεπτεμβρίου 2003ΥΠΕΠΘ - Νέες τεχνολογίες στην Εκπαίδευση - Χρήστος Νικολάου 1 Το Έργο της Επιτροπής Στρατηγικής για την Πληροφορική στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Διαδικτυακά Παν επιστήμια... στις ΗΠΑ Ευχαριστίες στον καθηγητή κ. Στάμο T. Καραμούζης, Regis Univ.
Joint Master Degrees Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Σοφία Φούρλαρη 14/12/2015.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ (ΔΑΣΤΑ)
Το Τμήμα (Επιστήμης Υπολογιστών)
Ημέρα Καριέρας Λάρισα, 25 Απριλίου 2012
Ίδρυμα Fulbright.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ & ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ FULBRIGHT
Ίδρυμα Fulbright.
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ν: Συνολικός αριθμός εγγεγραμμένων φοιτητών Π: Προπτυχιακοί φοιτητές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαδικτυακά Πανεπιστήμια... στις ΗΠΑ Στάμος T. Καραμούζης, Ph.D. ΤΕΙΘ 2005

Περίγραμμα Παρουσίασης  Ορισμοί  Διαδικτυακό Πανεπιστήμιο (ΔΠ)  Τριτοβάθμια εκπαίδευση στις ΗΠΑ  Παραδείγματα ΔΠ  Ενός ΑΕΙ  Εταιρικής συνεργασίας  Πολλαπλών ΑΕΙ  Θεμελιώδης Αρχές Επιτυχίας

Διαδικτυακά Πανεπιστήμια... στις ΗΠΑ Ορισμοί

Διαδυκτιακό Πανεπιστήμιο (ΔΠ) Ένα ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα το οποίο διευθετεί τις εκπαιδευτικές διαδικασίες μέσω τεχνολογιών διαδικτύου.  Μετάδοση γνώσης  Επικοινωνία  Εγγραφές & άλλες διοικητικές υπηρεσίες  Υπηρεσίες βιβλιοθήκης  Συμβουλευτικές υπηρεσίες  Εξυπηρέτηση κοινωνικών αναγκών ...

Τριτοβάθμια Εκπαίδευση  Διετή Κολέγια (Community Colleges)  Τεταρτοετή Κολέγια/Πανεπιστήμια Ιδρύματα (ΑΕΙ)

Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ΑΕΙ ΔημόσιαΙδιωτικά Μη Κερδοσκοπικά Κερδοσκοπικά

Διαδικτυακά Πανεπιστήμια... στις ΗΠΑ Κατηγορίες ΔΠ Ενός ΑΕΙ • Εταιρικής συνεργασίας • Πολλαπλών ΑΕΙ •

Διαδικτυακά Πανεπιστήμια... στις ΗΠΑ ΔΠ ενός ΑΕΙ

NYU Online  Ιδρύθηκε: Νοέμβριος 1998  Κερδοσκοπικό τμήμα του New York University  Επένδυση $25εκ.  Επίτευγμα  7 μαθήματα  Άγνωστος αριθμός φοιτητών  Έκλεισε το Δεκέμβριο του 2001

University of Maryland University College  Ιδρύθηκε: 1949  Παρούσα περίοδο  > φοιτητές  500 μαθήματα  66 προπτυχιακούς τίτλους σπουδών (πτυχία & πιστοποιητικά)  56 μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών

UMUC online  Κερδοσκοπικό τμήμα του University of Maryland University College  Χρηματοδότηση $20εκ.  Έκλεισε το 2001

University of Phoenix Online  Ιδρύθηκε: 1976/1989  ΑΕΙ κερδοσκοπικού χαρακτήρα  Περίοδο 4-5 εβδομάδων  Παρούσα περίοδο  141,000 εγγεγραμμένοι  44 πτυχία

Διαδικτυακά Πανεπιστήμια... στις ΗΠΑ Εταιρικής Συνεργασίας ΑΕΙ και εταιρία

ΔΠ Εταιρικής Συνεργασίας  Εκπαιδευτική Φιλοσοφία  Μέλη ΔΕΠ  Προγρ. Σπουδών & Περιεχόμενο Μαθημάτων  Branding  Παραγωγή Μαθημ.  Licensing Υλικού  Φιλοξενία & Μετάδοση Μαθημάτων  Μάρκετινγκ  Εγγραφές  Τεχν. Υποστήριξη ΕταιρίαΑΕΙ

ΔΠ Εταιρικής Συνεργασίας  University Alliance (Bisk Education)  Embanet Knowledge

Διαδικτυακά Πανεπιστήμια... στις ΗΠΑ ΔΠ Πολλαπλών ΑΕΙ κοινοπραξία ΑΕΙ

Παραδείγματα  California Virtual University  Southern Regional Electronic Campus  JesuitNET  Connecticut Distance Learning Consortium  Western Governors University

California Virtual University  Πύλη (Portal)  Τρέχον έτος  153 ΑΕΙ  4,455 μαθήματα  Δεν χορηγεί τίτλους

Southern Regional Electronic Campus  Πύλη (Portal)  ΑΕΙ από 16 νότιες πολιτείες  2002  250 ΑΕΙ  7,000 μαθήματα  250 πτυχία  Δεν χορηγεί τίτλους  Πρόβλημα: Δίδακτρα (in/out-state)

JesuitNET  Ιδρύθηκε το 1999  25 ΑΕΙ Ιησουϊτών  Υπηρεσίες  Πύλη (Portal)  Ανάπτυξη Μαθημάτων  Δεν χορηγεί τίτλους  Χρηματοδότηση  Συνδρομές ΑΕΙ  Ομοσπονδιακές επιχορηγήσεις ($2,2εκ)

Connecticut Distance Learning Consortium  Ιδρύθηκε: Φθινόπωρο 1996  46 ΑΕΙ  Άνοιξη 2002  4,000 φοιτητές  365 μαθήματα  23 πτυχία  2003: $1εκ προϋπολογισμό λειτουργικών εξόδων

Connecticut Distance Learning Consortium  Charter Oak State College  Ενοποιεί μαθήματα σε πτυχία  Δίδακτρα επιστρέφουν στο ΑΕΙ  Πηγή Εσόδων  Πολιτειακή χρηματοδότηση  Προσφορά τεχνικής υποδομής  Τεχνική υποστήριξη στα μέλη ΑΕΙ

Western Governors University  Ιδρύθηκε 1996/1998 από την WGA  Μαθήματα από ΑΕΙ & εταιρίες  Τίτλοι με πιστοποίηση επάρκειας (WGU)  Σήμερα  1,000 μαθήματα  16 τίτλοι σπουδών

Διαδικτυακά Πανεπιστήμια... στις ΗΠΑ Θεμελιώδεις Αρχές για ένα επιτυχημένο ΔΠ

1 η Αρχή Το ΑΕΙ πρέπει να προσδιορίσει ξεκάθαρα τη σχέση μεταξύ της αποστολής του ιδρύματος και της λογικής να βρεθεί στο Διαδίκτυο. Ταιριάζει με την αποστολή; Πως την επεκτείνει;

2 η Αρχή Το ΔΠ πρέπει να υιοθετήσει μια ενιαία εκπαιδευτική φιλοσοφία που να οδηγεί τις τεχνολογικές επιλογές. Σαφείς αλλά ευπροσάρμοστες αποφάσεις για την τεχνολογία

3 η Αρχή Το ΔΠ πρέπει να είναι σε θέσει να υποστηρίζει διαφορετικούς μηχανισμούς παροχής εξ. αποστάσεως μάθησης ή επαρκώς να αιτιολογήσει την ανάγκη αλλαγής.

4 η Αρχή Το ΔΠ πρέπει να δομήσει ένα οικονομική διακανονισμό προς όφελος όλων των εμπλεκομένων.

5 η Αρχή Το ΔΠ πρέπει να προσδιορίσει το είδος του φοιτητικού πληθυσμού. Παραδοσιακούς, μη-παραδοσιακούς, περάτωσης πτυχίου, μεταπτυχιακούς, μετεκπαίδευσης;

Διαδικτυακά Πανεπιστήμια... στις ΗΠΑ.