«Το κολλάζ της επικοινωνίας»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

Επικοινωνιες-δικτυα-διαδικτυο-ιστοσελιδεσ
 Η Βιομηχανική επανάσταση στα μέσα του 19 ου αι. επέφερε σημαντικές αλλαγές.  Σήμερα ζούμε την εποχή της πληροφορίας.  Συνώνυμο της πληροφορίας είναι.
ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ (δορυφορικό τηλέφωνο-τηλεόραση-ραδιόφωνο)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16 Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα
Π.Π.Σ.Π.Α Όμιλος Αγγλικής Γλώσσας Επίπεδο Β
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Εισαγωγή στην Τεχνολογία Επικοινωνιών
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Η κατανόηση των συστηµάτων επικοινωνιών.
“Θεωρία επικοινωνίας” Εργασία 1η Θέμα:Μαζική & διαπροσωπική επικοινωνία Αναστασιάδη Στυλιανή(dpsd4002)
ΕΤΟΣ : ο Γυμνάσιο Ρέντη ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ L.C.D.
Communication in Mother tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΗΜΕΡΑ ΓΛΩΣΣΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Μέσα επικοινωνίας Αιμιλία Αριστείδου.
Επικοινωνία στο χώρο εργασίας
ΑΡΧΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΗΧΟ & ΕΙΚΟΝΑ
26/03/20031 ΜΑΘΗΜΑ: ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥ – Η/Υ ΘΕΜΑ: ΜΟΡΦΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΕ ΕΙΚΟΝΕΣ (ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: Β. ΧΑΤΖΗΣ.
Εισαγωγή στην Γλωσσολογία
Χρήση & Λειτουργία Η/Υ Γραφικό Περιβάλλον Εργασίας.
This project has been funded with support from the European Commission. Communication in Mother tongue πληροφορίες Επικοινωνία στη μητρική γλώσσα.
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
ΑΣΠΑΙΤΕ ΕΠΠΑΙΚ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
1.4 Η κοινωνικότητα των νέων
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 1ο Εισαγωγή στη Γλωσσική Τεχνολογία
ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ Ο ΕγκέMPK/N/KC65φαλος είναι το κεντρικό όργανο της σκέψης, της λογικής και της μνήμης, ενώ ευθύνεται και για τον έλεγχο των μυϊκών κινήσεων.
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
Η ΓΛΩΣΣΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
Τεχνολογία Επικοινωνιών Κεφάλαιο 16: Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα Εισηγήτρια: Αναστασία Κατρανίδου.
2ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΤΑΞΗ Β5 ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΚΑΡΑΚΟΥΛΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΝΓΚΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Βιβλιογραφία: σχολικό.
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΠΕ- Τεχνολογίες Πληροφορίες Επικοινωνίας Γ’ τάξη
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΑΥΛΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ
3.4.2 Επικοινωνίες Οι άνθρωποι επικοινωνούν με τις κινήσεις, τον λόγο, την εικόνα και τη γραφή.
Προώθηση / Επικοινωνία
Ραδιόφωνο και Αισθητική1 Ραδιόφωνο και αισθητική.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ. Η επικοινωνία είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία του οργανισμού και για την αποτελεσματική λήψη των αποφάσεων. Σε αυτό το κεφάλαιο.
Θεωρία επικοινωνίας Υπεύθυνη σεμιναρίου Δρ. Γεωργία Ψαρρά.
12-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
Introduction to Telecommunications- Εισαγωγή στις Τηλεπικοινωνίες Με τον γενικό όρο τηλεπικοινωνίες, (telecommunications), χαρακτηρίζεται η κάθε μορφής.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Tζένη Παγγέ, Καθηγήτρια ΠΤΝ Πανεπιστημίου ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Μη λεκτική επικοινωνία (ως στοιχείο του μαθησιακού περιβάλλοντος)
«Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία!»
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΑΠΟ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΚΑΠΝΟΥ ΕΩΣ ΤΟ IPHONE Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ.
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Γνωριμία με το Διαδίκτυο
ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔIΚΤYΟΥ
Πληροφορίες στον Παγκόσμιος Ιστός
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
ΔΙΚΤΥΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔιΚΤυΟΥ
Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο. Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Το κολλάζ της επικοινωνίας» Β Τάξη Σχολικό έτος 2013 – 2014 Αγωγή Υγείας

ΣΚΟΠΟΣ: Οι μαθητές να αναγνωρίσουν και να υιοθετήσουν αποτελεσματικούς τρόπους επικοινωνίας.

ΣΤΟΧΟΙ: Οι μαθητές να κατανοήσουν την έννοια της επικοινωνίας. Να γνωρίσουν τρόπους και μέσα επικοινωνίας. Να διακρίνουν την επικοινωνία σε λεκτική και μη λεκτική. Να εξοικειωθούν με εναλλακτικούς τρόπους επικοινωνίας.

Να αναγνωρίσουν τους φραγμούς και τις συνέπειές τους στην επικοινωνία.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ - ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

«Το κολλάζ της επικοινωνίας» Δραστηριότητα 1η «Το κολλάζ της επικοινωνίας»

Τα παιδιά αναγνωρίζουν ότι επικοινωνούμε : Με την ομιλία Με τον προφορικό λόγο Με τη γλώσσα του σώματος Με τη νοηματική γλώσσα Με χειρονομίες Οδικά σήματα – πινακίδες Σήματα καπνού

Αναγνωρίζουν ως μέσα επικοινωνίας: Το τηλέφωνο Τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο Την αλληλογραφία Την τηλεόραση Την ομιλία Το ραδιόφωνο Την εφημερίδα

Δραστηριότητα 2η « Η χώρα των μίμων »

Επικοινωνούμε μη λεκτικά: Με τη γλώσσα του σώματος (νοήματα, χειρονομίες, εκφράσεις) Με τη νοηματική γλώσσα (βασικό μέσο επικοινωνίας των κωφών)

« Εμπόδια επικοινωνίας » Δραστηριότητα 3η « Εμπόδια επικοινωνίας »

Οι μαθητές αναγνωρίζουν ως βασικά στοιχεία της επικοινωνίας: Τον πομπό Τον δέκτη Το μήνυμα

Εντοπίζουν ως βασικό φραγμό της επικοινωνίας: Τα παράσιτα

«Πολλές … μικρές καλημέρες» Δραστηριότητα 4η «Πολλές … μικρές καλημέρες»

Τα παιδιά αναγνωρίζουν τη γλώσσα ως βασικό μέσο επικοινωνίας και έκφρασης.

Δραστηριότητα 5η «Πείτε το, να το μάθουν»

Τα παιδιά συνειδητοποιούν: Όταν θέλουμε ή νιώθουμε κάτι «πρέπει» να το λέμε. Μόνο όταν οι άλλοι «ακούσουν» αυτό που λέμε μπορούν να μας ακούσουν ή να μας βοηθήσουν.

Καλό καλοκαίρι!!!!!