Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Advertisements

ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Ο Αθλητισμός στο κυπριακό Δημοτικό Σχολείο
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Διεπαγγελματική μάθηση στόχοι?
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Δραστηριότητες προσομοίωσης
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΑΙΔΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ ΜΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ.
Ορισμός της διδασκαλίας Οι ενέργειες και οι χειρισμοί, στους οποίους προβαίνει ο εκπαιδευτικός για να βοηθήσει το μαθητή στην οικειοποίηση γνώσεων και.
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ - ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ Σακελλαρίου Κίμων Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας ΤΕΦΑΑ, Τρίκαλα ΕΠΕΑΕΚ: ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΤΕΦΑΑ, ΠΘ - ΑΥΤΕΠΙΣΤΑΣΙΑ.
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΟΜΙΛΟΣ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ Καλλιέργεια του προφορικού λόγου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης Καλλιέργεια επικοινωνιακών δεξιοτήτων.
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΤΑ ΣΤΙΛ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Κολύμβηση στο Δημοτικό
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Ο ρόλος του καθηγητή Φυσικής Αγωγής στο Σχολείο Στυλιανίδης Χριστόδουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Νομού Μεσσηνίας Καλαμάτα, Ιούνιος 2009.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΟΡΙΣΜΟΙ-ΠΕΡΙΟΔΟΙ-ΕΠΟΧΕΣ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Εκπαιδευτικό λογισμικό είναι το προϊόν της τεχνολογίας μέσω του οποίου πραγματοποιείται η διδασκαλία ενός ή περισσοτέρων γνωστικών.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.  Το «στυλ των εντολών».  Το «στυλ πρακτική εξάσκηση των ασκουμένων».  Το «στυλ της αμοιβαίας διδασκαλίας».  Το «στυλ.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ;;; COX Αθλητική Ψυχολογία είναι η επιστήμη η οποία εφαρμόζει τις αρχές της ψυχολογίας στον χώρο του αθλητισμού. Συχνά.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Δρ. Μόνικα Σιακού Επίκουρη Καθηγήτρια Ψυχολογίας Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Ερωτηματική μέθοδος Η ερωτηματική μέθοδος είναι αμφίδρομη επικοινωνία Αποτελείται από δύο στοιχεία: την ερώτηση και την απάντηση Θέτει τον εκπαιδευόμενο.
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Έργο Παιδαγωγικής, κλάδοι, βασικοί παιδαγωγικοί όροι Έργο Παιδαγωγικής: να βοηθήσει το παιδί και τον έφηβο να διανύσει ομαλά την εξελικτική του πορεία.
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Τι είναι/ περιλαμβάνει ένα περιβάλλον μάθησης;
Βιολογία Γυμνασίου.
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
ΗΘΙΚΗ & ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΕ ΝΕΑΡΗ ΗΛΙΚΙΑ Αθλητισμός:Ευχή ή Κατάρα
Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Προσχολική Παιδαγωγική
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Πρακτική Άσκηση στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Οι Τεχνολογίες Πληροφορικής-Επικοινωνιών στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία Μπολοτάκης Γιώργος Μαθηματικός, Επιμορφωτής Β’ Επιπέδου
Σχολική Κοινωνική Ζωή Σ. Κ. Ζ.
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
To Teach Curricular Subjects
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΠΕΑΕΚ: ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΤΕΦΑΑ, ΠΘ - ΑΥΤΕΠΙΣΤΑΣΙΑ Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Σακελλαρίου Κίμων Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας ΤΕΦΑΑ, Τρίκαλα

ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ Tα παιδαγωγικά καθήκοντα του καθηγητή φυσικής αγωγής στην εκπαίδευση. Η συμβολή του καθηγητή φυσικής αγωγής στην ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών.

Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Παρακινεί τα ενδιαφέροντα των μαθητών. Οδηγεί και συντονίζει τις δραστηριότητες. Εντοπίζει και αναπτύσσει τις ικανότητες. Προσανατολίζει. Δίνει ερεθίσματα. Συμβουλεύει.

ΑΛΛΑ Ο καθηγητής δεν επιβάλλει. Ο καθηγητής φυσικής αγωγής δε διατάζει.

ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ, Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Δημιουργεί τις ευνοϊκές ευκαιρίες για την ανάπτυξη και την ανταλλαγή των κινητικών εμπειριών των μαθητών. Αξιολογεί τον κινητικό ενθουσιασμό και εξηγεί στους μαθητές ν’ αντιληφθούν το πρόβλημα της κίνησης σαν δική τους υπόθεση. Βοηθάει τα παιδιά να βρίσκουν αυθόρμητα τις απαντήσεις. Ανησυχεί με το αν θα κάνει τη φυσική άσκηση μια μόνιμη συνήθεια της ζωής των.

ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ Καθοδηγεί με προσοχή τις δραστηριότητες. Προσφέρει στο μαθητή τις κατάλληλες γνώσεις για το ανθρώπινο σώμα και τη δική του λειτουργία, για την υγεία του σώματος και του πνεύματος. Προωθεί το κριτικό πνεύμα των μαθητών. Διδάσκει το αληθινό αθλητικό πνεύμα καθώς και τις έννοιες του ολυμπιακού πνεύματος και της ολυμπιακής παιδείας.

ΕΤΣΙ, Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ Βοηθητικός Συμβουλευτικός Συνεργατικός Καθοδηγητικός Δημιουργικός Αντιαυταρχικός Αντιδιδακτικός Κοινωνικός Πολιτικός

ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ Ο καθηγητής φ.α. βοηθάει τους μαθητές: Να κατακτήσουν τη γνώση. Να αποκτήσουν δεξιότητες. Να καλλιεργήσουν και να αναπτύξουν τη φαντασία και τις δημιουργικές τους ικανότητες. Να μάθουν πώς να μαθαίνουν και γενικότερα να γίνουν ελεύθεροι και υπεύθυνοι πολίτες.

ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΡΟΛΟ Λειτουργεί ανασταλτικά στη συγκλίνουσα σκέψη των μαθητών. Ενισχύει την ενεργητική μάθηση. Οδηγεί τον μαθητή στην έρευνα και στην ανακάλυψη.

ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ Αντικαθιστά την μετωπική διδασκαλία με την ομαδική εργασία. Οδηγεί σε διαλογοκεντρικές μαθησιακές στρατηγικές.

ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ Περιλαμβάνει διαδικασίες που οδηγούν το μαθητή να μαθαίνει πώς να μαθαίνει. Αυξάνει την ερευνητική διάθεση των μαθητών.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Παιδαγωγική επικοινωνία με τα παιδιά. Να διαθέτει φαντασία, πρωτοτυπία, συναισθηματικότητα, πηγαιότητα και κριτική σκέψη. Να έχει καλλιτεχνικές δημιουργικές ικανότητες στα μέσα και στην επικοινωνία. Να μελετά την προσωπική του συμπεριφορά και να ασκεί κριτική στις επιπτώσεις της συμπεριφοράς του πάνω στην ομαδική διαδικασία.

Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΑΥΤΑΡΧΙΚΟ ΡΟΛΟ Απορρίπτει τις λεκτικές και σωματικές ποινές. Κινητοποιεί και ενεργοποιεί την τάξη. Αντικαθιστά την ερώτησή του με την ερώτηση του μαθητή. Γνωρίζει καλά τι είναι χαμένος και τι κερδισμένος χρόνος στην επικοινωνία του με την τάξη.

ΑΝΤΙΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ Συνίσταται, όχι στο πώς θα διδάξει αλλά στο πώς να μη διδάξει. Στην αυτενεργό συμμετοχή του παιδιού. Στην κινητοποίηση και στη δραστηριοποίηση της τάξης του. Στη διερευνητική, ανακαλυπτική και επανακαλυπτική δραστηριότητα των μαθητών του για την κατάκτηση της γνώσης. Στην ομαδική εργασία, με σεβασμό του ατομικού ρυθμού εργασίας του μαθητή στην ομάδα. Στη συμμετοχική διαδικασία.

Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΡΟΛΟ Καταβάλλει προσπάθεια μέσω της εκπαιδευτικής διαδικασίας να κάνει ένα φιλτράρισμα, μια αναδιαπαιδαγώγηση στην αξιολογική και κοινωνική συμπεριφορά του παιδιού.

Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΡΟΛΟ Δεν πρέπει να μεταβάλλει το μάθημα σε πολιτική προπαγάνδα. Θα πρέπει να χρησιμοποιεί επιχειρήματα και όχι συνθήματα. Θα πρέπει να είναι αμερόληπτος σε όλες τις πολιτικές θέσεις.

Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΞΗΓΕΙ ΟΤΙ Η ΑΣΚΗΣΗ ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ Στην ανάπτυξη της δύναμης, αντοχής, ταχύτητας, ευλυγισίας, ευκαμψίας. Στην πρόληψη από αρρώστιες (όπως, καρδιοπάθειες και διαβήτης). Στη βελτίωση της ψυχικής υγείας των αθλουμένων (όπως, στη μείωση του άγχους, στην αύξηση της αυτοπεποίθησης).

ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ «Νους υγιής εν σώματι υγιή». «Ευ αγωνίζεσθαι». «Γνώθι σ’ αυτόν».

Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΞΗΓΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ Βοηθώντας τους άλλους, κατανοούν καλύτερα αυτά που ήδη γνωρίζουν. Συνεργαζόμενοι με τους άλλους αναπτύσσουμε πιο γρήγορα και αποτελεσματικά τις ικανότητές μας.

ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Μαθαίνουμε πώς να επικοινωνούμε αποτελεσματικά με τους άλλους. Κάνουμε τη διαδικασία της προπόνησης-άσκησης πολύ πιο ευχάριστη.

ΕΠΟΜΕΝΩΣ, Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΟΧΕΥΕΙ Στην προσωπική βελτίωση του κάθε μαθητή σε κινητικές δεξιότητες και γνώσεις. Στην ανάπτυξη μιας αυτόνομης προσωπικότητας του μαθητή στο χώρο της άσκησης.

ΕΤΣΙ Πρέπει να βελτιώνει τις ικανότητες του κάθε μαθητή μέσα σ’ ένα κλίμα αποδοχής, ενθάρρυνσης και δημιουργίας πολλών ευκαιριών για μάθηση. Η κριτική σκέψη, η δημιουργική ικανότητα, η συμμετοχικότητα, η πρωτοτυπία, η αποκλίνουσα σκέψη και ο προβληματισμός πρέπει να αντιμετωπίζονται από τον καθηγητή φυσικής αγωγής με δημοκρατικές και δημιουργικές διαδικασίες.

Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΒΟΗΘΑ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ Προωθώντας το κριτικό πνεύμα του μαθητή. Βοηθώντας να εκφράσει τη σκέψη του. Συζητώντας τις κινητικές δραστηριότητες μαζί του.

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ Συνάδελφοι καθηγητές Γονείς και κηδεμόνες Μαθητές

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Η επιχειρηματολογική συμπεριφορά και η εποικοδομητική επίπτωση στους μαθητές. Η λεκτικά επιθετική συμπεριφορά και η καταστρεπτική επίπτωση στους μαθητές.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Σακελλαρίου, Κ. & Μπεκιάρη, Α. (2001). Αθλητική παιδαγωγική. Αθήνα, Εκδόσεις Leader Books. Grupe, O. (1984). Grundlagen der Sportpädagogik. Munchen. Grupe, O. & Krüger, M. (1997). Einführung in die Sportpädagogik. Schorndorf.Grupe, O. (1998). Kinder-Hochleistungssport: Eine Analyse unter pädagogischen.