Κατασκευάζοντας εύκολα διαδικτυακά παιχνίδια γνώσεων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Advertisements

Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτικοί σκοποί  Στο σύνταγμα κάθε χώρας καθορίζονται οι γενικοί σκοποί της εκπαίδευσης  Με βάση τον γενικό σκοπό.
Β. Νταλούκας – Δ. Δαούσης – Σ. Κατεβάογλου –
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
1o Δημοτικό Σχολείο Νέας Αλικαρνασσού
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Πανεπιστήμιο Πειραιά Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΝ(ΔΙΑΦΕΡΟΝ) ΜΑΘΗΜΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Σχεδιασμός Πρότυπου Διαδικτυακού Μαθήματος
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
«Καινοτομικά Διαδικτυακά Περιβάλλοντα στην Εκμάθηση της Λογιστικής»
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ως Μάθημα Επιλογής στο Λύκειο απόψεις και συμπεριφορές των μαθητών.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Βελτιώνοντας την μάθηση των Μαθηματικών μέσα σε ένα ψηφιακό περιβάλλον Ελισσάβετ Καμπάνη Phd Διδακτική των Μαθηματικών Σχ. Σύμβουλος Μαθηματικών.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Εισαγωγή στο περιβάλλον της Scratch (Συνομιλία με φιγούρες )
Ποιά οπτικοακουστικά μέσα διαθέτει η σχολική τάξη; Ποιά οπτικοακουστικά μέσα διαθέτει η σχολική τάξη; Τι θα θέλαμε να έχει η τάξη μας που θα βοηθούσε.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Η χρήση της τηλεκπαίδευσης για την επιμόρφωση των καθηγητών. Ένα παράδειγμα επιμόρφωσης στο moodle Β.Νταλούκας ΠΕ19, Κ.Αντωνίου ΠΕ07, Δ.Δαούσης ΠΕ19, Κ.Σεβεντεκίδης.
Η Αξιολόγηση Online Μαθημάτων με τη Χρήση Ερευνητικών Εργαλείων του Μoodle Χ. Καρακύριος – Υπ. Διδάκτορας ΠΤΔΕ ΔΠΘ Γ. Κέκκερης – Καθηγητής ΠΤΔΕ ΔΠΘ.
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Τεχνολογίες Τηλε-Εκπαίδευσης και Εφαρμογές
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
Η λέξη Wiki ερμηνεύεται μερικές φορές ως ακρώνυμο για το "What I know is" δηλαδή "Αυτό που εγώ ξέρω είναι"
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 1/26 12/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Ανάπτυξη Εφαρμογών για την Εκπαίδευση & την.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ
Διδακτική Πληροφορικής
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
1 + 1 = 12 Νέα Εκπαιδευτικά Λογισμικά για Κωφούς μαθητές
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΝ/ΜΙΟ ΤΟΥ MARYLAND ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ Ένας αριθμός ατόμων του πανεπιστημίου του Maryland, αποφάσισε να πραγματοποιήσει.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/27 11/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
Ελευθερία στα σχολεία Οδηγός εγκατάστασης Ubuntu Ltsp + Εκπαιδευτικό υλικό.
ELBorG Διαδικτυακή πλατφόρμα εκπαιδευτικών παιχνιδιών Σίμος Ρετάλης & Τερζάκης Αργύρης – Κεσελόπουλος Γιώργος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΜΗΜΑ Ι ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
1ο βήμα : επιλογή ενός θέματος από το Α.Π της γνωστικής περιοχής. 2 ο βήμα: καταγραφή των μαθησιακών στόχων- επιδιώξεων. 3ο βήμα : σχεδιασμός δράσεων.
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
Αξιοποίηση της μεικτής μάθησης με το LAMS στο Λύκειο Τσέχωφ: Αυτός ο πασίγνωστος- άγνωστος Σε συνεργασία με το Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής.
Διδακτική της Πληροφορικής
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία
Ενότητα 3.3 Web 2.0 στην εκπαίδευση: Wiki ePortfolios, Mahara
Ερευνητικη Εργαςια Α1 ΕΠΑΛ ΑΡΤΑΣ
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
Η δραστηριότητα του ευρωπαϊκού προγράμματος Inspiring Science Education ( προτείνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κατασκευάζοντας εύκολα διαδικτυακά παιχνίδια γνώσεων Σίμος Ρετάλης & Τερζάκης Αργύρης – Κεσελόπουλος Γιώργος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΜΗΜΑ Ι ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ Ερευνητική Ομάδα Προηγμένων Τεχνολογιών Μάθησης και Πολιτισμού– CoSy-Llab [http://cosy.ds.unipi.gr] Διαδραστικές Τεχνολογίες Μάθησης και Πολιτισμού Ε.Π.Ε.

Επιτραπέζια παιχνίδια Διαδικτυακά παιχνίδια Εκπαιδευτικό περιεχόμενο Η ιδέα... Επιτραπέζια παιχνίδια Διαδικτυακά παιχνίδια Εκπαιδευτικό περιεχόμενο

Τα Χαρακτηριστικά... Τα χαρακτηριστικά... Η εύκολη και γρήγορη δημιουργία παιχνιδιών από όλους τους εκπαιδευτικούς Η δημιουργία κανόνων προσαρμοσμένων στην εκπαιδευτική διαδικασία Η διαλειτουργικότητα με άλλα περιβάλλοντα μάθησης (Moodle)

Περιβάλλον Δημιουργίας Παιχνιδιών Περιβάλλον Εκτέλεσης Παιχνιδιών Η υλοποίηση... Περιβάλλον Δημιουργίας Παιχνιδιών Περιβάλλον Εκτέλεσης Παιχνιδιών

Δημιουργία Παιχνιδιού Βήμα 1: Γενικά Στοιχεία Παιχνιδιού Όνομα Είδος Παιχνιδιού Μάθημα Θεματική Ενότητα Τάξη Όνομα Είδος Παιχνιδιού Μάθημα Θεματική Ενότητα Τάξη Όνομα Είδος Παιχνιδιού Μάθημα Θεματική Ενότητα Τάξη Όνομα Είδος Παιχνιδιού Μάθημα Θεματική Ενότητα Τάξη Όνομα Είδος Παιχνιδιού Μάθημα Θεματική Ενότητα Τάξη 1 2 3 4 5

Δημιουργία Παιχνιδιού Βήμα 2: Επιλογή Δραστηριοτήτων Δημιουργία Φίλτρου Αναζήτησης Δραστηριοτήτων Επιλογή Δραστηριοτήτων Αναλυτικά στοιχεία δραστηριότητας

Δημιουργία Παιχνιδιού Βήμα 3: Σχεδιασμός ταμπλό 4 Όνομα Πιόνια Bonus σε σημεία Δραστηριότητες σε σημεία Όνομα Πιόνια Bonus σε σημεία Δραστηριότητες σε σημεία Όνομα Πιόνια Bonus σε σημεία Δραστηριότητες σε σημεία Όνομα Πιόνια Bonus σε σημεία Δραστηριότητες σε σημεία 1 2 3

Δημιουργία Παιχνιδιού Βήμα 4: Σχεδιασμός κανόνων μετάβασης Κανόνες Εκκίνησης Κανόνες Τερματισμού Κανόνες Απαντήσεων Κανόνες Κίνησης Κανόνες Εκκίνησης Κανόνες Τερματισμού Κανόνες Απαντήσεων Κανόνες Κίνησης Κανόνες Εκκίνησης Κανόνες Τερματισμού Κανόνες Απαντήσεων Κανόνες Κίνησης Κανόνες Εκκίνησης Κανόνες Τερματισμού Κανόνες Απαντήσεων Κανόνες Κίνησης 1 4 2 3

Περιβάλλον εκτέλεσης Οθόνη μαθητή Οθόνη μαθητή να δοκιμαστεί σε ερωτήσεις και προβλήματα κάποιου μαθήματος, να λάβει ανατροφοδότηση να συνομιλήσει και να συνεργαστεί με τους συμμαθητές του Ο μαθητής θα έχει την ευκαιρία να παίξει το παιχνίδι

Περιβάλλον εκτέλεσης Οθόνη μαθητή

Περιβάλλον εκτέλεσης Οθόνη καθηγητή Οθόνη καθηγητή Ο εκπαιδευτικός θα έχει την ευκαιρία να εξάγει συμπεράσματα ανάλογα με τις επιδόσεις των μαθητών του. να βοηθήσει καλύτερα τους μαθητές του να παρακολουθήσει την πορεία των μαθητών του στο παιχνίδι

Περιβάλλον εκτέλεσης Οθόνη καθηγητή

Νέες ιδέες… Νέες δημιουργίες... Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια κοινότητα εκπαιδευτικών που θα χρησιμοποιήσουν το εργαλείο και σε συνεργασία μαζί τους να το αξιολογήσουμε και να το εξελίξουμε...

Για περισσότερες πληροφορίες... http://cosy.ted.unipi.gr/ Συμεών Ρετάλης (retal@unipi.gr) & Τερζάκης Αργύρης (aterzas@gmail.com) - Κεσελόπουλος Γιώργος (george.keselopoulos@gmail.com)