Συνάντηση Εκπαιδευτών Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής Άνοιξη 2008 Ομάδα Επιμόρφωσης Τ.Π.Ε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΧΟΙ Για τον καθηγητή Για τον καθηγητή.
Πρόγραμμα PISA Πιλοτική Φάση Έρευνας PISA 2015 (Μάρτιος-Απρίλιος 2014)
Συνάντηση εκπαιδευτών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο 4 Ιουνίου 2008
Συμμετοχή στα μαθήματα τηλεκπαίδευσης της ΜΟΔ
Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες ΗΜΕΡΙΔΑ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Ημερίδα για Έργα Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου 12 Δεκεμβρίου 2008 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Ημερίδα.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική Εκπαίδευση ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ/ΠΑΙΔΙ/0308(ΒΙΕ)/07.
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Βασιλική Κολυβά Υπεύθυνη Δημοσιότητας Αθήνα, 19 Φεβρουαρίου 2008
Πληροφορική και Επιστήμη Η/Υ Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Σωκράτης Μυλωνάς Σεπτέμβριος 2012.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΙΣ ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ “ Ο Ρόλος των Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Ικανοποίηση Αναγκών.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ Σύρος.
Διδασκαλία στα Τμήματα Ελληνικής Γλώσσας Βρυξέλλες 24/10/2011 Συνάντηση εργασίας με τους εκπαιδευτικούς των Τ.Ε.Γ.
07/09/20141 Σεμινάρια Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2012 Μάριος Μιλτιάδου.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών πρόταση στο της Ευστρατίας Λιακοπούλου Καθ. Πληροφορικής, Msc.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Εκπαίδευση Ενηλίκων στις Νέες Τεχνολογίες Πρόγραμμα "ΗΡΩΝ" 1 ος χρόνος Χρήστος Ι. Μηλιτσόπουλος Καθηγητής Β/θμιας - ΠΕ19 Εκπ/τής Ενηλίκων.
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
Λειτουργία ιστοσελίδας και Βάσης Δεδομένων Αποφοίτων του Ι.Ε.Κ. Περιστερίου Ματθέ Παναγιώτα-Ισμήνη Καθηγήτρια Πληροφορικής ΠΕ19 M.Sc. Προηγμένα Συστήματα.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Ερευνητικές Εργασίες Α’ Τάξη Γενικού Λυκείου Παντελής Μάναλης Υπεύθυνος Π.Ε. στη Δ/νση Δ/θμιας Εκ/σης Πειραιά.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
Επαρχιακές Ενημερωτικές Συναντήσεις Διευθυντών Σεπτέμβρης 2014
Σχολικό Έτος Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
“Καλλιέργεια δεξιοτήτων προσέγγισης αγοράς εργασίας”
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Η χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας από τους διευθυντές δημοτικής εκπαίδευσης για σκοπούς οργάνωσης και διοίκησης της σχολικής μονάδας.
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Διδακτική της Πληροφορικής
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Εισαγωγική Επιμόρφωση για την εκπαιδευτική αξιοποίηση ΤΠΕ (Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ.
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Α Π Λ Η Ρ Ο Φ Ο Ρ Ι Κ Ω Ν Σ Υ Σ Τ Η Μ Α Τ Ω Ν
PISA 2018: Διεθνές Πρόγραμμα για την Αξιολόγηση των Μαθητών
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συνάντηση Εκπαιδευτών Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής Άνοιξη 2008 Ομάδα Επιμόρφωσης Τ.Π.Ε. Παιδαγωγικό Ινστιτούτο

Σκοπός Προγράμματος Επιμόρφωσης  Γενικός σκοπός του προγράμματος είναι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων σε θέματα Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Η επιμόρφωση αυτή εστιάζεται σε δύο άξονες:  την απόκτηση βασικών δεξιοτήτων χρήσης Ηλεκτρονικού Υπολογιστή (ηλεκτρονικό αλφαβητισμό)  τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στη διαδικασία της μάθησης

Πηγές χρηματοδότησης  Μέση Εκπαίδευση  Συγχρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) και την Κυπριακή Δημοκρατία  Δημοτική Εκπαίδευση  Δάνεια από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και Τράπεζα Αναπτύξεως Συμβουλίου της Ευρώπης

Συνάντηση εκπαιδευτών  Καλωσόρισμα  Περιεχόμενο σεμιναρίου  Διάρκεια Διάρκεια  Υποχρεώσεις εκπαιδευομένων Υποχρεώσεις εκπαιδευομένων  Συναντήσεις Συναντήσεις  Υλικό Υλικό  Αξιολόγηση Αξιολόγηση  Διαδικαστικά  Υποχρεώσεις Εκπαιδευτών Υποχρεώσεις Εκπαιδευτών  Παρουσιολόγια Παρουσιολόγια  Εργασίες Εργασίες

Διάρκεια σεμιναρίου  20 διδακτικές περίοδοι:  5 συναντήσεις διάρκειας, 4 δ.π. η κάθε μια  Τα μαθήματα, για κάθε ομάδα, 1 φορά την εβδομάδα  Ώρες διεξαγωγής σεμιναρίου  Καθημερινές απόγευμα:  Σάββατο πρωί:

Υποχρεώσεις εκπαιδευομένων  Συμμετοχή υποχρεωτική (μόνο 1 δικαιολογημένη απουσία)  Ανάπτυξη μικρής εργασίας: Σχεδιασμός μαθήματος με την ενσωμάτωση των ΤΠΕ  Στην τελευταία συνάντηση  Η παρουσία όλων υποχρεωτική  Συμπλήρωση ερευνητικών εργαλείων

Συναντήσεις  Θεματικό πλαίσιο (Mαθηματικά)  1η συνάντηση: Εισαγωγή – Διαδίκτυο  2 η -3 η συνάντηση: Λογισμικά Δυναμικής Γεωμετρίας (Geogebra-Sketchpad)  4η συνάντηση: Τα λογισμικά Derive-Autograph  5η συνάντηση: Αξιολόγηση

Συναντήσεις  Θεματικό πλαίσιο (Φυσικές Επιστήμες)  1η συνάντηση: Εισαγωγή – Διαδίκτυο  2 η συνάντηση: Το λογισμικό Interface-Data Studio  3 η συνάντηση: Τα λογισμικά Interactive Physics, Modellus, Net Logo.  4η συνάντηση: Τα λογισμικά Crocodile Physics/Chemistry Κλειστά Λογισμικά /Κριτήρια αξιολόγησης  5η συνάντηση: Αξιολόγηση

Συναντήσεις  Θεματικό πλαίσιο (Φιλολογικά θέματα)  1η συνάντηση: Εισαγωγή – Κλειστό Λογισμικό/Κριτήρια αξιολόγησης  2 η συνάντηση: Ανοικτό Λογισμικό (Word-Power point-Hot potatoes)  3 η συνάντηση : Διαδίκτυο  4η συνάντηση: Inspiration  5η συνάντηση: Αξιολόγηση

Υλικό  Εκπαιδευτές  Έντυπο υλικό  Βιβλιάριο σημειώσεων εκπαιδευτών  Υλικό σε ηλεκτρονική μορφή  CD με παρουσιάσεις και συνοδευτικό υλικό (παραδείγματα)  Εκπαιδευόμενοι  Οι παρουσιάσεις θα φιλοξενηθούν στην ιστοσελίδα Π.Ι.:

Αξιολόγηση  Ανάπτυξη Σχεδίου Μαθήματος  Ημερομηνία Ανάπτυξης Σχεδίου Μαθήματος  Στην 5η συνάντηση: η παρουσία όλων είναι απαραίτητη  Πού;  Στο εργαστήριο ΗΥ στην παρουσία του εκπαιδευτή  Η μικρή εργασία θα διορθωθεί από τον εκπαιδευτή

Υποχρεώσεις εκπαιδευτών  Παραλαβή κλειδιών – Ασφάλεια εργαστηρίων  Επικοινωνία με υπεύθυνο εργαστηρίου και διευθέτηση τυχόν αναγκών  Επικοινωνία με Π.Ι. (παρακολούθηση του ) για ενημέρωση για διάφορα θέματα (παραλαβή παρουσιολογίων) Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων  ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ οι ώρες διεξαγωγής των σεμιναρίων στις διάφορες συναντήσεις (π.χ σε όλες τις συναντήσεις)  Επικοινωνία με ΠΙ (παρακολούθηση του )  Ενημέρωση του ΠΙ άμεσα για οποιεσδήποτε νέες εγγραφές θα πραγματοποιηθούν (πλήρη στοιχεία του εκπαιδευομένου)  Να δοθεί το ερωτηματολόγιο στους εκπαιδευόμενους για αξιολόγηση του Προγράμματος  Διόρθωση στοιχείων εκπαιδευομένων (σχετικό έντυπο)  Παράδοση σχετικών εντύπων

Παρουσιολόγια Έντυπο παρουσιών και καταγραφή επιτυχούς συμπλήρωσης του προγράμματος  Έλεγχος στοιχείων εκπαιδευομένων  Τηλεφωνική επικοινωνία με τους εκπαιδευόμενους για επιβεβαίωση συμμετοχής  Ενημέρωση Παιδαγωγικού Ινστιτούτου με τη συμπλήρωση της 2 ης συνάντησης   Απουσίες:  20% προγράμματος = 1 δικαιολογημένη απουσία  Ολοκλήρωση σεμιναρίων  Παραδίνονται τα παρουσιολόγια όπου σημειώνεται ποιοι έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς το πρόγραμμα (απουσίες + επιτυχία στην εργασία)  Συμπληρωμένες στήλες παρουσιών  Υπογραμμένο παρουσιολόγιο  Εκπαιδευτή  Συμπληρωμένη στήλη παράδοσης εργασιών

Άλλες παρατηρήσεις  Όχι υπογραφές στο παρουσιολόγιο με μολύβι  Να υπογράφουν (μονογράφουν) οι εκπαιδευόμενοι στο παρουσιολόγιο (όχι ν)  Αλλαγές στις διευθύνσεις ή στα προσωπικά τους στοιχεία να διορθώνονται στο Έντυπο διόρθωσης στοιχείων  Οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός θα αποχωρήσει από το Πρόγραμμα θα πρέπει να στείλει πρώτα γραπτή επιστολή στον Αν. Διευθυντή του Π.Ι. όπου θα τον ενημερώνει για αυτή του την απόφαση  Με την ολοκλήρωση κάθε συνάντησης να σημειώνεται η απουσία με x και να μονογράφει ο εκπαιδευτής στο κάτω μέρος της στήλης  Ανάρτηση των αφισών στα εργαστήρια

Εργασίες  Έλεγχος αριθμού εργασιών (να συμφωνεί με τον αριθμό εκπαιδευομένων της ομάδας)  Στο ΠΙ παραδίδονται:  Η διορθωμένη μικρή εργασία σε ηλεκτρονική και έντυπη μορφή. Σημειώνεται ότι οι εκπαιδευόμενοι αναμένεται να φέρουν το δικό τους δισκάκι.  Συμπληρωμένο έντυπο αξιολόγησης για τον κάθε εκπαιδευόμενο  Παράδοση εργασιών στο Π.Ι., το αργότερο μέχρι τις 8 Μαΐου 2008

Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας Ακολουθεί η παρουσίαση του εκπαιδευτικού υποστηρικτικού υλικού για την κάθε ειδικότητα, που οργανώθηκε από την Ομάδα Επιμόρφωσης Τ.Π.Ε. του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.