ΤΣΟΝΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΡΕΔΡΟΣ Π.Ι.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Φυσική αγωγή A’-Β’-Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βιβλίο του μαθητή
Advertisements

Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτικοί σκοποί  Στο σύνταγμα κάθε χώρας καθορίζονται οι γενικοί σκοποί της εκπαίδευσης  Με βάση τον γενικό σκοπό.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
«Φυσική Αγωγή Α’ Γυμνασίου» Βιβλίο Καθηγητή
Φυσική Αγωγή Ε΄- ΣΤ΄ Δημοτικού Τα νέα βιβλία εκπαιδευτικού & μαθητή
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΤΣΟΝΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΡΕΔΡΟΣ Π.Ι.
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
Σενάριο.
Ανδρέου Μπέττυ Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006.
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΤΑ ΣΤΙΛ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Ευάγγελος Αλμπανίδης Αναπληρωτής Καθηγητής
1 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.  Το «στυλ των εντολών».  Το «στυλ πρακτική εξάσκηση των ασκουμένων».  Το «στυλ της αμοιβαίας διδασκαλίας».  Το «στυλ.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
KAINOTOMA ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό
Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Δημιουργία σεναρίου.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟΥ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ (Aρ. πρωτ /Δ2/ εγκύκλιος του ΥΠ.Π.Ε.Θ Αρ. Πρωτ /Δ2/
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΣΟΝΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΡΕΔΡΟΣ Π.Ι. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΟΜΕΑΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΠΑΚΕΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Δημοτικού Γυμνασίου ΤΣΟΝΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΡΕΔΡΟΣ Π.Ι.

Ο Τομέας Φυσικής Αγωγής του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Το ΥΠΕΠΘ ξεκίνησε από το 2001 τη διαδικασία δημιουργίας νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών (ΑΠΣ) σε όλα τα μαθήματα της υποχρεωτικής εκπαίδευσης (Προσχολική Αγωγή, Δημοτικό και Γυμνάσιο) ΦΕΚ τεύχος Β΄ αρ. φύλλου 304/13-3-2003 Ο Τομέας Φυσικής Αγωγής του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ανέλαβε τη δημιουργία των ΑΠΣ και ΔΕΠΠΣ της Ολυμπιακής Παιδείας και της Φυσικής Αγωγής. Παραγωγή διδακτικού υλικού για όλα τα μαθήματα. Έγιναν ελάχιστες αλλαγές στο Α.Π.

Ολυμπιακή Παιδεία – απορρίφθηκε η συγγραφή βιβλίου Επικράτησε η άποψη για το Δημοτικό 1 βιβλίο ανά δύο τάξεις 1 βιβλίο μαθητή και για τις τρεις Τάξεις του Γυμνασίου

Διδακτικά πακέτα

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Για πρώτη φορά διδακτικά πακέτα Φ.Α. Για εκπαιδευτικούς & για μαθητές ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Διαπιστώσεις Για πρώτη φορά διδακτικά πακέτα Φ.Α. Για εκπαιδευτικούς & για μαθητές Θετική αποδοχή από άλλες ειδικότητες Το βιβλίο είναι ένα εργαλείο και για την αναζωογόνηση των καθηγητών φυσικής αγωγής, την αναβάθμιση του ρόλου τους μέσα στο σχολείο, και την αναβάθμιση της ποιότητας του μαθήματος.

Συστηματοποιούνται οι μέθοδοι διδασκαλίας και ενισχύονται ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Ο εκπαιδευτικός Γνωρίζει τι θα διδάξει (υπάρχει ύλη) Πως θα το διδάξει Με ποιο τρόπο (μέθοδο) 1 Συστηματοποιούνται οι μέθοδοι διδασκαλίας και ενισχύονται Η μέθοδος του παραγγέλματος Η πρακτική μέθοδος διδασκαλίας Η μέθοδος της αμοιβαίας διδασκαλίας Η μέθοδος του αυτοελέγχου Η μέθοδος του μη αποκλεισμού Η μέθοδος της καθοδηγούμενης ανακάλυψης Η μέθοδος της αποκλίνουσας παραγωγικότητας στιλ

2 Καινούργιο στοιχείο η ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Υπάρχουν περιθώρια για ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 2 Καινούργιο στοιχείο η ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ σταματήσει ο κατακερματισμός, η αποσπασματικότητα των γνώσεων που παρέχονται, και να επιτευχθεί μια «ολιστική», «πολυπρισματική» γνώση των αντικειμένων. προορίζεται το 10% του χρόνου που αφιερώνεται σε κάθε θεματική ενότητα. (αναλογούν περίπου 3 λεπτά σε κάθε ημερήσιο μάθημα) Υπάρχουν περιθώρια για ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ορίστηκε μια χρονική ζώνη διάρκειας 2-4 διδακτικών ωρών την εβδομάδα, η λεγόμενη «Ευέλικτη Ζώνη Διαθεματικών και Δημιουργικών Δραστηριοτήτων» για το Δημοτικό «Ευέλικτη Ζώνη Καινοτόμων Δράσεων» για το Γυμνάσιο.

3 Για πρώτη φορά στην εκπαίδευση υπάρχει βιβλίο ΜΑΘΗΤΗ για τη Φ.Α. ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 3 Για πρώτη φορά στην εκπαίδευση υπάρχει βιβλίο ΜΑΘΗΤΗ για τη Φ.Α. Έρχεται να εμπλουτίσει το μάθημα της Φυσικής Αγωγής Διαπραγματεύεται βασικά γνωστικά θέματα τα οποία οι μαθητές μέχρι σήμερα αγνοούσαν. Σε καμιά περίπτωση όμως δεν έρχεται να το αντικαταστήσει ή να το θεωρητικοποιήσει. Άσκηση με ασφάλεια - πρώτες βοήθειες Αθλητισμός και άτομα με αναπηρίες Πλάνο άσκησης Βία στα γήπεδα Σωστή αθλητική συμπεριφορά Οργάνωση αθλητικών εκδηλώσεων

Ο ρόλος του καθηγητής φυσικής αγωγής είναι: (βιβλίο του μαθητή) ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Ο ρόλος του καθηγητής φυσικής αγωγής είναι: (βιβλίο του μαθητή) να κατευθύνει, να αναθέτει εργασίες, να κάνει ερωτήσεις, να παροτρύνει τους μαθητές, να συνεργάζεται με καθηγητές άλλων ειδικοτήτων για να εκτελεστούν ανάλογες ασκήσεις μαθηματικών, φυσικής κλπ. να οργανώνει σχετικές εκδηλώσεις, να χρησιμοποιεί πληροφορίες και ιδέες για σχετικά προγράμματα αγωγής υγείας, ή Ολυμπιακής Παιδείας

Πότε και πώς διδάσκεται το βιβλίο ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Πότε και πώς διδάσκεται το βιβλίο ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ είτε παράλληλα με το μάθημα, είτε σε ώρες εκτός μαθήματος, (προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων) είτε σε ώρες που οι καιρικές συνθήκες δεν το επιτρέπουν είτε αναθέτοντας εργασίες στο σπίτι. είτε στο πλαίσιο της διαθεματικότητας ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ: οι εκπ/κοί Φ.Α.: Δεν είναι εξοικειωμένοι στη χρήση διδακτικού βιβλίου Υπάρχει ύλη που πρέπει να διδαχθεί Ασκήσεις – δραστηριότητες Αξιολόγηση

Αξιολόγηση Γυμνάσιο Δημοτικό ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Αξιολόγηση Πολλοί εκπ/κοί βάζουν τεστ, γραπτές δοκιμασίες & βαθμολογούν ΠΡΟΣΟΧΗ Γυμνάσιο Αποσπάσματα από το βιβλίο Δημοτικό

Αξιολόγηση Σύμφωνα με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο: «βασικός στόχος της αξιολόγησης του μαθητή είναι η ανατροφοδότηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και ο εντοπισμός των μαθησιακών ελλείψεων, με σκοπό τη βελτίωση της προσφερόμενης σχολικής εκπαίδευσης και τελικά την πρόοδο του μαθητή». «καθορισμός προσωπικού στόχου βελτίωσης  στρατηγική & προσπάθεια  αξιολόγηση  επανακαθορισμός στόχου».

Τα βιβλία πρέπει να υποστηριχθούν Να διαβαστούν & Να γίνει κατανοητή η φιλοσοφία τους

Πρέπει να υποστηριχθεί ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Πρέπει να υποστηριχθεί Να το υποστηρίξουν οι Σχολικοί Σύμβουλοι ( με επιμορφώσεις) Να γίνει το αγαπημένο βιβλίο των παιδιών (να χρησιμοποιείται) (το βιβλίο αυτό προσπαθεί να ενεργοποιήσει την αγάπη των μαθητών για την άσκηση) Ως εκπαιδευτικό βοήθημα δεν θα αποδώσει αν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί δεν το αγαπήσουν και δεν δείξουν ζήλο για τη δουλειά τους. Εάν το υλικό είναι ανεπαρκές ή δύσκολο θα απορριφθεί από μόνο του.

Η ενεργή αλληλεπίδραση των εκπαιδευτικών με το ΑΠΣ και ΔΕΠΠΣ Ο εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής μπορεί να αλληλεπιδράσει με το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών σε τρία επίπεδα: α) συντηρητικό, Εκπαιδευτικοί που λειτουργούν στο πρώτο επίπεδο (συντηρητικό), βασίζονται σε βιβλία και διδαχτικό υλικό γενικότερα το οποίο έχει φτιαχτεί από άτομα που βρίσκονται εκτός σχολείου και οι εκπαιδευτικοί εφαρμόζουν αυτό το υλικό χωρίς ιδιαίτερη αξιολόγηση και κριτική β) ενδιάμεσο Εκπαιδευτικοί που λειτουργούν στο δεύτερο επίπεδο (ενδιάμεσο), βασίζονται επίσης σε βιβλία, αλλά όχι στα τυφλά. Δοκιμάζουν νέες ιδέες ή καινοτομίες, αλλά πάντα βλέποντας κριτικά την όλη διαδικασία. γ) δημιουργικό Εκπαιδευτικοί που λειτουργούν στο τρίτο επίπεδο (δημιουργικό), σκέφτονται γύρω από το τι και πώς διδάσκουν και προσπαθούν να βρουν τρόπους να γίνουν πιο αποτελεσματικοί. Προσπαθούν να διαγνώσουν οι ίδιοι τις αιτίες των προβλημάτων και να βρουν τρόπους επίλυσης. Δοκιμάζουν νέες μεθόδους ή καινοτομίες κι ανταλλάσσουν απόψεις με συναδέλφους εκπαιδευτικούς.

2003-2008 ολοκλήρωση του έργου της Φυσικής Αγωγής Στη Φ.Α. γράφτηκαν: ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ( 3 εκπαιδευτικά πακέτα – 3 κύκλοι) Α+Β τάξη δημοτικού - 1βιβλίο εκπαιδευτικού και 1 βιβλίο μαθητή. Γ+Δ τάξεις - 1βιβλίο εκπαιδευτικού και 1 βιβλίο μαθητή Ε+ΣΤ. - 1βιβλίο εκπαιδευτικού και 1 βιβλίο μαθητή. ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ (3 βιβλία εκπαιδευτικού – 1 βιβλίο μαθητή και 1 CD) Α΄ Γυμνασίου – 1 βιβλίο εκπαιδευτικού Β΄ Γυμνασίου – 1 βιβλίο εκπαιδευτικού Γ΄ Γυμνασίου – 1 βιβλίο εκπαιδευτικού Α΄ Β΄ Γ΄ Γυμνασίου - 1 βιβλίο μαθητή. ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ CD – ROM φυσική αγωγή α΄ β΄ γ΄ Γυμνασίου (αναπαραγωγή μέσω internet αναρτημένο στον κόμβο του Π.Ι.) 5 μουσικά CD για το Δημοτικό 4 μουσικά CD για το Γυμνάσιο

Υποστηρικτικό Υλικό

CD-ROM Γυμνασίου

Μουσικά CD Δημοτικού

Μουσικά CD Δημοτικού

Μουσικά CD Δημοτικού

AUDIO CD Μουσικά CD Γυμνασίου

Μουσικά CD Γυμνασίου