Προγράμματα Διά Βίου Μάθησης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Advertisements

ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ Γαλλικό Ινστιτούτο Κύπρου
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Δρ. Τάσος Μενελάου Πρώτος Λειτουργός Εκπαίδευσης
Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
«Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΒΑΛΑΣ» Κεντρική Δομή: Κ. Ποιητού 18 –Καβάλα Τηλ.&Φαξ: & Παράρτημα.
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ 1.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
Έρευνα στην Εκπαίδευση και την Παιδεία. Οι εμπειρίες του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας. Καθηγητής Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος, Μέλος ΕΣET Αντιπρόεδρος.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Ημέρα Γνωριμίας Σάββατο, 26 Ιανουαρίου Στόχοι και Αποστολή Τμήματος Γαλλικών Σπουδών & Σύγχρονων Γλωσσών Καλλιέργεια Διαπολιτισμικότητα και διάλογο.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.2 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες μετά την αναχώρηση.
LOGO 12 ο Ετήσιο Συνέδριο Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 5-6 Οκτωβρίου 2010 Οδυσσέας Ράπτης - Μέλος Δ.Σ. CitiesNet Α.Ε.
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «Παρουσίαση ειδικοτήτων ΕΠΑΛ Ξάνθης»
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗMΑ
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ Εισδοχή Ελλαδιτών Υποψηφίων στο Πανεπιστήμιο Κύπρου και στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ. Λ.). Επαγγελματικό Λύκειο  Προσφέρει δύο Κύκλους Σπουδών που ανήκουν στο τυπικό σύστημα εκπαίδευσης. το «Δευτεροβάθμιο Κύκλο.
Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων. Περιγραφή επαγγέλματος Ο ειδικός Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων είναι εκπαιδευμένος να : Παρακολουθεί υπεύθυνα τα παιδιά σε όλες τους.
© 2015 Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου Δημόσιο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για αμβλύωπες Μαθητές» Βουγιουκλίδης.
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Εργασία στο μάθημα : «Εκπαιδευτική Πολιτική» Θέμα: «Τα νέα προγράμματα δράσης στην εκπαίδευση και την κατάρτιση ( )» Διδάσκουσα: κ. Σοφία Ηλιάδου-Τάχου.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ. Για να αποκτήσεις γνώσεις, να εξασκηθείς και να πάρεις πτυχίο Βοηθού Βρεφονηπιοκόμου πρέπει να επιλέξεις σπουδές στο.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
1. 2 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 3 ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ Αυτοχρηματοδοτούμενα Προγράμματα Αναγνωρισμένα Μεταπτυχιακά από τον ΔΟΑΤΑΠ Συνεργασίες με Πανεπιστήμια Εξωτερικού.
Η Δια Βίου Μάθηση στις Σέρρες
Bonjour Athenes, Καλημέρα Παρίσι
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Στόχος παρουσίασης ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
Επιμέλεια-παρουσίαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Προγράμματα Διά Βίου Μάθησης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού

Υφιστάμενη κατάσταση στην Κύπρο  Η εκπαίδευση και κατάρτιση των ενηλίκων στην Κύπρο παρέχεται από διάφορα ιδρύματα και σε διαφορετικά περιβάλλοντα  Το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού είναι ο κύριος προωθητής της γενικής εκπαίδευσης ενηλίκων  Η γενική εκπαίδευση ενηλίκων περιλαμβάνει προγράμματα σπουδών που προσφέρονται κυρίως από τα Επιμορφωτικά Κέντρα, τα Κρατικά Ινστιτούτα Επιμόρφωσης, τα Εσπερινά Γυμνάσια και τις Τεχνικές Σχολές, τις Σχολές Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου και τα δημόσια και ιδιωτικά Πανεπιστήμια

Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης Επιμορφωτικά Κέντρα  Ξένες γλώσσες (Αγγλικά, Αραβικά, Αρμένικα, Βουλγάρικα, Γαλλικά, Γερμανικά, Ισπανικά, Ιταλικά, Κινέζικα, Ρουμάνικα, Ρωσικά, κ.ά.)  Πολιτιστικά Θέματα (Αγιογραφία, Βυζαντινή Μουσική, Γνωρίστε την Κύπρο, Γραφικές Τέχνες, Θέατρο, Διακόσμηση Χώρου, Ζωγραφική, κ.ά.)  Θέματα Υγείας (Αισθητική, Γυμναστική, Μαγειρική-Ζαχαροπλαστική, Πρώτες Βοήθειες, Υγιεινή Διατροφή, Ψυχολογία-Ψυχική Υγεία, κ.ά.)  Πρακτικές Εφαρμογές (Ηλεκτρονικά, Μηχανική Αυτοκινήτου, Ξυλογλυπτική, Ξυλουργική, Οικοδομική,Υδραυλικά, κ.ά.)  Απόκτηση Επαγγελματικών Δεξιοτήτων (Αργυροχοΐα, Δακτυλογραφία, Δημοσιογραφία, Δημόσιες Σχέσεις, Διοίκηση Μικρών Επιχειρήσεων, Λογιστική, Μάρκετινγκ, κ.ά.)  Γενικά Θέματα (Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Ευρωπαϊκά Θέματα, Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές, Νοηματική Γλώσσα, Νομικά-Οικογενειακό Δίκαιο, Σύστημα Γραφής για Τυφλούς (Braille) κ.ά.

Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης Επιμορφωτικά Κέντρα (συνέχεια) Συνεργασία και παροχή των προσφερόμενων θεμάτων δωρεάν σε:  Ιδρύματα για άτομα με ειδικές ανάγκες, ανάπηρους, ψυχικά ασθενείς και άτομα Τρίτης Ηλικίας  Κατάδικους στις Κεντρικές Φυλακές  Κέντρα Φροντίδας Ηλικιωμένων  Στέγες Ενηλίκων Δωρεάν παροχή μαθημάτων:  Ελληνικής γλώσσας σε επαναπατρισθέντες Κύπριους, παλιννοστούντες, πολιτικούς πρόσφυγες, αιτητές ασύλου και Τουρκοκύπριους  Τουρκικής γλώσσας σε Ελληνοκύπριους

Κρατικά Ινστιτούτα Επιμόρφωσης Προσφέρεται ευρύς κύκλος μαθημάτων σε μαθητές και ενήλικες που περιλαμβάνει:  Αγγλικά, Γαλλικά, Ιταλικά, Γερμανικά, Ρωσικά, Ελληνικά για ξένους και πολιτικούς πρόσφυγες, Τουρκικά, Λογιστική, Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές  Ενιαίες εξετάσεις για εξασφάλιση πιστοποιητικού επιτυχίας  Προετοιμασία για εξωτερικές εξετάσεις ξένων γλωσσών, λογιστικής και πληροφορικής

Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης Εσπερινά Γυμνάσια:  Λειτουργούν σε ώρες απογευματινές και βραδινές, ένα σε κάθε ελεύθερη πόλη της Κύπρου και στο Φρέναρος  Λειτουργούν με κοινή την προπαρασκευαστική και την Γ’ τάξη  Προσφέρονται δύο συνδυασμοί μαθημάτων στις Δ’, Ε’, Στ’, Ζ’. Αντιστοιχία με τους συνδυασμούς Σ1 και Σ3 του Λυκείου Επιλογής Μαθημάτων  Μπορούν να εγγραφούν πρόσωπα που έχουν συμπληρώσει το 18 ο έτος της ηλικίας τους ή πρόσωπα που έχουν συμπληρώσει το 15 ο έτος της ηλικίας τους και αποδεδειγμένα εργάζονται βιοποριστικά ή απασχολούνται ως οικοκυρές.

Διεύθυνση Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Εσπερινές Τεχνικές Σχολές:  Α’ Τεχνική Σχολή Λευκωσίας  Προγράμματα ισότιμα με αυτά της ΜΤΕΕ με πρωινή φοίτηση  Δωρεάν φοίτηση διάρκειας από 1 ως 4 χρόνια

Διεύθυνση Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (συνέχεια) Απογευματινά και βραδινά τμήματα Τεχνικών Σχολών:  Επιμόρφωση του ανθρώπινου δυναμικού ώστε να μπορεί να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της αγοράς εργασίας  Παροχή προπαρασκευαστικών μαθημάτων για τις Παγκύπριες Εξετάσεις και άλλες επαγγελματικές εξετάσεις (π.χ. εξετάσεις για εξασφάλιση άδειας εργολήπτη Ηλεκτρικών Εγκαταστάσεων) Προγράμματα:  Επιμορφωτικά προγράμματα τριετούς διάρκειας (Επίπεδο Τεχνικού)  Επιμορφωτικά Προγράμματα τριετούς διάρκειας (Επίπεδο Τεχνίτη)  Επιμορφωτικά προγράμματα μονοετούς διάρκειας  Προπαρασκευαστικά μαθήματα για παγκύπριες εξετάσεις  Προπαρασκευαστικά μαθήματα για επαγγελματικές εξετάσεις

Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο προσφέρει:  Προγράμματα επιμόρφωσης στελεχών της εκπαίδευσης, ώστε να ενισχυθούν στην αποτελεσματική εκτέλεση των καθηκόντων τους (ηγετικά, διοικητικά και οργανωτικά)  Πρόγραμμα επιμόρφωσης για νεοεισερχόμενους εκπαιδευτικούς για την ομαλή ένταξή τους στο επάγγελμα. Στο Πρόγραμμα αυτό ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στις προσωπικές ανάγκες του κάθε νεοεισερχόμενου εκπαιδευτικού με τη στήριξη που δέχεται από το μέντορά του σε επίπεδο σχολικής μονάδας  Θέματα συνεχούς, προαιρετικής επιμόρφωσης εκπαιδευτικών, τα οποία καλύπτουν τις ανάγκες εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων σε θέματα δεξιοτήτων δια βίου μάθησης, Τ.Π.Ε., δεξιότητες έρευνας, διαπολιτισμική εκπαίδευση κ.ά.  Θέματα προαιρετικής επιμόρφωσης σε επίπεδο σχολικής μονάδας  Προγράμματα επιμόρφωσης με βάση τις ανάγκες των Διευθύνσεων του Υ.Π.Π, που είναι σχεδιασμένα με τέτοιο τρόπο που να ενθαρρύνουν την εργασία σε επίπεδο σχολικής μονάδας και την προώθηση της δια βίου μάθησης

Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου (συνέχεια) Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο εφαρμόζει διάφορες προσεγγίσεις για την προώθηση ευέλικτης δια βίου μάθησης των εκπαιδευτικών :  Επιμόρφωση σε κεντρικό επίπεδο  Προαιρετική επιμόρφωση  Ανάπτυξη υποστηρικτικού επιμορφωτικού υλικού  Εξ’ αποστάσεως μάθηση

Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Προσφορά προγραμμάτων σπουδών από δημόσια και ιδιωτικά ιδρύματα ανώτερης εκπαίδευσης ολικής και μερικής φοίτησης: Δημόσια Πανεπιστήμια:  Πανεπιστήμιο Κύπρου  Προσφορά πτυχιακών και μεταπτυχιακών προγραμμάτων  Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου  Προσφορά αναβάθμισης προσόντων πτυχιούχων του ΑΤΙ, προγράμματα εξομοίωσης πτυχίων κτλ.  Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Ανοικτό Πανεπιστήμιο.../..  Πτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα, εκπαιδευτικά/επιμορφωτικά προγράμματα σύντομης διάρκειας, με τη μέθοδο της ανοικτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης  Ολοκλήρωση πανεπιστημιακών σπουδών για όσους δεν το κατόρθωσαν  Οι κάτοχοι πανεπιστημιακού πτυχίου έχουν τη δυνατότητα να σπουδάσουν σε μεταπτυχιακό επίπεδο ή ακόμη να σπουδάσουν ένα άλλο αντικείμενο που εκτιμούν ότι θα τους είναι χρήσιμο στην επαγγελματική τους ανέλιξη  Εκπαιδευτικά προγράμματα σύντομης διάρκειας

Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Ιδιωτικά Πανεπιστήμια:  “EUC European University – Cyprus”  “Frederick University - Cyprus”  “Π.Λ. Πανεπιστήμιο Λευκωσίας - Cyprus”  “Neapolis University - Cyprus”

Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Ιδιωτικές Σχολές Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης:  Λειτουργούν 26 Ιδιωτικές Σχολές (ΙΣΤΕ)  Προσφέρουν ακαδημαϊκούς και επαγγελματικούς κλάδους σπουδών  Δυνατότητα ολικής και μερικής φοίτησης  Αρκετοί αξιολογημένοι – πιστοποιημένοι κλάδοι σπουδών από το Σ.Ε.Κ.Α.Π.

Διεύθυνση Ανώτερης Ανώτατης Εκπαίδευσης Μέτρα ενίσχυσης της φοιτητικής πρόνοιας:  Φοιτητικό πακέτο  Οικονομική ενίσχυση φοιτητών/τριών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης μέσα από προγράμματα υποτροφιών 

Ανοιχτό Σχολείο  Το «Ανοιχτό Σχολείο» εντάσσεται στα μέτρα της Εκπαιδευτικής Μεταρρύθμισης.  Πιλοτική εισαγωγή του θεσμού, σε συνεργασία του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού με τους Δήμους, τις Σχολικές Εφορείες και τους Γονείς. Τη σχολική χρονιά ο θεσμός εφαρμόστηκε σε 4 Δήμους (Αγίου Αθανασίου, Κ. Πολεμιδιών, Μέσα Γειτονιάς και Στροβόλου). Από την 1/1/2009 ο θεσμός έχει επεκταθεί σε ακόμα 5 Δήμους ( Λεμεσού, Λάρνακας, Αγίας Νάπας, Αγλαντζιάς και Λακατάμιας).

Ανοιχτό Σχολείο (2)  Σκοποί και επιδιώξεις του «Ανοιχτού Σχολείου» είναι, μεταξύ άλλων, οι ακόλουθοι: – Η αξιοποίηση των σχολικών χώρων ως Κέντρων Πολιτισμού, Αθλητισμού και Δημιουργίας κατά τα απογεύματα και, γενικά, όταν δεν χρησιμοποιούνται για τους σκοπούς του σχολικού προγράμματος. – Η ενεργοποίηση των μελών κάθε Δήμου ή Κοινότητας για συμμετοχή στο κοινωνικό γίγνεσθαι και για βελτίωση της ποιότητας της ζωής. –

Ανοιχτό Σχολείο (3)  Σκοποί και επιδιώξεις του «Ανοιχτού Σχολείου» (συνέχεια) – Η ανάπτυξη του πολιτιστικού και αθλητικού επιπέδου της κοινωνίας μας. – Η παροχή της δυνατότητας σε οργανώσεις, σωματεία και πρόσωπα, που έχουν πνευματικές, καλλιτεχνικές και αθλητικές δραστηριότητες, να προβάλουν το έργο τους στο ευρύ κοινό. – Η σύσφιγξη των σχέσεων μεταξύ των κατοίκων του Δήμου /της Κοινότητας.

Ανοιχτό Σχολείο (4)  Οι πιο πάνω σκοποί και επιδιώξεις του «Ανοιχτού Σχολείου» επιτυγχάνονται: – Με τη διοργάνωση αθλητικών, θεατρικών, κινηματογραφικών, χορευτικών, μουσικών και άλλων πολιτιστικών δραστηριοτήτων. – Με τη διοργάνωση προγραμμάτων για την προστασία του περιβάλλοντος. – Με τη διοργάνωση προγραμμάτων επιμόρφωσης στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές. – Με πληθώρα άλλων δραστηριοτήτων.

Ανοιχτό Σχολείο (5) – Την πρωτοβουλία για τη λειτουργία του Ανοιχτού Σχολείου θα την έχει το Δημοτικό ή το Κοινοτικό Συμβούλιο, επειδή χωρίς τη στήριξη των υπηρεσιών του Δήμου ή του Κοινοτικού Συμβουλίου δεν θα είναι δυνατή η λειτουργία του. – Ο Δήμος / Το Κοινοτικό Συμβούλιο αναλαμβάνει την υποχρέωση αποστολής πρόσκλησης προς όλους τους φορείς και τους Δημότες για τη σύγκληση της καταστατικής συνέλευσης. Με την ολοκλήρωση της καταστατικής συνέλευσης και την εκλογή της Διοικούσας Επιτροπής, το Ανοιχτό Σχολείο προχωρεί στην υλοποίηση των προγραμμάτων του.