Ταξιδεύοντας στον κόσμο της Μόδας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ: Ταξιδεύοντας από το χθες
Advertisements

«Δυνατότητες Έρευνας για γυναίκες επιστήμονες »
Ερευνητικό πρόγραμμα «Η δική μου ιστορία: Κατασκευή γενεαλογικού δέντρου μαθητών/τριών της Β΄ Γυμνασίου» Οικογενειακό δέντρο.
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
Γιατί την προτιμούν οι έφηβοι;. Π.χ. Μουσικά προγράμματα, ταινίες, ντοκιμαντέρ, σίριαλ και πολλά άλλα • Μεγάλη ποικιλία στον ψυχαγωγικό τομέα.
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΣΤΗ ΜΟΔΑ
Η ευρεία έννοια της μόδας στην ενδυμασία
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
ΟΜΑΔΑ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ Βασίλης Βασιλειάδης Θοδωρής Βασιλειάδης Γιάννης Βορδάκης Γιώργος Γούλας.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «Τροφή για σκέψη…» ΘΕΜΑ: Διατροφή στην εφηβεία
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ FACEBOOK ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Ερευνητική Εργασία Α’ Λυκείου
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
Η μελέτη του φαινομένου εμπεριέχει δυο τάσεις:
, Β’ τετράμηνο Λύκειο Δεμενίκων Τμήμα Ατε2 Ομάδα:
Ελευθερία αναζητώντας το πραγματικό νόημα της λέξης , Β’ τετράμηνο Λύκειο Δεμενίκων Τμήμα Α Ομάδα: Green Peace.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ (ΓΥΜΝΑΣΙΟ και ΛΥΚΕΙΟ) ΕΞΩΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:
Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μ. Μεϊμάρης, Διευθυντής Εργαστηρίου Ομάδα διαχείρισης έργου: Δρ. Α. Γιαννακουλόπουλος, Σ. Κοδέλλας, Ν. Παπασταύρου Έκθεση.
ΜΑΘΗΤΕΣ : ΣΙΩΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΟΛΙΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΟΛΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ.
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Ε. Ε. ανά τρίωρο
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του.
ΙΩΑΝΝΑ ΓΙΟΥΒΑΝΑΚΗ ΟΡΕΣΤΗΣ ΚΑΔΟΓΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΚΑΛΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΟΥΛΟΥΚΤΣΗ
Αλεξάνδρα – Ελένη Σουλάνη
Αρχαία Ελληνικά ΙΙ Επιλογικές παρατηρήσεις. Κομβικό σημείο: σύγκριση αρχαίων ελληνικών απόψεων και χριστιανικών για τα ίδια θέματα.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
ΕΜΠΟΡΟΠΑΝΗΓΥΡΗ ΑΥΛΩΝΑΡΙΟΥ
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Ως ομάδα: εξετάσαμε την ιστορική εξέλιξη του σχολείου αναζητήσαμε πληροφορίες για την ίδρυση και τη λειτουργία του.
U.N.I.C.E.F. Οι συμμαθητές.
ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ Ομάδα 1 ΡΟΥΣΣΟΥ ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
“ Διαφορετική συμπεριφορική στάση των γονιών απέναντι στο έφηβο κορίτσι και στο έφηβο αγόρι ”.
“Τάσεις, αντιθέσεις και κοινωνικά πρότυπα στον Παλαιό Ελληνικό Κινηματογράφο” Σχ. Έτος: , A ΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: 2ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ ΤΑΞΗ: Β ΄
Η ΑΡΓΩ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
Κοκκίνου Ελένη – Παπαχρήστου Μαίρη
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Κάπνισμα & Εφηβεία Ομάδα Α’.
1ο ΓΕΛ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ομότιμοι Μεσολαβητές»
ΜΑΘΗΜΑ 9 Η ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΕΧΕΙ ΦΥΛΟ. NANCY GREEN ΚΕΦ. 5 ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ ΣΤΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΡΙΑ.
 έθιμο : κάθε εκδήλωση της κοινωνικής ζωής που διατηρείται και επιβάλλεται από τη συνήθεια και την παράδοση. Κάθε λαός κρατούσε με θρησκευτική ευλάβεια.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Ανασκόπηση βιβλιογραφίας
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Η γλώσσα δεν είναι αθώα. Σπάει κόκκαλα. Ενίοτε και προκαταλήψεις.
Δομή ερευνητικής εργασίας
ΜΑΘΗΜΑ: «ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ»
Δημιουργία Ερευνητικού Εργαλείου
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Χαρακτηριστικά εκπαιδευτικής έρευνας δράσης
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Σχεδιασμός και Πραγματοποίηση επιστημονικής ερευνητικής εργασίας
Γυμνάσιο Ν. Περάμου Διεύθυνση Δυτικής Αττικής Σχολικό έτος:
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Διατροφή και υγεία»
«Η χώρα με τους παράξενους ανθρώπους»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Γερολυμάτου Σταυρούλα ΑΜ: ΣΧΨ
Εικονογράφηση: Πριάμη Ευγενία
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ταξιδεύοντας στον κόσμο της Μόδας Τμήμα ενδιαφέροντος =Α-ΤΕ5 Ταξιδεύοντας στον κόσμο της Μόδας

Οι υπο-ομάδες και τα μέλη τους Οι Ροζ πάνθηρες Αντωνοπούλου Ιωάννα Γεωργακοπούλου Αιμιλία Μακρή Ακριβή Μήλα Ειρήνη Νικολακοπούλου Εύα Τα Στρουμφάκια Αυλωνίτη Σοφία Λεχουρίτης Άγγελος Λυκουριώτη Μαρία Μακρή Βασιλική Η καθηγήτρια – Σύμβουλος Μαλαγκωνιάρη Σοφία Οι Στρουμφίτες και ο Μπάρμπα Στρούμφ Ηλιοπούλου Μαρία Μαντούκα Δήμητρα Σπανός Ανδρέας Τζαφάϊ Λίνα Ψαλτάκη Αγγελική Dolce & Cabana Γεωργοπούλου Δήμητρα Δελδήμου Παναγιώτα Δημοπούλου Αθανασία Κακαφώνη Μαρία Κεραμιδά Μαρία

Ταξιδεύοντας στον κόσμο της Μόδας Οι Ροζ πάνθηρες: Οι καταναλωτικές συνήθειες του παρόντος και του παρελθόντος. Τα Στρουμφάκια : Η Μόδα σε όλο το «Μεγαλείο» της. Οι Στρουμφίτες και ο Μπάρμπα Στρούμφ: τα δυο πρόσωπα της μόδας (19ος αιώνας) Dolce & Cabana: Ό,τι λάμπει δεν είναι χρυσός

Ο σκοπός Ο σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι η κριτική προσέγγιση του ζητήματος της μόδας στον τομέα της ένδυσης και τις επιπτώσεις της στο περιβάλλον.

Στόχοι Ερευνητικής Εργασίας Οι στόχοι μας ήταν μέσα από αυτή την ερευνητική εργασία να ανιχνεύσουμε και να διερευνήσουμε την έννοια της Μόδας σαν ένα κοινωνικό φαινόμενο (στερεότυπα – προκαταλήψεις). τις καταναλωτικές συνήθειες σε θέματα Μόδας στο χθες και στο σήμερα (ιδιαίτερα στη σχολική μόδα ) Την διαχρονικότητα της Μόδας μέσα στους δυο τελευταίους αιώνες . Τον ρόλο της διαφήμισης σαν μέσο επιβολής της μόδας Τους ψυχολογικούς εκείνους παράγοντες, που οδηγούν τους νέους ανθρώπους και ιδιαίτερα τα κορίτσια στην υιοθέτηση αρνητικών προτύπων σχετικά με το σώμα τους (νευρική ανορεξία) Ποια είναι τα στάδια πριν και μετά την κατανάλωση των ρούχων; Τι συνέπειες έχουν στη ζωή άλλων ανθρώπων (πρώτες ύλες, κατασκευή, ρύπανση)

Ερευνητική μεθοδολογία Χρησιμοποιήσαμε σαν ερευνητικά εργαλεία συνεντεύξεις, ερωτηματολόγια. Επιλέξαμε την περιγραφική μέθοδο Και εφαρμόσαμε τόσο την ποιοτική όσο και την ποσοτική προσέγγιση.

Οι ροζ Πάνθηρες Τι είναι η μόδα; Αναζητώντας την καταναλωτική μας σχέση με τα ρούχα. Συγκρίνοντας τα χαρακτηριστικά της νεανικής και σχολικής μόδας, του χθες και του σήμερα Ρεπορτάζ στο χώρο του σχολείου και στον οικογενειακό περίγυρο. Συμπεράσματα

Οι Στρουμφίτες και ο μπάρμπα Στρούμφ Η ενδυμασία στην Ελλάδα τον 19ο αιώνα Η μόδα στην Ευρώπη τον 19ο αιώνα (ανά δεκαετία Το γυναικείο πρότυπο ομορφιάς (νευρική ανορεξία). Η επιρροή της Μόδας στην ψυχολογία των ανθρώπων. Ο ρόλος της διαφήμισης στην επιβολή της μόδας και των στερεότυπων ανάμεσα στα δυο φύλα

Τα Στρουμφάκια Σχολικές στολές σε άλλες χώρες του κόσμου. Ιστορική αναδρομή της μόδας του 20ου αιώνα. Συγκρίνοντας τα χαρακτηριστικά της σχολικής και νεανικής μόδας. Συμπεράσματα

Dolce & cabana Τα στάδια πριν και μετά την κατανάλωση των ρούχων. Πρώτες ύλες (για την κατασκευή ενδυμάτων). Ο τρόπος λειτουργίας και κατασκευής των ενδυμάτων Η ρύπανση του περιβάλλοντος από την ανεύθυνη χρήση των εργοστασίων ρούχων Συμπεράσματα

Τα παραδοτέα τεχνήματα της Ερευνητικής μας εργασίας Τα αποτελέσματα της Ερευνητικής μας εργασίας είναι: Διαγράμματα για τις καταναλωτικές συνήθειες των εφήβων Την παραγωγή συγκεκριμένου κειμενικού είδους, όπως αφίσες Την ανάπτυξη σχέσεων κοινωνικής αλληλεγγύης και συνοχής ανάμεσα στα μέλη της σχολικής αλλά και της ευρύτερης κοινότητας Τεκμηρίωση με βάση τα συμπεράσματα στα οποία κατέληξε το Τμήμα Ενδιαφέροντος (Α-ΤΕ5) Και τέλος ένα Θεατρικό δρώμενο από την υπο-ομάδα Ροζ Πάνθηρες.

Ευχαριστίες Ευχαριστούμε όλους και όλες (γονείς, φίλους, καταστήματα, υπαλλήλους κ.λ.π) που μας βοήθησαν να υλοποιήσουμε και να ολοκληρώσουμε αυτή την ερευνητική μας εργασία Το σχολείο μας – τους καθηγητές μας –καθηγήτριες μας και τους συμμαθητές/τριες μας Ελπίζουμε και ευχόμαστε να σας έχουμε και στην συνέχεια αρωγούς.