Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΣΤΗ ΜΟΔΑ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΣΤΗ ΜΟΔΑ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΣΤΗ ΜΟΔΑ

2 Η μόδα με την πάροδο των χρόνων
Ένδυση τα πρωτόγονα χρόνια. Ο άνθρωπος έφτιαχνε μόνος του τα ρούχα του. Μεσαίωνας 600 μ. Χ. Πιο περίτεχνα ρούχα. Αναγέννηση 15ος – 16ος αι. Κυριαρχεί η ιταλική μόδα. Παραδοσιακές ενδυμασίες τέλη του 19ου αι. έως τον 20ο αι. Τολμηροί χρωματικοί συνδυασμοί με φαντασία στον τρόπο που φοριούνται.

3 Δεκαετίες ανά σειρά : 20’ , 30’ , 40’ , 50’ , 60’ , 70’ , 80’ , 90’
Υπάρχει έντονη επιρροή από τις χώρες του εξωτερικού. Η μόδα του σήμερα

4 Κανταρτζόγλου Ιορδάνης
Μετά από μία σύντομη ιστορική αναδρομή στη μόδα συμπεραίνουμε πως με τη πάροδο των χρόνων αλλάζει και προσαρμόζεται σύμφωνα με τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των ανθρώπων . Σας ευχαριστούμε Οι μαθητές της ομάδας ΑΡΕΣΚΩ : Θανάσης Αντώνης Κανταρτζόγλου Ιορδάνης Καποπούλου Ανδρομάχη Μάντζαρης Γιάννης Μπιζιντή Χριστίνα Παλιούρα Σοφία

5 Γεωργοβασίλη Παναγιώτα
ΜΟΔΑ ΑΝΩΝΥΜΟΙ: Γεωργοβασίλη Παναγιώτα Γκιώνη Νικολέτα Καψάλης Γιάννης Καραβίτης Αναστάσης Ροδαρέλη Ειρήνη

6 Η ομάδα μας ασχολήθηκε με:
Έρευνα με ερωτηματολόγια που διανεμήθηκαν σε 20 άτομα Συνέντευξη που πήραμε από ιδιοκτήτρια καταστήματος ρούχων στο Βύρωνα Θέματα που αφορούν τα θύματα της μόδας

7 Κάποια αποτελέσματα της έρευνάς μας:

8 ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Την Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου και ώρα 13:30 επισκεφθήκαμε με όλα τα μέλη της ομάδας μας ένα κατάστημα παιδικών-εφηβικών ρούχων στο Βύρωνα .Σκοπός μας ήταν να πάρουμε συνέντευξη από τις δύο ιδιοκτήτριες.

9 ΘΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ Ανορεξία:

10 ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Τα φιλαράκια: Νίκος Νικόπουλος Αλέξανδρος Μαριόγλου
Σοφία Πέτσα Κατερίνα Κανελλού Ευανθία Ζέρβα Βάρβαρα Βόκολου

11 Τι ειναι μοδα; Μόδα είναι μια συνήθως σύντομη και παροδική συνήθεια αναφορικά με πολλά θέματα που αφορούν τον άνθρωπο. Είναι επίσης η τάση του ανθρώπου για την αναζήτηση του καινούργιου, του σύγχρονου, σύμφωνα με τα δεδομένα κάθε εποχής, τα οποία συχνά αναπροσαρμόζονται.

12 ΠΟΙΑ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ;
Κάποιες από τις πολλές αιτίες της μόδας μπορεί να είναι : Διαφήμιση-υπερκατανάλωση-οικονομικά συμφέροντα επιχειρήσεων Ξένα πρότυπα, ήθη, συνήθειες, ανάγκη ανανέωσης, νεωτερισμού Επιθυμία κοινωνικής αποδοχής-προβολή- ψυχολογικά προβλήματα και αίσθημα κατωτερότητας Ρηχότητα-μίμηση

13 Διαφήμιση-Υπερκατανάλωση

14 ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ; Διαφήμιση είναι διαδικασία γνωστοποίησης και επηρεασμού του καταναλωτικού κοινού για ένα προϊόν ή μία υπηρεσία επί πληρωμή.

15 ΣΑΝ ΤΙ ΣΥΝΑΝΤΑΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ;
Η διαφήμιση ως πηγή πληροφόρησης Η διαφήμιση ως ενόχληση Η διαφήμιση ως πηγή αξιών.

16 ΠΟΙΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ;
Διαφήμιση Πρωτογενούς ή Πρωταρχικής Ζήτησης. Διαφήμιση που Εστιάζει το Ενδιαφέρον της στη Ζήτηση του Επώνυμου Προϊόντος. Διαφήμιση Εμπιστοσύνης – Προσήλωσης προς το Προϊόν. Διαφήμιση Προώθησης των Πωλήσεων Διαφήμιση προβολής του προϊόντος . Διαφήμιση από Επιχείρηση σε Επιχείρηση. Διαφήμιση Λιανοπωλητών. Γενική Διαφήμιση μιας Επιχείρησης, ενός Οργανισμού. Συνδεδεμένη ή Συνεργατική Διαφήμιση Η Πολιτική Διαφήμιση.

17 Ποιοι Ειναι οι Διαφημιςτικοι Στοχοι;
Διαφημιστικός στόχος είναι μια συγκεκριμένη επικοινωνιακή ενέργεια που αναφέρεται σε συγκεκριμένο κοινό και προσπαθεί να επιτύχει συγκεκριμένο αποτέλεσμα σε συγκεκριμένο χρόνο.

18 ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΣΜΟΣ
Ο καταναλωτισμός είναι όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει την τάση της εξίσωσης της προσωπικής ευτυχίας με την απόκτηση υλικών αγαθών και την κατανάλωση.

19 ΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Οι διαδικασίες ενεργοποιήσεως. Οι γνωστικές – νοητικές διαδικασίες.

20 Οι εξωτερικοι προςδιοριςτικοι παραγοντες της ςυμπεριφορας του Καταναλωτη
Το φυσικό περιβάλλον του καταναλωτή. Το κοινωνικό – νομικό περιβάλλον του καταναλωτή .

21

22 ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ

23 ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Η Greenpeace κατηγορεί ότι υπάρχουν αρκετές εταιρίες οι οποίες επιβαρύνουν χώρες του τρίτου κόσμου όπως το Βιετνάμ, η Μαλαισία κ.α. Η Puma και η Nike δεσμεύτηκαν να αποκλείσουν κάθε τοξική ουσία ενώ αντίθετα η Adidas δεν δέχτηκε ανάλογη κίνηση.

24 ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Στην Ελλάδα τώρα μπορούμε να ανακυκλώνουμε και ρούχα γεγονός το οποίο συμβαίνει σε πολλές χώρες του κόσμου εδώ και 30 χρόνια.

25 ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΡΟΥΧΑ Τώρα πλέον στην Ελλάδα έχει δημιουργηθεί ένα ειδικό δείγμα από γάλα από το οποίο μπορούμε να κατασκευάσουμε νήματα και συνεπώς ρούχα


Κατέβασμα ppt "ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΣΤΗ ΜΟΔΑ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google