Ο ρόλος των υποδημάτων στην μόδα…!

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΑ ΟΜΟΡΦΟΠΑΙΔΑ ΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΠΕΙΡΟΥΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ Η ΜΟΔΑ ΑΝΑ ΕΙΚΟΣΑΕΤΙΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΝ 21ο .
Advertisements

Ανδρέας Στρατηγάκης Έλενα Συλλαίου Χρήστος Σπηλιόπουλος
Το Μάννα Κάθε φορά που κάνω κάποια σκέψη, αν δεν θα έπρεπε να την αναλύσω, θα έγραφα απλώς: Το μοναδικό φαγητό, που σύντομα πιστεύω ότι θ’ αντικαταστήσει.
Ενδυμασία - Μόδα ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Βυζαντινό-Νομισματικό Μουσείο Αθηνών 2012
ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ - ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Η ΜΟΔΑ ΤΟΝ 20Ο ΑΙΩΝΑ.
Φορέματα σε Α γραμμή (1950).
Η ΜΟΔΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ
ΥΠΟΘΕΜΑ: Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
«Αξεσουάρ – το συμπλήρωμα της ενδυμασίας»
Η ενδυμασία στο Βυζάντιο
Επαγγέλματα που χάνονται στο χρόνο.
Γυναικεία αυτοπεποίθηση
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
Σαπούνι Η ιστορία του Στέφανος Βατής Νικόλας Τερζής Δημήτρης Ιωαννίδης
1.1 Η οικογένεια- Η ελληνική οικογένεια
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ ΧΟΡΟΣ ΤΣΑΜΙΚΟΣ
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Β΄: ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑ ΘΕΜΑ: ΟΙ.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Ενδυμασιεσ αρχαιων Ελληνων
ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΕΠΟΧΗ
Η ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΑ ΝΕΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ
“Ο λύκος των παραμυθιών και ο λύκος της φύσης ”
Το Λαμπραντόρ είναι η ράτσα σκύλων που κατέχη την πρώτη θέση κατοικίδιων ζωων και αυτό γιατί το Λαμπραντόρ είναι το απόλυτο οικογενειακό σκυλί. Η έλλειψη.
Αυτό είναι το σχολείο μας!. Πριν ξεκινήσουμε την εκπαιδευτική δραστηριότητα θέσαμε 4 ερωτήματα. Ποιοι είμαστε και τι δυνατότητες έχουμε; Τι να κάνουμε.
Ιταλία Η Ιταλική Δημοκρατία ή Ιταλία είναι χώρα της νότιας Ευρώπης, αποτελούμενη από μία χερσόνησο σε σχήμα μπότας και δύο μεγάλα νησιά στη Μεσόγειο θάλασσα:
Eiffel Tower Έλενα Γεωργιάδου Έλενα Γεωργιάδου.
Χοροί Κώστας κ. – Γιάννης Φ..
ΥΠΟΔΗΜΑ Το Παπούτσι είναι ένα κομμάτι της ενδυμασίας και καλύπτει το κάτω μέρος του ποδιού. Εκτός από το απλό κάλυμμα βοηθάει και στο βάδισμα. Συνήθως.
FINAN€NIAL FIVE Είμαστε οι Financial five και ασχολούμαστε με το κομμάτι της περιγραφής του σύγχρονου καταναλωτικού προτύπου. Το οποίο αποτελεί το δεύτερο.
(ΤΑΠΕΡ, ΑΛΟΥΜΙΝΟΧΑΡΤΟ,ΧΑΡΤΙ) ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΛΕΚΚΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ
Το σκι ή χιονοδρομία είναι ένα χειμερινό άθλημα.
Γιολάντα Θαρτόρι Γιώτα Κόρακα
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Η ενδυμασία στο πέρασμα του χρόνου» Σχ
Από την Στ‘2 την Μαρία τον Μηνά και τον Γιώργο
ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΤΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!
ΒΡΑΖΙΛΙΑ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ Ναταλία Εύζωνα ΝΑ ΘΗΜΗΘΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟ CD.
Στοιχεία Βιβλιοθήκης. Η Δημόσια Βιβλιοθήκη Κέρκυρας δραστηριοποιείται στο νησί της Κέρκυρας από το Πολύτιμες συλλογές έχουν κατά καιρούς φιλοξενηθεί.
Μυκηναϊκός πολιτισμός
Η ιστορία και η εξέλιξη της
“Η μόδα στη ζωή μας” Η μόδα είναι ένα πολυσύνθετο φαινόμενο που καθρεπτίζει τις εξελίξεις μιας κοινωνίας σε μια ιστορική περίοδο. Ο ρόλος της είναι να.
Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Το σχολείο μας ξεκίνησε να λειτουργεί το 1936 με ιδρυτή τον Ιωακείμ Ξενόπουλο, ο οποίος ήταν δάσκαλος και είχε έρθει από τη Μ. Ασία. Το πρώτο κτίριο που.
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
ΜΠΡΙΝΙΑ ΕΛΕΝΑ ΠΑΝΑΓΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΞΕΚΟΥΚΗ ΟΡΣΑΛΙΑ ΞΕΚΟΥΚΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΠΕΖΑΝΗ ΑΦΗ Α3 ΤΜΗΜΑ:
Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ
Η ενδυμασία και η μόδα στο βυζάντιο Ιστορία Β΄ Γυμνασίου Κεφ.Ε΄.1.
Ερευνητική εργασία Α΄ Λυκείου Μόδα & Ενδυμασία Ανάγκη ή Πολιτισμός Ομάδα: Passion for Fashion Επιμέλεια: Μάργη Κριτσίνη, Ευαγγελία Κατσιμπέρη, Βικτώρια.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Παραδοσιακοί Χοροί. Περιεχόμενα Εισαγωγικά Ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί (καλαματιανός,τσάμικος,μπάλος)Ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί (καλαματιανός,τσάμικος,μπάλος)
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
 Πρόλογος  Κλασσικό ψηλό χτένισμα  Μοντέρνο ψηλό χτένισμα  Χτενίσματα με κότσους  Εικόνες: 1.Χτενίσματα με κότσους 2.Νυφικά χτενίσματα με κότσους.
ΙΝΔΙΑΝΙΚΕΣ ΦΥΛΕΣ.
ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΤΟΟΥΝΧΕΝΤΖ.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ fdtugy
ΙΕΚ ΣΠΑΡΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ & ΑΥΤΟΑΜΥΝΑ ΘΕΜΑ:ΠΥΓΜΑΧΙΑ
Ερευνητική εργασία (Project)
Η ΖΩΗ ΣΤΟ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
Τσαγκάρης.
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
-Οικονομική Ιστορία- Διδάσκουσα καθηγήτρια: Ι.Πεπελάση
FASHION.
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο ρόλος των υποδημάτων στην μόδα…!

Ερευνητική εργασία στην μόδα και ο ρόλος των υποδημάτων Ερευνητική εργασία στην μόδα και ο ρόλος των υποδημάτων Υπεύθυνοι καθηγητές Ευστράτιος Τσαγκαρής Σοφία Στόλη Τα μέλη της ερευνητικής ομάδας Γιώτα Αρτεμάκη Κατερίνα Σαββιδάκη Στέλλα Φουτούλη Α1,3,4 24.01.12 Αρχάγγελος Μία ομάδα του Γενικού Λυκείου Αρχαγγέλου μετά από μήνες σκληρής δουλειάς κατάφερε να συγγράψει μία εργασία για τον ρόλο των υποδημάτων στην μόδα. Για να καταφέρει την εργασία που διαβάζετε αυτήν την στιγμή, η ομάδα επισκέφθηκε ιστοσελίδες στο internet, και δημιούργησε ερωτηματολόγια για να μαζέψει σημαντικές πληροφορίες. Αφού διαβάσετε την εργασία θα έχετε ενημερωθεί για την δημιουργία των παπουτσιών και για την ιστορία της γόβας και των αθλητικών παπουτσιών.

Extreme παπούτσια Περιεχόμενα Εισαγωγή Ερωτηματολόγιο Η ιστορία της γόβας Η ιστορία του παπουτσιού Extreme παπούτσια Συζήτηση- Συμπεράσματα / Αναστοχασμός- Αξιολόγηση Επίλογος / Μεθοδολογία

Εισαγωγή Ψηλές μπότες, άνετα μποτάκια με τακούνι ή χωρίς για όλες τις ώρες, γούνινες λεπτομέρειες, άκρως θηλυκές και κομψές γόβες, έντονα χρώματα αλλά και την ιστορία της δημιουργίας των παπουτσιών. Αυτά είναι σε γενικές γραμμές που θα δείτε και θα ακούσετε στην εργασία μας…!

Έρευνα Η ομάδα μας διενέργησε έρευνα στην τοπική αγορά του Αρχαγγέλου σε δείγμα 10 ατόμων. Παρακάτω παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας. Ερωτηματολόγιο

Η ιστορία της γόβας στιλέτο... Το στιλέτο είναι σύμβολο του σεξ απίλ, του γκλάμουρ και της εξουσίας. Δεν είναι τυχαίο ότι από τη δεκαετία του 1950 έως σήμερα έχει πρωταγωνιστήσει σε αμέτρητες ταινίες και τραγούδια. Άλλωστε, όσο ψηλότερο το τακούνι, τόσο μεγαλύτερη η αυτοπεποίθηση της γυναίκας που το φορά. Οι γυναίκες το λατρεύουν και οι άντρες το χαζεύουν. Ο λόγος για το στιλέτο. Το πιο θηλυκό υπόδημα όλων των εποχών. Το τακούνι του μοιάζει με καρφί και έχει μήκος από 10 έως 15 εκατοστά. Ουσιαστικά, η ιστορία του ξεκινάει από τα 30s, όταν ο Γάλλος σχεδιαστής και κατασκευαστής υποδημάτων Andre Perugia φτιάχνει ένα ζευγάρι φετιχιστικά παπούτσια-καρφιά για μια τραγουδίστρια της όπερας.

Η επιτυχία τον παρακινεί να δημιουργήσει τον οίκο υποδημάτων Padova, διαθέτοντας τα διάσημα πλέον υποδήματα του στο κατάστημα Saks στην Λεωφόρο της Νέας Υόρκης. Αυτά τα παπούτσια είχαν προπομπό τους ιστορικές φυσιογνωμίες που φόρεσαν ή ποδοπατήθηκαν από τακούνια στον μεσαίωνα και έως τα τέλη του 19ου αιώνα, όπως ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι, ο Λουδοβίκος ο 14ος, η Μαρία Αντουανέτα, η βασίλισσα Βικτώρια, ο Leopold Von Sacher Masoch (από τον οποίο ονομάστηκε ο μαζοχισμός) κ.ά Η ανακάλυψη του στιλέτο ωστόσο, με τη μορφή που έχει σήμερα, έγινε στα μέσα της δεκαετίας του 1950 και η Μέριλιν Μονρό βοήθησε πολύ στην εδραίωση του ως υποδήματος φετίχ. Τις τάσεις του καθόρισαν αρχικά σχεδιαστές όπως ο Roger Vivier για τον οίκο Dior, αλλά και ο Salvatore Ferragamo. Στα 80s το στιλέτο επανήλθε δριμύτερο όταν οι γυναίκες το συνδύασαν με φορέματα με βάτες και έντονα χρώματα στα αξεσουάρ, δίνοντας παράλληλα όγκο στα μαλλιά τους.

Αργότερα, ο Manolo Blahnik ανέδειξε το τακούνι στιλέτο σε μικρό έργο τέχνης κι όταν το 1998 ξεκίνησε η σειρά «Sex and the City» καθιέρωσε το σέξι υπόδημα ως σύμβολο θηλυκότητας. «Πίστευα πάντα ότι υπάρχουν στιγμές στη μέρα που τα ίσια παπούτσια φαίνονται πανέμορφα, αλλά για το βράδυ προτιμώ αυστηρά ψηλά τακούνια. Μάλιστα, όσο πιο ψηλά, τόσο καλύτερα» λέει ο Blahnik, αναφερόμενος στη γοητεία του ψηλού τακουνιού.

Η ιστορία του παπουτσιού Διαβάσαμε σε μια εγκυκλοπαίδεια ότι στις 20 Μαΐου του 1310 κατασκευάστηκε το πρώτο ζευγάρι παπούτσια, επάνω σε ξεχωριστό πατρόν για το δεξί και το αριστερό πόδι. Μέχρι τότε, μαθαίνουμε ότι οι άνθρωποι φορούσαν απλά κομμάτια από δέρματα ζώων που στηρίζονταν με σχοινιά.   Γιατί όμως άραγε ο άνθρωπος αποφάσισε να φορέσει παπούτσια; Φυσικά όχι για λόγους καλλωπισμού. Οι ιστορικές αναφορές μας διδάσκουν ότι το παπούτσι έχει τις ρίζες του στους αρχαίους Αιγυπτίους και τους κατοίκους της Ελλάδας. Τότε που οι άνθρωποι ένιωθαν την ανάγκη να προφυλαχτούν από τα λασπόνερα και το βαρύ κρύο του χειμώνα, αλλά και από τα άγρια εδάφη και δηλητηριώδη φυτά καθώς έτρεχαν για να κυνηγήσουν την τροφή τους. Μέχρι τα πρώτα ρωμαϊκά χρόνια το δημοφιλέστερο είδος ήταν το δερμάτινο σανδάλι, δηλαδή κομμάτια από δέρματα ζώου που ήταν δεμένα με σχοινιά γύρω από το μηρό. Κατά τις μεγάλες πολεμικές όμως εκστρατείες, οι αρχαίοι Έλληνες είχαν ήδη ανακαλύψει το χαλκό και τα άλλα μέταλλα κι έτσι επινόησαν τις πρώτες μεταλλικές μπότες που είχαν τη μορφή επιγονατίδας, για να προφυλάσσονται τα πόδια από τις εχθρικές επιθέσεις. Στην αρχαία Ρώμη οι κάτοικοι συνήθιζαν να σκαλίζουν τις μπότες και τα σανδάλια τους με περίτεχνα σχέδια, ενώ στις αρχές του Μεσαίωνα παρουσιάζονται τα πρώτα ραμμένα παπούτσια που ήταν ένας συνδυασμός από δέρμα και μεταλλικές λεπτομέρειες. Οι ιστορικοί κάνουν λόγο για το πρώτο μοκασίνι της ιστορίας που σιγά-σιγά αρχίζει να στολίζεται με βελούδο ή γούνινες ουρές ζώων, ή ακόμη και χρυσοποίκιλτα στολίδια, ανάλογα με την κοινωνική θέση εκείνου που τα φορούσε. Κάπως έτσι λοιπόν φτάνουμε στις αρχές του 14ου αιώνα, και πιο συγκεκριμένα στις αρχές Μαΐου του 1310, όταν ένας τεχνίτης παπουτσιών από τη Βενετία προτείνει στην πριγκίπισσα ένα ζευγάρι γοβάκια... κυριολεκτικά «κομμένα και ραμμένα» στα μέτρα της. Τόσο εκθαμβωτική ήταν η κομψότητα του ποδιού της στο βασιλικό χορό, που έλαμπε ολόκληρο το παλάτι κι ο περήφανος τεχνίτης αποφάσισε να βελτιώσει ακόμη περισσότερο το αριστούργημά του. Μέσα σε λίγες μέρες κατασκεύασε ένα δεύτερο ζευγάρι που εκτός από χρυσά κουμπιά είχε υποστυλώματα κάτω από τις φτέρνες έτσι ώστε να δείχνει ακόμη πιο ψηλή όταν χόρευε.

Κάπως έτσι λοιπόν ανακαλύφθηκαν και τα ψηλοτάκουνα παπούτσια, που για να δείχνουν ακόμη πιο λεπτά και κομψά έγιναν μυτερά με προεξοχές από ελεφαντόδοντο και άλλα σπάνια υλικά που έφερναν οι ευγενείς από τα μακρινά τους ταξίδια. Το 1377, ένας άλλος περιζήτητος τεχνίτης στη Γαλλία αυτή τη φορά, αποφάσισε να κατασκευάσει ένα ζευγάρι ξύλινους ψηλοτάκουνους πάτους για να προστατεύονται τα πόδια από το κρύο και τα νερά της βροχής. Αρχικά, αυτά τα υποστηρίγματα δεν ήταν κολλημένα αλλά αποτελούσαν ξεχωριστά καλούπια που μπορούσαν να δεθούν επάνω σε όλα τα παπούτσια.  Εκείνη όμως που καθιέρωσε τα ψηλοτάκουνα πολύχρωμα παπούτσια σε τολμηρούς συνδυασμούς ήταν η βασίλισσα Ελισάβετ στα τέλη του 16ου αιώνα, η οποία ήταν γνωστή για τη μανία της να εντυπωσιάζει τους καλεσμένους της με τους εκκεντρικούς συνδυασμούς στη διακόσμηση του παλατιού. Οι μαρτυρίες λένε ότι τα παπούτσια της ταίριαζαν ακόμη και με τις κουρτίνες του παλατιού ή τα πανάκριβα μεταξωτά χαλιά και τα άνθη του κήπου. Από τότε η Γαλλία έγινε ο παράδεισος της υποδηματοποιίας, όπου όλοι οι κάτοικοι, άνδρες και γυναίκες είχαν το δικαίωμα να φορούν πανέμορφα παπούτσια με κάθε λογής σχέδια επάνω σε ψηλά τακούνια, που άλλοτε ήταν λεπτά και μυτερά και άλλοτε πάλι τετράγωνα ή κυρτά σε χαμηλότερο ύψος. Παράλληλα, με την πρόοδο των εφευρέσεων άρχισαν να ανακαλύπτονται και νέες ποιότητες παπουτσιών, όπως τα μαλακά γοβάκια με λαστιχένιους πάτους για τις κοινές θνητές, αλλά και οι σκληρές μπότες με δερμάτινη και μεταλλική ενίσχυση για τους άνδρες πολεμιστές.   Όσο για την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, μαθαίνουμε ότι ο πρώτος Αμερικανός υποδηματοποιός ήταν ο ευρωπαϊκής καταγωγής Τόμας Μπέρντ, που άνοιξε το εργαστήρι του στο Σάλεμ της Μασαχουσέτης το 1629. Στα χρόνια της βιομηχανικής επανάστασης, τα μικρά εργαστήρια χειροποίητων παπουτσιών αντικαταστάθηκαν από μεγάλες παραγωγικές μονάδες με μοντέρνες μηχανές, όπου σύμφωνα με μαρτυρίες, στα τέλη του 1833 η ετήσια παραγωγή παπουτσιών ξεπερνούσε τις 10.000 ζευγάρια. Σήμερα υπολογίζεται ότι υπάρχουν περισσότερα από 180 διαφορετικά είδη μηχανών για την κατασκευή παπουτσιών, ενώ το επίκεντρο των διάσημων σχεδιαστών παραμένει η Ιταλία, η οποία κατέχει την πρώτη θέση διεθνώς στον τομέα της Υψηλής Ραπτικής. Ωστόσο, η τέχνη των χειροποίητων παπουτσιών δεν έχασε ούτε για μια στιγμή την αίγλη της. Ακόμη και σήμερα θα συναντήσουμε οικογενειακά εργαστήρια με φίνα σχέδια, φτιαγμένα από υλικά μοντέρνας τεχνολογίας, που δένουν άψογα με τις παραδοσιακές τεχνικές, ανάλογα με τη σκοπιμότητα της χρήσης τους και την κοινωνικο-οικονομική θέση εκείνου που τα παραγγέλνει.

Extreme παπούτσια

ΣΥΖΗΤΗΣΗ-ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Από όλα τα παραπάνω συμπεραίνουμε ότι τα παπούτσια είναι ο καλύτερος φίλος της γυναίκας και όχι μόνο και ακόμα διαδραματίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στη ζωή μας. Μας βοηθούν να τελειοποιήσουμε την εικόνα μας σε βραδινές εξόδους με μια sexy γόβα και με απλά μοντέρνα all star στην καθημερινότητα μας. ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Το κλίμα της συνεργασίας μας ήταν αρκετά ήρεμο αλλά και ευχάριστο. Συνεργαστήκαμε με πολύ συγκέντρωση και αγάπη στο στόχο της εργασίας, της οποίας διαλέξαμε και δημιουργήσαμε και κάναμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε για την παρούσα εργασία…!!

ΕΠΙΛΟΓΟΣ Και σε αυτό το σημείο φτάσαμε στο τέλος της εργασίας μας η οποία παρουσιάζει τον ρόλο των υποδημάτων στη ζωή μας, την δημιουργία του παπουτσιού και της τάσεις της μόδας αλλά και παράξενα και ασυνήθιστα παπούτσια..!! ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ http://www.dermatokinisi.gr http://anagennimenaoneira.blogspot.com http://translate.google.gr