Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΟΦΕΛΗ αξιοποίηση τους κατά την προετοιμασία
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Διδασκαλία της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Επεξεργασία Κειμένου Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.
Οι Διαδραστικοί Πίνακες σε 4 ώρες… Επιμέλεια: Γ. Κωτσάνης, Β. Οικονόμου, 20-22/6/2012.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία Ο υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο Γνωστικά εργαλεία θεωρούνται οι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να.
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Χαρτογραφώ- Κατανοώ- Δημιουργώ
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Τρόποι χρήσης του διαδραστικού πίνακα. Μάιος 2014.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
Διαδραστικοί πίνακες ΔΠ  Ψηφιακοί λευκοί πίνακες που συνδέονται με υπολογιστή, απεικονίζουν την οθόνη του σε πραγματικό χρόνο και δέχονται απευθείας εντολές.
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/15 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης,
Δημιουργία Παρουσίασης
Κατασκευή σεναρίου διδασκαλίας με τη χρήση εργαλείων web 2.0
Επεξεργαστής Παρουσιάσεων λογισμικό Ο Επεξεργαστής παρουσιάσεων είναι και αποτελείται από μια ομάδα από οπτικά εργαλεία που βοηθούν το χρήστη να δημιουργεί.
© 2012 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Προγραμματισμός σύσκεψης Lync Μπορείτε να προγραμματίσετε μια σύσκεψη Lync χρησιμοποιώντας.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. Τι είναι Πολυμέσα; (Ι) Για έναν πωλητή υπολογιστών: Ένα PC με Sound Card, DVD-ROM drive, μεγάλη μνήμη, δυνατό επεξεργαστή και καλή κάρτα γραφικών.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
3.6(2) ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΦΥΛΛΩΝ (Excel, CALC,…)
«Υλοποίηση παρουσίασης στo PowerPoint»
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ. Η διανομή επιτρέπεται μόνο σε Συνεργάτες με τον όρο μη κοινοποίησης. Η Microsoft δεν παρέχει καμία εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή. © 2012 Microsoft.
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
6/3/2015 OCLC Connexion Εργασία στο μάθημα ψηφιακές βιβλιοθήκες Μαρινοπούλου Μαρία.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
Ένας διαδραστικός πίνακας είναι μία ψηφιακή συσκευή αφής που συνδέεται με έναν υπολογιστή και ένα προβολικό (προτζέκτορα). Ο διαδραστικός πίνακας πρέπει.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Εκπαιδευτικό υλικό και εφαρμογές για μαθητές με αναπηρία » Κ. Μπούκουρας.
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού. Γενικές προδιαγραφές Να αξιοποιεί όλα τα επικοινωνιακά μέσα (κείμενο, εικόνα, ήχο, μουσική, video, σχέδια και κινούμενα.
Η ΑΠΟΜΥΘΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ…. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ 1. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ Η/ΥΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ Η/Υ 2. ΕIΝΑΙ ΣΥΝΔΕΜΕΝΟΣ ΜΕ EΝΑΝ PROJECTORΕIΝΑΙ ΣΥΝΔΕΜΕΝΟΣ.
1. Αποδοχή μιας νέας τεχνολογίας Από Gardner Inc. "The Hype Cycle" 2.
Περίμετρος- Εμβαδόν: Διάκριση με τη χρήση ψηφιακού γεωπίνακα ( Μαθηματικά Δ΄ τάξης, Ενότητα 33 «Υπολογίζω Περιμέτρους κι Εμβαδά»)
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στη Διδασκαλία και τη Μάθηση Μάθημα επιλογής 7ο εξάμηνο, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Πολυμέσα και Υπερμέσα στη Διδασκαλία και τη Μάθηση
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη»
Κείμενο.
Περιβάλλον Εργασίας του Διαδραστικού Πίνακα
Διαδραστικά συστήματα διδασκαλίας
Περιβάλλον εργασίας του διαδραστικού πίνακα
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Λογισμικό Δημιουργικής Γραφής Kar2ouche Creative Writing
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος
Διεύθυνση Επιμόρφωσης & Πιστοποίησης 3 η Συνεδρία Μέρος 1 ο Τα λογισμικά παρουσίασης.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση ελεύθερης γραφής και μετατροπή σε κείμενο (OCR) video capture Καταγραφή οθόνης Σκίαση οθόνης Προβολέας Μεγεθυντικός φακός Εκπαιδευτικός smart.pdf οδηγός Καταγραφή και αναπαραγωγή σελίδας Αποθήκευση μαθήματος ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ Υλικό

Α. Γενικά οφέλη 1. Αυξάνει τον διαθέσιμο για διδασκαλία χρόνο, καθώς επιτρέπει στους εκπαιδευτικούς να παρουσιάζουν δικτυακούς και άλλους πόρους πιο αποδοτικά. 2. Προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες για αλληλεπίδραση και συζήτηση στην τάξη,, ιδιαίτερα σε σύγκριση με άλλες ΤΠΕ. 3. Ενισχύει τα κίνητρα για μάθηση με την ποικίλη και δυναμική χρήση των πόρων.

Οφέλη για τους εκπαιδευτικούς Β. Οφέλη για τους εκπαιδευτικούς 4. Δίνει τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να ενσωματώσουν τις ΤΠΕ στα μαθήματά τους διδάσκοντας μπροστά σε όλη την τάξη. 5. Ενθαρρύνει τον αυθορμητισμό και την ευελιξία, καθώς επιτρέπει στους εκπαιδευτικούς να σχεδιάζουν ή και να αξιοποιούν ένα ευρύ φάσμα διαδικτυακών πόρων. 6. Επιτρέπει στους εκπαιδευτικούς να αποθηκεύουν και να εκτυπώνουν όλα όσα εμφανίζονται στον διαδραστικό πίνακα, μαζί με τυχόν σημειώσεις που έγιναν στο μάθημα, κι έτσι διευκολύνει τις αναθεωρήσεις και τον αναστοχασμό. 7. Επιτρέπει στους εκπαιδευτικούς να μοιράζονται και να επαναχρησιμοποιούν τα υλικά κι έτσι μειώνεται ο φόρτος εργασίας. 8. Είναι εύκολος στη χρήση, ιδιαίτερα σε σύγκριση με τη χρήση του υπολογιστή, σε διδασκαλία με όλη την τάξη. 9. Διευκολύνει τους εκπαιδευτικούς να ενσωματώνουν στις πρακτικές τους τις ΤΠΕ ενθαρρύνοντας, έτσι, την επαγγελματική τους εξέλιξη.

Οφέλη για τους μαθητές Γ. Οφέλη για τους μαθητές 10. Αυξάνει τις ευκαιρίες για συμμετοχή και συνεργασία, κι έτσι συμβάλλει στην ανάπτυξη προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών. 11. Μειώνει την ανάγκη για σημειώσεις, αφού επιτρέπει την αποθήκευση και εκτύπωση όλων όσων εμφανίζονται στον ΔΠ. 12. Βοηθά τους μαθητές να κατανοήσουν σύνθετες έννοιες, καθώς διευκολύνει πιο σαφείς και πιο δυναμικές παρουσιάσεις. 13. Υποστηρίζει διαφορετικά στυλ μάθησης, καθώς οι εκπαιδευτικοί έχουν πρόσβαση σε ποικιλία πόρων κατάλληλων για ποικιλία ιδιαίτερων αναγκών. 14. Επιτρέπει στους μαθητές να είναι πιο δημιουργικοί σε παρουσιάσεις προς τους συμμαθητές τους. 15. Οι μαθητές δεν χρειάζεται να χρησιμοποιούν πληκτρολόγιο για να χειριστούν την τεχνολογία κι έτσι διευκολύνει την πρόσβαση στα μικρότερης ηλικίας παιδιά και στους μαθητές με ειδικές ανάγκες.

ΕΡΓΑΛΕΙΑ   Σχεδιαστικά εργαλεία Ελεύθερη σχεδίαση, γραμμές, σχήματα, γεμίσματα, γόμα, επισήμανση κλπ.   Διαχείριση σελίδων Η παρουσίαση του μαθήματος είναι οργανωμένη σε σελίδες (αντίστοιχες με τις διαφάνειες των λογισμικών παρουσιάσεων). Υπάρχουν ποικίλες δυνατότητες οργάνωσης των σελίδων όπως εισαγωγή, διαγραφή,αλλαγή σειράς, ομαδοποίηση κλπ.

Βιβλιοθήκες αντικειμένων Περιλαμβάνουν πολυμεσικό υλικό και διαδραστικά εργαλεία σχετικά με διάφορα μαθήματα (π.χ. μοιρογνωμόνιο, διαβήτης, κλπ). Διαχείριση αντικειμένων Τα αντικείμενα δημιουργούνται είτε με τα βασικά εργαλεία (π.χ. γραμμές, σχήματα, κείμενο) είτε εισάγονται έτοιμα από εξωτερικές πηγές (π.χ. εικόνα ή βίντεο από βιβλιοθήκες). Στα αντικείμενα μπορεί να γίνει αλλαγή μεγέθους, περιστροφή, αντιγραφή επικόλληση, διαγραφή, σύνδεση με ιστοσελίδα ή αρχείο, αλλαγή ιδιοτήτων, εισαγωγή κίνησης κ.α.

Αναγνώριση ελεύθερης γραφής και μετατροπή σε κείμενο (OCR) Αφού γραφτεί ένα κείμενο με το χέρι είναι δυνατή η μετατροπή του από εικόνα σε κείμενο. Αναγνώριση ελεύθερου σχεδίου και μετατροπή σε σχήμα Αφού σχεδιαστεί ένα σχήμα με το χέρι είναι δυνατή η μετατροπή του από εικόνα σε βασικό διανυσματικό σχήμα (π.χ. κύκλος, τρίγωνο, τετράγωνο).

Καταγραφή και αναπαραγωγή σελίδας Είναι δυνατή η καταγραφή και αναπαραγωγή των ενεργειών που έγιναν στη σελίδα κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Αποθήκευση μαθήματος Είναι δυνατή η αποθήκευση ενός μαθήματος ως ιστοσελίδα, εικόνα, αρχείο PDF ή PowerPoint ώστε να διανεμηθεί στους μαθητές ή να δημοσιευτεί στο Διαδίκτυο. Εκτύπωση μαθήματος Είναι δυνατή η εκτύπωση του μαθήματος με διάφορες μορφές (μικρογραφίες, σημειώσεις ακροατηρίου, ολόκληρες σελίδες) ώστε να διανεμηθεί στους μαθητές.

Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης (digital ink layer) Η επιφάνεια ψηφιακής μελάνης επιτρέπει τη δημιουργία σημειώσεων ή σχημάτων πάνω σε οποιαδήποτε εφαρμογή (π.χ. λογισμικό παρουσίασης, φυλλομετρητής) χωρίς να την επηρεάζει. Υπάρχει δυνατότητα καταγραφής της σε αρχείο εικόνας. Επίσης μπορεί να διαγράφει ή να αποκρυφτεί. Πληκτρολόγιο οθόνης Είναι δυνατή η εμφάνιση πληκτρολογίου οθόνης για εισαγωγή κειμένου από τον πίνακα.

Καταγραφή βίντεο (video capture) Καταγράφει όλες τις ενέργειες που συμβαίνουν πάνω στο διαδραστικό πίνακα σε αρχείο βίντεο. Επίσης μπορεί να καταγράψει τον ήχο του μικροφώνου ώστε το βίντεο να περιέχει και την αφήγηση του μαθήματος. Το αρχείο βίντεο μπορεί να διανεμηθεί στους μαθητές ή να δημοσιευτεί στο Διαδίκτυο. Καταγραφή οθόνης (screen capture) Το εργαλείο καταγραφής οθόνης αποθηκεύει ότι υπάρχει σε όλη τη οθόνη ή σε μέρος της ως εικόνα (snapshot).

Σκίαση οθόνης Με την σκίαση οθόνης είναι δυνατή η απόκρυψη και εμφάνιση πληροφοριών σε οποιαδήποτε περιοχή της οθόνης. Βοηθά κατά την επίλυση προβλημάτων, στην τμηματική παρουσίαση πληροφοριών και στην εστίαση της προσοχής των μαθητών. Προβολέας Ο προβολέας αποκρύπτει όλη την οθόνη εκτός από μια κυκλική περιοχή, η θέση και το μέγεθος της οποίας ρυθμίζονται. Βοηθά στην τμηματική παρουσίαση πληροφοριών και στην εστίαση της προσοχής των μαθητών. Μεγεθυντικός φακός Μεγεθύνει μέρος της οθόνης. Βοηθά στην επισήμανση λεπτομερειών.