ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Δεκέμβριος 2009Δοράτης Λεύκιος - Γενικός Συντονιστής Κλιμακίου Πληροφορικής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Advertisements

Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Γραφείο Γενικού Γραμματέα, Γιάννης Κυρτάτος,
24/06/20141 Σεμινάρια Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2013 Μάριος Μιλτιάδου.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
Η Πληροφορική στη Δημοτική Εκπαίδευση Η πρόκληση μετά την πολιτική απόφαση Λεύκιος Δοράτης Συντονιστής Κλιμακίου Πληροφορικής Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΣΧΠ102 To σχολικό περιβάλλον και η οργάνωση του στο Δημοτικό Σχολείο Στέλιος Ορφανός Χειμερινό Εξάμηνο 2009.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Ημερίδα για Έργα Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου 12 Δεκεμβρίου 2008 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Ημερίδα.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •Διαδίκτυα και Δίκτυα στις Τεχνικές Σχολές •Πανίκος Βρυωνίδης.
 Σελίδα 1 ΠΡΟΤΥΠΟ, ένα διαφορετικό σχολείο για το παιδί ΠΡΟΤΥΠΟ εκπαιδευτήριο Αθήνα, Φεβρουάριος 2011.
Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία- Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής Αθήνα, 29/10/2007 Δημήτρης Κοντογιαννόπουλος Στέλεχος.
Νέα Εργαλεία Διαδραστικής Εκπαίδευσης
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Συνάντηση Εκπαιδευτών Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής Άνοιξη 2008 Ομάδα Επιμόρφωσης Τ.Π.Ε.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ & ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΠΕ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λάμπρος Πόλκας.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΗΝ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ» ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ:ΜΟΧΙΑΝΑΚΗΣ ΚΩΣΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
«Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής.
Έργα Πληροφορικής ΥΠΠ Λεύκιου Δοράτη Συντονιστή Κλιμακίου Πληροφορικής.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Ενημερωτική συνάντηση Υπευθύνων Εργαστηρίων Πληροφορικής ΚΕ. ΠΛΗ. ΝΕ. Τ. Δωδεκανήσου.
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
07/09/20141 Σεμινάρια Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2012 Μάριος Μιλτιάδου.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
ΓΡΑΦΕΙΟ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΥΠΕΠΘ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Η αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε) για ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης Παντελής Μακρής Επιθεωρητής Δημοτικής.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Εφαρμοσμένη Πληροφορική για εκπαιδευτικούς Δημήτρης Αντωνόγλου Νοε 2010.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
ΕΑΙΤΥ Πάτρα, Νοέμβριος 2007 Διαδικασίες Υποστήριξης Υποδομών ΤΠΕ Σχολείων και Χρηστών ΠΣΔ.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
- Ημερίδα «Πολιτισμική Πληροφορική και Εκπαίδευση», 24 Νοεμβρίου IΣΤΟΣ Ένα λειτουργικό πρότυπο για την αξιόπιστη προσφορά πολιτιστικού και εκπαιδευτικού.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Διάλεξη 7: Από την Θεωρία στην Πράξη – Μελέτες Περίπτωσης
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
22/02/2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Αναπλ. Πρόεδρος Τμ. Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό.
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
Η χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας από τους διευθυντές δημοτικής εκπαίδευσης για σκοπούς οργάνωσης και διοίκησης της σχολικής μονάδας.
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Δεκέμβριος 2009Δοράτης Λεύκιος - Γενικός Συντονιστής Κλιμακίου Πληροφορικής

 Ίδρυση Κλιμακίου Πληροφορικής (1993)  Εκπόνηση προγράμματος “Ευαγόρας” (1998)  Υλικοτεχνική Υποδομή  Αναλυτικά Προγράμματα  Κατάρτιση Εκπαιδευτικών  Απόφαση για 1 ΗΥ σε κάθε Τμήμα (2000)  Έναρξη δομημένων καλωδιώσεων τάξεων (2004)  Σύνδεση όλων των υπολογιστών των σχολείων με το Διαδίκτυο (2004 – 2006)  Εγκατάσταση 2 ου ΗΥ σε όλα τα τμήματα (2008) Δοράτης Λεύκιος - Γενικός Συντονιστής Κλιμακίου Πληροφορικής

 Έχει επιμορφωθεί το 90% των εκπαιδευτικών Δημοτικής στις βασικές δεξιότητες  Αναλογία ΗΥ ανά μαθητή (1 ΗΥ ανά 5 μαθητές)  Έχει δημιουργηθεί το Κέντρο Δεδομένων στο οποίο θα τρέχουν όλες οι εκπαιδευτικές εφαρμογές  Εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος του Διαδικτυακού Σχολείου (7 Λύκεια και 1 Δημοτικό)  Έχει δημιουργηθεί το σχολείο πρότυπο για τις Τεχνολογίες (Πεύκιος Γεωργιάδης) Δοράτης Λεύκιος - Γενικός Συντονιστής Κλιμακίου Πληροφορικής

Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης (ΣΔΜ) Δοράτης Λεύκιος - Γενικός Συντονιστής Κλιμακίου Πληροφορικής

Μία μονάδα Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου Αγγλικών, από τις 641 που παράγονται για 17 μαθήματα Μέσης και Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Δοράτης Λεύκιος - Γενικός Συντονιστής Κλιμακίου Πληροφορικής

ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΥΚΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ Δοράτης Λεύκιος - Γενικός Συντονιστής Κλιμακίου Πληροφορικής

 Εγκατάσταση Διαδραστικών Πινάκων (Στ’ τάξεις) (2011)  Εγκατάσταση Διαδραστικών Πινάκων (Δ’ και Ε’) (2012)  Παραχώρηση 3 φορητών υπολογιστών στις Στ΄ τάξεις (2011)  Αναβάθμιση δομημένων καλωδιώσεων σχολείων (ασύρματα δίκτυα και 6 σημεία σε κάθε τμήμα) (έναρξη εργασιών 2012) Δοράτης Λεύκιος - Γενικός Συντονιστής Κλιμακίου Πληροφορικής

 Εφαρμογή του Διαδικτυακού Σχολείου σε 50 μεγάλα σχολεία (2012)  Αντικατάσταση ΗΥ των ετών 2002 και 2004 και των κλαπέντων (2011)  Εξασφάλιση εκπαιδευτικού λογισμικού  Δημιουργία ψηφιακού περιεχομένου για τα μαθήματα του Δημοτικού (έναρξη 9/2010) Δοράτης Λεύκιος - Γενικός Συντονιστής Κλιμακίου Πληροφορικής

 57 και αρ. Φακ /5 57 Εισαγωγή της Πληροφορικής στο Δημοτικό  76 και αρ. φακ /6 76 Παραλαβή Ηλεκτρονικών Υπολογιστών από τα Σχολεία  139 και αρ. φακ Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές  1425 και 1425β και αρ. φακ / β Παραλαβή Ηλεκτρονικών Υπολογιστών τύπου Arrow C  1465 και αρ. Φακ Εγκατάσταση Εκτυπωτών τύπου HP4005DN …  1668 και αρ. φακ / Συνεργασία Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού με τη CYTA…  1681 και αρ. φακ Παραλαβή Βιβλίων-Βοηθημάτων… Δοράτης Λεύκιος - Γενικός Συντονιστής Κλιμακίου Πληροφορικής

 1696 και 1696 α με αρ.φακ / α Προμήθεια Μηχανογραφικού Εξοπλισμού…  1707 με αρ. φακ Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών…  1756 με αρ. φακ. ΠΙ Παγκόσμια Ημέρα για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο  1904 και 1904α με αρ. φακ α Αναθεωρημένος Κώδικας Δεοντολογίας για ιστοσελίδες και Διαδίκτυο  1838 και επισυναπτόμενα με αρ. φακ επισυναπτόμενα Παραλαβή Εκπαιδευτικού Λογισμικού  2080 και αρ. φακ Σύμβουλοι Πληροφορικής  1589 και αριθμό φακέλου Αναλυτικό Πρόγραμμα για το Ολοήμερο Σχολείο Δοράτης Λεύκιος - Γενικός Συντονιστής Κλιμακίου Πληροφορικής

Ενδοτμηματική Επιτροπή Υπολογιστών: Μάριος Κυριακίδης Τηλ (Πρόεδρος) Κλιμάκιο Πληροφορικής: Λεύκιος Δοράτης Τηλ / Γωνία Κίμωνος και Θουκυδίδη 1434 Λευκωσία Γραφείο Λεμεσού: Τηλ Προμήθειες και εξοπλισμός: Δημήτρης Ολυμπίου Τηλ / Δοράτης Λεύκιος - Γενικός Συντονιστής Κλιμακίου Πληροφορικής

Ο Ρόλος του Σχολικού Συντονιστή Δοράτης Λεύκιος - Γενικός Συντονιστής Κλιμακίου Πληροφορικής

 Ο ρόλος του Σχολικού Συντονιστή για τους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές στη σχολική μονάδα έχει ως στόχο τον εμπλουτισμό της διδασκαλίας μέσα από την καλύτερη και πιο αποτελεσματική αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Δοράτης Λεύκιος - Γενικός Συντονιστής Κλιμακίου Πληροφορικής

 Έχετε την ευθύνη για:  Γενικά Καθήκοντα  Εκπαιδευτικά Καθήκοντα  Καθήκοντα Τεχνικής Στήριξης Δοράτης Λεύκιος - Γενικός Συντονιστής Κλιμακίου Πληροφορικής

 Αποτελεί το σύνδεσμο μεταξύ του Σχολείου και του Συμβούλου Πληροφορικής, της Σχολικής Εφορείας και των εμπλεκόμενων εταιρειών Πληροφορικής  Συμβάλλει μαζί με το Διευθυντή του σχολείου στην τήρηση και ενημέρωση σχετικού αρχείου για τις συσκευές και τα λογισμικά προγράμματα που υπάρχουν στο σχολείο, προβαίνει σε έλεγχο κατά διαστήματα της περιουσίας αυτής και αναλαμβάνει την ενημέρωση του φακέλου Πληροφορικής του σχολείου  Σε συνεννόηση με το Διευθυντή, καταρτίζει πρόγραμμα λειτουργίας της αίθουσας Η.Υ. (όπου υπάρχει) ώστε αυτή να αξιοποιείται στο μέγιστο δυνατό βαθμό Δοράτης Λεύκιος - Γενικός Συντονιστής Κλιμακίου Πληροφορικής

 Παρουσιάζει τη φιλοσοφία και άλλα θέματα που αφορούν την Πληροφορική στους συναδέλφους.  Εξοικειώνεται με λογισμικά που παραλαμβάνει το σχολείο και τα παρουσιάζει στους συναδέλφους.  Ενημερώνεται για τις ευκαιρίες επιμόρφωσης και ενθαρρύνει τους συναδέλφους να παρακολουθούν τις επιμορφώσεις του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και του Κλιμακίου Πληροφορικής.  Συνεργάζεται και βοηθά συναδέλφους οι οποίοι αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην αξιοποίηση του υπολογιστή στη διδασκαλία τους.  Επιλαμβάνεται της λειτουργίας του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της σχολικής μονάδας Δοράτης Λεύκιος - Γενικός Συντονιστής Κλιμακίου Πληροφορικής

 Εξοικειώνεται με τον εξοπλισμό που παραλαμβάνει το σχολείο.  Επιμελείται τρέχουσας φύσης ζητημάτων όπως ασφάλειας των συσκευών, επίλυσης απλών τεχνικών προβλημάτων, παραγγελίας αναλωσίμων κ.ά.  Έρχεται σε επικοινωνία με τους προμηθευτές του εξοπλισμού για επίλυση τυχόν τεχνικών προβλημάτων.  Επικοινωνεί με την εταιρεία η οποία υλοποίησε τις εργασίες δικτύωσης στο σχολείο για επίλυση προβλημάτων που πιθανόν να προκύψουν. Δοράτης Λεύκιος - Γενικός Συντονιστής Κλιμακίου Πληροφορικής