Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία- Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής Αθήνα, 29/10/2007 Δημήτρης Κοντογιαννόπουλος Στέλεχος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΕΛ/ΛΑΚ Ιουνίου Κέντρα Προώθησης Ελεύθερου Λογισμικού (ΚΠΕΛ) Λίνα Γουσίου.
Στρατηγική για την Ψηφιακή Ελλάδα Διαρθρωτική Παρέμβαση Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
9ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ GREEK ICT FORUM
ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Ετήσια Συνάντηση Ανασκόπησης της Υλοποίησης έτους 2013 Αθήνα, 28 Μαρτίου 2014 ΘΕΜΑ: Αξιολόγηση Ε.Π. «Διοικητική Μεταρρύθμιση »
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Σχεδιασμός.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΘΥΡΙΔΕΣ ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
1 Το έργο «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ Λάρισας» Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΕΠΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 2ο Εθνικό Αναπτυξιακό Συνέδριο Αθήνα, 9 Δεκεμβρίου ο Εθνικό Αναπτυξιακό Συνέδριο Αθήνα, 9 Δεκεμβρίου 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Η ευρυζωνικότητα στην υπηρεσία της εκπαίδευσης στις απομακρυσμένες περιοχές Εργαστηριακή συνεδρία χρηστών δορυφορικής ευρυζωνικότητας Ελληνογερμανική Αγωγή,
1 Απολογισμός του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ/Λ» Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα απολογισμού του έργου «Προηγμένες.
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
9o GREEK ICT FORUM «ΟΜΑΔΑ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ (DIGITAL AWARENESS AND RESPONSE TO THREATS-D.A.R.T» ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΤΑ Συντονίστρια της Ομάδας.
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΤΟ NEO ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΟ NEO ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΔΟΜΗ -
8 Σεπτεμβρίου 2003ΥΠΕΠΘ - Νέες τεχνολογίες στην Εκπαίδευση - Χρήστος Νικολάου 1 Το Έργο της Επιτροπής Στρατηγικής για την Πληροφορική στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
ΗΜΕΡΙΔΑ «Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα» Ενημέρωση για τις τέσσερις Θεματικές Προσκλήσεις Υποβολής Προτάσεων Συγγραφής Βιβλίων.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
O πρώτος χρόνος της δράσης eTwinning
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής»
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Βασίλης Γαργανουράκης Φυσικός – Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη»
Προϊστάμενος. μον. Α2 ΕΥΔ ΕΠ ΠΔΜ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Νόμος 4547/2018 (Αρ. Φύλλου 102) – άρθρο 47
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Η Αξιολόγηση & οι Απαιτήσεις του Σχεδίου Αξιολόγησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία- Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής Αθήνα, 29/10/2007 Δημήτρης Κοντογιαννόπουλος Στέλεχος ΕΥΔ ΕΠ ΚτΠ Δημήτρης Κοντογιαννόπουλος Στέλεχος ΕΥΔ ΕΠ ΚτΠ

Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία Ερώτημα 1 ο Πρόκειται για κάποιον συγκεκριμένο φορητό υπολογιστή; Ερώτημα 2 ο Είναι ο κύριος στόχος η προμήθεια φορητών υπολογιστών και η διάθεσή τους σε μαθητές; Ερώτημα 3 ο Χρειάζεται ο μαθητής να έχει φορητό υπολογιστή στην τάξη; Θα τον βοηθήσει στην εκπαίδευσή του; Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής

Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία Ερώτημα 4 ο Σε πόσα σχολεία θα χρησιμοποιηθεί ο φορητός υπολογιστής; Για πόσους μαθητές μιλάμε; Σε ποιες τάξεις; Σε ποια μαθήματα; Ερώτημα 5 ο Ποιος σχεδιάζει την δράση για ενσωμάτωση φορητού μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία; Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής

Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία Ερώτημα 5 ο Ποιος σχεδιάζει την δράση για ενσωμάτωση φορητού μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία; Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής

Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής  Ο «Φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής ανά μαθητή» είναι μία δράση της «Ψηφιακής Στρατηγικής » της χώρας  Η δράση σχεδιάζεται από την Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού (ΕΓΨΣ) του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών και το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων  Τον Μάρτιο του 2007 συγκροτήθηκε Επιτροπή Συντονισμού για την υλοποίηση του έργου «Φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής ανά μαθητή»  Η Επιτροπή Συντονισμού διέκρινε επτά θεματικές ενότητες  Ο «Φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής ανά μαθητή» είναι μία δράση της «Ψηφιακής Στρατηγικής » της χώρας  Η δράση σχεδιάζεται από την Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού (ΕΓΨΣ) του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών και το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων  Τον Μάρτιο του 2007 συγκροτήθηκε Επιτροπή Συντονισμού για την υλοποίηση του έργου «Φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής ανά μαθητή»  Η Επιτροπή Συντονισμού διέκρινε επτά θεματικές ενότητες

Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής  Θεματικές ενότητες: • Προπαρασκευαστική διερεύνηση φορητού Η/Υ • Εξοπλισμός • Εκπαιδευτικό λογισμικό • Ηλεκτρονικά βιβλία • Δικτύωση/Ασφάλεια • Νομικά θέματα/Διαδικασία διανομής • Κατάρτιση, Γραφείο Υποστήριξης, Κοινότητα, Δοκιμαστική εφαρμογή  Θεματικές ενότητες: • Προπαρασκευαστική διερεύνηση φορητού Η/Υ • Εξοπλισμός • Εκπαιδευτικό λογισμικό • Ηλεκτρονικά βιβλία • Δικτύωση/Ασφάλεια • Νομικά θέματα/Διαδικασία διανομής • Κατάρτιση, Γραφείο Υποστήριξης, Κοινότητα, Δοκιμαστική εφαρμογή

Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής  Ο «Φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής ανά μαθητή» είναι μία δράση της «Ψηφιακής Στρατηγικής » της χώρας  Η δράση σχεδιάζεται από την Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού (ΕΓΨΣ) του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών και το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων  Τον Μάρτιο του 2007 συγκροτήθηκε Επιτροπή Συντονισμού για την υλοποίηση του έργου «Φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής ανά μαθητή»  Η Επιτροπή Συντονισμού διέκρινε επτά θεματικές ενότητες  Συγκροτήθηκαν επτά διακριτές Ομάδες Εργασίας  Κάθε ομάδα εξετάζει ένα από τα επτά θέματα  Ο «Φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής ανά μαθητή» είναι μία δράση της «Ψηφιακής Στρατηγικής » της χώρας  Η δράση σχεδιάζεται από την Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού (ΕΓΨΣ) του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών και το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων  Τον Μάρτιο του 2007 συγκροτήθηκε Επιτροπή Συντονισμού για την υλοποίηση του έργου «Φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής ανά μαθητή»  Η Επιτροπή Συντονισμού διέκρινε επτά θεματικές ενότητες  Συγκροτήθηκαν επτά διακριτές Ομάδες Εργασίας  Κάθε ομάδα εξετάζει ένα από τα επτά θέματα

Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής  Στόχος είναι η αξιοποίηση του «φορητού μαθητικού υπολογιστή» ως αναπόσπαστου εργαλείου εκπαίδευσης στην τάξη, μέσω μιας πρώτης δοκιμαστικής φάσης το 2008

Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία Ερώτημα 4 ο Σε πόσα σχολεία θα χρησιμοποιηθεί ο φορητός υπολογιστής; Για πόσους μαθητές μιλάμε; Σε ποιες τάξεις; Σε ποια μαθήματα; Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής

Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής  Καταρτίζεται σχέδιο για την δοκιμαστική ενσωμάτωση «φορητού μαθητικού υπολογιστή» στην ελληνική πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση  Στο σχέδιο αυτό θα βασιστεί η υλοποίηση της δοκιμαστικής φάσης της δράσης  Καταρτίζεται σχέδιο για την δοκιμαστική ενσωμάτωση «φορητού μαθητικού υπολογιστή» στην ελληνική πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση  Στο σχέδιο αυτό θα βασιστεί η υλοποίηση της δοκιμαστικής φάσης της δράσης

Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία Ερώτημα 3 ο Χρειάζεται ο μαθητής να έχει φορητό υπολογιστή στην τάξη; Θα τον βοηθήσει στην εκπαίδευσή του; Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής

Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής  Δοκιμαστική φάση ενσωμάτωσης του μαθητικού υπολογιστή στις σχολικές τάξεις  Αξιολόγηση της δοκιμαστικής φάσης  Δοκιμαστική φάση ενσωμάτωσης του μαθητικού υπολογιστή στις σχολικές τάξεις  Αξιολόγηση της δοκιμαστικής φάσης

Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία Ερώτημα 2 ο Είναι ο κύριος στόχος η προμήθεια φορητών υπολογιστών και η διάθεσή τους σε μαθητές; Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής

Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής  Ο σχεδιασμός της δράσης δεν αφορά μόνο στις διαδικασίες απόκτησης και διανομής του υπολογιστή  Εστιάζει κυρίως στην ενσωμάτωσή του με αρμονικό τρόπο στην εκπαιδευτική διαδικασία  Ο σχεδιασμός της δράσης δεν αφορά μόνο στις διαδικασίες απόκτησης και διανομής του υπολογιστή  Εστιάζει κυρίως στην ενσωμάτωσή του με αρμονικό τρόπο στην εκπαιδευτική διαδικασία

Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία Ερώτημα 1 ο Πρόκειται για κάποιον συγκεκριμένο φορητό υπολογιστή; Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής

Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής  «Πρόσκληση υποβολής λύσης φορητού μαθητικού υπολογιστή» (Ιούλιος 2007)  Κατατέθηκαν δύο προτάσεις (Σεπτέμβριος 2007)  Ο σχεδιασμός της δράσης δεν βασίζεται σε μία συγκεκριμένη τεχνολογική λύση  «Πρόσκληση υποβολής λύσης φορητού μαθητικού υπολογιστή» (Ιούλιος 2007)  Κατατέθηκαν δύο προτάσεις (Σεπτέμβριος 2007)  Ο σχεδιασμός της δράσης δεν βασίζεται σε μία συγκεκριμένη τεχνολογική λύση

Ευχαριστώ για την προσοχή σας Ευχαριστώ για την προσοχή σας Δημήτρης Κοντογιαννόπουλος Στέλεχος ΕΥΔ ΕΠ ΚτΠ Δημήτρης Κοντογιαννόπουλος Στέλεχος ΕΥΔ ΕΠ ΚτΠ