ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Συνεργαζόμενα μαθήματα: Γαλλικά – Τ.Π.Ε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Η Ελληνική Υπηρεσία Υποστήριξης λειτουργεί από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Advertisements

Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Απλά παραδείγματα συνεργασιών. «8 μήνες- 8 αξίες» •Στόχος: Μέσω δραστηριοτήτων στα πλαίσια 8 πανανθρώπινων αξιών και στα δύο αδελφοποιημένα σχολεία, τα.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Β. Νταλούκας – Δ. Δαούσης – Σ. Κατεβάογλου –
Παράδειγμα eTwinning καλής πρακτικής
Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Partners •Belgium –Inforef, Liège –Association Européenne des Enseignants – Enseignement Libre –Laboratoire de phonétique. Service de linguistique expérimentale.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΝ(ΔΙΑΦΕΡΟΝ) ΜΑΘΗΜΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – α ) υποχρεωτική.
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
Εκπαιδευτικά Σενάρια: Δομή και Αξιολόγηση
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Καλές πρακτικές, υλοποιημένα wiki από σχολεία και εκπαιδευτικούς
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΗΜΕΡΑ ΓΛΩΣΣΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ.
“Antiqua aqua” “Υδάτινα δίκτυα” ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΩΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΒΡΑΒΕΙΟ “e-Twinning” 2006 ΓΕΩΡΓΑΝΤΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΓΕΝΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ.
Το ταξίδι του 11oυ γυμνασίου στο Το ταξίδι του 11oυ γυμνασίου στο e-twinning.
«Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ» «Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ.
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
ΔΙΚΤΥΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Χ. Μπούρας Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών.
Center for Collaboration and Exchange (cce): Ένα εργαλείο για την υποστήριξη κοινοτήτων δράσης Χ. Κυνηγός, Ε. Τρούκη, Ν. Γιαννούτσου, Μ. Φουντάνα, Τ. Αθανασίου.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στη διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων Σαΐτης Θανάσης, δάσκαλος.
Κατασκευή σεναρίου διδασκαλίας με τη χρήση εργαλείων web 2.0
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΘΕΜΑ ΕΡΓΟΥ: ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Φέτος μας δόθηκε η ευκαιρία να ταξιδέψουμε και να συνεργαστούμε με 15 διαφορετικά νηπιαγωγεία απ’ όλη την Ελλάδα καθώς και με δυο από την Τουρκία και.
3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΤΙΣΤΑΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΝΑΜΠΕΤΗ, δασκάλα Γ΄τάξης ΜΑΡΙΑ ΤΣΙΦΤΣΟΓΛΟΥ, δασκάλα Ε΄τάξης.
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “eTwinning”
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Δημοτικό σχολείο Ζυγού
Περιδιαβαίνοντας στα σοκάκια του χωριού μου…
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Συνεργαζόμενα μαθήματα: Γαλλικά – Τ.Π.Ε. Η πόλη που μένω. Παρουσιάζω την πόλη μου και τα μνημεία της. Συνεργαζόμενα μαθήματα: Γαλλικά – Τ.Π.Ε. Εκπαιδ/κοί: Βίκη Κιοσεδάκη – Γιώργος Κουτλής Μαθητές: Τα 16 παιδιά από το τμήμα Ε1 που έχουν επιλέξει να διδαχθούν Γαλλικά ως 2η ξένη γλώσσα.

ΣΤΟΧΟΙ Εξοικείωση με την ξένη γλώσσα στην καθημερινή ζωή. Μύηση στην Ιστορία και τον Πολιτισμό της Νάξου. Βιβλιογραφική έρευνα. Αναζήτηση, αξιολόγηση και αξιοποίηση πληροφοριών. Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών Επικοινωνία με μαθητές άλλης χώρας.

ΜΕΣΑ - ΕΡΓΑΛΕΙΑ Εργαστήριο Η/Υ του σχολείου Βιβλιοθήκη του σχολείου Λογισμικά (επεξ. κειμένου, πρόγρ. παρουσιάσεων, πρόγρ. δημιουργίας βίντεο, επεξεργ. ήχου, επεξεργ. εικόνας, λεζάντες, υπότιτλοι, Google maps, μετάφραση) Διαδίκτυο – Μηχανές αναζήτησης (εικόνες, μουσική, upload σε eTwinning, youtube και dailymotion)

Τι είναι το eTwinning www.etwinning.gr www.etwinning.net Είναι μια ευρωπαϊκή δράση του προγράμματος Διά Βίου Μάθησης, μέσω της οποίας σχολεία από διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες, κάνοντας χρήση εργαλείων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) συνεργάζονται, ώστε να αποκομίσουν παιδαγωγικά, κοινωνικά και πολιτισμικά οφέλη. Η δράση παροτρύνει τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς από τις χώρες της Ευρώπης να γνωριστούν, να ανταλλάξουν απόψεις και να δημιουργήσουν δεσμούς φιλίας και συνεργασίας.

Στο eTwinning συμμετέχουν: ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΑ 203.803 εκπαιδευτικοί από 105.832 σχολεία με 28.171 εργασίες (project) [6.015 σε εξέλιξη και 22.156 ολοκληρωμένες] Είναι διαθέσιμο σε 25 γλώσσες. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Ελλάδα 4.780 7.198 2.216 Γαλλία 11.112 19.885 4.740

Εγγραφή εκπαιδευτικού στην διαδικτυακή πλατφόρμα του eTwinning και δημιουργία προφίλ.

Συνεργάτης: Myriam Ternier Δασκάλα στο επίπεδο CM1-CM2 (παιδιά 8-11 ετών), στη σχολή Μοντά, της πόλης Saint Egrève, προάστιο Grenoble (Γαλλία).

3ο Δημοτικό σχολείο, Νάξος ΕΛΛΑΔΑ Έργο eTwinning: Correspondance France - Grèce Γλώσσα επικοινωνίας: Γαλλικά 3ο Δημοτικό σχολείο, Νάξος ΕΛΛΑΔΑ l'école de la Monta, Saint Egrève ΓΑΛΛΙΑ

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Α/Α ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΙΣ./ΕΞ. 1 9/11/2012 ---- Δήλωση προγράμματος 2 20/11/2012 Εγγραφή στο eTwinning - Αναζήτηση συνεργάτη 3 30/11/2012 Επιλογή συνεργάτη - Έναρξη του έργου 4 18/12/2012  «Η τάξη μας» ΓΑΛ. notre classe FR 5 20/12/2012  Χριστουγεννιάτικη ευχετήρια κάρτα ΕΛΛ. carte de Noel GR 6 28/2/2013 «Η τάξη μας» ΕΛΛ. notre classe GR 7 25/4/2013 Παρουσίαση της πόλης και των χωριών της Νάξου ΕΛΛ. Presentation de la ville et des alentours de Naxos 2013 GR 8 30/5/2013 Ιστοσελίδα της σχολής Monta του Saint Egrève ΓΑΛ. http://www.ac-grenoble.fr/ecole/la-monta.st-egreve/ 9 7/6/2013 «Καλώς ήρθατε στο κάστρο της Νάξου!» ΕΛΛ. Bienvenue au château de Naxos GR

ΩΦΕΛΗ από το eTwinning Οι μαθητές: Δούλεψαν ομαδοσυνεργατικά. Έκαναν χρήση της ξένης γλώσσας πέρα από τα στενά πλαίσια του μαθήματος. Γνώρισαν περιληπτικά την ιστορία του ενετικού κάστρου της Νάξου και τους βασικούς του χώρους. Είδαν το ρόλο των Νέων Τεχνολογιών στην επικοινωνία και συνεργασία από απόσταση. Οι εκπαιδευτικοί: Γνώρισαν καλύτερα τους μαθητές τους. Ήρθαν σε επαφή με την κουλτούρα και το εκπαιδευτικό σύστημα της Γαλλίας. Αξιοποίησαν το διαδίκτυο και τις Ν. Τεχν. στην τάξη.

ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ Περισσότερη εξοικείωση με το περιβάλλον του eTwinning. Εμβάθυνση στην ιστορία του Κάστρου ή σε άλλα μνημεία του τόπου. Επίσκεψη στους χώρους που μελετώνται. ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ Στο τμήμα ΣΤ3 και το δάσκαλό του κ. Ξενικουδάκη Μ. για την ανταλλαγή διδακτικής ώρας, τις εβδομάδες που χρειάστηκε, για την υλοποίηση του project. Στον δάσκαλο του Ε1 κ. Κατερίνη Δ. για την ανάπτυξη των κειμένων της ιστορίας του κάστρου στην τάξη.