Εν. 3 Κεφ. 17 Ο ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τα πολιτεύματα της αρχαίας Ελλάδας
Advertisements

Το Μάννα Κάθε φορά που κάνω κάποια σκέψη, αν δεν θα έπρεπε να την αναλύσω, θα έγραφα απλώς: Το μοναδικό φαγητό, που σύντομα πιστεύω ότι θ’ αντικαταστήσει.
8. Οι διάδοχοι του Μέγα Κωνσταντίνου Η αυτοκρατορία χωρίζεται σε
Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΚΜΗ
Ο Ιωάννης Καποδίστριας Κυβερνήτης της Ελλάδας
H EΛΛΑΔΑ ΤΟΝ 19ο ΑΙΩΝΑ.
Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΤΩΝ ΤΣΙΑΜΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΗ ΜΑΡΙΑ
ΣΥΝΟΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
Η Οθωμανική αυτοκρατορία
Μαλλιαρίδη Αγγελική Φιλόλογος
ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Η βασιλεία του Όθωνα.
Τέταρτη εν. κεφ 2 Η βασιλεία του Γεωργίου Α΄-Χαρίλαος Τρικούπης
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
Ο Μεχμετ αλη.
13. Ο Ιουστινιανός μεταρρυθμίζει τη διοίκηση και τη νομοθεσία
ΤΑ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
5. Μεγάλες αλλαγές στη διοίκηση της αυτοκρατορίας
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
0,20 € 1 € 2 € 4 € 6 € 9 € 12 € 0,10 € 3 € Ποιό είναι το νόμισμα της Αγγλίας;
Η πτώση της Τριπολιτσάς
Οι νόμοι του Σόλωνα Πεισίστρατος
Ο πρώτος κυβερνήτης του νεοσύστατου ελληνικού κράτους
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΣΥΝΟΡΑ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ
13. Ο Ιουστινιανός μεταρρυθμίζει τη διοίκηση και τη νομοθεσία
Το βυζαντινό κράτος μεγαλώνει και φτάνει στα παλιά σύνορα .κεφ16
Ιωάννης Α. Καποδίστριας
Εργασία για την 25η Μαρτίου
Η νομοθεσία και η διοίκηση εκσυγχρονίζονται κεφ. 23
Η επέμβαση των Μεγάλων Δυνάμεων
Η αυτοκρατορία χωρίζεται σε Ανατολική και Δυτική
ΝΕΕΣ ΑΠΟΙΚΙΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Κυβερνήτης του Ελληνικού κράτους ( )
Ο ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ
1 Ιστορία Γ΄ Γυμνασίου Πέτσα Ελένη – φιλόλογος Απρίλιος 2005.
Το τέλος της Επανάστασης και η ελληνική ανεξαρτησία
Διαμόρφωση των συνόρων της Ελλάδας κατά τα έτη:
Η ρωμαϊκή αυτοκρατορία μια υπερδύναμη του αρχαίου κόσμου
Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ ΩΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (1828 – 1831)
Γ. Η ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ 1. Η Επιτροπή Αποκαταστάσεως Προσφύγων
ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Η βυζαντινή Κύπρος Κεφάλαιο 37 ο Η παρουσίαση διαμορφώθηκε από τον Πέτρο Σαμούχο.
Η κρίση στα Βαλκάνια Ενότ. 4η κεφ. 6 ΟΥΡΔΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 2013.
Οι συνθήκες ζωής των υποδούλων. Στο προηγούμενο μάθημα αναφέραμε ότι με την άλωση της Πόλης πολλές οικογένειες Βυζαντινών έφυγαν για να μην γίνουν σκλάβοι.
{ Ενότητα 3 η κεφ. 12 Η δεύτερη πολιορκία του Μεσολογγίου- Διονύσιος Σολωμός Ούρδας Ιωάννης 2013.
Οι Έλληνες των παροικιών και των Παραδουνάβιων Ηγεμονιών.
Ενότητα 4 η κεφ. 4 ΟΥΡΔΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Η Ελλάδα μετά την απελευθέρωση έκανε προσπάθειες να οργανωθεί σαν κράτος και να φτάσει το επίπεδο των ανεπτυγμένων.
Οι Φοίνικες ήταν αρχαίος σημιτικός λαός, που κατοικούσε στα παράλια της ανατολικής Μεσογείου...
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Εργασία για το μάθημα της Ιστορίας Α’ λυκείου στα πλαίσια της ενότητας Η πόλη-κράτος, νομοθέτες Η πόλη-κράτος, νομοθέτες.
Μαρία Στυλιανού Στ’3 Δημοτικό Σχολείο Άγιου Σπυρίδωνα !!
Για τη Μακεδονία θα μιλήσουμε σήμερα. Όχι όμως για τη σημερινή Μακεδονία που είναι ελεύθερη και ζούμε σ’ αυτήν και είμαστε περήφανοι για το όνομά της,
Μυρτώ Γεωργοπούλου Β3 Σχολ. Έτος:
η Θηβα και η βοιωτικη συμμαχια
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Ο Ι. ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ ΩΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ(1828 – 1831) Η ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ(1829) Ιωάννης Καποδίστριας: Πότε εκλέχτηκε ως Κυβερνήτης.
‘’Η ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΘΗΒΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ’’
Ιωάννης Κωλέττης 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΤΟΥ ΟΘΩΝΑ (1833) ΕΩΣ ΤΗΝ 3η ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 1843
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΕΛΛΗΝΟΡΩΜΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Ε΄ Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θες/νίκης
Το τέλος της Επανάστασης και η ελληνική ανεξαρτησία
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΤΟΥ ΟΘΩΝΑ (1833) ΕΩΣ ΤΗΝ 3η ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 1843
Μεγάλες αλλαγές στη διοίκηση της αυτοκρατορίας Ούρδας Ιωάννης 2014.
Μια νέα πρωτεύουσα η Κωνσταντινούπολη μάθημα 6 Διαμόρφωση παρουσίασης Ούρδας Ιωάννης2013.
Οι συνθήκες ζωής των υποδούλων. Εν.2 κεφ.2 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Η αυτοκρατορία χωρίζεται σε Ανατολική και Δυτική ΟΥΡΔΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 2011.
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο Κεφ. 12 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εν. 3 Κεφ. 17 Ο ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Εν. 3 Κεφ. 17 Ο ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Ούρδας Ιωάννης 2013

Η χώρα ήταν υποδουλωμένη για πολλά χρόνια Χρήματα δεν υπήρχαν Από αυτά που μάθαμε μέχρι τώρα μπορείτε να φανταστείτε τι συνθήκες επικρατούσαν στην Ελλάδα όταν ανέλαβε κυβερνήτης ο Καποδίστριας; Η χώρα ήταν υποδουλωμένη για πολλά χρόνια Χρήματα δεν υπήρχαν Επικρατούσε αναρχία Η χώρα ήταν ερειπωμένη Ούρδας Ιωάννης 2013

Ο Καποδίστριας έφθασε στο Ναύπλιο την πρώτη πρωτεύουσα του Ελληνικού κράτους. Για να μπορέσει να διοικήσει τα πρώτα χρόνια συγκέντρωσε όλες τις εξουσίες επάνω του. Ούρδας Ιωάννης 2013

Τι θα έκανε ένας κυβερνήτης σε ένα νεοσύστατο κράτος; Πως φαντάζεστε ότι γινόταν οι διαφορές συναλλαγές αναμασά στους πολίτες της χώρας μέχρι τώρα; Τι θα έκανε ένας κυβερνήτης σε ένα νεοσύστατο κράτος; Μέχρι τώρα οι συναλλαγές γινόταν με την ανταλλαγή προϊόντων . Ίδρυσε τράπεζα- κατάθεσε την προσωπική του περιουσία σαν πρώτο κεφάλαιο. Έκοψε νομίσματα τους φοίνικες, οι οποίοι αντικατέστησαν τα τούρκικα γρόσια Ούρδας Ιωάννης 2013

στο κράτος και να αντικαταστήσουν τα τούρκικα γρόσια. Φοίνικας το πρώτο νόμισμα που έκοψε ο Καποδίστριας για να γίνονται οι συναλλαγές στο κράτος και να αντικαταστήσουν τα τούρκικα γρόσια. Τούρκικα γρόσια Ούρδας Ιωάννης 2013

Στις μέρες μας το κράτος τι φροντίζει να εξασφαλίσει στα παιδιά; Φροντίζει για τη μόρφωση τους Μπορείτε να πείτε τι φρόντισε να κάνει ο Καποδίστριας; Γιατί το πρώτο μέλημα του ήταν αυτό; Ίδρυσε σχολεία όπου τα παιδιά μάθαιναν κάποια επαγγέλματα Δημιουργήθηκαν σχολεία - αλληλοδιδακτικά Ούρδας Ιωάννης 2013

Ένα κράτος αποκτά την ανεξαρτησία του μετά από πολλά χρόνια Ένα κράτος αποκτά την ανεξαρτησία του μετά από πολλά χρόνια. . Δημιουργούνται σχολεία. Μπορείτε να πείτε αν υπάρχουν κάποιες αντικειμενικές δυσκολίες στη λειτουργία τους; Δεν θα υπάρχουν αρκετοί μορφωμένοι δάσκαλοι για να διδάξουν στα σχολεία που δημιουργήθηκαν. Ούρδας Ιωάννης 2013

Επίσης ιδρύθηκε χειροτεχνικό σχολείο στην Αίγινα Τα σχολεία που ιδρύθηκαν λέγονταν αλληλοδιδακτικά. Παρατηρώντας την εικόνα μπορείτε να εξηγήσετε πως γινόταν η διδασκαλία στα σχολεία αυτά; Οι μεγαλύτεροι μαθητές αναλάμβαναν να διδάσκουν στους μικρότερους γραφή και ανάγνωση με τη βοήθεια του δασκάλου. Επίσης ιδρύθηκε χειροτεχνικό σχολείο στην Αίγινα Ούρδας Ιωάννης 2013

Σήμερα το κράτος μας τι προϊόντα παράγει κυρίως; Γεωργικά Την εποχή για την όποια μιλάμε ποια λέτε να είναι η κυρία ασχολία των κάτοικων; Οι Έλληνες ασχολούνταν με τη γεωργία Ούρδας Ιωάννης 2013

Εισήγαγε την καλλιέργεια της πατάτας, στήριξε την παραγωγή μεταξιού. Ίδρυσε γεωργική σχολή στην Τίρυνθα για την εκπαίδευση των ελλήνων αγροτών. Εισήγαγε την καλλιέργεια της πατάτας, στήριξε την παραγωγή μεταξιού. Έφερε γεωπόνους από την Ελβετία. Αναπτύχθηκαν το εμπόριο και η ναυτιλία. Ούρδας Ιωάννης 2013

Όταν ο Καποδίστριας ήρθε στην Ελλάδα τα σύνορα του κράτους δεν ήταν γνωστά. Οι διαπραγματεύσεις με τις μεγάλες δυνάμεις συνεχίζονταν. Τα σύνορα του ελληνικού κράτους συμφωνήθηκε το 1830 να είναι η νοητή γραμμή ανάμεσα στον Αμβρακικό κόλπο και τον Παγασητικό Φρόντισε να μένει επαναστατημένη η στερεά Ελλάδα και η Κρήτη για να συμπεριληφθούν στο ανεξάρτητο ελληνικό κράτος Ούρδας Ιωάννης 2013

Γραμματόσημο που δείχνει τα σύνορα της Ελλάδας το 1830 Με άσπρο χρώμα το ανεξάρτητο ελληνικό κράτος Ούρδας Ιωάννης 2013

Η μάχη στην Πέτρα της Βοιωτίας έγινε στις 12 Σεπτεμβρίου 1829 μεταξύ Θήβας και Λιβαδειάς. Την εποχή εκείνη ήταν μία στενή δίοδος, που σχημάτιζαν οι όχθες της Λίμνης Κωπαΐδας και το βουνό Ζαγαρά (Ελικών). Οι Έλληνες που είχαν δημιουργήσει τακτικό στρατό χάρη στις μεταρρυθμίσεις του Καποδίστρια κατασκεύασαν οχυρωματικά έργα. Οι Τούρκοι στρατοπέδευσαν ακριβώς απέναντι τους. Οι Έλληνες ξεκίνησαν την επίθεση με καταιγισμό πυροβολισμών και κατόπιν έκαναν έφοδο. Οι Τούρκοι πανικοβλημένοι ζήτησαν παύση των εχθροπραξιών. Ούρδας Ιωάννης 2013

Διέλυσε την εθνοσυνέλευση. Πήρε όλες τις εξουσίες στα χεριά του. Ο Καποδίστριας κυβέρνησε με δυναμισμό. Έτσι συγκρούστηκε με τα τοπικά συμφέροντα και προκάλεσε την δυσαρέσκεια των πολιτικών. Διέλυσε την εθνοσυνέλευση. Πήρε όλες τις εξουσίες στα χεριά του. Τι συνέβη τελικά; Ούρδας Ιωάννης 2013

Το κυβερνείο του Καποδιστρία στο Ναύπλιο Ούρδας Ιωάννης 2013

Στις 27 Σεπτεμβρίου 1831 ο Καποδίστριας δολοφονήθηκε με αποτέλεσμα να επικρατήσει αναρχία. Ο ιερός ναός του Αγίου Σπυρίδωνα στο Ναύπλιο, έξω από τον οποίο σκότωσαν τον Καποδίστρια Ούρδας Ιωάννης 2013

Ούρδας Ιωάννης 2013

Ούρδας Ιωάννης 2013

Ούρδας Ιωάννης 2013

Το Ναύπλιο η πρώτη πρωτεύουσα της Ελλάδος. Ούρδας Ιωάννης 2013

Ο Καποδίστριας πείθει τους Έλληνες να καλλιεργήσουν την πατάτα. Προσπάθησε να πείσει τους χωρικούς να καλλιεργήσουν προς όφελός τους πατάτες. Εκείνοι, φιλύποπτοι και συντηρητικοί, ίσως και γιατί δε βρήκαν καμία χάρη και καμία ευκολία στο νέο προϊόν, τις πέταξαν! Ο Καποδίστριας, όμως, ήξερε πολύ καλά τους Έλληνες και -μιμούμενος το Φρειδερίκο το Μέγα της Πρωσίας -περιέφραξε το μέρος όπου ήταν αποθηκευμένες οι πατάτες κι έβαλε σκοπούς να τις φυλάνε νυχθημερόν. Σύντομα, κυκλοφόρησαν φήμες, ότι αφού τόσο καλά φρουρούνταν οι πατάτες έπρεπε να είναι προϊόν μεγάλης αξίας. Κι επειδή το απαγορευμένο είναι πιο γλυκό, κάποιοι αποφάσισαν να τις …κλέψουν. Οι φρουροί είχαν διαταχθεί εκ των προτέρων να κάνουν τα στραβά μάτια και να επιτρέπουν ουσιαστικά την κλοπή. Μέσα σε μια εβδομάδα δεν είχε μείνει ούτε μια πατάτα και το σχέδιο του Καποδίστρια να τις εισάγει στην Ελλάδα είχε πετύχει! Ούρδας Ιωάννης 2013