4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
6ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
3ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Οι μαθητές μαθαίνουν μέσα από συνταγές…
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
7ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
ΤΣΟΝΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΡΕΔΡΟΣ Π.Ι.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Τίτλος δραστηριότητας: Όνομα Εκπαιδευτικού: Σχολείο:
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Ανδρέου Μπέττυ Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
Διδακτική Πληροφορικής
“ΛΥΣΙΑΣ 2012” 16ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Δρ. Αθανάσιος Κόκορης Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Ροδόπης.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
1 ο Γυμνάσιο Ρέντη Πρόγραμμα μαθημάτων της Γ! Τάξης.
Π.Ε.Κ.Α.Δ.Ε. 11 Οκτωβρίου 2008 Επιμέλεια: Φωτεινή Βενέτη
Διδακτική της Πληροφορικής
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχολ. Έτος
Αρχαια ελληνικα απο πρωτοτυπο στο γυμνασιο
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
6ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
έννοια και λειτουργια της εκπαιδευσησ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Αλλαγεσ στο γυμνασιο
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas

Τίτλος δραστηριότητας: ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΤΑ … ΜΟΥΣΙΚΗΣ Όνομα Εκπαιδευτικού: ΑΛΤΑΝΤΖΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Σχολείο: ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΚΟΤΟΥΣΣΗΣ ΝΟΜΟΥ ΣΕΡΡΩΝ - ΕΛΛΑΔΑ Τηλ.Επικοιν.: ,

Τίτλος Δραστηριότητας Αντικείμενο: ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΛΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ. Τάξη: ΣΤ’. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟΥ. ΙΔΑΝΙΚΟ ΒΟΗΘΗΜΑ ΓΙΑ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΕ ΞΕΝΟΥΣ. Σκοπός: Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΚΕΙΜΕΝΟΥ. Λογισμικό: INTERNET EXPLORER, FRONT PAGE ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΤΑ … ΜΟΥΣΙΚΗΣ

Περιγραφή δραστηριότητας ΟΛΑ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΑ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΑ, ΜΕ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΜΑΣΤΕ. ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ: 1.ΣΑΝ ΑΡΧΙΚΟ ΕΡΕΘΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ. 2.ΣΑΝ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΜΕΣΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ (ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Ή ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ). 3.ΣΑΝ ΧΑΛΑΡΩΤΙΚΟ ΜΕΣΟ Ή ΣΑΝ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΜΕΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΑΙΔΩΣΗ, ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ.

Διδασκαλία -ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΛΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ. -ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΕ Η/Υ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ. -ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ, ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ (ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ) ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΑΚΟΥΣΜΑ. -ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΤΟΥ (ΜΕ ΤΙΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥΣ), ΟΙ ΣΤΙΧΟΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΜΑ ΤΟΥ (ΣΕ ΣΥΜΠΙΕΣΜΕΝΗ ΜΟΡΦΗ [mp3]).

Παραδείγματα Ενότητες βιβλίου Στ’ Τάξης Προτεινόμενα τραγούδια ενότητας Επιλογές κάθε τραγουδιού

Παραδείγματα Στίχοι τραγουδιών Φωτογραφίες Βιογραφίες Βοηθητικά - Σχόλια Δυνατότητες Επιλογής Για κάθε τραγούδι

Παραδείγματα Διαθεματική Δραστηριότητα (Θερισμός – Αλώνι) Διαθεματική Δραστηριότητα (Οικογένειες)

Σύγκριση ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΒΟΗΘΗΣΕ ΤΑ ΜΕΓΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΕΝΩ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ (ΣΑΝ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΠΟΙΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΙΧΟΥΡΓΩΝ) ΕΓΙΝΑΝ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ. Η ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΕΓΙΝΕ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΗ, ΑΦΟΥ Σ’ ΑΥΤΟ ΒΟΗΘΗΣΕ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝ.

Αξιολόγηση ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ 2 ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (35 ΤΗΣ ΣΤ’ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ 700 ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ) ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΣΕΡΡΩΝ, ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. ΕΓΙΝΕ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 3 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ. ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ, ΑΠΑΝΤΗΘΗΚΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ, ΜΕ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.

Επιπλέoν Σχόλια -ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ. -ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ 300 ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ, ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΜΕΝΑ ΣΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΕΊΝΑΙ ΜΕΛΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΙΗΤΩΝ. -ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΕΣ ΠΡΟΣ ΧΡΗΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ 600 ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ (ΠΟΙΗΤΩΝ, ΣΤΙΧΟΥΡΓΩΝ, ΣΥΝΘΕΤΩΝ, ΕΡΜΗΝΕΥΤΩΝ) ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ. -ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ 200 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ, ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ.