Παρουσίαση του θεσμού των

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ- Εκπαίδευση και Πολιτισμός»  Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε θέματα αισθητικής αγωγής.  1995.
Advertisements

Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Η Σύνδεση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο σχολείο με το ΚΠΓ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Προτεινόμενες αλλαγές στο Λύκειο
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
ΚΕΣΥΠ ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνοι : Μπαουράκη Αντωνία Μαρτίκας Δημήτρης
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
Υπουργείο Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) Καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
Νέα Προγράμματα Σπουδών: Σταδιακή εισαγωγή στη Δημοτική Εκπαίδευση
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Το σχολείο μας: επιτεύγματα- στόχοι- προβλήματα. Δομή της εισήγησης  Περιγραφή της ισχύουσας κατάστασης  Αποτίμηση του Σχολ. Έτους  Στόχοι.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Η Τράπεζα Θεμάτων στο Νέο Λύκειο Δρ. Δημήτριος Σισιαρίδης Διευθυντής στο 1 ο ΕΠΑ. Λ Ελευθερούπολης.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Αλβανόπουλος Γεώργιος Σχολικός Σύμβουλος 4ης Περιφέρειας
«ΚΑΛΕΣ» ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 11/10/2010 Μ. Μ. (MEd)
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Η παρουσίαση ετοιμάστηκε από την Ενδοτμηματική Επιτροπή Γλωσσικού.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Στόχος Υπουργείου Παιδείας για τον Πολιτισμό
Εξορθολογισμός διαχείριση διδακτέας ύλης
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Ενημερώνομαι και γνωρίζω. 1ο Λύκειο Σπάτων / Οκτώβριος 2014
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρουσίαση του θεσμού των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Το παράδειγμα του 4ου Δημοτικού Σχολείου Θέρμης Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ

Η φιλοσοφία του Νέου Σχολείου Οι εκπαιδευτικοί στρατηγικοί στόχοι του Νέου Σχολείου είναι : Βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης και επαναπροσδιορισμός της φιλοσοφίας του αναλυτικού προγράμματος με επίκεντρο το μαθητή και όχι την ύλη Εμπλουτισμός του αναλυτικού προγράμματος με την διδασκαλία επιπρόσθετων γνωστικών αντικειμένων (Η/Υ, ξένες γλώσσες, Αισθητική Αγωγή) Υιοθέτηση σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας Ανάπτυξη βασικών γνώσεων, ικανοτήτων-δεξιοτήτων και αξιών που αποτελούν τα εφόδια για να ανταπεξέλθουν οι νέοι στις απαιτήσεις του 21ου αιώνα Προαγωγή της κοινωνικής συνοχής και της ενεργού συμμετοχής στα κοινά και ενίσχυση της καινοτομίας και της δημιουργικότητας Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ

Με βάση τη φιλοσοφία του Νέου Σχολείου, το Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ διαμόρφωσε μια συνολική πολιτική πρόταση για ένα Νέο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο με επίκεντρο τον μαθητή (ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ) και βασικό πρωταγωνιστή της υλοποίησης τον εκπαιδευτικό. Επιχειρούμε τη συνολική αναμόρφωση των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων με την εφαρμογή του Ενιαίου Αναμορφωμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος. Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ

Βασικοί στόχοι του Αναμορφωμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος Βασικοί στόχοι του Αναμορφωμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος Η εισαγωγή νέων αντικειμένων και δραστηριοτήτων στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα (με έμφαση στην Αισθητική Αγωγή, τη φιλαναγνωσία, τα Αγγλικά και τις Νέες Τεχνολογίες), ώστε όλοι οι μαθητές, ακόμη και αν δεν παρακολουθούν το Ολοήμερο Πρόγραμμα του σχολείου, να επωφελούνται Ο περιορισμός και στη συνέχεια, η μείωση στο ελάχιστο των περισσότερων απογευματινών δραστηριοτήτων των μαθητών σε χώρους εκτός σχολείου , όπως φροντιστήρια Η μείωση της ταλαιπωρίας των παιδιών και των εξόδων των γονέων, αφού η διδασκαλία της Πληροφορικής (Τ.Π.Ε.) και των Ξένων Γλωσσών θα οδηγήσει σταδιακά σε πιστοποίηση μέσα στο δημόσιο σχολείο Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ

Κριτήρια επιλογής Δημοτικών Σχολείων για συμμετοχή στο νέο πρόγραμμα Κριτήρια επιλογής Δημοτικών Σχολείων για συμμετοχή στο νέο πρόγραμμα Να είναι Ολοήμερα και να έχουν υποχρεωτικά οργανικότητα 12/θεσίου Να συγκεντρώνουν μεγάλο αριθμό μαθητικού πληθυσμού (αναλογικά με τη Σχολική Περιφέρεια όπου ανήκουν) Να μη λειτουργούν με εναλλασσόμενο ωράριο Να διδάσκεται η Β΄ Ξένη Γλώσσα Να μην συστεγάζονται με άλλα σχολεία της ίδιας βαθμίδας και μικρότερης οργανικότητας, για λόγους εύρυθμης λειτουργίας Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ

Τα Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Πρόγραμμα σήμερα: 801 Ολοήμερα 12/θέσια σχολεία με τον μεγαλύτερο μαθητικό πληθυσμό στο επίπεδο των περιφερειών Καλύπτουν το 30% περίπου του συνολικού μαθητικού πληθυσμού Στοιχεία φοίτησης του σχ. έτους 2010-2011 ΣΥΝΟΛΟ ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ 5.523 674.600 ΣΥΝΟΛΟ ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΕΑΕΠ ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΕΑΕΠ 801 204.206 Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ

Αλλαγές στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα Εισαγωγή του θεσμού στις φιλαναγνωσίας στις Α΄ και Β΄ τάξεις Δημοτικού Εισαγωγή της διδασκαλίας των Αγγλικών στις Α΄ και Β΄ τάξεις Δημοτικού και αύξηση κατά μία (1) ώρα για τις υπόλοιπες τάξεις Εισαγωγή του μαθήματος των Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΤΠΕ) για 2 ώρες εβδομαδιαίως σε όλες τις τάξεις Εισαγωγή της Αισθητικής Αγωγής (Εικαστικά, Μουσική και Θεατρική Αγωγή) στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα Αύξηση κατά μία (1) ώρα του μαθήματος των μαθηματικών στις Α΄ και Β΄ τάξεις Αύξηση των ωρών του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής και προσθήκη μιας διδακτικής ώρας για διδασκαλία Χορού Διάθεση ωρών για δραστηριότητες που αφορούν σε θέματα Αγωγής Υγείας, Διατροφικών Συνηθειών, Κυκλοφοριακής Αγωγής και Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο πλαίσιο της Ευέλικτης Ζώνης Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ

Διδακτικό Ωράριο Πρωινής Λειτουργίας Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ

κατά δέκα (10) ώρες στις τάξεις Α΄ και Β΄ (από 25 γίνονται 35) Το εβδομαδιαίο υποχρεωτικό πρόγραμμα του σχολείου τροποποιείται και οι ώρες διδασκαλίας αυξάνονται κατά δέκα (10) ώρες στις τάξεις Α΄ και Β΄ (από 25 γίνονται 35) κατά πέντε (5) στις τάξεις Γ΄ και Δ΄ (από 30 γίνονται 35) και κατά τρεις (3) στις τάξεις Ε΄ και Στ΄ (από 32 γίνονται 35) Η αύξηση των διδακτικών ωρών δεν αποτελεί πρόσθετο βάρος, καθώς οι μαθητές μαθαίνουν με παιγνιώδη τρόπο, συμμετέχοντας σε ευχάριστες και δημιουργικές δραστηριότητες Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ

Εισαγωγή του θεσμού της φιλαναγνωσίας (1) Στις Α΄ και Β΄ τάξεις Δημοτικού αυξάνεται το γλωσσικό μάθημα κατά 1 (μία) ώρα, η οποία διατίθεται για ανάγνωση λογοτεχνικών κειμένων Το πρόγραμμα εφαρμόζεται πιλοτικά για την σχολική χρονιά 2010-2011 Στόχος είναι η εξοικείωση των παιδιών µε το βιβλίο και την ανάγνωση και ειδικότερα η σταδιακή εδραίωση μιας φιλικής σχέσης µε το λογοτεχνικό βιβλίο Οι αναλυτικές οδηγίες για την εφαρμογή του προγράμματος της φιλαναγνωσίας διαμορφώθηκαν από το Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ), σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και εγκρίθηκαν από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ

Εισαγωγή του θεσμού της φιλαναγνωσίας (2) Στο πλαίσιο της πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας για το Νέο Σχολείο εισάγονται με τη συγχρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου (ΕΚΤ) «Καινοτόµες δράσεις ενίσχυσης φιλαναγνωσίας των μαθητών» τις οποίες πρόκειται να υλοποιήσει το ΕΚΕΒΙ. Μερικές από τις δράσεις που προβλέπονται είναι: Γνωριμία των μαθητών με συγγραφείς και εικονογράφους βιβλίων Πρόγραμμα «Λέσχες Ανάγνωσης» Επιμορφωτικά σεμινάρια εκπαιδευτικών Αξιοποίηση Νέων Τεχνολογιών (π.χ. ψηφιακές ηχογραφημένες ιστορίες, βιντεοσκοπημένες μεταδόσεις) Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ

Εισαγωγή της διδασκαλίας των Αγγλικών στις Α΄ και Β΄ τάξεις του Δημοτικού Σχολείου (1) Προτεραιότητα για το Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ είναι η βελτίωση της παρεχόμενης ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο δημόσιο σχολείο Για πρώτη φορά εισάγεται το μάθημα των Αγγλικών στις Α΄ και Β΄ τάξεις του Δημοτικού Σχολείου για 2 ώρες και αυξάνεται κατά 1 ώρα για τις υπόλοιπες τάξεις για τα σχολικά έτη 2010-2011 και 2011-2012 Οι αναλυτικές οδηγίες για τη διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας στις Α’ και Β’ τάξεις Δημοτικού διαμορφώθηκαν από την αρμόδια επιστημονική ομάδα του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και εγκρίθηκαν από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ

Εισαγωγή της διδασκαλίας των Αγγλικών στις Α΄ και Β΄ τάξεις του Δημοτικού Σχολείου (2) Μερικές από τις δράσεις που έχουν υλοποιηθεί ή πρόκειται να υλοποιηθούν στα πλαίσια του προγράμματος είναι: Διά ζώσης και εξ-αποστάσεως επιμορφωτικά σεμινάρια για Σχολικούς Συμβούλους και καθηγητές Αγγλικής Γλώσσας Δημιουργία ιστοσελίδας (http://rcel.enl.uoa.gr/englishinschool/ ) με μαθησιακό υλικό, εκπαιδευτικές δραστηριότητες, εμπειρίες εκπαιδευτικών, μελέτες και άρθρα Βιντεοσκόπηση υποδειγματικών μαθημάτων με το διαφοροποιήμενο μαθησιακό υλικό για την εξ αποστάσεως επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Αγγλικής Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ

Εισαγωγή του μαθήματος των Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΤΠΕ) Προτεραιότητα αποτελεί η εισαγωγή των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και η ορθή αξιοποίησή τους, με σκοπό να επιφέρει ουσιαστικές καινοτομίες, τόσο στα μέσα διδασκαλίας όσο και στην διδακτική διαδικασία Εισαγωγή του μαθήματος των Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΤΠΕ) για 2 ώρες εβδομαδιαίως σε όλες τις τάξεις των Δημοτικών Σχολείων με ΕΑΕΠ Προμήθεια 10 φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών (laptops), ενός ερμαρίου για την αποθήκευσή τους, καθώς και εγκατάσταση τοπικού δικτύου σε αίθουσες διδασκαλίας των 12/θέσιων Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων με ΕΑΕΠ, στο πλαίσιο Πράξης «Πρόγραμμα πιλοτικής εισαγωγής ηλεκτρονικών υπολογιστών και συναφούς εξοπλισμού σε δημοτικά σχολεία για μία ψηφιακά υποστηριζόμενη διδασκαλία» (Συγχρηματοδοτούμενη Πράξη από ΕΚΤ και Εθνικούς Πόρους). Στη διαδικασία συμμετέχουν 753 σχολικές επιτροπές δημοτικών σχολείων με ΕΑΕΠ και η διαδικασία προμήθειας έχει ήδη ξεκινήσει. Διάθεση υπολογιστών από Ο.Σ.Κ. σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ: 1.413 ηλεκτρονικοί υπολογιστές σε 178 δημοτικά σχολεία που είχαν από ελάχιστους έως και καθόλου υπολογιστές. Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ

Εισαγωγή της Αισθητικής Αγωγής (Εικαστικά, Μουσική και Θεατρική Αγωγή) στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα Στόχος της εισαγωγής της Αισθητικής Αγωγής στο ωρολόγιο πρόγραμμα των Δημοτικών Σχολείων είναι η ενσωμάτωση πολιτιστικών στοιχείων και η αξιοποίηση του πολιτισμού ως διδακτικό εργαλείο στην εκπαίδευση Στο πλαίσιο της πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας για το Νέο Σχολείο υλοποιείται η Πράξη «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Η Μετάβαση: Πολιτισμός και Ένταξη ΕΚΟ στα Δημοτικά Σχολεία» (Συγχρηματοδοτούμενη Πράξη από ΕΚΤ και Εθνικούς Πόρους) που προβλέπει: Εμπλουτισμό του εκπαιδευτικού δυναμικού των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων με εκπαιδευτικούς Θεατρικής Αγωγής, Μουσικής και Εικαστικών Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, ώστε η διδασκαλία της Αισθητικής Αγωγής να γίνεται από εκπαιδευτικούς με επαρκή κατάρτιση, γνώσεις και εμπειρία. Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ

Πολιτιστικοί όμιλοι δραστηριοτήτων Δράσεις δημιουργίας και πολιτισμού από 1 έως 5 ώρες για όλα τα τμήματα του ολοήμερου προγράμματος Οι μαθητές όλων των τάξεων μπορούν να προετοιμάζουν σχολικές εορτές, χορωδίες, θεατρικές παραστάσεις και άλλες δημιουργικές δραστηριότητες για την καλλιέργεια της αισθητικής καθώς και την ανάδειξη και προώθηση στοιχείων του πολιτισμού (λογοτεχνία, τέχνες, φωτογραφία, μουσικά σύνολα) Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ

Ευέλικτη Ζώνη Στην Ευέλικτη Ζώνη αναπτύσσονται διαθεματικά προγράμματα με πρωτοβουλία του κάθε εκπαιδευτικού: Στην Α΄ τάξη : Η μία διδακτική ώρα της ΕΖ θα διατίθεται για δραστηριότητες που αφορούν σε θέματα Αγωγής Υγείας Στην Β΄ τάξη: Η μία διδακτική ώρα της ΕΖ θα διατίθεται για δραστηριότητες που αφορούν σε θέματα Διατροφικών Συνηθειών Στην Γ΄ τάξη: Η μία διδακτική ώρα της ΕΖ θα διατίθεται για δραστηριότητες που αφορούν σε θέματα Κυκλοφοριακής Αγωγής Στην Δ΄ τάξη: Η μία διδακτική ώρα της ΕΖ θα διατίθεται για δραστηριότητες που αφορούν σε θέματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Τις ώρες της Ευέλικτης Ζώνης θα μπορούν να αναλαμβάνουν και εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ

4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΡΜΗΣ με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ

Υπηρετούντες Εκπαιδευτικοί Διευθυντής: 1 / 8 Ώρες (Πλήρες ωράριο) Δάσκαλοι (ΠΕ70): 15 / Πλήρες ωράριο (1 υποδιευθυντής) Δάσκαλοι (ΠΕ70) Ειδ. Αγωγής: 2 Γερμανικών (ΠΕ07): 2 Γαλλικών (ΠΕ05): 1 Αγγλικών (ΠΕ06): 3 Πληροφορικής (ΠΕ19): 2 Θεατρικής Αγωγής (ΠΕ32): 1 Εικαστικών (ΠΕ08): 1 Γυμναστές (ΠΕ11): 3 Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ

Εξοπλισμός Κάθε τάξη έχει υπολογιστή, τηλεόραση, video Έξι τάξεις έχουν προβολέα με διαδραστικούς πίνακες Παραλαβή 10 φορητών υπολογιστών την ερχόμενη εβδομάδα Εργαστήριο Η/Υ 11 θέσεων με server, εκτυπωτή, scanner και projector Θέατρο 136 θέσεων (μόνιμες) με projector, κεντρική κονσόλα ήχου, φωτισμός Πολυχώρος, βιβλιοθήκη, εστιατόριο, κουζίνα Αίθουσα Φυσικής / Χημείας – ξεχωριστό παρασκευαστήριο (λειτουργεί ως τάξη) Αίθουσα εικαστικών (λειτουργεί ως τάξη) Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ

Δράσεις – Δραστηριότητες (1/2) Η Ε’ τάξη συμμετέχει σε μορφωτική επίσκεψη στην Κωνσταντινούπολη, και η ΣΤ’ τάξη στη Βουλή Όλες οι τάξεις επισκέπτονται και παρακολουθούν μονοήμερα προγράμματα των ΚΠΕ, ιδιαίτερα η ΣΤ’ τάξη επισκέπτεται και παρακολουθεί 3/μερα προγράμματα των ΚΠΕ Εκπονούνται προγράμματα : Αγωγής Υγείας (Διατροφής, Αγωγής Τηλεόρασης, Διδάσκοντας τις Αρετές) σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Κύπρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Αειφορία, νερό, δράση, ενέργεια), Κυκλοφοριακής Αγωγής (Βαδίζω στη γειτονιά μου) Πολιτιστικά (η Κωνσταντινούπολη μέσα στους αιώνες) Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ

Δράσεις – Δραστηριότητες (2/2) Συμμετοχή σε Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Comenius με 16 χώρες Διοργάνωση θεατρικής εβδομάδας με συμμετοχή όλων των σχολείων του Δήμου Ύπαρξη χορευτικού ομίλου Χορωδία Πράσινο σχολείο: Φωτοβολταϊκά για το φωτισμό του σχολείου κατά τη διάρκεια της νύκτας Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ

Σύγκριση διδακτικών ωρών κατά τα σχολικά έτη 2009-2010 & 2010-2011 4ο Δημοτικό Σχολείο Θέρμης * Στις τάξεις Α΄, Β΄, Γ΄, Δ΄ η μία διδακτική ώρα της Φυσικής Αγωγής θα διατίθεται για Χορούς ** Αύξηση κατά 1 ώρα του γλωσσικού μαθήματος στις Α΄ και Β΄ τάξεις. Η επιπλέον ώρα θα διατίθεται για ανάγνωση λογοτεχνικών κειμένων (φιλαναγνωσία) Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ

Χρήση διαδραστικών πινάκων Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ