ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 2

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Για ένα νέο ελληνικό πανεπιστήμιο Βάσω Κιντή Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Advertisements

TRUE GREECE ΕΙΔIΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ. Τα διεθνή ΜΜΕ επικοινωνούν συνεχώς αρνητικές ειδήσεις για την Ελλάδα οι περισσότερες από τις οποίες απέχουν.
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
« Ο ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΛΙΓΝΙΤΗ » Νοέμβριος 2013 Κοντολέων Αντώνης Μέλος Δ.Σ.
Πρόσκληση Προγράμματος PHARE BG2004/ “Προώθηση πολιτιστικών, τουριστικών και ανθρώπινων πόρων στη διασυνοριακή περιοχή” Δημοκρατία της Βουλγαρίας.
1 Ο Πολιτισμός, ο Τουρισμός και η Ανάπτυξη της Ελληνικής Οικονομίας Πως τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα μπορούν να μας βγάλουν από την κρίση και θα μας.
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
16/09/2008ΥΠΕΞ ΗΜΕΡΙΔΑ: ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΑΙΧΜΗΣ 1 Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ Β. Παΐσιος Πρόεδρος ΕΕΠΕΣ.
Ενότητα Α2 Ο Ρόλος του Τουρισμού στις Πολιτικές Αύξησης της Απασχόλησης και στην Αντιμετώπιση της Ανεργίας Εισηγητές: κκ. Π. Παπαγεωργίου, Ι. Χασσίδ Καθηγητές,
«Μπορεί να υπάρξει ανάπτυξη με υψηλό κόστος ενέργειας ;» Investing in Energy 2014 Κοντολέων Αντώνης Μέλος Δ.Σ.
Δρ. Κων/νος ΜαρινάκοςΤουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη1 Δρ. Κων/νος Μαρινάκος Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.
“Η υποστήριξη της επιχειρηματικότητας στον αγροδιατροφικό χώρο” Δημήτριος Β. Αποστολόπουλος Γεωπόνος MSc, MBA Πάτρα, 30/03/2013.
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ
13°N – Cappadocia, Turkey HSBC Premier Μια Παγκόσμια υπηρεσία από μια Παγκόσμια Τράπεζα.
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΕΕ ΓΣΕΒΕΕ ΕΣΤΕ Κοινή Συνέντευξη Τύπου Αθήνα, 24/4/2013.
Βασιλική Κολυβά Υπεύθυνη Δημοσιότητας Αθήνα, 19 Φεβρουαρίου 2008
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
Προσέλκυση Επενδύσεων στον τομέα του Ιαματικού Τουρισμού
Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΣΙΟΥ ΣΟΥΖΑΝΑ ΒΙΛΑΝΑΚΗ ΜΑΡΩ ΚΟΝΤΟΒΕΡΟΥ
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
Μεταφορές και Logistics
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007 – 2013
Κωνσταντίνος Φρουζής, Πρόεδρος ΣΦΕΕ Το Όραμα της Φαρμακοβιομηχανίας για την Ανάπτυξη για την Ανάπτυξη
1 Καινοτομικό Πρόγραμμα RI-SE ΕΚΕΠΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ.
ΚΙΛΚΙΣ - ΝΟΜΕΒΡΙΟΣ 2004 «Διατοπική- Διακρατική συνεργασία στο πλαίσιο της LEADER+» 4η Σύνοδος Ελληνικού Δικτύου LEADER+ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΕΙΟΣ Γενικός.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
Έργο Αξιοποίησης Τουριστικών Λιμένων Οι τουριστικοί λιμένες μετατρέπονται σε πυλώνες τοπικής ανάπτυξης Εντάσσεται στο πλαίσιο του Έργου «Νηρηίδες» για.
Φορολογία ακινήτων Φορολογικές διατάξεις που αποτρέπουν πιθανές επενδύσεις και προτάσεις για βελτίωση 6 Οκτωβρίου 2014 Γεωργία Σταματέλου Επικεφαλής Φορολογικού.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Νέλλη Τζάκου – Λαμπροπούλου Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής Εθνική Τράπεζα Ο ρόλος του Τραπεζικού Τομέα στην επανεκκίνηση του Real Estate Prodexpo.
ΒΙΡΜΑΝΙΑ: Ο Στρατοσ στην εξουσια Η δικτατορία της Βιρμανίας: Πώς και γιατί παραμένουν οι στρατιωτικοί στην εξουσία επί δεκαετίες;
Είναι προφανές ότι οι κάτοικοι της διοργανώτριας χώρας θεωρούν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες επιβάρυναν τον οικονομικό τομέα της ζωή τους, επιφέροντας.
1 Προϋπολογισμός 2007 Δεκέμβριος Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης του Κρατικού προϋπολογισμού ; Ο προϋπολογισμός του 2007, όπως και κάθε προϋπολογισμός,
Τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό: ένα παγκόσμιο δίκτυο για τη στήριξη της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων Θεσσαλονίκη, 14 Μαΐου 2010 Ομιλία του κ.
Η αιγυπτιακή εξέγερση يناير25ثورة. Click to edit the outline text format  Second Outline Level Third Outline Level  Fourth Outline Level Fifth Outline.
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
Δίκτυο Europe Direct για την Ελλάδα Αθήνα, 10 Ιουνίου 2014 Ομάδα Δράσης για την Ελλάδα1 Ανεργία των Νέων και Εγγύηση για την Νεολαία (Youth Guarantee)
Export Summit ΣΕΒΕ Δρ. Ανδρέας Α. Ανδρεάδης Πρόεδρος ΣΕΤΕ.
«Αραβική Άνοιξη».
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ - ΠΡΑΞΙΤΕΛΗΣ π. Χ. Εργασία στην ιστορία Αθανασιάδη Δανάη Καραμανιώλα Συμεωνία.
ΗΝΙΟΧΟΣ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ.
Αλέξανδρου Αμπαδογιάννη
Click to edit the outline text format Second Outline Level  Third Outline Level Fourth Outline Level  Fifth Outline Level  Sixth Outline Level  Seventh.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Εξελίξεις στον Παγκόσμιο και τον Ελληνικό Τουρισμό και στα Βασικά Μεγέθη της Ελληνικής Ξενοδοχίας το 2015 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ.
Αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων Χώροι αναψυχής Ενότητα 3: Ο ρόλος του τουρισμού στην ελληνική οικονομία Διονυσία Φράγκου Τμήμα ΕΑΔΣΑ Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
Οι θέσεις του Επιμελητηρίου Ρεθύμνης και του Βιοτεχνικού Πάρκου Ρεθύμνης Α.Ε για το Περιφερειακό Πόλο Καινοτομίας Κρήτης Αποτελέσματα ανοικτής διαβούλευσης.
Τουρισμός: Διαχείριση ΑΣΑ & Ξενοδοχεία Μηδενικών Αποβλήτων
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Volume or Value: A policy decision for Turkey’s tourism industry
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Π.κ.Ε ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΛΥΣΕΙΣ
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
Η επιχείρηση ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΦΑΝ ΑΕ, που εδρεύει στην περιφέρεια Β.ΑΙΓΑΙΟΥ. εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 2013 1. ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 2 ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 2013 1. ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 2. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 3. ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΕΟΤ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΕΟΤ ΝΙΚΟΥ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

12. BRAND MANUAL USE ΤΟΥΡΙΣΜOΣ ΠΥΛΩΝΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ 16% ΤΟΥ ΑΕΠ 34 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΜΜΕΣΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ 1 ΣΤΟΥΣ 5 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ 2012 ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΘΕΤΙΚΑ ΜΕ 10 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΑΜΕΣΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ ΚΑΙ 16 ΕΚ. ΑΦΙΞΕΙΣ 2013 ΘΕΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΜΕ 11 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΕΣΟΔΑ ΚΑΙ 17 ΕΚ. ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΝΩ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ 40.000 ΝΕΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΣΕΤΕ) ΚΙ ΑΥΤΟ ΦΙΛΟΔΟΞΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΑΜΗΛΟΣ ΠΗΧΗΣ

ΤΟΥΡΙΣΜOΣ ΠΥΛΩΝΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ QUICK WINS 12. BRAND MANUAL USE ΤΟΥΡΙΣΜOΣ ΠΥΛΩΝΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ QUICK WINS

ΤΟΥΡΙΣΜOΣ ΠΥΛΩΝΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ BIG WINS 12. BRAND MANUAL USE ΤΟΥΡΙΣΜOΣ ΠΥΛΩΝΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ BIG WINS

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

12. BRAND MANUAL USE BRAND GREECE ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΓΙ' ΑΥΤΟ Η ΒΑΣΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ (BORDAS) ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ PRC/THR/MRB 2007

12. BRAND MANUAL USE ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ BRAND GREECE ΑΝΑΝΕΩΝΟΥΜΕ ΤΟ BRAND ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΜΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

12. BRAND MANUAL USE ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ BRAND GREECE ΚΛΕΙΔΙΑ ΣΤΑΘΕΡΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΛΙΜΑ ΣΤΕΡΕΟ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΙΓΟΥΡΙΑ & ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΑΔΑ

T2H’ING THE BLUE DOLPHIN ΤΗΕ ΚΩΔΙΚΟ ΟΝΟΜΑ 12. BRAND MANUAL USE ΚΩΔΙΚΟ ΟΝΟΜΑ THE BLUE DOLPHIN DREAM OF LIVING PASSIONATELY HELLAS IS NEAR ΤΗΕ T2H’ING TRAVEL & TOURISM HELLAS’ IMAGE NEW GOAL

THE BLUE DOLPHIN T2H’ING ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΕΩΝ 10 BHMATA ΣΕ 1 ΕΤΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΕΩΝ

G R REPOSITIONING GREECE GOOD RE - POSITION ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ 12. BRAND MANUAL USE REPOSITIONING GREECE G ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ GOOD GREAT GOLDEN GORGEOUS GENUINE GREEN GAMES GOURMET GOD GROWTH R ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ RE - POSITION RE - THINK RE - DISCOVER RE - OPERATE RE - INVEST RE - VISIT RE - BRAND RE - EVALUATE RE - LAUNCH RE - POWER

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΙΔΕΑ

Η ΙΔΕΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΚΑΙ ΚΛΑΣΣΙΚΗ

ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ (HYPERLINK)

ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΕΟΤ NEA ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΕΟΤ (HYPERLINK) ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (HYPERLINK)

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ Ο ΕΟΤ ΩΣ ΝΠΙΔ Ή ΑΕ, ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙ ΕΝΑ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING, ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ, ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ, ΝΑ ΔΙΕΥΡΥΝΕΙ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΤΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΕΙ ΤΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ. Η ΚΙΝΗΤΡΟΔΟΤΗΣΗ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΕΊΝΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ  ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ. ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΠΡΟΫΠΑΡΧΟΥΣΕΣ, ΣΤΟΧΟ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΥΝΟΪΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΞΕΝΩΝ ΚΑΙ ΕΓΧΩΡΙΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΠΗΧΗΣΗ. ΕΞΕΤΑΣΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΙ ΑΡΓΙΕΣ, ΕΦΟΣΟΝ ΔΥΝΑΤΟΝ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ/ΠΥΛΕΣ ΕΙΣΟΔΟΥ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΜΑΣ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΠΟΥ ΑΝΩΤΕΡΩ, ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ, ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΦΙΚΤΟ, ΤΟΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ MODEL TOURS, Π.Χ. ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ ΜΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ, ΤΟ ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΥΓΟΥΣΤΟ, ΤΙΣ ΕΟΡΤΕΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ, ΠΑΣΧΑ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΒΑΣΕΙ ΑΡΓΙΩΝ ΚΑΙ ΕΟΡΤΩΝ ΜΟΝΑΔΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΑΣΧΑ. ΠΡΟΒΟΛΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΣΕΙΡΩΝ, ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΤΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ (ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ/ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ).

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 2013 ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΕΟΤ ΝΙΚΟΥ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ 12. BRAND MANUAL USE ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 2013 ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΕΟΤ ΝΙΚΟΥ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ