ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 2013 1. ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 2 ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 2013 1. ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 2. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 3. ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΕΟΤ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΕΟΤ ΝΙΚΟΥ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
12. BRAND MANUAL USE ΤΟΥΡΙΣΜOΣ ΠΥΛΩΝΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ 16% ΤΟΥ ΑΕΠ 34 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΜΜΕΣΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ 1 ΣΤΟΥΣ 5 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ 2012 ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΘΕΤΙΚΑ ΜΕ 10 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΑΜΕΣΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ ΚΑΙ 16 ΕΚ. ΑΦΙΞΕΙΣ 2013 ΘΕΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΜΕ 11 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΕΣΟΔΑ ΚΑΙ 17 ΕΚ. ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΝΩ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ 40.000 ΝΕΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΣΕΤΕ) ΚΙ ΑΥΤΟ ΦΙΛΟΔΟΞΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΑΜΗΛΟΣ ΠΗΧΗΣ
ΤΟΥΡΙΣΜOΣ ΠΥΛΩΝΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ QUICK WINS 12. BRAND MANUAL USE ΤΟΥΡΙΣΜOΣ ΠΥΛΩΝΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ QUICK WINS
ΤΟΥΡΙΣΜOΣ ΠΥΛΩΝΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ BIG WINS 12. BRAND MANUAL USE ΤΟΥΡΙΣΜOΣ ΠΥΛΩΝΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ BIG WINS
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
12. BRAND MANUAL USE BRAND GREECE ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΓΙ' ΑΥΤΟ Η ΒΑΣΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ (BORDAS) ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ PRC/THR/MRB 2007
12. BRAND MANUAL USE ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ BRAND GREECE ΑΝΑΝΕΩΝΟΥΜΕ ΤΟ BRAND ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΜΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
12. BRAND MANUAL USE ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ BRAND GREECE ΚΛΕΙΔΙΑ ΣΤΑΘΕΡΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΛΙΜΑ ΣΤΕΡΕΟ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΙΓΟΥΡΙΑ & ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΑΔΑ
T2H’ING THE BLUE DOLPHIN ΤΗΕ ΚΩΔΙΚΟ ΟΝΟΜΑ 12. BRAND MANUAL USE ΚΩΔΙΚΟ ΟΝΟΜΑ THE BLUE DOLPHIN DREAM OF LIVING PASSIONATELY HELLAS IS NEAR ΤΗΕ T2H’ING TRAVEL & TOURISM HELLAS’ IMAGE NEW GOAL
THE BLUE DOLPHIN T2H’ING ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΕΩΝ 10 BHMATA ΣΕ 1 ΕΤΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΕΩΝ
G R REPOSITIONING GREECE GOOD RE - POSITION ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ 12. BRAND MANUAL USE REPOSITIONING GREECE G ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ GOOD GREAT GOLDEN GORGEOUS GENUINE GREEN GAMES GOURMET GOD GROWTH R ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ RE - POSITION RE - THINK RE - DISCOVER RE - OPERATE RE - INVEST RE - VISIT RE - BRAND RE - EVALUATE RE - LAUNCH RE - POWER
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΙΔΕΑ
Η ΙΔΕΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΚΑΙ ΚΛΑΣΣΙΚΗ
ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ (HYPERLINK)
ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΕΟΤ NEA ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΕΟΤ (HYPERLINK) ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (HYPERLINK)
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ Ο ΕΟΤ ΩΣ ΝΠΙΔ Ή ΑΕ, ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙ ΕΝΑ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING, ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ, ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ, ΝΑ ΔΙΕΥΡΥΝΕΙ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΤΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΕΙ ΤΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ. Η ΚΙΝΗΤΡΟΔΟΤΗΣΗ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΕΊΝΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ. ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΠΡΟΫΠΑΡΧΟΥΣΕΣ, ΣΤΟΧΟ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΥΝΟΪΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΞΕΝΩΝ ΚΑΙ ΕΓΧΩΡΙΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΠΗΧΗΣΗ. ΕΞΕΤΑΣΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΙ ΑΡΓΙΕΣ, ΕΦΟΣΟΝ ΔΥΝΑΤΟΝ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ/ΠΥΛΕΣ ΕΙΣΟΔΟΥ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΜΑΣ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΠΟΥ ΑΝΩΤΕΡΩ, ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ, ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΦΙΚΤΟ, ΤΟΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ MODEL TOURS, Π.Χ. ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ ΜΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ, ΤΟ ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΥΓΟΥΣΤΟ, ΤΙΣ ΕΟΡΤΕΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ, ΠΑΣΧΑ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΒΑΣΕΙ ΑΡΓΙΩΝ ΚΑΙ ΕΟΡΤΩΝ ΜΟΝΑΔΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΑΣΧΑ. ΠΡΟΒΟΛΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΣΕΙΡΩΝ, ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΤΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ (ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ/ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ).
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 2013 ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΕΟΤ ΝΙΚΟΥ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ 12. BRAND MANUAL USE ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 2013 ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΕΟΤ ΝΙΚΟΥ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ