Ανάπτυξη Πειστικών Μηνυμάτων. Διαδικασία Ανάπτυξης Θέματος σε Τρία Βήματα Βήμα 1Βήμα 3Βήμα 2 ΣχεδιασμόςΑνάπτυξη Θέματος Ολοκλήρωση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Αιτήσεις και Συνεντεύξεις για Απασχόληση
Προσωπικές δεξιότητες
 Εκτίμηση Ικανοτήτων  Αντιμετώπιση Άγχους  Σχεδιασμός Παρουσίασης  Οργάνωση της Παρουσίασης  Έλεγχος του Περιβάλλοντος  Πραγματοποίηση Παρουσίασης.
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Συγγραφή Επιχειρησιακών Μηνυμάτων
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Σχεδιασμός Αναφορών και Προτάσεων. Βασικές Κατηγορίες Αναφορών ΠροτάσειςΠροτάσεις ΑναλυτικέςΑναλυτικές ΕνημερωτικέςΕνημερωτικές.
Πρόληψη και Διαχείριση εργασιακού άγχους
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Σχεδιασμός και Εκφώνηση Προφορικών Παρουσιάσεων. Οικοδόμηση της Καριέρας σας με Προφορικές Παρουσιάσεις Επιδείξτε τις Ικανότητές Σας Σκεφτείτε Γρήγορα.
Διαφημιστικός Προϋπολογισμός
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Γενική Αυτός είναι ο δευτερεύων τίτλος. Εισαγωγή Αναφέρετε το σκοπό της συζήτησης Παρουσιάστε τον εαυτό σας.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ I Φαίδων Θεοφανίδης
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Ο επικοινωνιακός ρόλος του εκπαιδευτικού σε συμβατικά, υπολογιστικά και δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΩΝ RESTART GREECE Κεντρική Μακεδονία, Κιλκίς 22-23/01/2015 ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
Ολοκλήρωση Επιχειρησιακών Μηνυμάτων. Διαδιασία Ανάπτυξης του Βιογραφικού σε Τρία Βήματα Βήμα 1 Σχεδιασμός Βήμα 3 Ολοκλήρωση Βήμα 2 Ανάπτυξη Ανάλυση Κατάστασης.
Σχεδιασμός Επιχειρησιακών Μηνυμάτων. Συγγραφική Διαδικασία 3 Βημάτων Βήμα 1 Σχεδιασμός Βήμα 3 Ολοκλήρωση Βήμα 2 Συγγραφή Ανάλυση Καταστάσεων Ανάλυση Καταστάσεων.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Διαμόρφωση Διαφημιστικών Στόχων
Συμμετοχή των εργαζομένων στην διοίκηση των επιχειρήσεων
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Λουκάς Τσιρώνης1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1) Διοίκηση είναι η συστηματοποίηση της συλλογικής προσπάθειας μέσω της οποίας στοχεύουμε στην ικανοποίηση των στόχων που έχουν.
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
Μαρία Παπαδάκη. Η αντιμετώπιση του προβλήματος πριν την εκδήλωσή του Μείωση της ζήτησης – Προαγωγή της υγείας WHO: Προαγωγή της υγείας αποτελεί η ανάπτυξη.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: «Διοίκησης και Οργάνωσης.
Ήχος, Επιχειρηματολογία στις Φ.Ε, εναλλακτικές αντιλήψεις μαθητών
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Προώθηση / Επικοινωνία
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων Νάνσυ Μπουραντά Αγρίνιο, 2016 Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων.
Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
Κριτήρια και Μέθοδοι αξιολόγησης ιστοσελίδων Θέμα:
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Κατά τη διάρκεια της κρίσης
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ & ΠΕΙΘΩ.
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
Α.ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥ –ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Επίλυση Συγκρούσεων στον Εργασιακό Χώρο των Εκπαιδευτικών με την Αξιοποίηση της Εκπαιδευτικής Τεχνικής Παιχνίδι Ρόλων.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Διαχείριση της αλλαγής στoυς εκπαιδευτικούς οργανισμούς: Η περίπτωση της εισαγωγής των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων.
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.5: Πρόσβαση των πολύ μικρών επιχειρήσεων αγροτικών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Σχέσεις με την Κοινότητα
Επιχειρηματικό σχέδιο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανάπτυξη Πειστικών Μηνυμάτων

Διαδικασία Ανάπτυξης Θέματος σε Τρία Βήματα Βήμα 1Βήμα 3Βήμα 2 ΣχεδιασμόςΑνάπτυξη Θέματος Ολοκλήρωση

Σχεδιασμός του Μηνύματος  Ανάλυση της κατάστασης  Συγκέντρωση των πληροφοριών  Επιλογή του μέσου  Οργάνωση του μηνύματος

Ανάλυση της Κατάστασης Μέλη του Ακροατηρίου Λήπτες Αποφάσεων Εναλλακτικές Θέσεις Εταιρική Νοοτροπία Σημεία Αντίστασης Επιθυμητές Ενέργειες Ξεκαθαρίστε το Σκοπό Σας Αναπτύξτε τα Επιχειρήματά Σας Εκφράστε το Σκοπό Σας

Φυσιολογικές Ανάγκες Τροφή, στέγη, αέρας, νερό και ύπνος Ασφάλεια Εργασιακή ασφάλεια, σταθερότητα και προστασία Κοινωνικές Ανάγκες Στοργή, ομαδικοί δεσμοί, φίλοι και αποδοχή Κοινωνική Θέση Μοναδικότητα, αυτοεκτίμηση, σεβασμός και αναγνώριση Ολοκλήρωση Συνειδητοποίηση, δημιουργικότητα, σοφία και ψυχική πλήρωση Η Ιεραρχία Αναγκών του Maslow

Ανάλυση του Ακροατηρίου ΕισόδημαΕισόδημα ΦύλοΦύλο ΕκπαίδευσηΕκπαίδευση Άλλοι Παράγοντες Γενικά Στοιχεία ΣυμπεριφοράΣυμπεριφορά ΠροσωπικότηταΠροσωπικότητα Τρόπος Ζωής Άλλοι Παράγοντες Επιμέρους Στοιχεία

Προετοιμασία του Μηνύματος Συγκέντρωση Πληροφοριών Επιλογή του Μέσου Λογικοί Παράγοντες Συναισθηματικοί Παράγοντες Παραδοσιακά Μέσα Ηλεκτρονικά Μέσα

Οργάνωση του Μηνύματος Άμεση Προσέγγιση (Παραγωγική) Άμεση Προσέγγιση (Παραγωγική) Έμμεση Προσέγγιση (Αναγωγική) Έμμεση Προσέγγιση (Αναγωγική) Καθορίστε τη Γενική Ιδέα Περιορίστε το Πεδίο Ομαδοποιήστε τα Κύρια Σημεία

Ανάπτυξη του Μηνύματος Προσφώνηση σε Δεύτερο Πρόσωπο Πολιτισμικές Διαφορές Οργανωτικές Νοοτροπίες Προσωπική Αξιοπιστία

Ολοκλήρωση του Μηνύματος Αξιοποιήστε το Περιεχόμενο Αναθεωρήστε για Σαφήνεια και Ακρίβεια Αξιολογήστε το Σχεδιασμό και την Απόδοση Κάντε Τελικό Έλεγχο του Μηνύματος

Ανάπτυξη Πειστικών Μηνυμάτων Χρήση του Σχεδίου AIDA Ισορρόπηση Συναισθημάτων και Λογικής Ενίσχυση της Θέσης Σας Αντιμετώπιση της Αντίστασης

ΕνδιαφέρονΠροσοχή ΕπιθυμίαΔράση ΣΧΕΔΙΟ AIDA

Λογική και Συναισθήματα Το Μήνυμα ΑισθήματαΣυμπάθειεςΑνάγκεςΑναλογίαΑναγωγήΠαραγωγή ΣυναισθήματαΛογική Προώθηση Δράσης Κατανόηση Προσδοκιών Υπερνίκηση Αντίστασης Προώθηση της Αποψής Σας Προώθηση Δράσης Κατανόηση Προσδοκιών Υπερνίκηση Αντίστασης Προώθηση της Αποψής Σας

•Βιαστικές Γενικότητες •Κυκλικός Συλλογισμός •Επίθεση στον Αντίπαλο •Υπεραπλούστευση •Εσφαλμένο Αίτιο-Αποτέλεσμα •Λανθασμένες Αναλογίες •Παράλογη Υποστήριξη Παραδείγματα Εσφαλμένης Λογικής

Ενίσχυση της Θέσης Σας Σχήματα Λόγου Οφέλη για το Ακροατήριο Κατάλληλος Χρόνος Δυνατές Λέξεις

Πρόβλεψη Αντιρρήσεων Να Αναμένετε Αντίσταση Ανακαλύψτε τις Αντιρρήσεις Να Προάγετε τη Συμμετοχή

Κοινά Λάθη στις Πωλήσεις Άκαμπτη Προώθηση Αντίσταση σε Συμβιβασμούς Περιορισμός των Τακτικών Σας Χρήση Σχεδίου «Μιας Χρήσης»

Πειστικά Μηνύματα Αιτήματα για Δράση Πειστικές Ιδέες Αποζημιώσεις ή Ρυθμίσεις

Αιτήματα για Δράση ΔράσηΔράση Γραπτό Αίτημα Τραβήξτε την Προσοχή Χρησιμοποιήστε Γεγονότα, Σχήματα και Οφέλη Εκφράστε Συγκεκριμένα Αιτήματα

Πειστικές Παρουσιάσεις Εστίαση του Μηνύματος Υποστήριξη Αποφάσεων Επίσπευση Ενεργειών Ενθάρρυνση Νέων Αντιλήψεων Επανεξέταση Απόψεων

Αποζημιώσεις και Ρυθμίσεις Αποζημίωση ή Ρύθμιση Γραπτό Αίτημα Δηλώστε το Πρόβλημα Αναθεωρήστε τα Γεγονότα Υποκινήστε τον Αναγνώστη Υποβάλλετε το Αίτημά Σας

Μηνύματα για το Marketing και τις Πωλήσεις Μελετήστε τον Ανταγωνισμό Τονίστε τα Οφέλη Αναλύστε το Ακροατήριο

Πρόβλεψη Αντιρρήσεων Σχετικά με την Αγορά Υψηλή Τιμή Χαμηλή Ποιότητα ΣύγκρισηΣύγκριση Αντιληπτό Ρίσκο

Εφαρμογή του Μοντέλου AIDA Τραβήξτε την Προσοχή Τονώστε το Ενδιαφέρον Ενισχύστε την Επιθυμία Δώστε Κίνητρο για Δράση

Οφέλη του Προϊόντος Εμπιστευτικές Πληροφορίες Υποβλητικές Εικόνες Ειδήσεις Προσωπικά Σχόλια Υπόσχεση Αποταμίευσης Κοινά Σημεία Δείγματα του Προϊόντος Επιλύσεις Προβλημάτων Τραβήξτε την Προσοχή

Τονώστε το Ενδιαφέρον Ενισχύστε τις Υποσχέσεις Τονίστε τα Κύρια Σημεία Δώστε Έμφαση στα Οφέλη

Ενισχύστε την Επιθυμία Χρησιμοποιήστε Ενεργητική Ορολογία Συζητήστε την Τιμολόγηση Υποστηρίξτε τους Ισχυρισμούς Σας

Δώστε Κίνητρο για Δράση Δηλώστε το Επόμενο Βήμα Δημιουργήστε το Αίσθημα του Επείγοντος Συμπεριλάβετε ένα Υστερόγραφο Ασκήστε Καλή Κρίση

Διατηρήστε τις Υψηλές Προδιαγραφές Αλήθεια και Απάτη Ισχυρισμοί Αθέτηση Συμβολαίου Παραβίαση Προσω- πικών Δεδομένων

Κοινά Μηνύματα Ενημερωτικό Δελτίο μέσω Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου για Δικαίωμα Συμμετοχής Ανταγωνιστικές Ηλεκτρονικές Πληροφορίες