Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΕΛ/ΛΑΚ Ιουνίου Κέντρα Προώθησης Ελεύθερου Λογισμικού (ΚΠΕΛ) Λίνα Γουσίου.
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
21ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
9.7. Υπηρεσία Πολυμορφικής Ψηφιακής Βιβλιοθήκης με Προσβάσιμη Βιβλιογραφία για τους Φοιτητές με Αναπηρίες Πάντειο Πανεπιστήμιο Ειρήνη Δαφέρμου 20ο Πανελλήνιο.
Υποδομές Ανοικτής Πρόσβασης: Το μέλλον της επιστημονικής επικοινωνίας, ΕΚΤ, Αθήνα, Δεκεμβρίου 2008 Πρωτοβουλίες Ανοικτής Πρόσβασης στη Βιβλιοθήκη.
Προηγμένες Υπηρεσίες Τηλεματικής στην Εκπαιδευτική Διαδικασία του Πανεπιστημίου Πατρών Θάνος Στουραΐτης Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών Μέλος Επιστημονικής.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
"Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα"
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΤΟΜΕΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από την CRE Χρονικό πλαίσιο αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση: Αξιολόγηση από CRE: Δημοσίευση εκθέσεων:
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
Ανάπτυξη Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης για το Τμήμα Διοίκησης Γεωργικών Εκμεταλλεύσεων Δρ Βαγής Σαμαθρακής Επιστημονικός Υπεύθυνος.
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών “ Ψηφιακό Περιεχόμενο και Διαδικτυακές Εφαρμογές “ Θ.Καρούνος,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
Α. Πορεία δράσης μαρμάρου Β. Επόμενες Προγραμματισμένες ενέργειες δράσης. Γ. Συνοπτική Ενημέρωση για την Πρόσκληση Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΈΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΚΘΕΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΡΟΣΚΤΗΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Κολοβός Φίλιππος Τσανακτσίδου ΕλισάβετΠαπαργύρη.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
HEAL-Legal Υπηρεσία Νομικής Συμβουλευτικής σε Θέματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας που αφορούν στα Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ιδρύματα Άννα Φράγκου Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
βιβλιοθήκες σε ανάπτυξη βιβλιοθήκες και ανάπτυξη
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Πλαίσιο ανάπτυξης ΕΠΣΕ+Τ Διεθνείς τάσεις για την ανοικτή πρόσβαση Διεθνείς πρωτοβουλίες και δράσεις για ανοικτή πρόσβαση Νέες πρακτικές για επιστημονικές.
Ημερίδα ΜΟΔΙΠ «Η εμπειρία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Πατρών» Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
«Υπηρεσία Υποστήριξης Βιβλιοθηκονόμου και Διαχείρισης, Διάχυσης και Ανάπτυξης Λογισμικών Βιβλιοθηκών» Φωτεινή Ευθυμίου, Δημήτρης Κουής.
Ολοκληρωμένο περιβάλλον για την δημιουργία και προβολή σύγχρονων ηλεκτρονικών ακαδημαϊκών συγγραμμάτων Δημήτριος Κουής, Νικόλαος Κωνσταντίνου, Χαριτίνη.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
Φιλολογία και Ψηφιακές Ερευνητικές Υποδομές: Από τη Θεωρία στην Πράξη Λεωνίδας Παπαχριστόπουλος Νεφέλη Χατζηδιάκου
© 2015 Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου Δημόσιο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Η Δράση «Κάλλιπος» για την ελληνική Ακαδημαϊκή και Ερευνητική Κοινότητα Ν. Μήτρου καθηγητής ΕΜΠ, επιστ. υπεύθυνος 27 Νοεμβρίου 2015.
ΗΜΕΡΙΔΑ «Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα» Ενημέρωση για τις τέσσερις Θεματικές Προσκλήσεις Υποβολής Προτάσεων Συγγραφής Βιβλίων.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
«Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα»
Α’ Κύκλος Εκπαίδευσης Προσωπικού Υποστήριξης (ΠΥ) & 20-22/5/2014
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Περίγραμμα μαθήματος
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Οι Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι του Αποθετηρίου «Κάλλιπος» του ΣEAB: Οφέλη χρήσης και προοπτικές βιώσιμης ανάπτυξης Αναστασοπούλου Χρ., Κουής Δ., Κουτσιλέου.
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Οριζόντια Δράση Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Εθνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας 21ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 18 και 19 Οκτωβρίου 2012 Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Πανεπιστήμιο Πειραιώς και Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο

Ταυτότητα Πράξης ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΑΞΕΩΝ: «Αναμόρφωση προγραμμάτων σπουδών - Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού τριτοβάθμιας εκπαίδευσης» ΠΡΑΞΕΙΣ:(α) Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά συγγράμματα και βοηθήματα (ΣΕΑΒ) και (β) Ενιαία πλατφόρμα δημιουργίας και διάθεσης ηλεκτρονικών συγγραμμάτων και βοηθημάτων (ΕΔΕΤ) ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ: Αναμόρφωση εκσυγχρονισμός και αποκέντρωση του εκπαιδευτικού συστήματος – ενίσχυση της κινητικότητας του μαθητικού και φοιτητικού πληθυσμού. ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: περίπου 20.000.000 ευρώ

Υπάρχουσα Κατάσταση – Αναγκαιότητα > 15.000 τίτλοι ελληνικών (έντυπων) επιστημονικών συγγραμμάτων – 0 τίτλοι σε ηλεκτρονική μορφή. > 50 εκατομμύρια ευρώ η δημόσια δαπάνη – Μη διατηρήσιμη κατάσταση. Η έννοια της πολλαπλής βιβλιογραφίας δεν υφίσταται. Αναξιοποίητο το επιστημονικό απόθεμα των ελληνικών ΑΕΙ. Χαμηλός βαθμός υιοθέτησης στρατηγικών ανοικτής πρόσβασης.

Στόχοι Δημιουργία 2.000 Ελληνικών Ηλεκτρονικών Ακαδημαϊκών Συγγραμμάτων και Βοηθημάτων. Ανοικτή πρόσβαση σε επιστημονικό περιεχόμενο υψηλής εκπαιδευτικής αξίας – Εδραίωση κουλτούρας ανοικτής πρόσβασης. Αξιοποίηση των δυνατοτήτων της τεχνολογίας για την δημιουργία «πραγματικά» ηλεκτρονικών βιβλίων. Δημιουργία και εδραίωση του Ελληνικού Ακαδημαϊκού Συσσωρευτή. Απόκτηση και μεταφορά τεχνογνωσίας μέσω εξειδικευμένου προσωπικού από και προς δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς.

Εισαγωγή της έννοιας του μαθησιακού αντικειμένου. Ηλεκτρονικό Βιβλίο Πολλαπλή ηλεκτρονική μορφή (pdf, html5, epub). Πολλαπλές επιλογές πρόσβασης (H/Y, e-reader, κινητό τηλέφωνο, έντυπη μορφή). Πολυμεσικό – διαδραστικό περιεχόμενο (εικόνα, video, διάδραση κ.λπ.) Χαρακτηριστικά Web 2.0 (επισημειώσεις, σχόλια, αξιολόγηση κ.λπ.) Προστασία πνευματικών δικαιωμάτων. Εισαγωγή της έννοιας του μαθησιακού αντικειμένου.

Ηλεκτρονικό Σύγγραμμα / e-(text)book «Ζωντανεύοντας τη γνώση». Άμεση πρόσβαση (πριν την έναρξη του εξαμήνου) και πρόσβαση από παντού. «Πραγματικά» πολλαπλή βιβλιογραφία [my e-(text)book] Εύκολη ανανέωση και προσθήκη υλικού από τον καθηγητή. Συνεργατική ανάγνωση, σημειώσεις, σχολιασμός από τον καθηγητή κ.λπ.

Συγγραφείς – Πηγές Καθηγητές ΑΕΙ Ερευνητές Ερευνητικών Κέντρων Ειδικές κατηγορίες Εκδότες Διδάσκοντες ΠΔ407 / Επιστημονικοί συνεργάτες Ειδικοί επιστήμονες (Εσωτερικού / Εξωτερικού) Παράλληλα θα συλλεχθεί και θα ενταχθεί υλικό ανοικτής πρόσβασης από: Πανεπιστημιακές Εκδόσεις – Ερευνητικά Κέντρα – Λοιπούς φορείς Διαδίκτυο (ελεύθερης πρόσβασης υλικό) Παραχώρηση και μετατροπή υλικού

Οργανόγραμμα Δράσης ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΕΔ) ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ (ΘΕ) ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΔΕΤ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ- ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ τοπική ΟΜΑΔΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ τοπική ΟΜΑΔΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ τοπική ΟΜΑΔΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ τοπική ΟΜΑΔΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ / ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ / ΛΟΙΠΟΙ ΛΟΙΠΟΙ / ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗΣ

Πληροφοριακή υποδομή - Εργαλεία ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΣ ΣΥΣΣΩΡΕΥΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ, ΚΡΙΤ. ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ, ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΗΤΡΩΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ / ΠΡΟΒΟΛΗ / ΔΙΑΘΕΣΗ ΥΛΙΚΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ ΚΑΤΑΘΕΤΗΡΙΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΔΙΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΕΥΔΟΞΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΑμΕΑ PRINT ON DEMAND ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ, ΥΛΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ

Κύρια ροή εργασιών

Κύρια ροή εργασιών

Κύρια ροή εργασιών

Πρόσκληση Θέμα/Τίτλος (π.χ. Επιστήμες Μηχανικών – Υλικά) Θέμα/Τίτλος (π.χ. Επιστήμες Μηχανικών – Υλικά) Προϋπολογισμός / Αριθμός Βιβλίων Κατηγορίες βιβλίων: (π.χ. σύγγραμμα, βοήθημα, εργαστηριακές ασκήσεις, νομικός κώδικας κ.λπ.) Εμβέλεια (π.χ. υποχρεωτικά/προαιρετικά μαθήματα, «μικρά» / «μεγάλα» έτη, αριθμός ομοειδών τμημάτων κτλ.) Επιστημονική κατηγορία / Θεματολογία (π.χ. Πληροφορική – Θέματα Δικτύων, Θετικές Επιστήμες - Φυσικοχημεία) Δικαιούχοι συγγραφείς (π.χ. καθηγητές ΑΕΙ, Ερευνητές, Διδάσκοντες ΠΔ407, Επιστημονικοί συνεργάτες κ.λπ.) Ειδικές απαιτήσεις (π.χ. νέοι Καθηγητές)

Αξιολόγηση Απλή διαδικασία με αντικειμενικά κριτήρια και αξιολόγηση Ίδρυμα – Τμήμα – Μαθήματα Βιογραφικό σημείωμα κύριου συγγραφέα Επιστημονικά αντικείμενα στα οποία δραστηριοποιείται ο κύριος συγγραφέας. Δημοσιευμένο έργο. Περιγραφή πρότασης: τίτλος βιβλίου, συγγραφική ομάδα (αν υπάρχει), επιστημονική ταξινόμηση του βιβλίου, υπάρχον υλικό (κριτήριο ώριμου σταδίου συγγραφής), σύντομη περιγραφή διάρθρωσης του βιβλίου, αναλυτική περιγραφή ανά κεφάλαιο (τουλάχιστον δυο σελίδες ανά κεφάλαιο), ειδικές απαιτήσεις, ενδεικτικό κεφάλαιο, περιγραφή εργασιών – κατανομή προϋπολογισμού (σύμφωνα με τις κατηγορίες δαπανών που θα επιτραπούν), χρονοδιάγραμμα (12μηνης διάρκειας), πνευματικά δικαιώματα – όροι διάθεσης. Αξιολόγηση από αξιολογητές και θεματικές επιτροπές Αποδοχή του κριτικού αναγνώστη

Συγγραφέας Ανάπτυξη του επιστημονικού περιεχομένου. Ανάπτυξη εικονογραφημένου υλικού (σχήματα, εικόνες, γραφήματα κ.λπ.). Ανάπτυξη πολυμεσικού / διαδραστικού περιεχομένου. Επιστημονική και γλωσσική επιμέλεια. Έλεγχος της ποιότητας σε ό,τι αφορά στη δομή και στην αρτιότητα του περιεχομένου, Καταχώριση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του υλικού σταδιακά ανά κεφάλαιο και συνεργασία με τον κριτικό αναγνώστη. Συνεργασία με τις θεματικές επιτροπές, την ΚΟΥ και τις τΟΥ.

Κριτικός Αναγνώστης Συνεπικουρεί τον συγγραφέα και επιβλέπει την πρόοδο. Συνεργάζεται με τις Θεματικές Επιτροπές, την ΚΟΥ και τις τΟΥ. Αναφέρει προς τις Θεματικές Επιτροπές και την ΚΟΥ την πρόοδο των εργασιών μέσω πληροφοριακού συστήματος.

Πρόοδος 7 συναντήσεις με ειδικούς για την χάραξη των βασικών αξόνων ανάπτυξης και υλοποίησης του έργου Μορφότυπα (epub, html5) Βασικές ροές εργασίες Σύστημα αποθήκευσης (dSpace και OMP) ,Σύστημα διαχείρισης (custom made) Θεματική κατηγοριοποίηση Επιλογή εργαλείων και περιγραφή «τεχνικών» - «τεχνολογιών» για την υποστήριξη διαδραστικού περιεχομένου («Το διαδραστικό ηλεκτρονικό βιβλίο») Γραφειοκρατία .... 1η Ημερίδα Ενημέρωσης 23 Οκτωβρίου, Αθήνα, και θα ακολουθήσουν και άλλες σε Ιδρύματα της περιφέρειας. 1η Πρόσκληση αρχή του 2013

Πρόσκληση

Πρόσκληση

Πρόσκληση

Πρόσκληση