Υλικότητα της κατασκευής και ψηφιακές τεχνολογίες στην διδασκαλία της Οικοδομικής Δημήτρης Παπαλεξόπουλος Σχολή Αρχιτεκτόνων Ε.Μ.Π. 02/06.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
4 ο Συνέδριο InfoCOM Green ICT 2012 Αθήνα, 17 Μαΐου 2012 «Οι Τεχνολογίες IC και η Καθαρή Ενέργεια» Δρ Γιώργος Αγερίδης Μηχανολόγος Μηχανικός Γενικός Διευθυντής.
Η ολοκλήρωση σε πολεοδομική και αρχιτεκτονική κλίμακα.
Τετάρτη 30 Αυγούστου 2006 ΗΜΕΡΙΔΑ Στα πλαίσια του έργου “Προώθηση της Ευρυζωνικότητας στο Δήμο Χίου” ΟμήρειοΠνευματικό Κέντρο Δήμου Χίου Ομήρειο Πνευματικό.
NEΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
ΡΟΗ Υ: ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
Τμήμα Αρχιτεκτονικής Πανεπιστήμιο Κύπρου
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Δ.Ε. http// Η Ελλάδα στη χρήση και αξιοποίηση της Ψηφιακής Τεχνολογίας σε Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ & ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΠΕ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λάμπρος Πόλκας.
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΓΕΩΠΟΝΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ
Η Πληροφορική στην εκπαίδευση στην ψυχαγωγία και στον πολιτισμό
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
LIFE- ENVIRONMENT PROGRAMME ‘Starting with the promotion of IPP approach in Mediterranean countries’’ Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου 2005 Παρουσίαση Start-IPP.
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
Διδάσκοντας Τεχνολογία για το αύριο: Ποιες έννοιες σε ποιο πλαίσιο; Marc J. de Vries Delft University of Technology The Netherlands.
ΥΠΕΧΩΔΕ. ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΣΕΙΜΟΛΟΓΙΑΣ Ανάπτυξη Δικτύων Επιταχυνσιογράφων και Βάσεων Δεδομένων Απόσβεση Ισχυρής Κίνησης και Επίδραση Τοπικών Εδαφικών.
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
2 Μοναδικό πρόγραμμα σπουδών στην Ελλάδα: Το Σ.Τ.Ξ.Ε. συνδυάζει στο πρόγραμμα σπουδών του: Τεχνολογία ξύλου Σχεδιασμό επίπλου Τεχνολογία.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Center for Collaboration and Exchange (cce): Ένα εργαλείο για την υποστήριξη κοινοτήτων δράσης Χ. Κυνηγός, Ε. Τρούκη, Ν. Γιαννούτσου, Μ. Φουντάνα, Τ. Αθανασίου.
ΟΔΗΓΟΣ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΡΟΚΙΔΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ-ΔΙΟΝΥΣΙΑ.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «Οι Σπουδές στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης» Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Αρχιτεκτόνων Καθηγητής Μιχαήλ.
Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση
Εκδήλωση «Μεταπτυχιακά και Υποτροφίες: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και Διεθνές Πανεπιστήμιο» Μιχαηλίδης Νικόλαος, Αναπλ. Καθηγητής.
Αλληλεπιδρώσες Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Εισαγωγή σε ένα ειδικό ζήτημα σχετικά με την αλληλεπιδραστικότητα στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Jo.D.I.: Journal of Digital.
 Αντί για τον όρο Πληροφορική χρησιμοποιείται πλέον ο όρος Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών: ΤΠΕ (ICT: Information and Communications.
Μάϊος 2013 Π.Μ.Σ. Πληροφορικής.
«Οι Σπουδές στην Αρχιτεκτονική»
1ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Η επιστήμη του Web.
Ανάπτυξη μεθοδολογίας για το συστηματικό θεμελιώδη μηχανοτρονικό σχεδιασμό. Εφαρμογή στην ανάπτυξη ευφυούς συστήματος για το σχεδιασμό ρομποτικών αρπαγών.
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1. ΝΕΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
AΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση
1. ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Οι απαιτούμενες γνώσεις και δεξιότητες του μηχανικού Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Διδακτική Πληροφορικής
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης. Τεχνικός Μηχανικός Θερμικών Εγκαταστάσεων και Μηχανικός Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου 1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης –
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
VIRTUAL / VIRTUALIZATION Ο όρος εικονική πραγματικότητα παραπέμπει συχνά στην αναπαράσταση και εμποδίζει να κατανοήσουμε την επίδραση της πληροφορικής.
Εναλλακτικές προοπτικές απασχόλησης αρχιτεκτόνων η εμπειρία του ΤΑΜ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Βασίλης Μπουρδάκης
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ στα
Οι σπουδές στην Αρχιτεκτονική
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών Ροή Λ: Λογισμικό
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων
Το ζήτημα του χώρου Μεθοδολογικές, ερμηνευτικές διαδρομές… Στρατηγικές, πρακτικές σχεδιασμού με έμφαση: στις κοινωνικο-οικονομικές διεργασίες…
Multimedia.
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
3D Printing και παιδί Βιβλιογραφικές αναφορές που ξεκινούν από την δεκαετία του ’70 (Growing Up Suburban, Edward A. Wynne) επισημαίνουν ότι “Το γενικότερο.
Ενημερωση ΜΑΘΗΤΩΝ/ ΤΡΙΩΝ της α΄ταξηΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Β ΚΑΙ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Οι Κατευθύνσεις στο τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Υλικότητα της κατασκευής και ψηφιακές τεχνολογίες στην διδασκαλία της Οικοδομικής Δημήτρης Παπαλεξόπουλος Σχολή Αρχιτεκτόνων Ε.Μ.Π. 02/06

1. Μια αλλαγή περιεχομένου. 2. Δύο παράλληλες θεωρητικές κατευθύνσεις 3. Ο προσδιορισμός ενός ευρύτερου θεματολογικού πλαισίου.

1. Μια αλλαγή περιεχομένου.

Εκπαιδευτικά ζητήματα που έχουν αντιμετωπιστεί Έρευνα για τις προοπτικές της κατασκευής στην Ελλάδα Έρευνα για τις προδιαγραφές επιδόσεων Βιομηχανικά Οικοδομικά Συστήματα Κατασκευές 9ου 1994 Αρχιτεκτονικές κατασκευές Μνήμη Κτιρίων Μεταπτυχιακό μάθημα «Αρχιτεκτονική και Τεχνολογίες της Πληροφορίας» Μαθήματα Οικοδομικής 1 και 2 Μάθημα 9ου εξαμήνου 2003-2004 Μάθημα 9ου εξαμήνου 2004-2005 Μάθημα 9ου εξαμήνου 2005-2006

Υπάρχει σύμπραξη φυσικού και ψηφιακού Οι ψηφιακές τεχνολογίες δεν συνιστούν τομή αλλά μεταβολές του υπάρχοντος Υπάρχει σύμπραξη φυσικού και ψηφιακού Οι ψηφιακές τεχνολογίες εισάγονται σε ήδη υπάρχοντα μαθήματα και δεν αποτελούν ξεχωριστό αντικείμενο διδασκαλίας. Το ίδιο συμβαίνει και με τα εργαστήρια. Martin Senegala, “an epistemological and Systems Approach to Digital Technology Integration in Architectural Curriculum”, ACADIA ‘99

Βάσεις δεδομένων Info driven archi nanotube Σχηματισμοι ατόμων άνθρακα – 1 δισ το βάρος τους Το νέο δεδομένο: Μια «δομιστική» (structural) στροφή παρατηρείται στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας Η στροφή αυτή προτρέπει για μια νέα σχέση σχεδιασμού και κατασκευής Η αρχιτεκτονική συναντά την κατασκευαστική πραγματικότητα σε ένα νέα πεδίο που το διαχειρίζονται οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας. Υπάρχει μια αλλαγή παραδείγματος για την σχέση Σχεδιασμού - Κατασκευής

Η διαδοχή στην OVE ARUP του Peter Rice από τον Cecil Balmond Κατατετμημένη- γραμμική λογική Μια ένδειξη: Η διαδοχή στην OVE ARUP του Peter Rice από τον Cecil Balmond Άτυπη λογική

Το μεταβαλλόμενο είναι συνεχές, παραμετρικό και ροικό. Τα κτίρια απορροφούν πληροφορία που προσλαμβάνεται από το εσωτερικό ή εξωτερικό περιβάλλον τους και ανταποκρίνονται αλλάζοντας την συμπεριφορά τους. Το «ευέλικτο» αντικαθίσταται από το «μεταβαλλόμενο» (τεχνικές και αισθητική). Το ευέλικτο ήταν κατατετμημένο. Το μεταβαλλόμενο είναι συνεχές, παραμετρικό και ροικό. Η «ένωση» ήταν ο ήρωας του ευέλικτου. Σένσορες και ενεργοποιητές οδηγούν το μεταβαλλόμενο. Αυτό που ήταν ορατό ως «συνδυαστική», είναι κρυμμένο στον νανοτεχνολογία Αυτό που ονομάζαμε περίβλημα ονομάζεται επιδερμίδα. Η «φωτεινότητα» (lightness) αντικαθίσταται από την παραμετρική διαφάνεια (transparency) Τα σύνθετα υλικά δίνουν την θέση τους στα ευφυή υλικά. Η αρχιτεκτονική θεωρείται δραστηριότητα που δίνει μορφή στις ροές δεδομένων – πληροφορίας, ως γλυπτική του άυλου, αντί να είναι το «θέατρο» της ορατής τεχνολογίας (Μια πληθώρα νέων θεμάτων και ερωτημάτων...)

Βιομηχανική παραγωγή δομικών στοιχείων ελεγχόμενη ψηφιακά. Σχεδιασμός, βιομηχανική παραγωγή δομικών στοιχείων και κατασκευή συνδέονται με δίκτυα πληροφορίας. Βιομηχανική παραγωγή δομικών στοιχείων ελεγχόμενη ψηφιακά. Βιομηχανική παραγωγή δομικών στοιχείων κατά παραγγελία. Δυνητικοποίηση των υλικών (Αλλαγή περιεχομένου σπουδών)

Η πληροφορία σχεδιασμού συνιστά πληροφορία κατασκευής. Δημιουργείται ένα συνεχές σχεδιασμού – κατασκευής – χρήσης, που χαρακτηρίζεται από μη γραμμική λογική και μια αυξανόμενη πολυπλοκότητα που διαχειρίζονται δίκτυα πληροφορίας Το τρισδιάστατο ψηφιακό μοντέλο γίνεται κόμβος διαχείρισης του σχεδιασμού (Αλλαγή καθεστώτος οικοδομικού σχεδίου)

Το οικοδομικό σχέδιο είναι τομή στην διαδικασία και κατά συνέπεια συμβατικό αντικείμενο Η «μορφή» έχει προτεραιότητα. Η συγκρότηση του «όλου» μια συγκεκριμένη στιγμή. Πολλά όρια μετάβασης από τον σχεδιασμό στην κατασκευή ΟΙ σχέσεις έχουν προτεραιότητα

2. Δύο παράλληλες θεωρητικές κατευθύνσεις

Θέματα Ιστορίας της Τεχνολογίας Η πληροφορία σχεδιασμού συνιστά πληροφορία κατασκευής. Σημαίνει ότι υπάρχει ενότητα σχεδιασμού κατασκευής. Άμεση επιρροή του ένος από το άλλο Η ιστορία της Αρχιτεκτονικής από την εποχή του Alberti, όπου πρώτη φορά συγκροτείται ο διαχωρισμός σχεδιασμού – κατασκευής είναι στο προσκήνιο Alberti Philibert dl’Orme Rondelet Choisy Viollet-Le-Duc Banham Frampton Tzonis … Θέματα Ιστορίας της Τεχνολογίας Ερωτήματα σχετικά με την φιλοσοφία της Τεχνολογίας Τουλάχιστον η παραγωγή κατά παραγγελία συνδέεται με λογικές γενετικών αλγορίθμων, τον διαχωρισμό σταθερών και μεταβαλλόμενων μερών, την παραγωγή πληθυσμών αντικειμένων, τις σχέσεις περισσότερο παρά την Ύστατη Μορφή De Landa Deleuze Serres Latour Epron .. Διάκριση μεταξύ Τεχνικής και Τεχνολογίας Αλήθεια κατασκευής / η Κατασκευή ως περιορισμός της Ιδέας / Η Κατασκευή ως πεδίο συναίνεσης μεταξύ των συμμετεχόντων

Θέματα Ιστορίας της Τεχνολογίας Μηχανική παραγωγή εν σειρά Δομιστική συνδυαστική Μη γραμμική διαδικασία Ανθρωπος – Ανάγκη Ανθρωπος – Παιχνιδι Διαδραστικός άνθρωπος Εξελισσόμενη σχέση Σχεδιασμού – Βιομηχανίας - Κατασκευής Θέματα Ιστορίας της Τεχνολογίας Ερωτήματα σχετικά με την φιλοσοφία της Τεχνολογίας Τι είναι «τέχνημα»; Το τέχνημα είναι ένα αντι-κείμενο εξωτερικό, διακριτό από τον άνθρωπο που μπορεί να το χειρίζεται σύμφωνα με την θέλησή του. Vs Το τέχνημα είναι καταλύτης συλλογικοτήτων Σημασία δίνεται στις σχέσεις. Το τέχνημα είναι καταλύτης αυτών των σχέσεων.

3. Ο προσδιορισμός ενός ευρύτερου θεματολογικού πλαισίου.

Σχεδιασμός Βιομηχανία Κατασκευή Αποκαταστάσεις Κορμός Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας Δομική Εγκαταστάσεις Σεισμική συμπεριφορά κτιρίων και συνόλων Ακουστική Δομικά Υλικά

Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας Σχεδιασμός Βιομηχανία Κατασκευή Βάσεις Δεδομένων Παραδοσιακών Κατασκευαστικών Συστημάτων Κατά παραγγελία υλικά Αποκαταστάσεις Προδιαγραφές επιδόσεων Παραμετρικός σχεδιασμός Κατά παραγγελία δομικά προιόντα Ψηφιακό 3d κατασκευαστικό σχέδιο Ευφυή περιβλήματα Ενεργειακή διαχείριση Ευφυή υλικά Κορμός Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας Informal (άτυπες κατασκευές) Tensegrity Κατασκευές σε ένταση Δομική BMS Εγκαταστάσεις Βάσεις Δεδομένων Διάγνωση με swarm int Επισκευή με ευφυή υλικά Σεισμική συμπεριφορά κτιρίων και συνόλων Ακουστική Προσομοιώσεις Δομικά Υλικά Ευφυή υλικά Κατά παραγγελία δομικά υλικά Δυνητικοποίηση υλικών

Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας Σχεδιασμός Βιομηχανία Κατασκευή Αποκαταστάσεις Επέμβαση στο υπάρχον Κορμός Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας «Φυσικό Συμβόλαιο» Δομική Εγκαταστάσεις Σεισμική συμπεριφορά κτιρίων και συνόλων Ακουστική Διαχείριση κρίσεων Δομικά Υλικά Συνεχής επέμβαση στο υπάρχον, διαχείριση, μικρο-μεταβολές, όχι ριζικά νέο

1. Μέσα στα μαθήματα 2. Παραγωγή εκπαιδευτικών βοηθημάτων – συγκρότηση βάσεων δεδομένων 3. Σχέση με τα μεταπτυχιακά – έρευνα 4. Ιστορία – Φιλοσοφία της Τεχνολογίας Άποψη για την ένταξη των ψηφιακών τεχνολογιών. Κατανομή στο υπάρχον corpus Σύνδεση με την εκπαίδευση μετά το τέλος των σπουδών Συζήτηση για την διαδικασία μεταβολής και όχι για την μορφή των σπουδών Διαρκής συζήτηση για τις θεωρητικές βάσεις

“To think about the origin of form and structure not as something imposed from the outside on an inert matter, not as a hierarchical command from above as in an assembly line, but as something that may come from within the materials, a form that we tease out of those materials as we allow them to have their say in the structures we create”, Manuel de Landa, “Material Complexity”, Digital Tectonins. «… the new virtual dimension of architecture is synonymous with the possibility to participate fully in the development of the world, with modesty and determination. Beyond Utopia, there is still a lot to do for a practice that Diderot and d'Alembert once placed under the aegis of imagination», Antoine Picon, “Architecture, Science, Technology and the Virtual Realm”

Σχέση με το υπάρχον Σκίτσο-μακέτα-υπολογισμός-cad-κατασκευή (τίποτε δεν αποκλείεται)

Η χρήση και διδασκαλία του ψηφιακού εντεταγμένη Άλλες εργασίες το χρησιμοποιούν, άλλες - όχι Σκίτσο-μακέτα-3d-κατασκευή (τίποτε δεν αποκλείεται)

Εισαγωγή αποτύπωσης που αποτελούσε θέμα του προηγούμενου εξαμήνου Εκμάθηση Βάσεων Δεδομένων μέσα από την χρήση

Αντιμετώπιση νέων θεμάτων στα μεταπτυχιακά-μεταφορά τους στα κατ’επιλογή – μεταφορά τους στον κορμό Δεν υπάρχει σταθερό corpus αλλά σταθερή διαδικασία μεταβολής του

Εκπαιδευτικά βοηθήματα / ψηφιακά Ανάρτηση τους στο Διαδίκτυο (www.ntua.gr/archtech) Συνεργασία Σχολών για την ανάπτυξή τους

Μοντέλα απεικόνισης προσωπικής πληροφορίας για την κατασκευή

Μοντέλα απεικόνισης προσωπικής πληροφορίας για την κατασκευή