Scenario 1 Σε ένα σχολείο για παιδιά με ειδικές μαθησιακές ανάγκες. Ο ψυχοθεραπευτής, ο οποίος δουλεύει με ένα παιδί για πολλούς μήνες παρατηρεί ότι το.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Advertisements

Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
Έργο «Take Care»: Οδηγός Ορολογίας Ιατρικής Περίθαλψης για Μετανάστες Διάρκεια: από 1 Νοεμβρίου 2012 μέχρι 31 Οκτωβρίου 2014.
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
Χάρτης Δικαιωμάτων του Παιδιού στο Νοσοκομείο
Παπαδάκη Αθανασία-Σίντι Φυτσιλή Ευγενία Γιαννή Μυρσίνη-Ειρήνη
Ορθές Πρακτικές Διανομής Φαρμάκων
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
Στάδια της έρευνας 1. Τίτλος της έρευνας 2
Βάιος Κ. Περιτογιάννης Γιάννενα 9/4/2011. «Η ψυχική νόσος θέτει τέτοιες απαιτήσεις στο σύστημα υγείας, που καμία ειδικότητα ή υπηρεσία δεν μπορεί από.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΑΣΘΕΝΟΥΣ ΥΠΟ ΣΦΠΚ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ §Πρώτη : Πριν την ένταξη §Δεύτερη : Εισαγωγή του στο Νοσοκομείο μέχρι την έναρξη της.
ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ Η πρωτογενής φροντίδα του σώματος, την οποία πρέπει να εφαρμόζει συστηματικά κάθε άτομο είναι η σωματική υγιεινή. Έχει ως στόχο την.
2ο ΕΠΑΛ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΑΔΑΜΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Περιβαλλοντική Ομάδα 4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Ιατρική του Ύπνου ΔΙΑΓΝΩΣΗ.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Προ- αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Η Εκπαίδευση του Ασθενή. Στόχοι της Εκπαίδευσης του Ασθενή Πρόληψη της ασθένειας Προαγωγή της υγείας Προαγωγή γνώσεων που αφορούν την ασθένεια, τη διατροφή,
Π ΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΒΥΡΩΝΑ - ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ Πλυτά Μαρίνα ΑΜ Χειμερινό εξάμηνο
ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ: RAINBOW TEAM ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ: ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ (BULLYING)
Διεπιστημονική Προσέγγιση της Παιδικής Σεξουαλικής Κακοποίησης Αθηνά Σπανάκη – Κοχιαδάκη Ιατρός, Βιοπαθολόγος Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Δήμου Ηρακλείου.
Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
Πρακτική άσκηση στην κοινότητα «Βοήθεια στο σπίτι» Δήμος Γλυφάδας Κωνσταντίνος Κορομπόκης Α.Μ.:
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Σκοποί αγωγής υγείας-συμβουλευτικής  Διατήρηση σωματικής ισορροπίας ατόμου: υγιεινή, διατροφή, άσκηση  Διατήρηση ψυχικής-κοινωνικής ισορροπίας ατόμου-
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΚΑΡΔΙΟΠΑΘΕΙΕΣ
Μια φορά ήταν ένα κοριτσάκι….
Συμβουλές για ασφάλεια στο FACEBOOK
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Συνηγορία Υπευθυνότητα/ευθύνη Συνεργασία Στάση φροντίδας
Μάθημα 1ο ΥΓΕΙΑ - ΑΣΘΕΝΕΙΑ
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
Διοικητική Πρακτική 3ο μάθημα
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΙΑ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΡΟΥΦΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ
ΥΓΙΕΙΝΗ Δημήτρης Τσιργής.
Εκφοβισμός στα σχολεία
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Μετά από την έρευνα μας στο διαδίκτυο για την εύρεση πληροφοριών για την νευρική ανορεξία καταλήξαμε σε μερικά συμπεράσματα. Καταλάβαμε ότι.
ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΙΩΝ
Αποσυνδετικές διαταραχές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Scenario 1 Σε ένα σχολείο για παιδιά με ειδικές μαθησιακές ανάγκες. Ο ψυχοθεραπευτής, ο οποίος δουλεύει με ένα παιδί για πολλούς μήνες παρατηρεί ότι το παιδί έχει πολλές μεγάλες μελανιές στην πλάτη και στην κοιλιά. Το παιδί (????????) είναι 12 ετών και πάσχει από κυστική ίνωση. Έχει κινητικές δυσκολίες και περιγράφεται ως αδέξιο παιδί.

Απάντηση Μπορεί να πρόκειται για τυχαίους ή μη τυχαίους τραυματισμούς. Οι τραυματισμοί/η αιτία/το πλάνο φροντίδας του ? θα έπρεπε να έχουν καταγραφεί είτε στον προσωπικό του φάκελο είτε ως ένα γεγονός (περιπτωσιακό)/αναφορά ατυχήματος. Αν αυτό δεν έχει γίνει είναι πιο ύποπτο. Σωματική κακοποίηση αλλά επίσης ενδεχόμενη ψυχολογική/συναισθηματική κακοποίηση. Αν υπάρχει υποψία κακοποίησης ο ψυχοθεραπευτής πρέπει να πληροφορήσει την Επιτροπή Προστασίας Παιδιού στο σχολείο. Η Επιτροπή Προστασίας Παιδιού θα κινήσει τη διαδικασία παραπομπής κοινοποιώντας/ειδοποιώντας Παιδιά, Σχολεία και Οικογένειες .Ένας κοινωνικός λειτουργός θα διοριστεί για να διεξάγει μια αρχική έρευνα. Αν ανιχνευθεί κακοποίηση θα αναμειχθεί η αστυνομία καθώς η υπόθεση θα μπορούσε να οδηγήσει σε ποινική δίωξη. Εάν ο ? έχει αναπηρία μπορεί ήδη να του έχουν διορίσει ένα κοινωνικό λειτουργό. Οποιαδήποτε έρευνα θα διεξαχθεί από κοινωνικές υπηρεσίες αλλά θα τις αναμείξει , συγκεντρώνοντας πληροφορίες από οποιονδήποτε επαγγελματία υγείας που έχει ασχοληθεί με τον ?, νοσοκόμα της Κοινότητας των Παιδιών, νοσοκόμες που δουλεύουν σε νοσοκόμεία (αν είχε επαναλαμβανόμενες εισαγωγές), νοσοκόμα σχολείου, ψυχοθεραπευτή, κλπ.

Scenario 2 Ένας μαθητής δουλεύει με μία ασθενή, η οποία δηλώνει ότι ανησυχεί για την ασφάλεια της μικρής της κόρης, 11 ετών, που είναι στο σπίτι με τον πατέρα της. Ο μαθητής νοιώθει άβολα και δεν ξέρει πώς να ανταποκριθεί.

Απάντηση Προσπαθείστε να μη βγάλετε βιαστικά συμπεράσματα. Η ασθενής μπορεί απλά να ανησυχεί ότι ο πατέρας δεν θα πάει έγκαιρα το παιδί στο σχολείο, ή δε θα της φορέσει τα σωστά ρούχα. Αν αισθάνεστε έξω από τα νερά σας πληροφορήστε ένα ανώτερο μέλος του προσωπικού και κάντε μια καταγραφή των σημειώσεων του πελάτη. Αν αισθανθείτε άνετα γυρίστε πίσω στον πελάτη ό,τι μόλις σας είπε. “Ώστε ανησυχείτε για την ασφάλεια της μικρής σας κόρης.” Αυτό δίνει στον πελάτη την ευκαιρία είτε να πει περισσότερα ή να επιλέξει να μην πει τίποτε περισσότερο. Όποια ένδειξη από τη μητέρα ότι το παιδί κινδυνεύει από κακοποίηση πρέπει να αντιμετωπιστεί. Ο πελάτης πρέπει να ενημερωθεί ότι αυτό δεν είναι ένα εμπιστευτικό ζήτημα και ότι έχει υποχρέωση να αναφέρει τους φόβους της. Το νοσοκομείο θα διαθέτει μια Επιτροπή Προστασίας Παιδιού που θα μπορεί να ενημερωθεί για τους φόβους του πελάτη και που θα αναλάβει την παραπομπή. Ό,τι κάνετε πρέπει να καταγράφεται στις σημειώσεις του πελάτη. Εάν ο φόβος σχετίζεται με τον πατέρα να αναλαμβάνει το σπίτι μπορείτε να ρωτήσετε την πελάτη αν θα ήθελε να μιλήσει στον κοινωνικό λειτουργό του νοσοκομείου.

Scenario 3 Μία ασθενής γνωστοποιεί ότι αγοράζει ταμπλέτες παρακεταμόλης τακτικά συνήθως δύο κάθε εβδομάδα. Αυτό εξισώνεται σε 96 ταμπλέτες κάθε εβδομάδα. Εκείνη εξηγεί ότι η μητέρα της πονούσε πολύ εξαιτίας της αρθρίτιδας κι ότι αγοράζει τις ταμπλέτες για να τη βοηθήσει.

Απάντηση Αν αυτή είναι μια περίπτωση υπερκατανάλωσης φαρμάκων τότε ενδέχεται να μην είναι κακοποίηση εάν αυτό συμβαίνει δίχως την επίγνωση ότι επρόκειτο για υπερβολική δόση. Είναι κακοποίηση εάν γίνεται εσκεμμένα . Θα μπορούσε να ταξινομηθεί ως σωματική κακοποίηση. Αν ο ασθενής αφέθηκε ‘εν γνώσει’ στον πόνο θα ήταν παραμέληση. Ο φαρμακοποιός μπορεί να έχει δεδομένα σχετικά με τη φαρμακευτική αγωγή που έχει δοθεί στην κυρία ? και έχει απαλλαχθεί. Αυτό θα μπορούσε να προσδιορίσει αν η κυρία ? λαμβάνει φάρμακα για αρθρίτιδα και/ή παυσίπονα από το γιατρό της . Εναλλακτικά ο φαρμακοποιός μπορεί να επικοινωνήσει με το γιατρό της της κυρίας ? άμεσα για να συζητήσει τη δοθείσα φαρμακευτική αγωγή και επιπλέον τα αντίθετα φάρμακα που της έφεραν.

Scenario 4 Είστε στη θέση για διαγνωστική ακτινογραφία . Κάνετε ακτινογραφία σε ένα παιδί 12 ετών που έχει εισαχθεί λόγω επίμονου βήχα και επανειλημένων λοιμώξεων θώρακα. Ένα τυχαίο εύρημα είναι ένα πρόσφατα σπασμένο πλευρό. Ο ενήλικας που συνοδεύει παρέχει μία φτωχή εξήγηση σχετικά με το πώς προέκυψε ο τραυματισμός. Η ακτινογραφία υποδεικνύει επίσης αποδεικτικά στοιχεία για παλαιότερα κατάγματα στα πλευρά.

Answer Μη βγάζετε βιαστικά συμπεράσματα. Το παιδί μπορεί να έχει αναμειχθεί σε μια φυσική δραστηριότητα που μπορεί να έχει καταλήξει σε επαναλαμβανόμενο τραυματισμό ή μπορεί να έχει μία ιατρική κατάσταση που οδηγεί σε ‘εύθραυστα κόκκαλα’. Το Ακτινολογικό Τμήμα μπορεί να έχει μία διαδικασία για τέτοιες περιπτώσεις π.χ. μία ομάδα προκαθορισμένων ερωτήσεων που μπορεί να κάνει ο ακτινολόγος στο παιδί κατά τη διάρκεια της ακτινολόγησης όταν το παιδί είναι μόνο. Μπορεί να είναι σωματική κακοποίηση, συνοδευόμενη από συναισθηματική κακοποίηση, ή παραμέληση. Κάνετε ένα αρχείο της συνομιλίας – παραθέτοντας με ακρίβεια ότι έχει πει ο ενήλικος που συνοδεύει. Θεσπίστε την κηδεμονία του παιδιού. Θα πρέπει να ληφθεί και να καταγραφεί ένα πλήρες ιστορικό του παιδιού ( σωματικό, συναισθηματικό και κοινωνικό) physical, emotional and social history of the child’s. Άν αυτό παρουσιάζεται ακατάλληλο θα πρέπει να παρακολουθηθεί.

Scenario 5 Μία μαία επισκέπτεται τη ? η οποία έχει γεννήσει ένα αγόρι και έχει ανάγκη τον καθιερωμένο μετακυητικό έλεγχο. Η ? ζει με το σύντροφό της και τη δίχρονη κόρη τους. Προηγούμενα έχει ζητηθεί από το σύντροφό της να φύγει από την επίσκεψη στο νοσοκομείο λόγω επιθετικής συμπεριφοράς. Η ? είναι μία συνήθης απούσα στα ραντεβού Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης και η ? και ο σύντροφός της παραμένουν ευχάριστοι . Ωστόσο, καθώς εξετάζετε τη ? και το μωρό, παρατηρείτε το δίχρονο να κάθεται σιωπηλά στη γωνία. Φαίνεται πολύ λιποβαρές και έχει μια διακριτή μελανιά στον ένα από τους ώμους της.

Απάντηση Μη βγάζετε βιαστικά συμπεράσματα. Μη βγάζετε βιαστικά συμπεράσματα. Το παιδί μπορεί να έχει αναμειχθεί σε μια φυσική δραστηριότητα που μπορεί να έχει καταλήξει σε επαναλαμβανόμενο τραυματισμό ή μπορεί να έχει μία ιατρική κατάσταση που μπορεί να συμβάλει στη μελανιά και το χαμηλό βάρος. Αν υπάρχει υποψία κακοποίησης , μπορεί να είναι σωματική, συνοδευόμενη από συναισθηματική. Η μαία μπορεί να εξετάσει το παιδί και να κάνει οποιαδήποτε παρατήρηση-κλειδί π.χ.. Τα ρούχα που φοράει, γενική/σωματική εμφάνιση και προσωπική υγιεινή, άμεση αλληλεπίδραση με γονείς/εαυτό , δίαιτα εάν τρέφεται , μαρτυρούμενες δραστηριότητες του παιδιού, ορατά παιχνίδια, οργάνωση ύπνου, ασφάλεια του περιβάλλοντος, συνθήκες διαβίωσης, όποια συζήτηση με τους γονείς σχετικά με το παιδί . Παραμελημένη εμφάνιση, χαμηλή προσωπική υγιεινή, μαρτυρούμενη φραστική κακοποίηση στο παιδί , όποιοι περαιτέρω ορατοί τραυματισμοί του παιδιού, ακατάλληλος περιορισμός του παιδιού, έλλειψη κατάλληλων συνθηκών ύπνου, καθόλου παιχνίδια, ακατάλληλη διατροφή, παιδί απρόθυμο στην αλληλεπίδραση με τους γονείς. Εάν υπάρχει ανησυχία, η μαία θα πρέπει να κάνει ένα ξεχωριστό αρχείο όλων των ευρημάτων Και να το δώσει μαζί με μία προφορική αναφορά στη μαία που είναι υπεύθυνη προστασίας του παιδιού.

Scenario 6 Ο διαιτολόγος με τον οποίο εργάζεσθε έχει λάβει μία παραπομπή για ένα αγόρι 3 ετών που περιγράφεται ως κλινικά παχύσαρκο – ζυγίζει διπλά από ό,τι θα έπρεπε . Η μητέρα έχει συμφωνήσει να δει το διαιτολόγο για διατροφικές συμβουλές . Στη συνάντηση συμφωνείται ένα πλάνο δράσης σχετικά με δίαιτα και άσκηση. Στο επόμενο ραντεβού, ένα μήνα αργότερα, ανακαλύπτετε ότι δεν έχει υπάρξει καμία μείωση στο βάρος. Όταν ρωτάτε τη μητέρα αυτή δηλώνει ότι έδινε στο παιδί σοκολάτα και κρακεράκια για να το κρατά ήσυχο.

Απάντηση Αυτό θα μπορούσε να ταξινομηθεί ως παραμέληση αν η μητέρα δεν έχει διαπιστωθεί να παρέχει μία ακατάλληλη δίαιτα στο γιό της ανεξάρτητα του ότι της έχει δοθεί επαγγελματική συμβουλή αναφορικά με τους κινδύνους υγείας, πληροφόρηση για μία κατάλληλη δίαιτα και καθοδηγητικές γραμμές εύκολες να ακολουθηθούν. Εάν αυτή είναι η πρώτη περίσταση θα ήταν φυσιολογικό να επαναληφθεί η διαδικασία παροχής πληροφόρησης διασφαλίζοντας ότι παρέχεται προφορική, γραπτή και εικονογραφική πληροφόρηση. Αν το παιδί δε χάσει βάρος ο διαιτολόγος θα ενημερώσει το γιατρό Ο γιατρός μπορεί σε αυτό το σημείο να κινήσει διαγνωστικά τεστ για να εξαλείψει όποια υποβόσκουσα κλινική ασθένεια. Άν αυτά αποδειχθούν αρνητικά, τότε μπορεί να θεωρηθεί ότι η ζωή του παιδιού τίθεται σε κίνδυνο.