«Πουλώντας» την ύπαιθρο: αγροτικός τουρισμός

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Από το χωράφι στο πιάτο μας Σκέψεις, εμπειρίες, ερευνητικά δεδομένα.
Advertisements

3 April 2012Πανελλήνιο Συνέδριο Αγροτουρισμού Χανιά Γιώργος Δημητριάδης BIOLEA, Ένωση Αγροτουρισμού Κρήτης, ΥΝΙ ΠΙΡΟΥΝΙ, Σύνδεσμος Παραγωγών Βιολογικών.
11η Επιτροπή Παρακολούθησης LEADER + 9η Σύνοδος Δικτύου LEADER +
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
ΠΗΓΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΓΡΟΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΚΑΒΑΛΑΣ Α.Ε. Ύδρας 10, 4 ος όροφος , Καβάλα Τηλ Fax e- mail : 11η Επιτροπή Παρακολούθησης.
Πρόσκληση Προγράμματος PHARE BG2004/ “Προώθηση πολιτιστικών, τουριστικών και ανθρώπινων πόρων στη διασυνοριακή περιοχή” Δημοκρατία της Βουλγαρίας.
Δρ. Κων/νος ΜαρινάκοςΤουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη1 Δρ. Κων/νος Μαρινάκος Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.
Αγροτουριστική μονάδα στη Νικήσιανη Καβάλας.
Αναπτυξιακά προγράμματα
Η ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΝΗ ΔΙΕΞΟΔΟΣ ΣΤΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ
La tela di aracne ΙΝΤΕRREG IIIB MEDOCC Πρόγραμμα επιμόρφωσης εργαζόμενων σε βιομηχανίες ένδυσης ΚΕΚ ΔΑΦΝΗ ΠΑΤΡΑ 2005.
Από τον Βαγγέλη Καπετανάκη, Γεωπόνο Πρόεδρο του ΤΕΙ Κρήτης
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
4Η ΔΙΑΛΕΞΗ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Ή ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
Μεσαιωνικά Φεστιβάλ Η συμβολή τους στον Πολιτιστικό Τουρισμό.
RIS3 στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας Σύνοψη Συνάντησης Εργασίας.
ΤΟ MARKETING ΤΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Η επίδρασή της στην κοινωνία.  Τονώνει την οικονομική δραστηριότητα  Αυξάνει την κερδοφορία, επομένως δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας  Ενημερώνει το.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
“Νέες Εναλλακτικές Καλλιέργειες: Προοπτικές - Νέες Προτάσεις για την Αγροτική Οικονομία” 16 Μαΐου 2013 Κιλκίς.
ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΧΩΡΟ
Διαδικασίες Αγροτικής Αναδιάρθρωσης Παγκοσμιοποίηση, νεωτερικότητα και ο αγροτικός κόσμος Η μεταβαλλόμενη ύπαιθρος αφορά : -μεταβολή στην εμφάνιση του.
3ο ΓΕΛ Κορίνθου (Ασημακόπουλος Γ. ΠΕ 09 - Μπόγια Π. ΠΕ 10) 5.1 ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΑ Ανταλλακτική αξία ενός αγαθού είναι οι μονάδες ενός αλλού.
1. ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΟ «ΑΓΡΟΤΙΚΟ» ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ «ΑΓΡΟΤΙΚΟ»
Βιοποικιλότητα και Γεωργία Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης και περιοχές Δικτύου Natura 2000 Μαρίνα Ξενοφώντος Λειτουργός Φύσης Τμήμα Περιβάλλοντος.
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Β΄ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΟ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ
ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ
ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ. Προστατεύοντας την ύπαιθρο Η προστασία του αγροτικού περιβάλλοντος εκφράζεται μέσα από προγράμματα που σχετίζονται με τη διαφύλαξη.
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 18,02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 18,02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα Το περιαστικό πράσινο πηγή ζωής για την πόλη Ε΄ Δασκάλα : Κουλομιδιώτη Μαρία Ο άνθρωπος από την στιγμή που εγκατέλειψε.
Παράγοντες Βιώσιμης Ανάπτυξης των μικρών Αιγαιοπελαγίτικων Νησιών Ιωσήφ Στεφάνου, Ομ.Καθηγητής Ε.Μ.Π. Ρόϊδω Μητούλα, Επίκουρη Καθηγήτρια Χ.Π.Α. Ρόϊδω Μητούλα,
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7 ΕΙΔΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΚΙΝΗΤΡΟ Πηγή: Κοκκώσης, Χ., Τσάρτας, Π. και Γκριμπά, Ελ. (2011), “Ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού”,
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 3 η Συμπεριφορά Καταναλωτή: Προσέγγιση κατά Lancaster.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «Παραδοσιακά προϊόντα και υγιεινή διατροφή» ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ: ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Συνεργαζόμενα Σχολεία : Γυμνάσιο Γαζίου - Ηράκλειο.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
PROJECT JOY WELCULT JO YWELCULT JOb, Young and KnoWlEdge in Landscape CULTure Ioannina,
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς Διάλεξη 2 η Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς και (Οικονομική) Ανάπτυξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8 ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ. Εννοιολογικό πλαίσιο “Ο αθλητικός τουρισμός περιλαμβάνει άτομα ή ομάδες που συμμετέχουν ενεργητικά ή παθητικά σε ανταγωνιστικές.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Εργαστήριο Αγροτικής Πολιτικής & Συνεταιρισμών ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ (ΕΣΠΑ) Υπεύθυνος Πρακτικής.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
Μάριος Χαϊνταρλής Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
ΜΑΖΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 19ος αιώνας:
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΕΜΤ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
Περιβάλλον για την Αειφόρα ανάπτυξη!
Τυπολογία τουριστικών προορισμών
Το τμήμα Α΄ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ σας παρουσιάζει
ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑ ΙΙ- ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ Θ.Α.
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Ήπιες Μορφές Τουρισμού
“ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ”
Τζένη Ρούτσι. Τζένη Ντίνε. Θεοδώρα Βλαχάκη..
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (Ι) Α. Κουτσούρης.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΟΜΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ
Γεωργική Εκτιμητική Κώστας Τσιμπούκας.
Καινοτομία και επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό Μάθημα: Ειδικές και Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού Τσαρτας Πάρις Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης ΑΘΗΝΑ.
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ Θ.Α.
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Πουλώντας» την ύπαιθρο: αγροτικός τουρισμός

«Πουλώντας» την ύπαιθρο: αγροτικός τουρισμός Η αγροτική οικονομία δε βασίζεται πλέον μόνο στην παραγωγή αλλά και στην κατανάλωση, λόγω της διαφοροποίησης της, (π.χ. τουρισμός)… … ο αγροτικός τουρισμός προωθείτε ως μέρος στρατηγικών της ενδογενούς ανάπτυξης… … ο αγροτικός τουρισμός προωθείτε ως μέρος της διαφοροποίησης των γεωργικών εκμεταλλεύσεων

«Πουλώντας» την ύπαιθρο: αγροτικός τουρισμός Τι περιλαμβάνει ο τουρισμός στις αγροτικές περιοχές? Μεγάλο εύρος δραστηριοτήτων που δεν έχουν αγροτικό χαρακτήρα π.χ. - θεματικά πάρκα και κέντρα διακοπών, - επισκέψεις σε ιστορικούς χώρους, - πικ νικ, - βόλτα σε αξιοθέατα,

«Πουλώντας» την ύπαιθρο: αγροτικός τουρισμός Δραστηριότητες που αφορούν την ενεργή εμπλοκή με το αγροτικό τοπίο, περιβάλλον, πολιτισμό και παραδόσεις, δηλ. δραστηριότητες ενεργούς συμμετοχής - νέες δραστηριότητες όπως κωπηλασία, ορεινή ποδηλασία, οδήγηση οχημάτων παντός εδάφους αθλήματα αντοχής, ορειβασία κλπ., - διακοπές σε φάρμες, - διακοπές σε παραδοσιακά τουριστικά αξιοθέατα

Πώς εμπορευματοποιείτε η ύπαιθρος Όταν η αξία της υπαίθρου, που στηρίζεται στην εκμετάλλευση του φυσικού περιβάλλοντος (π.χ. γεωργία), μεταβάλλεται και πλέον στηρίζεται στην εκμετάλλευση της αισθητικής έλξης της υπαίθρου τότε μιλάμε για εμπορευματοποίηση της υπαίθρου, δηλ. … η ύπαιθρος αποκτά αξία για κάποιους πολιτισμικούς ή αισθητικούς λόγους πέρα από την πραγματική χρησιμότητά της, επομένως «αφαιρείται» σταδιακά η χρήση της ως χώρος παραγωγής …

Πώς εμπορευματοποιείτε η ύπαιθρος … η αγροτική γη εκτιμάται όλο και λιγότερο για την παραγωγική της ικανότητα και περισσότερο για τις ευκαιρίες που προσφέρει για τον τουρισμό δηλ. η ύπαιθρος έχει μετατραπεί σε εμπόρευμα… … πωλείται και «αγοράζεται» μέσω καταναλωτικών πρακτικών του τουρισμού, των επενδύσεων σε ακίνητα από εισερχόμενους από τις πόλεις μετανάστες, το μάρκετινγκ των αγροτικών προϊόντων κλπ., … η εμπορευματοποίηση της υπαίθρου αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της καπιταλιστικής οικονομίας στις αγροτικές περιοχές…

Πώς εμπορευματοποιείτε η ύπαιθρος - … όπως όλα τα εμπορεύματα, έτσι και η ύπαιθρος συσκευάζεται και γίνεται αντικείμενο μάρκετινγκ έτσι ώστε να προσελκύσει το μεγαλύτερο δυνατό αριθμό δυνητικών αγοραστών… - … το αγροτικό τοπίο, το αγροτικό περιβάλλον και οι αγροτικές παραδόσεις και πρακτικές έχουν μεγάλη αξία ανταλλαγής ενώ από την άλλη συμβαδίζουν περισσότερο με το ιδανικό του αγροτικού ιδεώδους …

Χώροι αγροτικής παραγωγής ως τουριστικοί πόλοι έλξης, Μηλιά Χανίων

Η εμπορευματοποίηση της αγροτικής κληρονομιάς- Μουσείο Καλαθοπλεκτικής στην Κομοτηνή

ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ στη Φλώρινα

Φαντασιακά αγροτικά τοπία- Ελαφότοπος Ζαγοροχώρια

Φαντασιακά αγροτικά τοπία- Μονοδένδρι Ιωάννινα

Φαντασιακά αγροτικά τοπία- Θέα από το χωριό Βίκος

Φαντασιακά αγροτικά τοπία - Καρδαμύλη Φαντασιακά αγροτικά τοπία - Καρδαμύλη

Καρδαμύλη

Καρδαμύλη

Εμπειρίες περιπέτειας – Τουρισμός περιπέτειας

Το «αγροτικό» ως εργαλείο μάρκετινγκ Τα παραπάνω παραδείγματα εμπεριέχουν την εμπορευματοποίηση του αγροτικού για πρακτικές κατανάλωσης που λαμβάνουν χώρα εντός του αγροτικού χώρου… … δηλ. η αγροτικότητα ως εμπόρευμα χαρακτηρίζεται από μια κινητικότητα η οποία έχει άμεση σχέση με τα προϊόντα που πωλούνται και αγοράζονται σε ένα αστικό περιβάλλον… - «η ύπαιθρος και η κληρονομιά έχουν σμίξει και αναμειχθεί με την καταναλωτική κουλτούρα»!… … η ύπαιθρος και η κληρονομιά πωλούν προϊόντα, και με τη σειρά τους αυτά τα προϊόντα ισχυροποιούν την επιρροή αυτών των παραδόσεων (π.χ. τα ρούχα Barbour, τα αυτοκίνητα SUV, Land Rover κλπ.)