Πρόγραμμα επιμόρφωσης ενηλίκων Sokrates- Grundtvig, 2010 - 2012 Volkshochschule Schrobenhausen e. V. ΑΡΧΑΙΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Advertisements

ΤΟ «ΝΕΟ» ΛΥΚΕΙΟ. 1.Το σχολείο πρέπει να μεταδίδει γνώση λειτουργική και όχι μνημονική. 2.Η γνώση δε μεταβιβάζεται αλλά χτίζεται με ενεργητικές διαδικασίες.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
«Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΒΑΛΑΣ» Κεντρική Δομή: Κ. Ποιητού 18 –Καβάλα Τηλ.&Φαξ: & Παράρτημα.
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
Δ.Σ. Ν.Καρυάς Ολοήμερο Τμήμα Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τσιλτσίδης Γιώργος Καθηγητής ΠΕ 19 Πληροφορικής Δ.Σ. Ν.Καρυάς Ολοήμερο Τμήμα Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Υπουργείο Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) Καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας.
Συστήματα Ταξινόμησης Βιβλιοθήκης
ΤΟΜΕΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Δομή του Νέου Προγράμματος Σπουδών Γενικού Λυκείου Απρίλιος- Μάιος 2011 ΤΑΣΟΥΛΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
Νέα Προγράμματα Σπουδών: Σταδιακή εισαγωγή στη Δημοτική Εκπαίδευση
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΧΟΛΗ ΝΟΜΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ.
Η αξιολόγηση του διευθυντή από τον σχολικό σύμβουλο ΠΔ 152/ΦΕΚ 240, Τ. Α΄/ , άρθρα 3,4,6,10,16,17 ΥΑ 10940/
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ.
ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΑΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΠΕΔΙΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΕΠΟΜΕΝΟ Για έξοδο πατήστε το τρίγωνο κάτω.
Ημέρα Γνωριμίας Σάββατο, 26 Ιανουαρίου Στόχοι και Αποστολή Τμήματος Γαλλικών Σπουδών & Σύγχρονων Γλωσσών Καλλιέργεια Διαπολιτισμικότητα και διάλογο.
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
Ιταλία Η Ιταλική Δημοκρατία ή Ιταλία είναι χώρα της νότιας Ευρώπης, αποτελούμενη από μία χερσόνησο σε σχήμα μπότας και δύο μεγάλα νησιά στη Μεσόγειο θάλασσα:
Η Εθνική Χαρτοθήκη συναντά τους μαθητές. Η Εθνική Χαρτοθήκη ιδρύθηκε το 1997 ως Εθνικό Κέντρο Χαρτών και Χαρτογραφικής Κληρονομιάς (ΕΚΕΧΧΑΚ) - Εθνική.
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟΧOI ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Η ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ 1.
Η πόλη της Κερύνειας – εισαγωγικά Θέση Ονομασία Ιστορία
Βιωματική μάθηση της ελληνικής γλώσσας για υπαλλήλους προξενείων.
Χάρης Αλεξίου Νικόλας Βουβάκης
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Η ρωμαϊκή αυτοκρατορία μια υπερδύναμη του αρχαίου κόσμου
Παρουσίαση Τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών
Ψηφιοποίηση- Ι Πληροφορική Ι: Εισαγωγή στους Η.Υ. Βασίλης Δαγδιλέλης.
Λευτέρης Δάλπης 1 ο πρότυπο Πειραματικό Π.Τ.Δ.Ε -Α.Π.Θ Τάξη: Ε’
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η πορεία αύξουσας εξειδίκευσης των μαθητών
ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΣΕΛΚ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014.
Το Νέο Γενικό Λύκειο Η παρουσίαση εδράζεται στα Ν.Δ.: 4327 (ΦΕΚ 50/ ) 4186 (ΦΕΚ 193/ ) 4310(ΦΕΚ 258/ ) Παραστατίδης Κων/νος.
Δομή του Νέου Γενικού Λυκείου Η παρουσίαση εδράζεται στα Ν.Δ.: 4327 (ΦΕΚ 50/ ) 4186 (ΦΕΚ 193/ ) 4310 (ΦΕΚ 258/ )
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Ωρολόγιο Πρόγραμμα Α’,Β’,Γ’ ΓΕΛ & Πρόσβαση στα ΑΕΙ 2016 Ιούνιος 2015.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ Ν.ΖΑΓΟΡΙΑΝΑΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ Ν.ΖΑΓΟΡΙΑΝΑΚΟΥ Βασικοί άξονες του Νέου Συστήματος Πρόσβασης
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Εργαστήριο Μελέτης Γλώσσας & Λογοτεχνίας στην Εκπαίδευση
Διδακτική της Πληροφορικής
ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.
Γενικό Λύκειο (σχολικό έτος )
Το ερώτημα "τι είναι επιστήμη;" δεν έχει νόημα χωρίς κάποιο χρονικό προσδιορισμό Όταν τις δεκαετίες του 80 και του 90 κατέρρεε το αποκαλούμενο ανατολικό.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ
Σχολικό έτος Γ’ Λυκείου
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
Δέσποινα Μαγαλιού Σεπτέμβρης 2015 Ε1’.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
Δραματική Σχολή Εθνικού Θεάτρου
Ολυμπιακά αθλήματα Σκι.
2η εκπαιδευτική συνάντηση στη Γερμανία Νοεμβρίου 2017
«Καλές πρακτικές και αξιοποίηση του υλικού του προγράμματος T4E»
Σχολικό έτος B’ Λυκείου
Το Νέο Γενικό Λύκειο Μια ανάλυση για τις επιλογές στο Νέο Λύκειο …
اعداد الأستاذ/ عبدالرؤوف أحمد يوسف
Επιμέλεια-παρουσίαση
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Τεχνολογία και Επιστήμη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόγραμμα επιμόρφωσης ενηλίκων Sokrates- Grundtvig, Volkshochschule Schrobenhausen e. V. ΑΡΧΑΙΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ

Από πού είμαστε; Ποια είναι η πόλη μας;  Το Schrobenhausen είναι μια αγροτική πόλη στο νότιο τμήμα της Βαυαρίας 60 κμ. Βόρεια του Μονάχου.  Το Schrobenhausen έχει περίπου κατοίκους  Η δημιουργία της πόλης ξεκινά περί τον 9 ο αιώνα.

Άποψη του Schrobenhausen

Ποιοι είμαστε; (I)  Το Volkshochschule (vhs)του Schrobenhausen είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός εκπαίδευσης ενηλίκων.  Ο οργανισμός αυτός καλύπτει ένα πληθυσμό περίπου κατοίκων, που περιλαμβάνει την πόλη του Schrobenhausen και τη γύρω περιοχή.  Πραγματοποιούνται κάθε χρόνο, περίπου 600 κύκλοι μαθημάτων, σεμινάρια, διαλέξεις και άλλες εκδηλώσεις.

Ποιοι είμαστε; (II)  Το vhs Schrobenhausen μετρά γύρω στις 5000 με 5500 συμμετοχές (παρακολουθήσεις) το χρόνο.  Προσφέρονται σειρές μαθημάτων σε 9 γλώσσες, συμπεριλαμβανομένων και των Ελληνικών. Διδάσκονται: τεχνολογία, πληροφορική, νομικά, ψυχολογία, εκπαίδευση, ιστορία, λογοτεχνία, ζωγραφική, μουσική, χορός, θέματα υγείας, μαγειρικής, οικολογίας κλπ.  Το vhs Schrobenhausen διοικείται από τον διευθυντή και τρεις βοηθούς, με μερική απασχόληση. Υπάρχουν 152 εκπαιδευτικοί- ανεξάρτητοι συνεργάτες και ομιλητές. Η διεύθυνση του vhs Schrobenhausen‘s Head στο ιστορικό κέντρο της πόλης.

Το πρόγραμμα επιμόρφωσης ενήλίκων και οι στόχοι μας.(I) Γνωριμία και εξερεύνηση της αρχαίων Ρωμαϊκών πόλεων και των υποδομών της επαρχίας της Ραέτιας, της περιοχής που σήμερα εκτείνεται το Schrobenhausen. Ρωμαική οχύρωση (βασιλικό κάστρο), στο σημερινό Regensburg 80 km από το Schrobenhausen.

Το πρόγραμμα επιμόρφωσης ενηλίκων και οι στόχοι μας. (II): Φιλέλληνες -1823: «Η άφιξη του Λόρδου Βύρωνα στο Μεσολόγγι» Μελέτη της επίδρασης του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού, στη διανόηση και στη φιλοσοφική σκέψη του σύγχρονου κόσμου από το 19 ο αιώνα:  Κλασικισμός  Φιλελληνισμός  Ανθρωπιστικές θέσεις στην εκπαίδευση ( 1 η προσέγγιση στην παιδαγωγική επιστήμη).

Το πρόγραμμα «Αρχαίες πόλεις και οι στόχοι μας (III):  Μαθαίνουμε και διδάσκουμε ο ένας τον άλλο, κατά τη διάρκεια των κοινών δράσεών μας, στα πλαίσια του προγράμματος.  Επισημαίνουμε τις κοινές ρίζες στη κοινή μας εργασία με στόχο τη δημιουργία μιας ενωμένης Ευρώπης. Γλυπτοθήκη Μονάχου- Βαυαρία vhs Schrobenhausen, Benno Bickel, 9 th October 2010

Volkshochschule Schrobenhausen