ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή ‘’Άγιος Παύλος’’
Advertisements

Ελληνογαλλική σχολή ‘’Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ’’
Ο Δικυκλισμός στην καθημερινή μας Ζωή
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ-ΠΑΥΛΟΣ
Ελληνογαλλική σχολή ‘’Saint paul’’
Τεχνολογίας Εργασία στο μάθημα της :
Αρχή.
Σχολικό Έτος Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Άγιος Παύλος» Υπεύθυνη καθηγήτρια : Σταυρούλα Μαυρομματάκη.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ Joe Logano Ο Joe Logano είναι ένας από τους μεγάλους οδηγούς του κόσμου.
Ο Υπολογιστής των Αντικυθήρων, 80 μ.Χ. Μηχανισμός των Αντικυθήρων
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ‘ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ’
Η ιστορία του αυτοκινήτου.
Ελληνογαλλική Σχολή ‘Άγιος Παύλος’’
Υπεύθυνη Καθηγήτρια: κ.Μαυρομματάκη Σχολικό έτος:
Ιστορικη εξελιξη Κ.Ο.Κ-(ΣωστΗ οδικΗ συμπεριφορΑ)
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Ελληνογαλλική σχολή Πειραιά Άγιος Παύλος
ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ SAINT PAUL
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
Μηχανεσ Εσωτερικησ Καυσησ
ΚΥΚΛΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ Μ.Ε.Κ. ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ Ι
Ecodriving-Οικολογικά αυτοκίνητα
1η Ερώτηση Ποιος και πότε δημιούργησε τον πρώτο κινητήρα εσωτερικής καύσης; Οττο 1876 Καρλ Μπεντς 1855 Γκότλιμπ Ντάιμλερ 1901 Ρούντολφ Ντίζελ 1830.
ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΕΖΑΙΝΤΕΣ
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια:
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Μηχανές αγωνιστικές Μαρία Τσαλαπάτη.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
1ο ΓΕΛ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ   2η Ερευνητική Εργασία σχολικού έτους     ΘΕΜΑ: ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ    
ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΦΕΥΡΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ (ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ)
ΕΠΑΛ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σχολείο: 7ο Λύκειο Πάτρας Τμήμα: Α’1
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ-ΠΑΥΛΟΣ ● Εργασία στο τζετ σκι ● Εργασία στο μάθημα Τεχνολογίας ● ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ :ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ» Εργασία στο μάθημα της τεχνολογίας. Σχολικό Έτος Υπεύθυνη Καθηγήτρια Στ. Μαυρομματάκη.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ‘ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ’ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠΕΥΘYΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
Κεφάλαιο 1 Ιστορική αναδρομή - εισαγωγή ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
Ποδήλατο Νικόλας Μ. 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΑΠΘ Σχολικό Έτος Τάξη ΣΤ ’2.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΄΄Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ΄΄ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΗΤΑ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ……..  Η ιστορία των μεταφορών είναι συνυφασμένη με την ύπαρξη της ανθρώπινης ζωής. Ο πρωτόγονος άνθρωπος μετακινούνταν βαδίζοντας.
ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ.
Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ. Μηχανισμός Εμβόλου-Διωστήρα-Στροφαλοφόρου άξονα ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ «Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ " ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ " Εξέταση στο μάθημα της τεχνολογίας Σχολικό έτος Υπεύθυνη καθηγήτρια : κ. Μαυροματάκη.
ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασικές πληροφορίες Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα Ιστορική αναδρομή Χάρτης εννοιών Σχετικό βίντεο EXCEL Ερωτήσεις.
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά ο «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ.
Η Εξέλιξη του αεροπλάνου
Σχολικο ετοσ : 2ο υπευθυνη καθηγητρια : ΣΤ. ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΑΚΗ
Σχολικό Έτος 2015/16 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : κυρία Μαυρομματάκη
ΕλληνογαλλικΗ ΣχολΗ ΠειραιΑ ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ
ΕλληνογαλλικΗ σχολΗ ΠειραιΑ « ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ "
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ <<ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ>>
Το αυτοκίνητο που κινείται με νερό.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Οδυσσέας Μανωλιάδης 20 Οκτωβρίου 2010
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΥΠΕΥΘΗΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : κ.Μαυροματάκη
ελληνογαλλικη σχολη πειραια ο αγιοσ παυλοσ
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Άγιος Παύλος»
Ελληνογαλλικη σχολη-ο αγιος παυλος
ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά ‘Ο Άγιος Παύλος’
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ.
Ελληνογαλλική Σχολή Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας.
Ελληνογγαλική Σχολή Πειραιά Ο Άγιος Παύλος
Λεωφορείο Εργασία project: Από: Βρουσάι Αμάντα, Γιατρά Νικολέτα, Ιλιάζη Ζερίνα, Ισλαμάι Γιάννη.
Τύποι & Κατηγορίες Μ.Ε.Κ. Ανάλογα με τη δυνατότητα παραγωγής έργου :
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΗΛΙΑΚΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: κ. ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΑΚΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2011-12

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ

ΟΡΙΣΜΟΣ Η Μοτοσικλέτα είναι δίτροχο όχημα, που έχει παρόμοιο σχήμα με το ποδήλατο. Κινείται με μηχανή εσωτερικής καύσης. Οι θέσεις επιβατών στις μοτοσικλέτες ως επί το πλείστον είναι δύο.

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ Η Ιστορία και η εξέλιξη της μοτοσυκλέτας συνδέονται στενά με τη μαγεία της. Ενώ η εξέλιξη του ποδηλάτου διήρκεσε 50 χρόνια (από την ξύλινη κατασκευή χωρίς πετάλια, του Γερμανού Karl Drais von Sauerbronn το 1817, μέχρι το δίτροχο <<Velocipede>> με πετάλια του Michaux το 1817(που έκανε για πρώτη φορά δυνατή τη μετακίνηση χωρίς περπάτημα ή χρήση αλόγων),η εξέλιξη της μοτοσυκλέτας ήταν πολύ ραγδαία. Ήταν άλλωστε η λογική συνέχεια μετά το ποδήλατο. Γιατί παρόλο που το ποδήλατο έκανε πιο εύκολη και πιο γρήγορη την μετακίνηση, απαιτούσε όμως πάντα μυική δύναμη. Αυτό ακριβώς το μειονέκτημα πυροδότησε το ζήλο των πρώτων κατασκευαστών μοτοσυκλέτας να μετατρέψουν το ποδήλατο σε μηχανοκίνητο δίτροχο.

Δύο χρόνια μετά την πρωτοποριακή τους εφεύρεση, οι Γάλλοι αδελφοί εξόπλισαν το <<Velocipede>> με μικρή ατμομηχανή.Όμως για την καθημερινή χρήση η κατασκευή αυτή αποδείχθηκε ακατάλληλη,γιατί το όχημα κινδύνευε,π.χ σε περίπτωση πτώσης, να πιάσει φωτιά.

Νέους ορίζοντες άνοιξε το 1876 ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, ο αποκαλούμενος και κινητήρας Όττο κατά το όνομα του εφευρέτη του Νικολάους Όττο. Βάσει αυτού οι Γκότλιμπ Ντάιμλερ,Βίλχελμ Μάιμπαχ και Καρλ Μπεντς κατασκεύασαν λίγα χρόνια αργότερα το βενζινοκινητήρα, που ήταν πιο ελαφρύς και γρήγορος από τους κινητήρες Όττο. Το 1892 ο Ρούντολφ Ντίζελ ολοκλήρωσε την παλέτα κινητήρων του 19ου αιώνα με τον πετρελαιοκινητήρα ή κινητήρα ντίζελ,ενώ ο κινητήρας Βάνκελ του Φέλιξ Βάνκελ (περιστροφικός κινητήρας) εμφανίστηκε πολύ αργότερα και συγκεκριμένα το 1957.

Οι αδελφοί Βερνέρ από το Παρίσι είναι εκείνοι που από το 1900 μπορούν να διεκδικήσουν τα πρωτεία για την κατασκευή μιας μοτοσυκλέτας,που προσεγγίζει σε μορφή τη σύγχρονη.

ΒΑΣΙΚΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ Η σύγχρονη μοτοσικλέτα αποτελείται από τον σκελετό, τους τροχούς και τον κινητήρα. Ο σκελετός κατασκευάζεται συνήθως από σωλήνα από χάλυβα. Ο κινητήρας στηρίζεται σε χαμηλό σημείο για την αύξηση της ευστάθειας και είναι τετράχρονος ή δίχρονος. Ο αριθμός των κυλίνδρων ξεκινά από έναν και φτάνει μέχρι τους έξι.

ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Στις μοτοσικλέτες μαζικής παραγωγής η ισχύς των κινητήρων ξεκινά από έναν ίππο και φτάνει τους 200 ίππους. Ο κυβισμός ξεκινά από τα 50 κ. εκ. και φτάνει τα 2.300 κ. εκ.. Το καύσιμο υλικό κατέρχεται στον εξατμιστήρα από δοχείο (ρεζερβουάρ) που βρίσκεται πάνω από τον κινητήρα. Η εξάτμιση και η ανάμιξη του καυσίμου με τον αέρα γίνεται στο καρμπιρατέρ ή με σύστημα ψεκασμού. Υπάρχουν αερόψυκτοι, αεροελαιόψυκτοι και υδρόψυκτοι κινητήρες. Τέλος, οι τροχοί είναι δύο, σήμερα όμως, υπάρχουν και τρίτροχες μηχανές με δύο τροχούς πίσω ή σπανίως με δύο τροχούς εμπρός.

ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ Ο Βρετανός σχεδιαστής Phil Pauley σχεδιάζει την μοτοσυκλέτα του μέλλοντος. To Crossbow βασίζεται στο πρωτότυπο που είχε παρουσιαστεί στο Tokyo Motor Show του 1986 με την ονομασία Suzuki Nuda. Το Nuda είχε αφήσει έκπληκτο το κοινό λόγω των ριζοσπαστικών λύσεων που έφερε όπως ήταν η κίνηση και στους δύο τροχούς, το 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων και ο κινητήρας με μέγιστη ταχύτητα πάνω από 280 χλμ/ώρα. Ο Pauley λοιπόν αποφάσισε να “αναστήσει” το θρυλικό Nuda. Πρόσθεσε ένα ανοιγόμενο κάλυμμα για την προστασία του αναβάτη από τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες, αλλά και την βελτίωση της αεροδυναμικής στις υψηλές ταχύτητες. Η καμπίνα θα είναι θερμαινόμενη ενώ θα υπάρχει και αεραγωγός που θα μεταφέρει αέρα στο εσωτερικό της.

Παρά την εντυπωσιακή σχεδίαση το project φέρει κάποιες αδυναμίες

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ??