Web 2.0 εργαλεία αναπαραστάσεις στη μάθηση & η συμβολή των ΤΠΕ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Advertisements

Το Διαδίκτυο στη σχολική τάξη
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ (WEBQUESTS) γιατί ιστοεξερευνήσεις;;; πως μπορούν να χρησιμοποιηθούν; τι είναι; 1.
Γενικού τύπου χαρακτηριστικά
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η Θεματική Ταξινόμηση και η Συμβολή της στην Αναζήτηση Ευρωπαϊκών Κοινωνικών Δεδομένων.
ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ Ενότητα 3.7 – Β’ Μέρος.
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Πρόγραμμα Kidspiration
Κατασκευή σεναρίου διδασκαλίας με τη χρήση εργαλείων web 2.0
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ  Επιμορφωτής:
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Αξιοποίηση – αξιολόγηση δικτυακών χώρων Ιστοσελίδες – ιστοχώροι - πύλες.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Δρ. Αθανάσιος Κόκορης Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Ροδόπης.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
1 Road 10 0 m Men u Γιάννης Ρες Επιστημονικός Συνεργάτης ΙΕΠ …μία πυξίδα για τον εκπαιδευτικό.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Εργαστήριο με θέμα: Η χαρτογράφηση εννοιών ως εκπαιδευτικό εργαλείο στο πλαίσιο της Π.Ε/ Ε.Α.Α.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής – Π4β Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ Παιδαγωγικό.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ «Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα»
Χρήση της χαρτογράφησης εννοιών για την μείωση των λαθών στο μάθημα της Τεχνολογίας ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ» ΑΘΗΝΑ, 1-2 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ,
ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Παραδείγματα Διδάσκουσα: Ζαχαρούλα Σμυρναίου,
Διδακτική της Πληροφορικής
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Δημιουργία σεναρίου.
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Διδακτική των γνωστικών αντικειμένων
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διεύθυνση Επιμόρφωσης & Πιστοποίησης 3 η Συνεδρία Μέρος 1 ο Τα λογισμικά παρουσίασης.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Web 2.0 εργαλεία αναπαραστάσεις στη μάθηση & η συμβολή των ΤΠΕ Κυπαρισσία Παπανικολάου Επίκουρη καθηγήτρια kpapanikolaou@aspete.gr http://education.aspete.gr/users/papanikolaou/ Γενικό Τμήμα Παιδαγωγικών Μαθημάτων Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης

Web 2.0 εργαλεία …σε τρεις διαστάσεις… O ρόλος των αναπαραστάσεων στη μάθηση Ψηφιακή αφήγηση Εκπαιδευτικά παιχνίδια Αξιολόγηση

Ο ρόλος των αναπαραστάσεων στη μάθηση: συμβολή Web 2.0 εργαλείων

Η αναπαράσταση στη γνωσιακή & κοινωνική ψυχολογία Γνωσιακή επιστήμη κατανόηση των λειτουργιών του εγκεφάλου και των διαδικασιών της μάθησης Κάθε γνωστική διαδικασία συνίσταται από αναπαραστάσεις και από επεξεργασίες. Κάθε υποκείμενο αναπτύσσει γνωστικές στρατηγικές που εξαρτώνται από τις γνώσεις του, την αναπαράσταση που έχει για τις καταστάσεις και τους τρόπου συλλογισμού Κοινωνική Ψυχολογία Οι αναπαραστάσεις µπορούν να θεωρηθούν ως κοινωνικές γνώσεις και παίζουν βασικό ρόλο στην κοινωνικοποίηση του υποκειµένου.

Η έννοια της αναπαράστασης (1/2) Η έννοια της αναπαράστασης τόσο στη γνωστική όσο και στην κοινωνική της διάσταση, διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στο χώρο της εκπαίδευσης εφόσον: αυτοί που μαθαίνουν, με βάση τις παρατηρήσεις και την προηγούμενη εμπειρία τους οικοδομούν μια «προσωπική εικόνα του κόσμου» ένα σύστημα αναπαραστάσεων με τη βοήθεια του οποίου αφομοιώνουν σταδιακά νέες γνώσεις και πραγματώνουν την προσωπική τους μάθηση.

Η έννοια της αναπαράστασης (2/2) Η εκπαιδευτική σημασία των αναπαραστάσεων συνάδει τόσο με την κλασική εποικοδομιστική θεώρηση των διαδικασιών μάθησης, όπου πλέον η προσοχή εστιάζεται στη δραστηριότητα του υποκειμένου που μαθαίνει, όσο και στις κοινωνικοπολιτισμικές θεωρήσεις της γνώσης και της μάθησης. 6 6

Αναπαραστάσεις στη Διδακτική O εκπαιδευτικός οφείλει να λάβει υπόψη του τις πρότερες γνώσεις των µαθητών  προ-αναπαραστάσεις  Δεν εξαλείφονται εύκολα Βάση για οικοδόμηση νέων γνώσεων Λανθασμένες προ-αναπαραστάσεις Μπορούν να εξυπηρετήσουν στην οικοδόμηση της γνώσης Αντιμετώπιση αναπαραστάσεων Αρνητική στάση: πλήρη απόρριψη επειδή τα παιδιά δεν εκφράζονται σωστά Θετική στάση: σημείο αναφοράς οι αναπαραστάσεις των μαθητών Ουδέτερη στάση: ο εκπαιδευτικός βοηθά τους μαθητές να εκφράσουν τις αναπαραστάσεις ώστε να τις λάβει υπόψη του

Γνωστική σύγκρουση Αναπτύσσεται όταν στη σκέψη ενός ατόμου εμφανίζεται μια αντίφαση ή μια ασυμβατότητα ανάμεσα στις ιδέες του, τις αναπαραστάσεις του και τις πράξεις του. Η ασυμβατότητα αυτή που αρχικά μπορεί να είναι ασυνείδητη γίνεται πηγή έντασης και μπορεί να αποτελέσει κινητήρια δύναμη στην ανάπτυξη νέων γνωστικών δομών.

Εννοιολογική αλλαγή Οι μαθητές έχουν πρότερες γνώσεις – διαφέρουν από τις επιστημονικές γνώσεις. Οι εννοιολογικές δομές αλλάζουν με την απόκτηση νέων γνώσεων. Συγκρούσεις  καταλυτικό στοιχείο της εννοιολογικής αλλαγής Πώς; Δημιουργία κατάλληλων ερωτημάτων  κατάλληλες συγκρούσεις  γνωστική πρόοδος

Κοινωνικογνωστική σύγκρουση Αντίληψη της μάθησης ως διαδικασία προσωπικής οικοδόμησης μέσω γνωστικών συγκρούσεων κοινωνικής προέλευσης. Ο όρος αυτός τοποθετείται στο σημείο σύγκρουσης του κοινωνικού με το γνωστικό. Γόνιμη  διαδραματίζεται μεταξύ υποκειμένων διαφορετικών επιπέδων γνωστική ανάπτυξη  όχι εντελώς άσχετα Δημιουργία κατάλληλων ερωτημάτων  κατάλληλες συγκρούσεις  γνωστική πρόοδος Συνεργατική δραστηριότητα  κυρίαρχη

Πως μελετάμε τις αναπαραστάσεις; Διάφοροι τρόποι ανάδειξης και μελέτης των αναπαραστάσεων: Μέσω της γλώσσας: καλός τρόπος πρόσβασης στις γνωστικές αναπαραστάσεις - εξαρτάται όμως από τις γλωσσικές δεξιότητες του υποκειμένου. Συζητάμε με τους μαθητές, οι οποίοι εκφράζονται μέσω της γλώσσας Με τη μελέτη γραφικών αναπαραστάσεων και ζωγραφιών. Η μελέτη εστιάζει στην παρουσία ή απουσία ορισμένων χαρακτηριστικών του αντικειμένου που μελετάται. Ζητάμε από τους μαθητές να ζωγραφίσουν/κατασκευάσουν γραφικές αναπαραστάσεις Με την εννοιολογική χαρτογράφηση: συνδυάζει την έκφραση των ιδεών (με εικόνες, σχήματα και λέξεις) καθώς και τη σύνδεση ανάμεσα στις χρησιμοποιούμενες έννοιες. Οι μαθητές κατασκευάζουν εννοιολογικούς χάρτες, νοητικούς χάρτες 11 11

Διαγραμματικά/γραφικά Εργαλεία

Κατηγορίες διαγραμματικών εργαλείων Εργαλεία κατασκευής χρονογραμμών (TimeRime , Dipity) Εργαλεία Δημιουργίας Word Clouds (Wordle, Tagxedo, Tagul) Εργαλεία Δημιουργίας Νοητικών Χαρτών (SpicyNodes, Text2Mindmap, Mindmeister, Mindomo) Εργαλεία Δημιουργίας Εννοιολογικών χαρτών (CmapTools)

TimeRime: Ιστορία των Υπολογιστών Εργαλεία κατασκευής χρονογραμμών TimeRime: Ιστορία των Υπολογιστών

Εργαλεία Δημιουργίας Word Clouds Οπτικοποιούν τη συχνότητα εμφάνισης λέξεων σε ένα κείμενο

Εργαλεία Δημιουργίας Word Clouds Τίτλος;

Εργαλεία Δημιουργίας Word Clouds Τίτλος;

Δείτε επίσης… Τρόποι αξιοποίησης του Wordle στην τάξη (Ελληνικά) (http://www.scribd.com/doc/51142846/Wordle) 38 τρόποι αξιοποίησης του Wordle στην τάξη (Αγγλικά) (http://www.slideshare.net/mberner/38-intersting-ways-to-use-wordle-in-the-classroom?from=ss_embed)

Εργαλεία Δημιουργίας Νοητικών Χαρτών

Διαθέσιμο στο: http://www.slideboom.com/presentations/438185 Εργαλεία Δημιουργίας Νοητικών Χαρτών Έλενα Ελληνιάδου Διαθέσιμο στο: http://www.slideboom.com/presentations/438185

Μυκηναϊκή Θρησκεία και Τέχνη Εργαλεία Δημιουργίας Νοητικών Χαρτών Μυκηναϊκή Θρησκεία και Τέχνη

Ψηφιακή αφήγηση

Εργαλεία που επιτρέπουν… δημιουργία δυναμικών παρουσιάσεων (prezi) δημιουργία κόμικ (pixton κ.α.) δημιουργία διαδραστικής αφίσας (glogster) επεξεργασία video

Κόμικ με pixton…

Tα 7 στοιχεία της ψηφιακής αφήγησης μέσω video 1. Point of view - Why do we tell stories? Εστίαση αφήγησης - Είναι ξεκάθαρος ο σκοπός και η εστίαση της αφήγησης; 2. Dramatic Question - Δραματικό ερώτημα - Κινητοποιεί το ενδιαφέρον; 3. Emotional Content - Συναισθηματικό Περιεχόμενο 4. The Gift of your voice - Ηχητική αφήγηση 5. Sound Track - Μουσική Επένδυση 6. Economy - Οικονομία (π.χ. επιλογή κατάλληλων εικόνων, χρήση εφέ) 7. Pacing - Ρυθμός Ας παρακολουθήσουμε ένα δείγμα… Θανατική Ποινή http://diginar.blogspot.com/2011/11/blog-post_10.html

Εκπαιδευτικά παιχνίδια

Χαρακτηριστικά ηλεκτρονικών παιχνιδιών (Malone, 1980) Πρόκληση ενδιαφέροντος: προβάλει στόχους των οποίων η επίτευξη είναι αμφίβολη Φαντασία και Περιέργεια (Prensky, 2001) Κανόνες Στόχοι Αποτελέσματα και ανατροφοδότηση Σύγκρουση / διαγωνισμός / πρόκληση / αντιπαλότητα Αλληλεπίδραση Αναπαράσταση ιστορίας - σενάριο

Ιδιαίτερη προσοχή κατά τη σχεδίαση Προκαθορισμένα σενάρια Ακρίβεια περιεχομένου Αποθήκευση κατάστασης Πληροφορίες για τον εκπαιδευτικό Ήχος Προοδευτικότητα δυσκολίας Διασύνδεση με το χρήστη Πρόκληση για συνεργασία Πραγματικός κόσμος Χρόνος

ΜS-Kodu

Scratch

Aξιολόγηση

My Studiyo Quizrevolution Πρόκειται για ένα εύχρηστο εργαλείο που δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να κατασκευάσει γρήγορα και εύκολα ένα quiz επιλέγοντας ο ίδιος αν θα είναι κλειστού ή ανοιχτού τύπου. Μετά την είσοδο των προσωπικών στοιχείων, επιλέγετε ‘create quiz’, στην συνέχεια επιλέγετε τον τύπο του quiz που θέλετε να κατασκευάσετε (πολλαπλής επιλογής, επιλογή με σταθμισμένη βαρύτητα).

Κubbu

Αξιολόγηση & Διαβαθμισμένα κριτήρια (Rubrics) ορίζει βασικά κριτήρια αξιολόγησης των επιδιωκόμενων στόχων με ακριβείς περιγραφές των διαβαθμίσεων της κλίμακας αξιολόγησης Η χρήση της κλίμακας διαβαθμισμένων κριτηρίων, λόγω της κοινής και ομοιόμορφης ερμηνείας της επίδοσης των μαθητών ανά κριτήριο, μπορεί να αυξήσει την αξιοπιστία της αξιολογικής διαδικασίας, ενισχύοντας τη διαφάνεια, την αντικειμενικότητα και συνέπεια της διαδικασίας της αξιολόγησης

Πίνακας διαβαθμισμένων κριτηρίων για παρουσιάσεις μέσω υπολογιστή Πολύ Καλή Καλή Μέτρια Ανεπαρκής Στόχοι Οι στόχοι της παρουσίασης είναι ξεκάθαροι για το κοινό στο οποίο απευθύνεται Οι προδιαγραφές & οι στόχοι της παρουσίασης είναι σε μεγάλο βαθμό ξεκάθαροι για το κοινό που απευθύνεται Περιορισμένος αριθμός στόχων δεν επιτεύχθηκε πλήρως Αρκετοί στόχοι δεν επιτεύχθηκαν πλήρως Περιεχόμενο Κάλυψη θέματος σε βάθος με ανάδειξη των σημαντικών σημείων και παροχή κατάλληλων πηγών. Πολύ καλή γνώση του θέματος. Περιλαμβάνει σημαντική πληροφορία για το θέμα ή παροχή σχετικών πηγών. Καλή γνώση του θέματος. Περιλαμβάνει σημαντική πληροφορία για το θέμα ή παροχή σχετικών πηγών αλλά υπάρχουν 1-2 λάθη στην τεκμηρίωση. Περιορισμένο περιεχόμενο/πηγές ή αρκετά λάθη στην τεκμηρίωση. Οργάνωση Καλά δομημένο υλικό με τη χρήση κατάλληλων επικεφαλίδων, συνδέσμων και ομαδοποίηση σχετικού υλικού. Χρησιμοποιεί επικεφαλίδες & συνδέσμους για την δόμηση του υλικού, αλλά υστερεί στη συνολική οργάνωση των θεμάτων Λογική οργάνωση περιεχομένου στο μεγαλύτερο μέρος Δεν υπήρχε καθαρή ή λογική δομή παρά μόνο πολλά επιμέρους γεγονότα Τεχνικά Η ποιότητα γραφικών, ήχου και βίντεο είναι εξαιρετική και όλες οι συνδέσεις λειτουργικές Η ποιότητα γραφικών, ήχου και βίντεο είναι ικανοποιητική και όλες οι συνδέσεις λειτουργικές Η ποιότητα γραφικών, ήχου και βίντεο είναι μέτρια ή/και κάποιες συνδέσεις μη λειτουργικές …. ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ

Εργαλεία δημιουργία κλίμακας διαβαθμισμένων κριτηρίων Rcampus http://www.rcampus.com/index.cfm?nocache=1314652894828, Rubistar http://rubistar.4teachers.org/, RubricMaker http://www.teach-nology.com/platinum/samples/rubrics/index.html RubricBuider http://rubricbuilder.lastdownload.com/.

Πηγές Εκπαιδευτικού Πολυμεσικού Υλικού στο Διαδίκτυο Εκπαιδευτικά video TeacherTube (http://www.teachertube.com/): Υποστηρίζει μία online κοινότητα που διαμοιράζεται εκπαιδευτικά video [Τελευταία πρόσβαση: 25/5/2011] Ευρωπαϊκή πολυγλωσσική video-based υπηρεσία για σχολεία (www.edutubeplus.info) ? Παρατηρήστε ότι τα video στις παραπάνω πηγές συνοδεύονται από πληροφορίες όπως ποιος το έχει αναρτήσει, πότε, πόσοι το έχουν επισκεφθεί, πόσοι το έχουν αρχειοθετήσει… Dot SUB any video any language http://dotsub.com/ [Eπιλέγοντας την Ελληνική Γλώσσα – επιλογή μενού Language - θα δείτε μεταγλωττισμένα στα Ελληνικά video] Διαφάνειες Slideshare (http://www.slideshare.net/): Υποστηρίζει την ανάρτηση και το διαμοιρασμό διαφανειών, αρχείων και video

Προτεινόμενες πηγές… Για περισσότερα Εργαλεία επισκεφθείτε το δικτυακό τόπο Web 2.0: Cool Tools for Schools http://cooltoolsforschools.wikispaces.com/ Εκπαιδευτικό υλικό ενότητας: Αρχείο Web2-0-Gallery.doc