Παιδαγωγική Αξιοποίηση του Διαδικτύου στην εποχή του Web 2.0

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Τεχνολογίες Internet Υπηρεσίες & Εφαρμογές Τμήμα 1I-ΙΝΠ01 – Web Design / Development Κωνσταντίνος Σαπουντζής.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Αξιοποίηση – Αξιολόγηση ιστοσελίδων, ιστοχώρων και πυλών
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (INTERNET) Γκόγκου A. Μάρθα Msc Πληροφορικής.
Διαδίκτυο.
Το web 2.0, εισήγαγε (ακριβέστερα: δημιούργησε τις προϋποθέσεις για) νέες κοινωνικές και διδακτικές πρακτικές. Η επίδραση του web 2.0 στην Εκπαίδευση μπορεί.
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
Χρήση και υποστήριξη Κοινοτήτων Πρακτικής και Μάθησης Το web 2.0 Σχετικά με τις έννοιες: ► Ορισμένοι ερευνητές (Wenger 1999) θεωρούν ότι η συμμετοχή σε.
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Χρήση και υποστήριξη κοινοτήτων μάθησης. Ψηφιακές κοινότητες  Κοινότητες που τα μέλη τους επικοινωνούν ψηφιακά μεταξύ τους.
Ενότητα 3.3 Αξιοποίηση-Αξιολόγηση Ιστοσελίδων, ιστοχώρων & πυλών
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών
Ενότητα Β: Εισαγωγή στο Διαδίκτυο Κουμπή Βασιλάντα, Ph.D, MSc.
Γνωριμία με το διαδίκτυο
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Σύνδεση online Επίπεδο γνώσεων:
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Διαδίκτυο Internet Διασύνδεση Δικτύων International Network
διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Το Web 2.0, η κοινωνική δικτύωση και οι νέες κοινωνικές πρακτικές
Μαρκου Παναγιώτης Το διαδίκτυο ως πηγη πληροφοριών και εκπαιδευτικών πόρων Εκπαιδευτικά δίκτυα Ευρωπαϊκό δίκτυο σχολείων[ Canada's.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΕΣΦΙΓΓΗΣ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ TO ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ; Δίκτυο υπολογιστών (γενική έννοια)
Η επιστήμη του Web.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Blogs ( ιστολόγια) To Blog or not to Blog? That is the question!! Ποιος μπορεί να έχει ιστολόγιο? Όλοι μας!! Είναι πολύ εύκολο! Γιατί να έχω ιστολόγιο?
Αξιοποίηση – αξιολόγηση δικτυακών χώρων Ιστοσελίδες – ιστοχώροι - πύλες.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Χρήση και υποστήριξη Κοινοτήτων Πρακτικής και Μάθησης
Διαδίκτυο (internet ) international network Αποτελείται από εκατομμύρια υπολογιστές που βρίσκονται διασκορπισμένοι σε όλο τον πλανήτη και επικοινωνούν.
Το Internet Δικτύωση παροχέα υπηρεσιών Internet στην Ελλάδα.
Β5.1.2 Πρωτόκολλα Επικοινωνίας και Τείχος Προστασίας.
Google Drive (διαμοιρασμός αρχείων
Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet)
Ένα σύνολο ατόμων με κοινά χαρακτηριστικά  Σταδιακά δημιουργούν μια κοινή ορολογία, κοινές απόψεις, αξίες, στάσεις και πρακτικές  Επικοινωνούν και συνήθως.
2η περίοδος επιμόρφωσης Β' επιπέδου - ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ 1 Τι είναι το web 2.0; Γιατί είναι τόσο σημαντικό για την εκπαίδευση;
Γνωριμία με το Διαδίκτυο
Κωνσταντίνος Δούκας Εκπαιδευτήρια Δούκα 27 Ιουνίου 2012.
ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Τεχνολογίες Πληροφορικής στη Δια Βίου Μάθηση Εισηγητής : Δημήτρης Ανεστόπουλος, Π.Δ.Ε. INSTALL.
Η φωτεινή πλευρά του Διαδικτύου Γρηγόρης Δερεκενάρης.
Χάρης Κονδυλάκης Σχεδιασμός Ιστοχώρων 1. Παραδείγματα ιστοχώρων del.icio.us europa.eu lufthansa.aero cnn.tv.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, WEB2.0 KAI WEB X Από τον WEB 1.0 στον WEB X.0
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
9.2 Δομή και υπηρεσίες του Διαδικτύου
9.3 υπηρεσίες του Διαδικτύου
Κεφάλαιο 1 Διαδίκτυο και παγκόσμιος ιστός Εισαγωγικές έννοιες
Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Υπηρεσίες Διαδικτύου.
Το Διαδίκτυο - Internet
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World Wide Web), ιστοσελίδα.
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 11: Γνωριμία με το Διαδίκτυο σελ
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Δίκτυα Υπολογιστών και Διαδίκτυο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παιδαγωγική Αξιοποίηση του Διαδικτύου στην εποχή του Web 2.0 Ενότητες Γενικού Μέρους : 2.3.1 & 2.3.2 Χρήση και υποστήριξη Κοινοτήτων Πρακτικής και Μάθησης 3.1 Το Διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών 3.2 Αξιοποίηση – Αξιολόγηση ιστοσελίδων, ιστοχώρων και πυλών 3.3 Σχεδίαση μαθημάτων με τη χρήση του Διαδικτύου 3.5 Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης (CMS, LMS) Ειρήνη Περυσινάκη, Πόπη Αρδαβάνη

Θέλω να μάθω: Τι είναι το διαδίκτυο; Πώς συνδέομαι στο διαδίκτυο; Σερφάρω στο διαδίκτυο… Πώς θα καταλάβω τι είναι όλα «αυτά» που συναντώ; Τι είναι οι ιστοσελίδες; Είναι αξιόπιστες; Ποιες υπηρεσίες παρέχει το διαδίκτυο; Τι είναι τα περιβάλλοντα και εργαλεία Web 2.0; Πώς αλλάζει η μάθηση; Τι είναι η Κοινωνική Δικτύωση; Ειδικότερα τι είναι τα Συστήματα διαχείρισης μάθησης (CMS και LMS); Ειδικότεροι τρόποι αξιοποίησης των πόρων του διαδικτύου στην εκπαίδευση…

Τι είναι το διαδίκτυο; Πολύ απλοϊκά, το διαδίκτυο είναι ένα δίκτυο υπολογιστών. Αυτοί ανταλλάσουν πληροφορίες! Αναπτύχθηκε μετά το 1985… Συνεχώς γιγαντώνεται και εξελίσσεται… Το μέλλον του; Ίσως το «Διαδίκτυο των πραγμάτων» (internet of things) Δείτε και το ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου της 15ης Ιουνίου 2010

Πώς θα συνδεθεί ο δικός μου υπολογιστής στο διαδίκτυο; Χρειάζεστε: Τηλεφωνική γραμμή Modem (απλό ή ISDN) συνδεδεμένο με τον υπολογιστή σας Άνοιγμα λογαριασμού σύνδεσης με μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών διαδικτύου (ISP) όμως, μπορείτε να συνδεθείτε και απ’ ευθείας (άμεση πρόσβαση μέσω δομημένης καλωδίωσης) Προσοχή!!! Πρώτα, λάβετε μέτρα ασφαλείας έναντι των κακόβουλων χρηστών/λογισμικών (δείτε την Ενότητα 5.1 και 5.2 του Γενικού Μέρους, την «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο» και το www.saferinternet.gr)

Συνδέθηκα… Συνδεθήκατε, σημαίνει ότι έχει δηλωθεί μια διεύθυνση IP (Internet Protocol) για τον υπολογιστή σας, δηλαδή, ένας αριθμός 32-bit. Αν διακόψετε την σύνδεσή σας και συνδεθείτε εκ νέου, το πιο πιθανόν είναι ότι θα αλλάξει και η IP σας διεύθυνση. Δείτε ποια έχετε τούτη τη στιγμή, εδώ. Κάποιοι όμως υπολογιστές, έχουν σταθερή IP διεύθυνση και αυτό μπορεί να τους χαρακτηρίσει ως «server» (εξυπηρετητές), οι οποίοι είναι συνεχώς συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο. Δείτε έναν εδώ: http://74.125.91.105/ και έναν άλλον εδώ: http://147.102.222.210 Φυσικά, αυτοί οι «server» έχουν πιο φιλικές διευθύνσεις, που λέγονται URL, όπως http://www.google.gr και http://www.ntua.gr/ Περισσότερα εδώ: http://www2.uth.gr/main/help/help-desk/internet/internet5.html

Τι είναι όλα αυτά που βλέπω; Υποθέτω ότι «βλέπετε» κάτι μέσω ενός φυλλομετρητή (browser), π.χ. Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome,… Από την διεύθυνση URL μπορείτε να καταλάβετε πολλά… Δείτε τον πίνακα που αναφέρεται στις καταλήξεις: Περιοχές στις ΗΠΑ Περιοχές εκτός ΗΠΑ com : Εμπορική εταιρεία edu : Εκπαιδευτικό ίδρυμα net : Παροχείς σύνδεσης δικτύου gov : Κυβερνητική υπηρεσία org : Μη κερδοσκοπικός οργανισμός int : Διεθνής οργανισμός de: Γερμανία fr: Γαλλία gr: Ελλάδα uk: Αγγλία it: Ιταλία fi: Φινλανδία

Τι είναι οι ιστοσελίδες; Είναι αξιόπιστες; Οι ιστοσελίδες είναι αρχεία που φιλοξενούνται στους εξυπηρετητές. Κατασκευάζονται πολύ εύκολα, ακόμα και με το γνωστό «σημειωματάριο» (notebook). Προβάλλονται από τους φυλλομετρητές. Γενικότερα, ένας ιστότοπος ή site (ενιαίο σύνολο ιστοσελίδων) δεν είναι πάντα αξιόπιστος… Επομένως, ελέγχουμε τα εξής: Πατρότητα πηγής (δείτε ποιος υπογράφει το site) Επικαιρότητα (ημερομηνίες δημοσίευσης – τελευταίας ενημέρωσης) Ακρίβεια (τεκμηρίωση θεμάτων, αναφορά σε πηγές) Αντικειμενικότητα (ελέγξτε την ταυτότητα οργανισμού που χρηματοδοτεί το site) Αξιοπιστία (ποιος ο στόχος της πληροφορίας; Να ενημερώσει, να εξηγήσει, να πείσει, να διαφημίσει, να καταγγείλει…) Προσοχή! Κάποιες ιστοσελίδες ίσως έχουν επιβλαβές περιεχόμενο!

Υπηρεσίες Διαδικτύου Ο Παγκόσμιος ιστός (World Wide Web) που είναι υπηρεσία πληροφόρησης Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο Μεταφορά αρχείων Περιβάλλοντα και εργαλεία Web 2.0 Τηλεδιασκέψεις τηλεφωνικές συνομιλίες βιντεοκλήσεις (Skype) Ηλεκτρονικές πωλήσεις ή αγορές Αναζήτηση, μέσω των μηχανών αναζήτησης (π.χ. Blackle) ή μετα-αναζήτησης (π.χ. metacrawler, WolframAlpha) Χρήση χώρου για αποθήκευση αρχείων Χρήση έτοιμων λογισμικών (με ενοικίαση, αγορά ή δωρεάν)

Τι είναι τα περιβάλλοντα και εργαλεία Web 2.0; Ο χρήστης Σχολιάζει το υλικό των ιστοσελίδων παρεμβαίνει στο περιεχόμενο και το αλλάζει Παράγει δικό του υλικό Επικοινωνεί «ζωντανά» με άλλους χρήστες, μοιράζεται ψηφιακούς πόρους μαζί τους Δημιουργεί Ψηφιακές Κοινότητες (On Line Communities) Παραδείγματα περιβαλλόντων και εργαλείων: Ιστολόγια (blogs) Wikis (π.χ. Wikipedia, wikispace) Διαμοίραση διαφανειών (slideshare), κειμένων (scribd), βίντεο (youtube) Και άλλα εδώ: http://www.go2web20.net/ και ένα βίντεο.

Πώς αλλάζει η μάθηση; Τι είναι η Κοινωνική Δικτύωση; Πώς αλλάζει η μάθηση; Τι είναι η Κοινωνική Δικτύωση; Μας επηρεάζει… Στον τρόπο που εκφραζόμαστε Στον τρόπο που επικοινωνούμε Στη διαμόρφωση των ταυτοτήτων μας Πολλές συνέπειες είναι ακόμα άγνωστες… Η έννοια της «κοινότητας» διευρύνεται στο διαδίκτυο Μαθαίνω, μέσω αλληλεπίδρασης με άλλους χρήστες (ενδεχομένως, πολύ διαφορετικούς από εμένα) Παρέχεται η δυνατότητα δημιουργίας ομάδων με ειδικότερους ρόλους Παραδείγματα κοινωνικών δικτύων: Facebook, MySpace, ning, google groups

Επιστημονικές Ενώσεις σχετικές με εκπαιδευτικές εφαρμογές των ΤΠΕ Επιστημονικές Ενώσεις σχετικές με εκπαιδευτικές εφαρμογές των ΤΠΕ Ενημερώνουν για τις εξελίξεις Διοργανώνουν εκδηλώσεις (σεμινάρια, συνέδρια, ημερίδες…) Εκδίδουν επιστημονικά περιοδικά ή άλλο έντυπο ή ψηφιακό υλικό Στηρίζουν ή χορηγούν μαθήματα εξ’ αποστάσεως Διεθνείς Επιστημονικές Ενώσεις International Society for Technology in Education (ISTE) παράγει τη σειρά National Educational Technology Standards (NETS) Association for the Advancement of Computing in Education (AACE) Ελληνικές Επιστημονικές Ενώσεις ΕΤΠΕ (Επιστημονική Ένωση Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση) e-dictyo (Ελληνική Ένωση για την Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση) Η Logo στην Εκπαίδευση Περισσότερα στις σημειώσεις γενικού μέρους και εδώ

Συστήματα διαχείρισης μάθησης (CMS και LMS) Θα μπορούσαμε να αφιερώσουμε ξεχωριστή προβολή γι’ αυτό το θέμα: http://www.slideshare.net/npapastam/ss-3098065 Σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (Content Management System). Βοηθούν στην διαχείριση περιεχομένου ιστότοπου πολλών χρηστών (π.χ. Joomla) Δείτε π.χ. αυτό για εκπαιδευτική χρήση: http://users.sch.gr/iriniper/astronomy/ Σύστημα διαχείρισης μάθησης (Learning Management System) Δυναμικές ψηφιακά μαθήματα (π.χ. το http://eclass.gunet.gr, το moodle, το claroline) Διαμοιρασμό αρχείων Στοχευμένες συζητήσεις Ανάθεση εργασιών Αξιολόγηση μαθητών Δημιουργία ομάδων

Αξιοποίηση στην Εκπαίδευση Γίνεται με πάρα πολλούς τρόπους… Αξιοποίηση υλικού από βιβλιοθήκες, εκπαιδευτικές πύλες κλπ, Ηλεκτρονικές τάξεις ή άλλα κοινωνικά δίκτυα και περιβάλλοντα μάθησης Αξιοποίηση ιστολογίων διδακτικά (π.χ. http://blogs.sch.gr/popiardv/, http://mathstamelosb.blogspot.com/, http://3gym-glyfadas.blogspot.com/ , http://blogs.sch.gr/athsoufari/ ) Δημιουργία Ιστοεξερεύνησης (WebQuest)

Βιβλιογραφία - Δικτυογραφία Σημειώσεις Γενικού Μέρους Επιμόρφωσης Σημειώσεις Επιμόρφωσης Επιμορφωτών της Κυπαρισσίας Παπανικολάου Εισαγωγή στο internet, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: http://www2.uth.gr/main/help/help-desk/internet/internet1.html Κεφάλαιο 1.4: Διαδίκτυο (από το πρόγραμμα «δικτυωθείτε»): http://www.go-online.gr/training/enot1/kef4/index.htm …

Εργασίες Δημιουργήστε δικό σας ιστολόγιο (στο http://www.blogger.com ή στο http://blogs.sch.gr/) Δημιουργήστε μια δικής σας ιστοεξερεύνηση (στο http://zunal.com ή στο http://webquest.gr/) Δημιουργήστε ένα μάθημα με το wikispace Δημιουργήστε μια ηλεκτρονική τάξη στο περιβάλλον moodle που παρέχει το σχολικό δίκτυο: http://e-learning.sch.gr/ Εντοπίστε ψηφιακό υλικό από την εκπαιδευτική πύλη e-yliko η την βιβλιοθήκη Ιφιγένεια. Ειδικότερα Εδώ http://www2.e-yliko.gr/htmls/mathdia.aspx εντοπίστε την εργασία του επιμορφωτή Βασίλη Τσίτσου «κλωνοποίηση» Εδώ βρείτε την εργασία του επιμορφωτή Κώστα Γαβρίλη «Μετασχηματισμοί» και συγκρίνετε με την προηγούμενη. Εδώ http://www.e-yliko.gr/Search.aspx?k=sketchpad&s=e-yliko βρείτε την εργασία «το τετράπλευρο των μέσων» για Λύκειο και συγκρίνετέ τη με το σενάριο «Τα μέσα πλευρών τριγώνου». Από την «Ιφιγένεια» βρείτε το σενάριο του Τηλέμαχου Γεροντόπουλου «Τα μέσα πλευρών τετραπλεύρου». Ποια καινούρια ιδέα εισάγει στη διερεύνηση; Τι γράφει για την εφαρμογή στην τάξη; Πώς θα αξιοποιούσατε διδακτικά τo παρακάτω φιλμάκι; http://www.mathsfilms.co.uk/trigonometry_sine_cosine.htm