Στρατηγικές αντιμετώπισης της κρίσης Τάσος Kυριακιδης Σύμβουλος επιχειρήσεων Grand Hotel 11/2/12.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εταιρεία : Imagination Travel Κλάδος : Ταξιδιωτικό Γραφείο Αριθμός Εργαζομένων : 15
Advertisements

Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΜΟΝΤΕΡΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΚΕΡΔΟΦΟΡΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ! ACTIONSERVE A.E.. ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΥΠΑΡΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ. Ανθρώπινες Ανάγκες, Προσδοκίες και Προτεραιότητες Οι χαρακτηριστικές τάσεις του σύγχρονου πελάτη είναι οι εξής: 
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 1.Επιλεκτική ανταπόκριση του στις ανάγκες του κόσμου μέσα στην επιχείρηση και έξω από αυτήν με τρόπο που να βελτιστοποιεί.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΣΕΡΡΕΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σύγχρονη και κορυφαία πρόκληση για τον κλάδο της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού. Σκοπός: η μελέτη μεθόδων προσέλκυσης και άσκησης.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΕΑ.
Management – Διεθνείς τάσεις Κώστας Γαλανάκης Διδάκτορας Μηχανικός Συστημάτων Καινοτομίας και Σχεδίασης & Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων.
MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Αξιολόγηση Επιπέδου Εξυπηρέτησης Στόχος : Προσφορά ίσου ή κατά προτίμηση μεγαλύτερου από τον ανταγωνιστή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
Επένδυση στη δημιουργία Ανθρώπινου Κεφαλαίου: Εκπαίδευση και Κατάρτιση Γιώργος Μ. Αγιομυργιανάκης Καθηγητής Οικονομικής Ανάλυσης και Πολιτικής Ελληνικό.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Νικόλαος Καρανάσιος - ΓΕΝΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ 1 ΓΕΝΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΧΡΗΣΗΣ TEΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ Τέρμα Μαγνησίας Σέρρες ΤΟΜΕΑΣ ΠΟΣΟΤΙΚΩΝ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Εργαστήριο Αγροτικής Πολιτικής & Συνεταιρισμών ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ (ΕΣΠΑ) Υπεύθυνος Πρακτικής.
Ευχρηστία και επιχειρηματικά οφέλη Δρ. Π. Ζαχαριάς.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
μαρκετινγκ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΟΤΗΤΑ 7η
Εργασία στο μάθημα «Επιχειρηματικός σχεδιασμός»
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
OASIS PALACE.
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Παράδειγμα 1 Μια ΚΑΕ παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα για τα έτη 2006 και Κέρδη χρήσης
Το φυλλάδιο της εταιρείας σας
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Α
Παρουσίαση επιχείρησησ Pegasus motors
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
Υπό την φοιτήτρια: ΒΑΛΙΕΒΑ ΖΑΡΗΝΑ (Α.Μ. 8464)
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT Α. Κουτσούρης.
Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων
Το φυλλάδιο της εταιρείας σας
ΓΕΝΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΧΡΗΣΗΣ
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στρατηγικές αντιμετώπισης της κρίσης Τάσος Kυριακιδης Σύμβουλος επιχειρήσεων Grand Hotel 11/2/12

Η κρίση είναι εδώ και πιθανόν θα κρατήσει… 1. Ο καλός ο καπετάνιος στην φουρτούνα φαίνεται 2. Η οικονομική κρίση επιταχύνει :  Ευκαιρίες  Κινδύνους 3. Οι μεγαλύτερες ευκαιρίες εμφανίζονται σε περίοδο οικονομικής κρίσης Τάσος Κυριακίδης

Η κρίση είναι εδώ και πιθανόν θα κρατήσει…  Εσείς τι θα διαλέγατε? Ευκαιρία η κίνδυνο  Υπάρχει η οικονομική κρίση αλλά και η κρίση που έρχεται από τις αλλαγές στην τεχνολογία  Οι πελάτες είναι πιο ενημερωμένοι  Οι πελάτες είναι πιο απαιτητικοί  Ο ανταγωνισμός συνεχώς αλλάζει

Η κρίση είναι εδώ και πιθανόν θα κρατήσει…  Τα έξοδα αυξάνουν  Οι τιμές μειώνονται  Τα κέρδη εξαφανίζονται  Το θέμα είναι εμείς τι κάνουμε…

 Αδύναμοι ανταγωνιστές κλείνουν ή αποσύρονται  Πιο εύκολο να προσελκύσεις κάποιο ταλέντο  Παρουσίαση νέων προτάσεων όταν ο ανταγωνισμός δεν παρουσιάζει καμία  Έξυπνες προωθητικές ενέργειες όταν οι ανταγωνιστές δεν παρουσιάζουν καμία ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ Τάσος Κυριακίδης

 Επίθεση σε νέους πελάτες που είναι δυσαρεστημένοι από ανταγωνιστές  “ Νοικοκύρεμα ” εξόδων  Απλοποίηση διαδικασιών  Έξυπνες επενδύσεις μικρών εκροών μεγάλης απόδοσης Τάσος Κυριακίδης.

ΚΙΝΔΥΝΟΙ  Cash Flow -ταμείο  Πιστωτικός κίνδυνος – Μείωση πωλήσεων – Ζημιές  Κακό κλίμα εξαιτίας κακών χειρισμών  Απώλεια πελατών λόγω κακής εξυπηρέτησης  Αυξανόμενο κόστος λόγω κακής παραγωγικότητας  Οι Ανταγωνιστές χρησιμοποιούν αθέμιτα μέσα Τάσος Κυριακίδης

Πως αντιμετωπίζουμε τη κρίση ποια είναι τα περιουσιακά μας στοιχειά  Οι ικανότητες μας  Οι άνθρωποι μας  Η θέση της επιχείρησης  Οι μάρκες που εμπορευόμαστε

Πως επιβιώνουμε στη κρίση?  Δουλεύουμε περισσότερο  Δουλεύουμε για λιγότερα  Χαμογελάμε περισσότερο –Όσοι δεν χαμογελούν δεν κάνουν για τον τομές υπηρεσιών-λιανικής  Δουλεύουμε ομαδικά –στηρίζουμε την ομάδα μας  Ξεχνάμε τον παλιό καλό καιρό¨

Πως επιβιώνουμε στη κρίση?  Τελειοποιούμε την δουλειά μας σε κάθε λεπτομέρεια  Προσέχουμε, δεν παραμελούμε τον εαυτό μας  Είμαστε το καλό παράδειγμα  Είμαστε πάντα παρόντες ως υπεύθυνοι- δεν κρυβόμαστε από τα προβλήματα  Επιβεβαιώνουμε ότι κάθε πελάτης φεύγει ευχαριστημένος  Είμαστε ευγενικοί με τους πελάτες και το προσωπικό

Πως επιβιώνουμε στη κρίση?  Συνεχής εκπαίδευση σε νέα προϊόντα υπηρεσίες  Ανοικτοί πάντα στις νέες τεχνολογίες  Ξαφνιάζουμε ευχάριστα τους πελάτες μας

10 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΠΝΕΥΣΕΙ Ο ΔΝΤΗΣ-ΤΡΙΑ 1. Ενθουσιασμός – Θετική Ενέργεια 2. Υλοποίηση – Αποφάσεις – Απαντήσεις 3. Tempo – Ρυθμός (να μη χαθεί ) 4. Μετρησιμότητα (στα νέα δεδομένα ) 5. Αξιοκρατία Τάσος Κυριακίδης

6. Ευελιξία – Εναλλακτικά σχέδια 7. Ακεραιότητα : λέει αυτά που σκέφτεται 8. Αξιοπιστία 9. Ανθρωπιά – Σεβασμός 10. Διαθεσιμότητα Τάσος Κυριακίδης

Ο Ηγέτης είναι ένας έμπορος ελπίδας ΝΑΠΟΛΕΩΝ Οι άνθρωποι θέλουν να αποτελούν τμήμα κάτι μεγαλύτερου από αυτό που θεωρούν ότι είναι οι ίδιοι. Θέλουν να είναι μέρος από κάτι που τους κάνει πραγματικά περήφανους για το οποίο θα παλέψουν, θα θυσιασθούν, θα εμπιστευτούν. HOWARD SCHULTZ Ιδρυτής STARBUCKS Τάσος Κυριακίδης

Η πρωτιά μπορεί να αποκτηθεί αν : Φροντίζεις περισσότερο από αυτό που οι άλλοι θεωρούν Σωστό Ρισκάρεις περισσότερο από αυτό που οι άλλοι θεωρούν Ασφαλές Ονειρεύεσαι περισσότερο από αυτό που οι άλλοι θεωρούν Πρακτικό Προσδοκάς περισσότερο από αυτό που οι άλλοι θεωρούν Πιθανό ΑΝΩΝΥΜΟΣ Τάσος Κυριακίδης