Ανώτερες Τεχνικές Πωλήσεων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αναπτύξτε σωστά την επιχείρηση σας!  Αποκτήστε από την 1 η μέρα  Πλήρη Έλεγχο Δαπανών  Μείωση Λειτουργικού Κόστους  Βελτίωση Επιπέδου Εξυπηρέτησης.
Advertisements

Θεοδωράκη Ελένη-Μαρία Μάθημα: Τεχνικές Επικοινωνίας.
Το Ταλέντο της Επιτυχίας
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
Προώθηση / Επικοινωνία
Προσωπικές Πωλήσεις.
Προώθηση / Επικοινωνία
ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ STOREWARS ΟΠΩΣ.... ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ STOREWARS  Γιατί δίνει στους συμμετέχοντες πραγματική γνώση σε ειδικά αλλά και εταιρικά θέματα.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Πρόσφατα μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών προερχόμενων τόσο από το κλασικό εμπόριο όσο και από τον χώρο του Internet Marketing, ένωσαν τις «δυνάμεις»
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
Γραφείο Διασύνδεσης Καλό ακούγεται, αλλά…… Τι είναι?????
Τα Μυστικά του Επιτυχημένου Ηγέτη
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
Εκπαιδευτικά Προγράμματα 2010
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Secretarial Duties I.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Κέντρο Δια Βίου Μάθησης επιπέδου 2 ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ 1 ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ.
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 5 ο : CRM-ERP.
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Συμμετοχή των εργαζομένων στην διοίκηση των επιχειρήσεων
1ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Νίκος Ε. Σκουλάς & Συνεργάτες
Προώθηση / Επικοινωνία
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΌ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ;;; COX Αθλητική Ψυχολογία είναι η επιστήμη η οποία εφαρμόζει τις αρχές της ψυχολογίας στον χώρο του αθλητισμού. Συχνά.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή.
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων Ενότητα 3: Προσέλκυση Ανθρώπινου Δυναμικού. Διδάσκων: Γεώργιος Ασπρίδης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Τιμές Μεταφοράς.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
ΕΝΟΤΗΤΑ 4η Η Διαδικασία του Κλεισίματος της Πώλησης
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Α
Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Εισαγωγή στο coaching Eπιχειρησιακό coaching για επαγγελματίες και στελέχη Αναπτυξιακή εκπαίδευση Συμβουλευτική και mentoring για τεχνικές επιχειρήσεις.
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανώτερες Τεχνικές Πωλήσεων © ΠΡΟΦΕΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ 2009 Περιγραφή σεμιναρίου

Στόχοι του προγράμματος Οι πωλήσεις είναι η καρδιά της επιτυχημένης επιχείρησης, καθώς τροφοδοτούν με νέους πελάτες και εισαγωγή ρευστού το επιχειρησιακό σύστημα. Ο Πωλητής είναι το σημαντικότερο στέλεχος της επιχείρησης, αυτός που έχει στα χέρια του τις επαφές με την Αγορά, αυτός που «ταΐζει» το σύνολο των εργαζομένων και των στελεχών της εταιρίας. Μάθετε σε 6 απλά μαθήματα όλες τις απαραίτητες τεχνικές για να ξεχωρίσετε στις Πωλήσεις, να αυξήσετε τα εισοδήματά σας, και να κάνετε μια επιτυχημένη καριέρα! Εκπαιδεύεστε τους Πωλητές της εταιρίας σας για να εργάζονται συστηματικότερα και αποτελεσματικά! ΠΡΟΦΕΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ www.georgeprofetis.com

Μάθημα 1ο διάρκεια μαθήματος: 2 ώρες ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΩΛΗΣΗ; ΟΡΙΣΜΟΙ ΤΑ 8 ΣΤΑΔΙΑ (Ε) ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ: Ερεθισμός –προσέλκυση προσοχής Έλξη Ενδοσκόπηση αναγκών πελάτη Ενημέρωση περί του προϊόντος Επιχειρηματολογία –αντιρρήσεις Ευκαιρίας υπόδειξη Επιβεβαίωση & κλείσιμο πώλησης Επανάληψη ζήτησης Άσκηση: περιγράψτε τα 8 στάδια της πώλησης όπως αυτά μπορούν να έχουν εφαρμογή στο δικό σας προϊόν –εταιρία. Γράψτε την άποψή σας και συζητήστε την με την ομάδα. ΠΡΟΦΕΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ www.georgeprofetis.com

Μάθημα 2ο διάρκεια μαθήματος: 2 ώρες ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ Πώς να δημιουργείτε και να αυξάνετε συνεχώς το πελατολόγιό σας και να χτίζετε μια λίστα ονομάτων / βάση δεδομένων υποψηφίων πελατών. Προσέλκυση πελατών δια του τηλεφώνου Προσέλκυση πελατών με direct mail Προσέλκυση πελατών μέσω internet Προσέλκυση πελατών μέσω συστάσεων και δημοσίων σχέσεων Καταγραφή πελατών με προσωπική αποτύπωση Άμεση προσέγγιση –ψυχρή πώληση Άσκηση: περιγράψτε 1-2 μεθόδους που ταιριάζουν καλύτερα στο προϊόν –εταιρία σας. Γράψτε την άποψή σας και συζητήστε την με την ομάδα. ΠΡΟΦΕΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ www.georgeprofetis.com

Μάθημα 3ο διάρκεια μαθήματος: 2 ώρες ΧΤΙΣΙΜΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΩΝ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ Πως οι στάσεις/αντιλήψεις σας επηρεάζουν το πως βλέπετε τον άλλον, τη συμπεριφορά σας, και πως οι άλλοι βλέπουν εσάς. Πώς να προσφέρετε άριστη εξυπηρέτηση στους πελάτες σας. Οι 8 χρυσοί κανόνες της άσκησης προσωπικής επιρροής. Η πώληση ως διαδικασία του να κάνουμε τους άλλους να νιώθουν καλά. Άσκηση: Δημιουργήστε μια στρατηγική για χτίσιμο επιτυχημένων πελατειακών σχέσεων –τι θα κάνετε δηλαδή με τους πελάτες σας για να τους κερδίσετε σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο. Συζητήστε την άποψή σας με την ομάδα. ΠΡΟΦΕΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ www.georgeprofetis.com

Μάθημα 4ο διάρκεια μαθήματος: 2 ώρες ΠΩΣ ΝΑ ΧΕΙΡΙΖΕΣΤΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΑΣ Γιατί οι πελάτες σας έχουν αντιρρήσεις; Τα 6 “don'ts” (δεν) του πελάτη: “don’t need”, “don’t like”, “don’t have money”, “don’t trust you”, “don’t like you”, “don’t decide” (δεν χρειάζομαι, δεν μου αρέσει το προϊόν, δεν έχω χρήματα, δεν σε εμπιστεύομαι, δεν μου αρέσεις, δεν μπορώ να αποφασίσω). Ψυχολογική εξήγηση των αντιρρήσεων. Πρακτικές απαντήσεις που μπορείτε να έχετε έτοιμες. Άσκηση: Αναπτύξτε τις συνηθέστερες αντιρρήσεις των πελατών σας και δίπλα γράψτε μια σύντομη απάντηση –τρόπο χειρισμού. Συζητήστε τα ευρήματα σας με την ομάδα. ΠΡΟΦΕΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ www.georgeprofetis.com

Μάθημα 5ο διάρκεια μαθήματος: 2 ώρες ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΛΕΙΣΙΜΑΤΟΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Γιατί οι περισσότεροι πωλητές δυσκολεύονται στο κλείσιμο της πώλησης; Κοινά, θετικά σημάδια που δείχνουν ότι ο πελάτης είναι έτοιμος για κλείσιμο. Αποτελεσματικές ερωτήσεις κλεισίματος για να παίρνετε την παραγγελία «εδώ και τώρα». Άσκηση: αναπτύξτε 5 ερωτήσεις κλεισίματος που αφορούν στο δικό σας προϊόν. Συζητήστε την άποψή σας με την ομάδα. ΠΡΟΦΕΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ www.georgeprofetis.com

Μάθημα 6ο διάρκεια μαθήματος: 2 ώρες ΘΕΤΟΝΤΑΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟΝΤΑΣ ΕΣΤΙΑΣΜΕΝΟΙ Πως και γιατί οι υψηλοί στόχοι αυξάνουν την απόδοσή μας. Η σημασία του πάθους στις πωλήσεις. Πώς να διαχειρίζεστε αποτελεσματικά το χρόνο σας (time-management) Άσκηση: Περιγράψτε μια συνηθισμένη εργάσιμη ημέρα σας. Εξετάστε ποιες δραστηριότητές σας σχετίζονται με τους στόχους σας, ποιες έμμεσα, και ποιες είναι «κλέφτες χρόνου». Προτείνετε βελτιώσεις. Συζητήστε την άποψή σας στην ομάδα. ΠΡΟΦΕΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ www.georgeprofetis.com

ΠΡΟΦΕΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ www.georgeprofetis.com Το σεμινάριο γίνεται σε εταιρικό επίπεδο –στους χώρους της εταιρίας σας, είτε στα γραφεία μας, είτε σε ξενοδοχείο κατόπιν συνεννοήσεως. Το περιεχόμενο μπορεί να προσαρμοστεί στο αντικείμενο δραστηριοτήτων που σας ενδιαφέρει. Μπορούν να το παρακολουθήσουν στελέχη πωλήσεων, διευθυντικά στελέχη, και επίσης ιδιώτες. Η διάρκεια του προγράμματος είναι 12 ώρ. Στους συμμετέχοντες παρέχονται σημειώσεις και δωρεάν πιστοποιητικό συμμετοχής. ΠΡΟΦΕΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ www.georgeprofetis.com