NEEΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ  Γιατί οι έφηβοι πέφτουν στην κυριολεξία με τα μούτρα στη χρήση και συχνά την κατάχρηση του διαδικτύου, του κινητού (ή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διαδικτυακός εκφοβισμός
Advertisements

Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΜΑΣ ΖΩΗ
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ QUIZ!!! Είσαι στη γιαγιά σου και εκεί που περιμένεις να σου αρχίσει τα παραμύθια, σε ρωτάει τι είναι αυτό το διαδίκτυο, που έχει ακούσει.
Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Εισαγωγή στις βασικές έννοιες Δικτύου και Διαδικτύου
FACEBOOK • Το Facebook χώρος κοινωνικής δικτύωσης που ξεκίνησε το Φεβρουαρίου του 2004 από το δημιουργό του Mark Zuckerberg που ήταν μέλος του πανεπιστημίου.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Λιζέτ Γκούντα-Καραμπίνα,
Ακατάλληλο και επιβλαβές περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Μέσα επικοινωνίας Αιμιλία Αριστείδου.
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Δ1΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ 10΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ:
Μην παίρνεις τίποτα ως δεδομένο… …Σκέψου πιο…προσωπικά!!!
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
Μobile commerce. Από το e-commerce στο m-commerce.
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Ηλεκτρονικός εκφοβισμός
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
H ηλεκτρονική παρενόχληση (cyberbullying) είναι η επιθετική συμπεριφορά από πρόθεση με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων. Τέτοιου είδους συμπεριφορές μπορεί.
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Ο δεκάλογος του Επιχειρηματία στην Ψηφιακή Οικονομία Δίκτυο Ελληνικών Καταναλωτικών Οργανώσεων δ-Ε.ΚΑΤ.Ο. Τηλ: Fax:
Ο καλύτερος φίλος είναι αυτός
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Καλοσωρίσατε στην ιστοσελίδα της τάξης μας! Εδώ μπορείτε να βλέπετε τα νέα της τάξης μας ή ακόμη και τα μαθήματα της ημέρας! Επίσης μπορείται να ανεβάζεται.
Project του τμήματος Α1 του 1ου Γυμνασίου Πύργου
Λύνοντας σταυρόλεξο μαθαίνουμε για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
KINHTO.
Project Β' Λυκείου. Πολλοί έφηβοι στρέφονται στο διαδίκτυο, προκειμένου να αντιμετωπίσουν συναισθήματα άγχους, μοναξιάς, κατάθλιψης. Είναι ένας τρόπος.
 Σκοπός της εργασίας: Ενημέρωση για τον σκοπό των διαδραστικών παιχνιδιών (interactive games) και πως αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην εκπαίδευση.
Η παρενόχληση στο διαδίκτυο είναι ένα φαινόμενο με αυξανόμενες διαστάσεις που προκύπτει όταν παιδιά ή έφηβοι παρενοχλούνται μεταξύ τους στο κυβερνοχώρο.
Για ποιόν λόγο χρησιμοποιείτε τον υπολογιστή; Εργασίες 27% Διασκέδαση 50% Επικοινωνία 15% Ενημέρωση 8%
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ασφάλεια στο ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ <<ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ>>
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ&ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Η ασφαλεια στο διαδικτυο !
Θετικά Αρνητικά Συνέπιες Ασφαλές σερφάρισα στο διαδίκτυο
Γνωριμία με το Διαδίκτυο
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για την επικοινωνία
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑ «Μποτίλιες» Α΄ ΤΑΞΗ Γιάννης Αντώνης Νίκος
Ασφάλεια στο διαδίκτυο!!!
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Δραστηριότητες και εξάρτηση στην εφηβεία
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔIΚΤYΟΥ
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ
3ο Γυμνάσιο Νέας Φιλαδέλφειας
Διαδίκτυο ΤΜΗΜΑ Β4 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΡΑΦΗΝΑΣ.
Τα θετικά του διαδικτύου
KOYIZ ΓΝΩΣΕΩΝ Από τους μαθητές του Ε2.
ΔΙΚΤΥΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
Κριτήρια επιλογής του θέματος
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Ποτέ μόνοι μας… Χρησιμοποιούμε το Διαδίκτυο για να ακούσουμε μουσική, να δούμε ταινίες, να παίξουμε παιχνίδια, αλλά ΜΑΖΙ με τα αδέρφια και τους φίλους.
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Ασφάλεια των Συσκευών-Ασφαλής χρήση του κινητού τηλεφώνου
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
Μεταγράφημα παρουσίασης:

NEEΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ  Γιατί οι έφηβοι πέφτουν στην κυριολεξία με τα μούτρα στη χρήση και συχνά την κατάχρηση του διαδικτύου, του κινητού (ή και του σταθερού) τηλέφωνου, και, γενικότερα, δείχνουν τέτοια προτίμηση στα πιο σύγχρονα προϊόντα της τεχνολογίας; Συνήθως οι απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα δίνονται σε ένα αρνητικό πλαίσιο, θεωρώντας τις νέες τεχνολογίες καταρχήν "κακές". Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές αλλά και τα κινητά τηλέφωνα έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής μας ζωής. 'Oλοι οι έφηβοι θα πρέπει να νιώθουν άνετα και να ξέρουν να χειρίζονται τις νέες τεχνολογίες για να επιβιώσουν στον 21ο αιώνα. Το γεγονός ότι το διαδίκτυο είναι τέτοιος πόλος έλξης για τους εφήβους μπορεί τελικά να είναι μια ευτυχής συγκυρία. Ο έφηβος θέλει να εξερευνήσει αλλά και να κάνει κάτι ακόμα. Δεν του φτάνει να έχει απλώς μια συνομιλία ή να δει κάποιες ιστοσελίδες: θέλει να γράψει, να δημιουργήσει τη δική του ιστοσελίδα, να στέλνει ηλεκτρονικά μηνύματα ή γραπτά μηνύματα στο κινητό, να συνθέσει εικόνες, μουσική και λόγια για να δημιουργήσει τα δικά τους πρωτότυπα μηνύματα και να τα στείλει στους φίλους του.  Τα περισσότερα παιδιά σε αυτή την ηλικία ψάχνουν να βρούν μια επικοινωνία μέσω της κοινωνικής δικτύωσης στο internet. Όλη αυτή η τεχνολογία έχει προχωρήσει τόσο πολύ σε σημείο που να παρασύρει πολλούς έφηβους στο τρυπάκι της μοναξιάς. Σε λίγο θα ξεχάσουν πως είναι η συνομιλία, η ανταλλαγή απόψεων κ.α  Το internet,τα εξελιγμένα κινητά, τα παιχνίδια μέσω της της τηλεόρασης (κασέτες) και η τηλεόραση είναι αρκετά ευνοικά μέσα. Η σημερινή κοινωνία δεν ξέρει πώς να ακολουθήσει το μέτρο… Αν όχι σε όλα τότε σίγουρα στα περισσότερα πράγματα πρέπει να υπάρχει μέτρο!