Διαφάνεια 3.1 Boddy κ.ά., Διαχείριση πληροφοριακών συστημάτων, 3η αγγ. έκδοση, © Pearson Education Limited 2009, © Εκδόσεις ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 2010 Το κοινωνικό.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Χ Ο υπό έκδοση νόμος για τις υπηρεσίες πληρωμών στην εσωτερική αγορά Χρήστος Βλ. Γκόρτσος Αναπληρωτής Kαθηγητής Διεθνούς Οικονομικού Δικαίου, Πάντειο.
Advertisements

« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Αθήνα, Ιούνιος 2014 Nέο Πρόγραμμα 2 Το «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» σήμερα  Από τον Οκτώβριο του 2010 δημοσιεύονται στο όλες οι πράξεις.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΛΗ ΚΕΡΚΥΡΑ 2004.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Προετοιμάζοντας την Ευρώπη για Παγκόσμια Ανταγωνιστικότητα” ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ: Τα Εθνικά Γραφεία.
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
Παρουσίαση του Βαλαβάνη Ασημάκη Αθήνα 24 Φεβρ.2005.
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤO YΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 3 Βήματα προς όφελος του Πολίτη.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Κοινωνικά ζητήματα και επιχειρηματικές πολιτικές Προστασία προσωπικών δεδομένων και δικαιωμάτων.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Ελληνική Βιομηχανία; προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Η εισφορά του δικαίου του ανταγωνισμού στην ανάπτυξη ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ν. ΤΖΟΥΓΑΝΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Διαχείριση Ψηφιακών Πνευματικών Δικαιωμάτων Ηλεκτρονική Δημοσίευση Στέλλα Λάμπουρα Ιούνιος 2004.
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
Powerpoint Templates Heal-Legal: Ανάπτυξη Υπηρεσιών Νομικής Συμβουλευτικής για Θέματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας που αφορούν στα Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ιδρύματα.
Η πειρατία στο διαδίκτυo
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε. Χρήστος Βαρσάμης Διευθύνων Σύμβουλος Ρυθμιστικό Πλαίσιο Ταχυδρομικής Αγοράς – Ρόλος της Ε.Ε.Τ.Τ. 1.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Νομικά Θέματα Πληροφορικής
Υπουργείο Οικονομίας & Ανάπτυξης
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Ο ρόλος της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην προστασία του Περιβάλλοντος και στην εφαρμογή της αρχής «o ρυπαίνων πληρώνει» στο ευρωπαϊκό πλαίσιο Παντελίτσα.
Παράγοντες που επηρεάζουν ένα σύστημα Υγείας
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
Εταιρική Διακυβέρνηση
Προστασία Πνευματικής Ιδιοκτησίας
Βασικά δεδομένα Το σύστημα υγείας δεν αποτελεί απλά άθροισμα επιμέρους μερών. Τα επιμέρους στοιχεία του συστήματος βρίσκονται σε συνεχή αλληλεξάρτηση.
Το παγκόσμιο περιβάλλον του μάρκετινγκ
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Χρήστος Κύρκογλου Προϊστάμενος Μονάδας Β΄ ΕΥΣΕΚΤ
Η έννοια της επιχείρησης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Χρήστος Κύρκογλου Προϊστάμενος Μονάδας Β΄ ΕΥΣΕΚΤ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Η ανοιχτή μέθοδος συντονισμού (ΑΜΣ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαφάνεια 3.1 Boddy κ.ά., Διαχείριση πληροφοριακών συστημάτων, 3η αγγ. έκδοση, © Pearson Education Limited 2009, © Εκδόσεις ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 2010 Το κοινωνικό πλαίσιο των ΠΣ •Πολιτικοί, οικονομικοί, πολιτιστικοί και νομικοί παράγοντες –π.χ. πώς οι κυβερνήσεις επηρεάζουν την είσοδο στην αγορά, τις επιχειρησιακές λειτουργίες και διαδικασίες ή τη χρήση του Διαδικτύου •Νομικό πλαίσιο –απόρρητο δεδομένων και πνευματική ιδιοκτησία •Ηθικά ζητήματα στη διαχείριση των ΠΣ •Μπορεί να αποδειχθεί επωφελής η συμπεριφορά βάσει ηθικών αρχών; •Μελέτη περίπτωσης: Google

Διαφάνεια 3.2 Boddy κ.ά., Διαχείριση πληροφοριακών συστημάτων, 3η αγγ. έκδοση, © Pearson Education Limited 2009, © Εκδόσεις ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 2010 Πολιτικό πλαίσιο •Κανόνες εισόδου στην αγορά –η κυβερνητική πολιτική επηρεάζει (εσκεμμένα ή όχι) κατά πόσο οι προμηθευτές μπορούν να εισέλθουν σε μια αγορά – π.χ. Wipro •Επίσης επηρεάζει τον τρόπο λειτουργίας των εταιρειών – π.χ. οι κανόνες της ΕΕ για το κόστος των γραπτών μηνυμάτων κινητής τηλεφωνίας •Ενέργειες σε συγκεκριμένες αγορές – π.χ. προσπάθειες ανάπτυξης ενός ευρωπαϊκού αντιστοίχου του έργου της ψηφιακής βιβλιοθήκης της Google •Αυτές οι πολιτικές αντανακλούν την αλληλεπίδραση των εμπορικών και των πολιτικών συμφερόντων σε σχέση με τη στρατηγική των εταιρειών στον τομέα των ΠΣ

Διαφάνεια 3.3 Boddy κ.ά., Διαχείριση πληροφοριακών συστημάτων, 3η αγγ. έκδοση, © Pearson Education Limited 2009, © Εκδόσεις ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 2010 Οικονομικό πλαίσιο •Οι οικονομικές συνθήκες επηρεάζουν τη βιωσιμότητα των έργων ΠΣ •Στα μέτρα (ανά χώρα ή δημογραφική ομάδα) συγκαταλέγονται: –το πλήθος των συνδρομητών Διαδικτύου – δείτε Εικόνα 3.1 –πώς οι πελάτες χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο κατά τη διαδικασία αγορών –το ύψος των αγορών ανά συναλλαγή •Αυτά, αλλά και άλλα μέτρα, επηρεάζουν το επίκεντρο στόχευσης και την απόδοση των επενδύσεων στα ΠΣ

Διαφάνεια 3.4 Boddy κ.ά., Διαχείριση πληροφοριακών συστημάτων, 3η αγγ. έκδοση, © Pearson Education Limited 2009, © Εκδόσεις ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 2010 Οικονομικό πλαίσιο – μετρήσεις για την πρόσβαση στο Διαδίκτυο Εικόνα 3.1 Συνδρομητές στο Διαδίκτυο ανάλογα με την περιοχή και το είδος της σύνδεσης, 2006 Πηγή: ITU (

Διαφάνεια 3.5 Boddy κ.ά., Διαχείριση πληροφοριακών συστημάτων, 3η αγγ. έκδοση, © Pearson Education Limited 2009, © Εκδόσεις ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 2010 Πολιτιστικό πλαίσιο •Ορισμός του πολιτισμού (Hofstede 2005) –"άγραφοι κανόνες του κοινωνικού παιχνιδιού" •Πολιτισμοί υψηλού και χαμηλού υποβάθρου •Πολιτισμός και τοποθεσίες κοινωνικής δικτύωσης –η σχέση με τον πολιτισμό επηρεάζει τη χρήση –οι επιχειρήσεις εκτιμούν τη δυνατότητα που παρέχουν τα κοινωνικά δίκτυα για προσέγγιση ατόμων με προσδιορίσιμα χαρακτηριστικά, άρα είναι πολύτιμα ως εργαλεία μάρκετινγκ και προσέλκυσης •Μόδα στην τεχνολογία – π.χ. σχεδίαση κινητών τηλεφώνων •Παραγωγή και κατανάλωση (Toffler 1980) –Τα μοντέρνα ΠΣ αλλάζουν τη σχέση μεταξύ παραγωγής και κατανάλωσης •Οι καταναλωτές δημιουργούν υπηρεσίες για τις οποίες πληρώνουν...

Διαφάνεια 3.6 Boddy κ.ά., Διαχείριση πληροφοριακών συστημάτων, 3η αγγ. έκδοση, © Pearson Education Limited 2009, © Εκδόσεις ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 2010 Νομικό πλαίσιο (1) – απόρρητο δεδομένων •Τεχνολογικές εξελίξεις και απόρρητο των δεδομένων –"μπισκότα" (cookies), παρακολούθηση, καταγραφή δραστηριοτήτων •Προστασία προσωπικών δεδομένων –Κώδικας Δίκαιων Πρακτικών Πληροφοριών (Code of Fair Information Practices, FIP) •ενημέρωση, συγκατάθεση, πρόσβαση, ασφάλεια, αποκατάσταση •Αλληλεπίδραση μεταξύ ΠΣ και στρατηγικής –οι εταιρείες ακολουθούν τον κώδικα; •Δείτε Schwaig (2006), Εικόνα 3.3 –σύγκριση προσεγγίσεων της ΕΕ και των ΗΠΑ •Οι πολιτικές προστασίας προσωπικού απορρήτου διαφέρουν από χώρα σε χώρα, αντανακλώντας έτσι την εξισορρόπηση εμπορικών και πολιτικών συμφερόντων

Διαφάνεια 3.7 Boddy κ.ά., Διαχείριση πληροφοριακών συστημάτων, 3η αγγ. έκδοση, © Pearson Education Limited 2009, © Εκδόσεις ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 2010 Τήρηση του Κώδικα Δίκαιων Πρακτικών Πληροφοριών Εικόνα 3.3 Πίνακας αξιολόγησης πολιτικής απορρήτου για τις εταιρείες του Fortune 500 Πηγή: Προσαρμογή από το κείμενο των Schwaig κ.ά. (2006)

Διαφάνεια 3.8 Boddy κ.ά., Διαχείριση πληροφοριακών συστημάτων, 3η αγγ. έκδοση, © Pearson Education Limited 2009, © Εκδόσεις ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 2010 Νομικό πλαίσιο (2) – πνευματική ιδιοκτησία •Τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας έχουν σκοπό να προστατεύουν αυτούς που δημιουργούν "ιδέες" – μουσική, βίντεο, βιβλία κ.λπ. –Δικαίωμα αναδημοσίευσης –Διπλώματα ευρεσιτεχνίας –Εμπορικά σήματα •Τεχνολογικές εξελίξεις και πνευματική ιδιοκτησία –τα ψηφιακά μέσα διευκολύνουν την αντιγραφή και διανομή της πρωτότυπης εργασίας – δείτε Εικόνα 3.4

Διαφάνεια 3.9 Boddy κ.ά., Διαχείριση πληροφοριακών συστημάτων, 3η αγγ. έκδοση, © Pearson Education Limited 2009, © Εκδόσεις ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 2010 Τεχνολογία και διανομή μουσικής Εικόνα 3.4 Παράνομες αντιγραφές (μέσω λήψης από το Διαδίκτυο) ως ποσοστό των πωλήσεων σινγκλ στο Ηνωμένο Βασίλειο ανά εβδομάδα, 2004 – 2006 Πηγή: British Phonographic Industry, αναδημοσίευση από Gowers (2006), σελ. 28

Διαφάνεια 3.10 Boddy κ.ά., Διαχείριση πληροφοριακών συστημάτων, 3η αγγ. έκδοση, © Pearson Education Limited 2009, © Εκδόσεις ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 2010 Νόμος, επιλογή, κανόνες ηθικής Εικόνα 3.5 Οι τρεις τομείς της ανθρώπινης δράσης Πηγή: Από Daft, Management (5η έκδοση) (2000). Copyright © Ανατύπωση με άδεια της Southwestern, τμήματος της Thomson Learning

Διαφάνεια 3.11 Boddy κ.ά., Διαχείριση πληροφοριακών συστημάτων, 3η αγγ. έκδοση, © Pearson Education Limited 2009, © Εκδόσεις ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 2010 Κανόνες ηθικής και ΠΣ Τα σύγχρονα συστήματα δίνουν τη δυνατότητα στα άτομα να δρουν με μεθόδους τις οποίες άλλοι μπορούν να εκλάβουν ως ανήθικες: –παρακολούθηση της χρήσης ιστοσελίδων από το προσωπικό –διάθεση πληροφοριών μεταξύ υπηρεσιών –απρόσεκτη διαχείριση προσωπικών δεδομένων –αποστολή ανεπιθύμητων μηνυμάτων ή προωθητικών ενεργειών

Διαφάνεια 3.12 Boddy κ.ά., Διαχείριση πληροφοριακών συστημάτων, 3η αγγ. έκδοση, © Pearson Education Limited 2009, © Εκδόσεις ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 2010 Ηθική και συμφέροντα των ενδιαφερομένων •Προσδοκίες των ενδιαφερομένων – δείτε Πίνακα 3.3 •Η ηθική σε γενικότερο πλαίσιο: η συμπεριφορά εξαρτάται τόσο από τις συνθήκες όσο και από τα άτομα – δείτε Εικόνα 3.6

Διαφάνεια 3.13 Boddy κ.ά., Διαχείριση πληροφοριακών συστημάτων, 3η αγγ. έκδοση, © Pearson Education Limited 2009, © Εκδόσεις ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 2010 Επίδραση στη συμπεριφορά Εικόνα 3.6 Το μοντέλο λήψης ηθικών αποφάσεων του Trevino Πηγή: Trevino (1986). Ανατύπωση κατόπιν αδείας

Διαφάνεια 3.14 Boddy κ.ά., Διαχείριση πληροφοριακών συστημάτων, 3η αγγ. έκδοση, © Pearson Education Limited 2009, © Εκδόσεις ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 2010 Μπορεί να αποδειχθεί επωφελής η συμπεριφορά βάσει ηθικών αρχών; Η ηθική συμπεριφορά μπορεί να είναι βιώσιμη σε συνθήκες ανταγωνισμού μόνο εφόσον οι ενέργειες ικανοποιούν ένα ή περισσότερα από τα εξής κριτήρια (Vogel, 2005): –αν οι ενδιαφερόμενοι τη βλέπουν υπό το πρίσμα του "πεφωτισμένου προσωπικού συμφέροντος" –αν εξυπηρετεί την εταιρική αποστολή –αν συμβάλλει στην αποφυγή αρνητικής δημοσιότητας –αν υποστηρίζει την εταιρική στρατηγική – όπως την καλλιέργεια εμπιστοσύνης εκ μέρους των πελατών