Ερευνητικές Εργασίες προσαρμοσμένες στις ιδιαιτερότητες του Τεχνολογικού Λυκείου Δρ Αθανάσιος Κονταξής Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 12 Μηχανολόγος Μηχανικός

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προώθηση Καινοτομίας Συμβολή στην Αντιμετώπιση της Κρίσης
Advertisements

« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
RIS3 στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας Σύνοψη της Συνάντησης Εργασίας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Ερευνητικό Δυναμικό Περιφέρειες της Γνώσης Ειδικό Πρόγραμμα “Ικανότητες” Γεωργία Τζένου – Μαρία Κουτροκόη Χανιά, 21 Σεπτεμβρίου 2007 Εθνικό Σημείο Επαφής.
Ελληνικός Ερευνητικός Χώρος: δείκτες και επιδόσεις • Ελληνικές Επιστημονικές Δημοσιεύσεις • Ερευνητική Δραστηριότητα 16 Φεβρουαρίου 2012 | Αθήνα Το Ελληνικό.
Η προστιθέμενη αξία των Ιδρυμάτων μέσω της παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Κυριακή Μπαλτά.
Ευρωπαϊκή Στρατηγική για την Προώθηση της Γυναικείας Επιχειρηματικότητας ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2013 ΑΘΗΝΑ, ΔΑΣΤΑ ΕΑΠ.
Ερευνητικές Εργασίες στα ΕΠΑΛ
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας Ιδ3 Ebusiness Forum Κώστας Τρούλος Καβάλα, 26/11/2008.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας “Fiber to the Home – Fiber to the Building” e-Business Forum Δημόσια Διαβούλευση Συντονιστές: Αλέξανδρος Καλόξυλος Πανεπιστήμιο.
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
Μοντέλο Μετάβασης από τον Ψηφιακό Δήμο στην Πόλη της Γνώσης Επίκ. Καθ. Δημήτριος Ασκούνης Εργαστήριο Συστημάτων Αποφάσεων & Διοίκησης ΕΜΠ Infosystem, 2009.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΤΟΜΕΑΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ- ΤΟΣ Εκ των κάτω (Bottom-up) προσέγγιση για τον Σχεδιασμό του νέου Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα,
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ EX ANTE ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ 4Η ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ Παρουσίαση: Μιράντα Θεοδωροπούλου Ε.Υ.Σ.ΕΚΤ - Στέλεχος.
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΤΠΕ και γραμματισμός Επιμέλεια παρουσίασης: Νότα Σεφερλή.
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
Δίκτυο ΠΡΑΞΗ Εθνική υποδομή για την ερευνητική συνεργασία, τη μεταφορά τεχνολογίας την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα.
Project B’ Τετράμηνο «ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ» Ο σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι να συνδέσει τις.
Μηχανικοί και Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις Αθανάσιος Κονταξής Μηχανολόγος Μηχανικός
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Δυνατότητες Ανάπτυξης Καινοτόμων Προϊόντων και Υπηρεσιών στην Περιφέρεια Ηπείρου Βίλλης Μάριος Διευθυντής Ε.ΤΕ.Π.Η. Α.Ε.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A. Καθηγητής
Άννα Μίχου 1 ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Ο Ρόλος του μηχανικού από την κρίση στην ανάπτυξη Άννα Μίχου Ηλεκτρολόγος Μηχανικός.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
Πρόγραμμα LEONARDO DA VINCI Έργο PREMEQ «Εφαρμογή του PREMEQ στις τράπεζες» Η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Μαρία Τερλιξίδου.
1 Έρευνα και καινοτομία σήμερα: Πολυτέλεια ή ανάγκη; Άγγελος Τσακανίκας Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ (υπο διορισμό) Υπεύθυνος Έρευνας ΙΟΒΕ Ημερίδα: Η Έρευνα.
Σ. ΤΣΙΓΑΝΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Ενημέρωση Γενικών Γραμματέων Περιφερειών για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ε&Τ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
Υπουργείο Εξωτερικών / Ο.Π.Α. 7 Απριλίου 2009 “Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας των Ε.Δ.Ε. και ο Ρόλος των Ελλήνων Στελεχών” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Οικονομικό.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Γιάννης Παπαδάκης Υπουργείο Ανάπτυξης Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας Δ/νση Τεχνολογικής.
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Top of the Edge Bio-industry Consulting, Technology Transfer & Communication Services.
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
Ελληινκή Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ,Αθήνα 3-5 Ιουλίου 2006 ΘΕΜΑ: Η Βιομηχανία Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην.
Προετοιμασία μαθητών για Πανελλαδικές Εξετάσεις Αθανάσιος Κονταξής Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 12 Μηχανολόγος Μηχανικός
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ. ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ 1996 : Ευρωπαϊκό έτος εκπαίδευσης και «Δια Βίου Κατάρτισης» 2000 : Λισσαβόνα Η Ε.Ε.
ΤΕΕ/ΤΚΜ Απασχόληση Επιχειρηματικότητα Εβρενογλου Βασίλης Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός αν. Προϊστάμενος Τμήματος Επαγγελματικών Θεμάτων 1 Δεκεμβρίου 2014.
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ευρωπαικές Πολιτικές Ολοκλήρωσης Συνοχής.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ: Παράγων Ποιότητας στον Τουρισμό Εσπερίδα στα πλαίσια του 5ου MONEY SHOW 8 Δεκεμβρίου 2002Νίκος Σκουλάς.
360funding.gr Μάϊος 2017.
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ΤΜΧΠΠΑ
Ημερίδα ΕΕΣΥΜ – ΕΒΕΑ - ΟΦΑΕ Προς Μια Εθνική Στρατηγική Μεταφορών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερευνητικές Εργασίες προσαρμοσμένες στις ιδιαιτερότητες του Τεχνολογικού Λυκείου Δρ Αθανάσιος Κονταξής Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 12 Μηχανολόγος Μηχανικός

ΕΕ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ2 Η τεχνική εκπαίδευση με νέα ματιά

ΕΕ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ3 Ερευνητική Εργασία – Project Αλλαγή στην ΤΕΕ Παρουσίαση Προβλήματος - Σκοπός  Η Ελλάδα υπολείπεται σε τεχνολογική - επαγγελματική κουλτούρα στην παραγωγή και στις υπηρεσίες, παρά την «ανάπτυξή» της κατά το παρελθόν  Η εκπαίδευση αδυνατεί να αναιρέσει τις κοινωνικές ανισότητες ή και τις αναπαράγει  Η αποτελεσματικότητα και η αποδοχή της ΤΕΕ, οι συνεχείς «αναβαθμίσεις» της, και η δαπάνη τεράστιων ποσών, υπολείπονται των αναγκών

ΕΕ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ4 Ερευνητικές Ερωτήσεις Ερευνητικές Ερωτήσεις  Χρειάζεται η Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση στη Δευτεροβάθμια (ΤΕΕ);  Ποιοι πρέπει να είναι οι βασικοί στόχοι της ΤΕΕ στην Ελλάδα;  Ποια τα συμπεράσματα από τη λειτουργία της ΤΕΕ;  Ποιο μοντέλο ΤΕΕ είναι αναγκαίο και εφικτό στην Ελλάδα σήμερα, ενταγμένο σε μια ολοκληρωμένη στρατηγική;

ΕΕ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ5 “Μεταβλητές” Ανεξάρτητες  Κοινωνικές Ανάγκες,  Αγορά - Τεχνολογική & Επιχειρηματική ετοιμότητα,  Σχεδιασμός ανάπτυξης,  Διαθέσιμοι Πόροι (Ανθρώπινο δυναμικό, Υποδομές, Κεφάλαια)  Διεθνές πλαίσιο και ΚΡΙΣΗ (εξωτερική μεταβλητή?) Εξαρτημένες  Διαμόρφωση στρατηγικής  Εφικτές αλλαγές - σενάρια

ΕΕ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ6 Περιορισμοί αξιοπιστίας  Οικονομικά συμφέροντα (ιδιωτική εκπαίδευση, εκδότες…)  Ανασφάλεια εμπλεκομένων (Εκπαιδευτικοί, παράγοντες…)  Συντεχνιακά φαινόμενα  Πολιτικοί δογματισμοί (ΟΟΣΑ, Παγκόσμια Τράπεζα, ΙΟΒΕ, ΤΕΕ..)  Μειωμένη εμπειρία σε ανάλογες έρευνες

ΕΕ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ7 Ενδεικτικές Ομάδες Εργασίας  Εμπειρία, ανθρώπινοι πόροι και υποδομές της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης  Κοινωνικές ανάγκες και Επαγγελματική Εκπαίδευση  Ανάγκες αγοράς και Επαγγελματική Εκπαίδευση  Το διεθνές πλαίσιο, η οικονομική κρίση και η Επαγγελματική Εκπαίδευση

ΕΕ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ8 Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ΕΠΑΛ  Η κοινωνικοοικονομική κατάσταση των μαθητών  Η αποθάρρυνση και «αδιαφορία» των μαθητών  Το μαθησιακό προφίλ των μαθητών - ΜΔ  Η κατ’ αρχήν επαγγελματική «επιλογή» των μαθητών  Οι προσδοκίες, οι «εκπτώσεις» και το γενικότερο κλίμα του σχολείου  Η «εμπειρία» των εκπαιδευτικών ΕΠΑΛ ( εργαστήρια, προβλήματα μαθητών, ΔΑΙΔΑΛΟΣ κλπ )  Η ύπαρξη πολλαπλών εργαστηρίων  «Μετάβαση» ως παιδαγωγική πρόκληση

ΕΕ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ9 Μαθητές Τεχνικής Ελληνική ιδιαιτερότητα; Kollias A. (2011) The intake of initial vocational orientation programmes and schools and student performance: Some preliminary PISA 2009 findings

ΕΕ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ10 Προσέλκυση μαθητών από μείωση ζήτησης για Τριτοβάθμια; 2012 Progress towards the common European objectives in education and trainingProgress towards the common European objectives in education and training

ΕΕ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ11 Το παράδοξο της απασχόλησης Πηγή: «Employment in Europe 2010», με στοιχεία πριν την κρίση,

ΕΕ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ12 Η παραδοσιακή ανεργία και η ανεργία της κρίσης

ΕΕ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ13 Η ανταγωνιστικότητα της Ελλάδας 2010  Γενική κατάταξη 83η θέση σε 139 χώρες  Διαθεσιμότητα ικανών επιστημόνων / μηχανικών 21η θέση (10η 2012)  Ποιότητα σπουδών θετικών επιστημών 56η  Αξιοποίηση managers στη διοίκηση επιχειρήσεων 98η θέση (μετά Ουγκάντα και Καμπότζη)  Δυνατότητα επιχειρήσεων να αξιοποιούν νέες τεχνολογίες 105η  Ηθική συμπεριφορά επιχειρήσεων 106η  Δυνατότητα επιχειρήσεων να εισάγουν νέες τεχνολογίες από το εξωτερικό στην 109η  Επενδύσεις επιχειρήσεων στην Ε & Τ 126η (μετά από Μπουργκίνα Φάσο, Αιθιοπία, Σαλβαντόρ, Ζιμπάμπουε)  Προμήθειες προϊόντων υψηλής τεχνολογίας για το δημόσιο 108η  Εμπορικοί δασμοί 14η, Εμπορικά εμπόδια 26η  Χρόνος για να ανοίξεις μια επιχείρηση 68η Πηγή: Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ CompetitivenessReport_ pdf CompetitivenessReport_ pdf

ΕΕ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ14 Η ανταγωνιστικότητα της Πληροφορικής  Συνολικά η Ελλάδα βρίσκεται στην 64η θέση σε σύνολο 138, πίσω από Τρινιντάντ, Νότια Αφρική, Παναμά, Κολομβία, Βιετνάμ  Το επιχειρηματικό περιβάλλον θεωρείται ικανοποιητικό  Η ετοιμότητα και η ικανότητα χρήσης των ΤΠΕ από επιχειρήσεις και δημόσιο υστερούν δραματικά

ΕΕ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ15 Η περίπτωση του Τουρισμού  Αξιοποίηση ΤΠΕ  Ολοκληρωμένη τουριστική ανάπτυξη  Περιβάλλον  Επίγειες υποδομές μεταφορών  Τιμές (Ενέργεια, νερό, προληπτική συντήρηση, Πράσινα κλειδιά κλπ ) Πηγή: The Travel and Tourism Competitiveness Report 2008

ΕΕ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ16 Κατάταξη ζήτησης ειδικοτήτων (που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των επιχειρήσεων) Πηγή: Man Power, 2010 Talent Shortage Survey Results

ΕΕ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ17 Η ευφυής ανάπτυξη 2020   Smart growth – developing an economy based on knowledge and innovation   Sustainable growth – promoting a more resource efficient, greener and more competitive economy   Inclusive growth – fostering a high- employment economy delivering economic, social and territorial cohesion Πηγή: Europe 2020

ΕΕ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ18 Τα πρώτα συμπεράσματα  Δυνατότητες επανένταξης μαθητών στην εκπαίδευση μέσω ΤΕΕ  Τεχνολογική – Επιχειρηματική κουλτούρα ως γενική γνώση  Άρση και όχι αναπαραγωγή κουλτούρας εμπειρισμού  Ευρείες επαγγελματικές διέξοδοι αποφοίτων με δυνατότητες εξέλιξης  Απόφοιτοι με οργανωτικές ικανότητες, αξιοποίηση - σεβασμό ιεραρχίας επαγγέλματος και Καινοτομία  Ευρεία αξιοποίηση Ερευνητικών Εργασιών - projects στον πυρήνα των ειδικοτήτων

ΕΕ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ19 Περισσότερα… Ερευνητικές Εργασίες και Ειδική Θεματική Δραστηριότητα ATEXNOLOGIAS.htm